Pas na 9 uur sporten! Dat is pas stoer.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik wil ook stoer zijn.
Ik blijf op tot na 3u en dan ga ik ds2 bashen.
Schijnbaar heeft er dus ook een blokkade op gezeten op me microsoft punten. Het kan dus wel dat daar een blokkade opzit, ze zeggen wel van niet maar het kan dus wel degelijk. Geen idee hoe die er op is gekomen want zo gek veel heb ik ook niet gebruiktquote:
Breaking Bad ook eindelijk op de Nederlandsequote:Op vrijdag 15 november 2013 15:24 schreef poker4lifee het volgende:
Sharknado op netflix
[..]
loopd
[..]
wel weer genaaid iiglijkt me niet dat ie dat bewust kon doen
Wow thanksquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:30 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Pas na 9 uur sporten! Dat is pas stoer.
Ik zei het toch.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:31 schreef Maver24 het volgende:
Schijnbaar heeft er dus ook een blokkade op gezeten op me microsoft punten. Het kan dus wel dat daar een blokkade opzit, ze zeggen wel van niet maar het kan dus wel degelijk. Geen idee hoe die er op is gekomen want zo gek veel heb ik ook niet gebruikt
Ik weet niet of clubs wat is in Fifa 14 maar GTAquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Gaan we nog een keer clubben op de PS3 of zijn we nu fulltime GTA'ers?
Alle seizoenen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:32 schreef Reemi het volgende:
[..]
Breaking Bad ook eindelijk op de Nederlandse
Ik vond seizoen 5 beetje teleurstellend na 4. Maar gelukkig was het niet zon ramp als het einde van Dexter, jezus wat was dat prutquote:
Dexter heeft de slechtste einde ooit gehad denk ikquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik vond seizoen 5 beetje teleurstellend na 4. Maar gelukkig was het niet zon ramp als het einde van Dexter, jezus wat was dat prut
In je eentje is er helemaal geen fuck aan nee. Maar ben nu level 70 of 80 ofzo en eigenlijk is er echt geen fuck aan. Beetje aankloten en dezelfde missies doen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tsjah, GTA is dan ook alleen leuk als je met toffe mensen samen speelt.
dat is een bug..lees overal alleen maar gezeik daardoorquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:38 schreef Zhano het volgende:
FM == FIFAElke keer meer schoten maar minder goals.
Watquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
dat is een bug..lees oversl alleen maar gezeik daardoor
Het is onmogelijk om van Dortmund te winnenquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
WatMooi konko dan. Sta nu wel 3-0 voor tegen Austria Wien
(jinx
)
quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:32 schreef Reemi het volgende:
[..]
Breaking Bad ook eindelijk op de Nederlandse
Lol... hoe kom je achter zoiets?quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
Het is onmogelijk om van Dortmund te winnen
Iedere keer hard verliezenquote:
jup. Rivaliteit enzo. Pers stelt daar dan vragen over.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:57 schreef Zhano het volgende:
Als manager van Molde krijg ik elke keer vragen over spelers van Rosenborg, ook als we daar niet tegen spelen. Is dat normaal?
Ik wimpel het steeds afquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jup. Rivaliteit enzo. Pers stelt daar dan vragen over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |