quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:32 schreef Reemi het volgende:
[..]
Breaking Bad ook eindelijk op de Nederlandse
Lol... hoe kom je achter zoiets?quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
Het is onmogelijk om van Dortmund te winnen
Iedere keer hard verliezenquote:
jup. Rivaliteit enzo. Pers stelt daar dan vragen over.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:57 schreef Zhano het volgende:
Als manager van Molde krijg ik elke keer vragen over spelers van Rosenborg, ook als we daar niet tegen spelen. Is dat normaal?
Ik wimpel het steeds afquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jup. Rivaliteit enzo. Pers stelt daar dan vragen over.
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:11 schreef wonton het volgende:
Hoi,
gister gesprek gehad bij bedrijf. Ik vroeg of ze me vandaag zouden terugbellen maar hebben ze nog niet gedaan. Zou ik nu zelf bellen?
Hoe vraag ik het netjes?quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Initiatief tonen.
[ afbeelding ]
JA HOI MET RIJST IK BELDE EVEN OM TE KIJKEN OF JULLIE TELEFOON HET WEL DEED AANGEZIEN JULLIE ME NOG STEEDS NIET GEBELD HEBBEN GVDquote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
JA HOI MET RIJST IK BELDE EVEN OM TE KIJKEN OF JULLIE TELEFOON HET WEL DEED AANGEZIEN JULLIE ME NOG STEEDS NIET GEBELD HEBBEN GVD
quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Initiatief tonen.
[ afbeelding ]
geef hem dan aan mij GVDquote:
nee jonge dat apparaat is alleen maar goed om de kk in de schietenquote:
kkslechtquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:38 schreef RavioliPunch het volgende:
Zilvere Koreanen in dit spel.![]()
Ongelooflijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |