gaat zeker hoger uitvallen. ik ben zeker 30 euro per week kwijt aan tankenquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:00 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Je mag ook mijn scooter kopen. Ben je een stuk goedkoper uit!
Ja ik heb een beetje ruimte tekort in een poloquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:41 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Station![]()
Wel mooie bak, snap de keuze zeker om een station te pakken met je gezin.
vooral nu in elkaar is gedruktquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja ik heb een beetje ruimte tekort in een polo
Had je die bet gisteren nog geplaatst? Alles fout tochquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:56 schreef Roypsv het volgende:
[..]
gaat zeker hoger uitvallen. ik ben zeker 30 euro per week kwijt aan tanken
Graphics wel goed maar volgens mij is het nog net zo debiel qua vallen van spelers en door net net lopen en al die domme shit.quote:
nee ik had een andere geplaatst . eentje fout en eentje goed. had er nog een met colombia en egypte winstquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:01 schreef Freire het volgende:
[..]
Had je die bet gisteren nog geplaatst? Alles fout toch?
de replays van de goals zien er in ieder geval wel goed uitquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Graphics wel goed maar volgens mij is het nog net zo debiel qua vallen van spelers en door net net lopen en al die domme shit.
Goeie zin wel.quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vooral nu in elkaar is gedrukt
Dacht dat er een recorders functie wel in zat. Zal heel Youtube vol gaan komen met 13 jarige ''skillers''.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:12 schreef DutchSL het volgende:
Hopelijk kun je in de next-gen gewoon een hele wedstrijd opslaan en dan zelf je highlights er uit knippen met een zelfgekozen lengte op een fatsoenlijke resolutie.
Maar dat zal wel niet
Zitten toch PVR's in die nieuwe machines?quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:12 schreef DutchSL het volgende:
Hopelijk kun je in de next-gen gewoon een hele wedstrijd opslaan en dan zelf je highlights er uit knippen met een zelfgekozen lengte op een fatsoenlijke resolutie.
Maar dat zal wel niet
Ja.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zitten toch PVR's in die nieuwe machines?
Veel plezier en laat me weten hoe het wasquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:32 schreef Toefjes het volgende:
Zo, dutje gedaan, even douchen en op naar Amsterdam. Armin only
Pijnlijk vrees ik, maar ik bijt er doorheenquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Veel plezier en laat me weten hoe het was
quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Pijnlijk vrees ik, maar ik bijt er doorheenKomt goed. Genieten
Komt goed. Morgen krijg je wel een reportquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:37 schreef DuTank het volgende:
[..]het is echt maar een fractie van wat er daarna tegemoet komt
quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Komt goed. Morgen krijg je wel een report
Je moet gewoon dit halen:quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja ik heb een beetje ruimte tekort in een polo
Samen een JJ2 meeting houden in een schuurquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er komen in 2014 meer sprinters tussen Leeuwarden en Meppel. Dan kan ik Ajacied7 ook een keer opzoeken.
Want dat is nu onmogelijk?quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er komen in 2014 meer sprinters tussen Leeuwarden en Meppel. Dan kan ik Ajacied7 ook een keer opzoeken.
Maar als hij zittend moet plassen moet hij snel met de trein terug. En dus hoe meer treinen er komen hoe eerder hij thuis kan plassen.quote:
Hoe oud ben jij eigenlijk, 10?quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:05 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Maar als hij zittend moet plassen moet hij snel met de trein terug. En dus hoe meer treinen er komen hoe eerder hij thuis kan plassen.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk, 10?
quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk, 10?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |