De huidige cast:quote:Hollyoaks is a long-running British television teen drama, first broadcast on Channel 4 on 23 October 1995. It was originally devised by Phil Redmond, who had also devised the Channel 4 soap Brookside. The programme is set in a fictional suburb of Chester called Hollyoaks, and features a large cast of characters primarily aged between 16 and 35. Beginning with a cast of just seven major characters in 1995, the serial now has approximately 50 main cast members. Hollyoaks has a high cast turnover in comparison with other British soaps; as of December 2012, just thirteen characters have spent 5 years or longer on the show.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker!quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:15 schreef luftersel het volgende:
Ik hoop dat de TT je bevalt, ik vond het in ieder geval wel leuk klinken! (ook al wilde ik het in eerste instantie meer negatief doen klinken, maar dat staat ook zo stom..)
Ik wou het nét zeggenquote:Ook al hebben we rond kerst alweer een nieuw deel.Maar dat maakt niet uit.
Het zou mooi zijn, tot nu toe heeft Robbie nog niet veel meer gedaan dan het stadje terroriseren. Iets meer diepgang in zijn karakter kan hem veelzijdiger en sympathieker makenquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:31 schreef luftersel het volgende:
Hmm, het lijkt erop dat ik weet waar de verhaallijn van John-Paul naartoe gaat vanuit Robbie's perspectief. Nu Phoebe weer vrijgezel is (en kwetsbaar) zal Robbie wel weer op haar vallen, zoals laatst en zullen zij en Robbie op een gegeven moment een koppel vormen, maar tegelijkertijd komt ze erachter dat Robbie verantwoordelijk is voor het gedoe met John-Paul, wat eigenlijk familie van haar is. Misschien weet zij Robbie's kwetsbare kant te vinden en dan weten we eindelijk waar al deze haat vandaan komt!![]()
Op zich, als ik mezelf zo hoor, vind ik dat een interessante wending.Dat kan van een irritant personage als Robbie tenminste nog íets maken.
Ze moet wel gestraft worden voor haar daden, door iedereen genegeerd worden of zo, en dan met heel veel pijn en moeite weer geaccepteerd worden door de anderen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:36 schreef luftersel het volgende:
Oh, en ik ben ook blij dat Sienna er waarschijnlijk in blijft! Ik vind haar karakter echt heel interessant, ze doet al die dingen die ze doet niet zomaar. Ze doet het niet uit liefde, maar je kunt wel zien dat ze om mensen geeft (zoals Darren, Patrick, Maxine en Dodger) en ze doet niemand echt pijn (in de lichamelijke zin van het woord dan). Leanne mocht er jaren geleden ook in blijven nadat ze iets vergelijkbaars had gedaan. Bij haar werd het opgelost toen ze haar aanklacht tegen haar rivaal Amy introk, spijt had van haar daden en eindelijk accepteerde dat haar ex Lee écht verliefd was op Amy. En Ste zit er ook nog steeds in, terwijl hij vroeger zijn vriendinnetjes in elkaar sloeg.
Ik ga kijkenquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:50 schreef luftersel het volgende:
Trouwens, ik heb hier dé Hollyoaks aflevering voor jou:
http://www.dailymotion.co(...)mber-2011_shortfilms
Deze aflevering bestaat uit serieus maar één scene, met alleen Jacqui, Rhys, Gilly en Terry (hun hond). Dit is de conclusie van een verhaallijn in 2011 die in januari begon: Jacqui en Gilly hadden toen een intiem moment en kijkers zagen ze zoenen, maar de volgende dag riep Jacqui dat Gilly haar had verkracht. Niemand had gezien of het echt zo was, dus iedereen noemde Jacqui een leugenaar die het had verzonnen zodat haar relatie met Rhys niet stuk zou lopen. Hier komt eindelijk de échte waarheid aan het licht.
In één woord: prachtig.En als aanbidder van Jacqui moet je dit echt zien.
Hahaquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Ondertussen in 2011: ook al vind ik Joel en Warren geen geweldige karakters, in deze scene moest ik wel even lachen. Joel komt opdagen in Hollyoaks en claimt de zoon van Warren te zijn. Op weg naar het ziekenhuis voor een DNA-test biedt Joel Warren een mintje aan en neemt er zelf ook een. En onbewust...
[ afbeelding ]
Blijkbaar een gewoonte overgeërfd.
Is dat de verhaallijn dat Esther gepest wordt of niet?quote:Oh, en het is bijna tijd voor de Doug special waar ik al heel de tijd naar uitkijk. Daarna begint namelijk de verhaallijn Ste/Doug en Maddie/Sinead tegen Esther.![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha
[..]
Is dat de verhaallijn dat Esther gepest wordt of niet?
Of heel lang uitgerektquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:44 schreef luftersel het volgende:
[..]![]()
Blijkbaar is dat heel goed opgebouwd in anderhalf jaar, aangezien het tot 2013 heeft geduurd en eind 2011 al begint.
Ik mag toch hopen van niet.quote:
Nou ja, in dat geval... Maar toch, ik hoop wel voor je dat het een goed opgebouwde verhaallijn zal zijnquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:57 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van niet.Esther wordt in heel 2011 amper gebruikt en is erg saai, dus elke verhaallijn die ze krijgt is beter dan dat. Hoe lang die ook duurt.
Dat is echt de saaiste trailer die ik ooit heb gezien...quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:19 schreef PeterKelder het volgende:
Hm, helaas geen glimp van de nieuwe Holly
Ik ookquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:22 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat is echt de saaiste trailer die ik ooit heb gezien...
Hmmm, ik vond het wel een interessante aflevering, er gebeurde tenminste wat.quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:09 schreef PeterKelder het volgende:
Zo, goeie afleveringVooral de scènes met Tony/Diane/Sinead waren erg sterk
De verhaallijn met Tony en Trevor is in deze aflevering goed neergezet naar mijn idee
En Vincent is echt de meest belabberde acteur ever"I'm so sorry" komt nog geeneens geloofwaardig uit zijn strot
Dat vond ik ook nogal vreemd ja. Maar ja, Tony die Trevor smeekt om hulp is überhaupt al vreemdquote:Op zaterdag 16 november 2013 09:33 schreef luftersel het volgende:
[..]
Hmmm, ik vond het wel een interessante aflevering, er gebeurde tenminste wat.Maar ik vind de verhaallijn met Tony al niet leuk meer voordat hij begonnen is. Ik bedoel, Tony is de eerlijkste vent die je kunt vinden in Hollyoaks, waarom laat hij Sinead opdraaien voor iets dat van hem is? En dan ook zo onschuldig staan toekijken... Deed me bijna een beetje aan Will denken met z'n heilige boontjes gezicht.
![]()
Een belabberd personage/acteur dusquote:En Vincent... tja. Vincent's being Vincent again.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hé, ze zit nog steeds in de serie, zonder ook maar één keer gestraft te zijn voor wat ze heeft gedaan.![]()
![]()
![]()
![]()
In vergelijking met dát, is Sienna poeslief.![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:05 schreef luftersel het volgende:
Eigenlijk wel grappig hoe iedereen reageert op Sienna na alles wat ze gedaan heeft. Niemand denkt dat ze in de serie blijft als uitkomt wat ze gedaan heeft, maar ik ben ervan overtuigd dat ze blijft. Kijk naar Mercedes:Als ik dit zo lees zou Mercedes eigenlijk levenslang moeten krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hé, ze zit nog steeds in de serie, zonder ook maar één keer gestraft te zijn voor wat ze heeft gedaan.![]()
![]()
![]()
![]()
In vergelijking met dát, is Sienna poeslief.![]()
![]()
Dat dus.quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees zou Mercedes eigenlijk levenslang moeten krijgen![]()
Toch mag Sienna wel enigszins gestraft wordenquote:Op zaterdag 16 november 2013 15:56 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat dus.Sienna heeft tot nu toe pas 1/20e deel gedaan van wat Mercedes heeft gedaan.
Dát ben ik met je eens. Even lekker voor schut gezet worden of een tijdje naar het gesticht. Maar Sienna voelt zich tenminste nog schuldig, dat is al heel wat.quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Toch mag Sienna wel enigszins gestraft wordenSowieso door Nancy
Dat soort emoties heeft Mercedes nietquote:Op zaterdag 16 november 2013 16:38 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dát ben ik met je eens. Even lekker voor schut gezet worden of een tijdje naar het gesticht. Maar Sienna voelt zich tenminste nog schuldig, dat is al heel wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door luftersel op 16-11-2013 19:31:56 ]
quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:07 schreef luftersel het volgende:
Hoogtepuntje uit 2011: de kerst special![]()
Uitleg:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:Ah, het klassieke kerstverhaal van Scrooge dus op de Hollyoaks-manierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ah, het klassieke kerstverhaal van Scrooge dus op de Hollyoaks-manier
Will met een snorquote:Op zondag 17 november 2013 00:27 schreef luftersel het volgende:
En hier meteen de Best Bits van 2011 (ook leuk als je het niet hebt gezien):
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Die blauwe quotes die ook elke keer onder in beeld kwamen te staan over de desbetreffende acteurs.quote:
Haha, geweldigquote:Op zondag 17 november 2013 21:02 schreef luftersel het volgende:
Goed begin van 2012: een lekker ouderwets gevecht tussen Jacqui en Cindy en Mitzeee en Nancy waardoor zij én Cheryl, Myra, Carmel en Lynsey een nacht in de cel mogen doorbrengen.![]()
http://www.dailymotion.co(...)-january-2012_latino
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jacqui @ -03.38
Klopt, vond ik ook al vreemd. Maar dat verandert gauw in 2012 volgens mij, want in 2011 is een grote schoonmaak geweest van personages, dus begin 2012 gaan ze de rest 'vernieuwen'.quote:Op zondag 17 november 2013 21:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha, geweldig![]()
![]()
Al die politie die aan komt scheuren![]()
Het valt me trouwens op dat destijds alleen de voornamen van de personages op de aftiteling stonden
Er is vrijwel ieder jaar een grote schoonmaak van personagesquote:Op zondag 17 november 2013 21:32 schreef luftersel het volgende:
[..]
Klopt, vond ik ook al vreemd. Maar dat verandert gauw in 2012 volgens mij, want in 2011 is een grote schoonmaak geweest van personages, dus begin 2012 gaan ze de rest 'vernieuwen'.
Nouja, er zijn er in 2,5 maand ongeveer 12 vertrokken, dan was het dit jaar nog niks.quote:Op zondag 17 november 2013 21:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Er is vrijwel ieder jaar een grote schoonmaak van personages
Als je leest dat er in de periode van 2009-2012 ieder jaar weer een nieuwe Executive Producer werd aangesteld (omdat de voorganger er vaak weer genoeg van had en vertrok) snap ik wel dat de ene periode beter is dan de anderquote:Op zondag 17 november 2013 21:54 schreef luftersel het volgende:
[..]
Nouja, er zijn er in 2,5 maand ongeveer 12 vertrokken, dan was het dit jaar nog niks.En al die 12 waren volgens mij onvrijwillig weggegaan, dus ze waren echt van plan om dingen te veranderen. Dat kun je al meteen merken aan de betere verhaallijnen - waar in mid 2011 nog wel eens gebrek aan was.
Ik heb het gevoel dat we Amanda amper gaan zien en dat ze niet eens een echte verhaallijn krijgt. Dus overtuigen kan ze me denk ik nog niet..quote:Op maandag 18 november 2013 12:03 schreef PeterKelder het volgende:
Het is de Week van de Waarheid: zal Amanda Clapham overtuigen in de rol van Holly en Wallis Day makkelijk doen vergeten, of blijven we met weemoed terugdenken aan Wallis Day als Holly?
Deze week start toch die verhaallijn met Holly, Jason, Robbie en Ruby? Het lijkt me dan wel aannemelijk dat we Holly redelijk in actie zullen zien.quote:Op maandag 18 november 2013 16:03 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat we Amanda amper gaan zien en dat ze niet eens een echte verhaallijn krijgt. Dus overtuigen kan ze me denk ik nog niet..
Dat is het juist, volgens mij is het zo'n verhaallijn die ingezet wordt om de verhaallijn van Ruby/Ziggy en van Robbie vs. de rest verder te brengen, niet om Jason en Holly een verhaallijn te geven. Ik heb het gevoel dat ze hen meer gebruiken voor die lijnen. Maar goed, dat is mijn gevoel.quote:Op maandag 18 november 2013 16:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Deze week start toch die verhaallijn met Holly, Jason, Robbie en Ruby? Het lijkt me dan wel aannemelijk dat we Holly redelijk in actie zullen zien.
Ziggy die aan die gevel hangt is wel geinig om te zien moet ik zeggenquote:Op maandag 18 november 2013 16:13 schreef luftersel het volgende:
http://primetime.unrealit(...)nsequences-pictures/
Moest er een keer van komen natuurlijk... Zal wel leiden tot de exit van Ruby. Wat voorspelbaar.
Het enige leuke eraan is datquote:Op maandag 18 november 2013 16:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ziggy die aan die gevel hangt is wel geinig om te zien moet ik zeggen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, inderdaadquote:Op maandag 18 november 2013 16:21 schreef luftersel het volgende:
De schrijvers zijn trouwens wel lekker inspiratieloos bezig zeg, ze geven alle 3 de oudere Roscoe broers dezelfde verhaallijn.Joe gaat achter Lindsey's rug met Nancy, Freddie gaat achter Sinead's rug met Lindsey, Ziggy gaat achter Ruby's rug met Frankie. Of nou ja, zo gaat het natuurlijk lopen. Nu al geen inspiratie meer voor jullie 'gracieuze nieuwe' oogappeltjes, Hollyoaks?
Oké, ik zal het je zonder spoilers vertellen: Sienna ging inderdaad naar het ziekenhuis met Tom, waarbij ze hem instrueerde een andere naam te gebuiken + reden van zijn hoofdwond. Alles ging perfect, tot het moment dat Sienna naar de ziekenhuisapotheek moest om het recept te halen en Tom alleen achterliet. Die zag de poster met zijn naam en foto aan de muur hangen en vluchtte naar buiten. Daar belde hij vanuit een telefooncel naar The Dog, waar Nancy de telefoon opnam. Maar nog voordat Nancy hem kon kalmeren, werd de verbinding verbroken door Sienna, die Tom ontdekt had. "Big mistake, Tom."quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:14 schreef luftersel het volgende:
Ik las dat Tom naar het ziekenhuis gaat en doet alsof hij iemand anders is, en niet wordt herkend.
En Robbie...
Sorry maar dit kun je zelfs niet ongeloofwaardig meer noemen. Dit is gewoon schandalig slecht en verre van realistisch. Ik heb geeneens zin om de aflevering van gisteren terug te kijken. Zeer teleurgesteld...
Wat saaaaahaai.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:38 schreef PeterKelder het volgende:
Voor de rest was de aflevering ook niet echt bijzonder: Darren maakte zich hardop zorgen over zijn relatie met Sienna, Sam heeft ontdekt dat Tony aan het dealen is en deed hem een voorstel en Dirk ontdekte tijdens een wandeling met Cindy bij de bergen het autowrak van Browning. Oh ja, en nog een paar scènes omtrent Vincent, maar dat is sowieso niet noemenswaardig
Een vriendschap tussen Dirk en Jim lijkt me nog best leuk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt... stop er maar gewoon mee Hollyoaks, dit is 3x niks. En dat terwijl ik Sienna een heel goed gelukt personage vind. Ik hou het voorlopig even bij de Hollyoaks uit 2012, veel vermakelijker dan dit in ieder geval.En het bevat Doug en Jacqui.
![]()
De aflevering van gisteren was inderdaad leuk als achtergrondbehang tijdens mijn stage werkzaamhedenquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:33 schreef luftersel het volgende:
[..]
Wat saaaaahaai.![]()
Ik snap nu waarom Hollyoaks zo vaak moordenaars, ontploffingen en drugs doet: in andere verhaallijnen zijn ze gewoon niet zo goed.Alleen Cindy/Dirk vind ik leuk, op zich wel schattig.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De aflevering van gisteren was inderdaad leuk als achtergrondbehang tijdens mijn stage werkzaamheden
Moest nou echt HAAR shot per se een close up zijn?quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:02 schreef PeterKelder het volgende:
Nieuwe leader met de nieuwe Holly:
Pluspunt dat ze niet lacht
Dat stond in de briefing naar de leadermakers jaquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:33 schreef luftersel het volgende:
[..]
Moest nou echt HAAR shot per se een close up zijn?![]()
![]()
Het shot vanquote:Christus wat een mollige bever man. En al die nieuwe shots zijn niet echt je van het, alsof ze zelfs daar geen moeite meer voor doen.
Ik vind die van Cindy ook wel erg mooi, en die van Tilly is ook wel leuk gedaan. Wat betreft die van Dodger is die vergelijkbaar met die van Leela en Ziggy (met de silhouetten), die passen goed bij het karakter. Daarom vind ik die nieuwe shots ook zo slecht: Danny, Sam en Peri zijn geen carnavalsartiesten en Holly is geen fotomodel dat graag haar neus tegen de camera aandrukt.quote:Op woensdag 20 november 2013 08:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat stond in de briefing naar de leadermakers ja"Zorg ervoor dat de kijkers in één klap verblind raken door de nieuwe Holly." Verblind ben ik inderdaad ja, maar niet van haar schoonheid
[..]
Het shot vanLeela
vind ik wel mooi, haar close-up doet me ook denken aan het shot van Wallis Day
Het mooiste shot vind ik wel dat van Dodger, vooral het totaalshot in de eerste seconde
Ze hadden gewoon een nieuw shot van Nancy moeten maken op precies dezelfde manier als haar vorige en die dan plaatsen in het frame van haar vorige shot. Ik vond die magazine-style echt gaaf, maar aan de andere kant heb ik haar al tijden geen stuk zien schrijven of een interview af zien nemenquote:Op woensdag 20 november 2013 11:27 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik vind die van Cindy ook wel erg mooi, en die van Tilly is ook wel leuk gedaan. Wat betreft die van Dodger is die vergelijkbaar met die van Leela en Ziggy (met de silhouetten), die passen goed bij het karakter. Daarom vind ik die nieuwe shots ook zo slecht: Danny, Sam en Peri zijn geen carnavalsartiesten en Holly is geen fotomodel dat graag haar neus tegen de camera aandrukt.Die van Dennis is ook wel leuk, past precies bij hem haha. Maar die van Nancy is gewoon niet... Nancy. Wat dat betreft was die vorige beter, maar op dit shot is ze wel heel mooi.
Tja, alle 'ouders' zijn maar even snel te zien aangezien zij 'semi-reguliere' karakters zijn, zoals Laura en Jef in Gtst. Daarom zijn ze allemaal samengevoegd met anderen, omdat ze ze er anders niet in kwijt konden. Ik vond het op zich wel een mooie uitkomst, omdat Patrick en Dirk eigenlijk hetzelfde zijn vanuit hun kinderen gezien (Dirk en Patrick zijn beide Dodger's vader). Hetzelfde geldt voor Diane en Sandy, maar zij zijn wel íets beter te zien.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon een nieuw shot van Nancy moeten maken op precies dezelfde manier als haar vorige en die dan plaatsen in het frame van haar vorige shot. Ik vond die magazine-style echt gaaf, maar aan de andere kant heb ik haar al tijden geen stuk zien schrijven of een interview af zien nemen
Die van Cindy is ook mooi ja. Die van Holly vind ik wat gemakzuchtig; kijk maar even de camera in en dat plaatsen we gewoon voor de oude achtergrond. Ik vind het wel jammer dat Dirk het shot moet delen met Patrick, gezien het eigenlijk niet opvaltEen ander mooi shot vond ik dat van Callum/Martha, met die ambiance in de regen
Zo jammer dat die er nu uit is.
Sandy krijgt gewoon een heel duidelijk shotquote:Op woensdag 20 november 2013 12:25 schreef luftersel het volgende:
[..]
Tja, alle 'ouders' zijn maar even snel te zien aangezien zij 'semi-reguliere' karakters zijn, zoals Laura en Jef in Gtst. Daarom zijn ze allemaal samengevoegd met anderen, omdat ze ze er anders niet in kwijt konden. Ik vond het op zich wel een mooie uitkomst, omdat Patrick en Dirk eigenlijk hetzelfde zijn vanuit hun kinderen gezien (Dirk en Patrick zijn beide Dodger's vader). Hetzelfde geldt voor Diane en Sandy, maar zij zijn wel íets beter te zien.
Ik vind die van Jack/Frankie/Tom/Charlie ook grappig, leuk geanimeerd ook met die computerspel-figuurtjes. Die van Ste met Lucas en Leah vind ik ook wel mooi, ik heb altijd het idee bij dat shot dat zij fungeren als zijn "beschermengeltjes"quote:Oh, en die van Jack/Frankie/Tom/Charlie is op zich ook wel grappig, maar het past gewoon totaal niet bij de rest. En dan geven ze Vincent een super mooi shot...
De leader wordt naar mijn weten al sinds 2005 gemaakt door Simon RJ Cox met zijn bedrijf Motion Foundation. Die maakt ook de special effects, zoals wire removal of het aanbrengen van extra vuur (zoals bij de Blast).quote:Op woensdag 20 november 2013 14:07 schreef luftersel het volgende:
Als je overigens de shots die er in 2013 zijn bijgekomen vergelijkt met de shots die er in 2011 waren bijgekomen dan kun je concluderen dat er andere designer is aangesteld.Die uit 2011 waren naar mijn mening véél mooier, persoonlijker en vooral kleurrijker, glanzender en professioneler.
2011
[ afbeelding ]
2013
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Vincent was in Nigeria toch een verpleegkundige in opleiding? Hij heeft ooit eerste hulp aan Maxine gegeven toen ze flauw viel. Volgens mij staan die bubbels voor atomen, oftewel hij weet veel van het menselijk lichaam, of zo?quote:Op woensdag 20 november 2013 14:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De leader wordt naar mijn weten al sinds 2005 gemaakt door Simon RJ Cox met zijn bedrijf Motion Foundation. Die maakt ook de special effects, zoals wire removal of het aanbrengen van extra vuur (zoals bij de Blast).
Ik ben het wel met je eens dat de leadershots uit 2011 er in vele gevallen mooier uitzagen. Sowieso vind ik sommige shots van het heden nogal vreemd, zeker omdat beweerd wordt dat de ambiance van de shots overeenkomen met karaktereigenschappen van de personages in de shots. Maar wat die blauwe bubbel voor overeenkomst heeft met Vincent is mij niet duidelijk
Serieus?quote:Op woensdag 20 november 2013 14:43 schreef luftersel het volgende:
[..]
Vincent was in Nigeria toch een verpleegkundige in opleiding? Hij heeft ooit eerste hulp aan Maxine gegeven toen ze flauw viel. Volgens mij staan die bubbels voor atomen, oftewel hij weet veel van het menselijk lichaam, of zo?
Coxquote:Iets anders kan ik er ook niet van maken. Wat overigens die Simon Rox bezielde bij het maken van Ruby's shot weet ik ook niet, maar volgens mij heeft hij soms een goede en soms een hele slechte dag.
Haha, ziet er leuk uitquote:Op woensdag 20 november 2013 17:53 schreef luftersel het volgende:
Zo, even mijn UI aangepast, deze vind ik wel legendarisch.
Die quote is legendarischquote:Ik zie trouwens nu pas dat je mijn quote als signature hebt gebruikt.Is die zo speciaal?
Ik wilde eerst een foto doen van de hele groep in de Enjoy The Ride promo, dat vond ik echt een geweldig shot. Alleen zie je die niet goed op zo'n klein plaatje helaas. Maar Enjoy The Ride was voor mij echt het hoogtepunt, vandaar wil ik dat eren.quote:
Toen ik het schreef voelde het anders totaal niet legendarisch.quote:[..]
Die quote is legendarisch![]()
Oh ja, ik dacht al dat ik het shot kendequote:Op woensdag 20 november 2013 18:31 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik wilde eerst een foto doen van de hele groep in de Enjoy The Ride promo, dat vond ik echt een geweldig shot. Alleen zie je die niet goed op zo'n klein plaatje helaas. Maar Enjoy The Ride was voor mij echt het hoogtepunt, vandaar wil ik dat eren.
Hij is legendarisch in de zin dat het gewoon een geniale reactie wasquote:[..]
Toen ik het schreef voelde het anders totaal niet legendarisch.Verborgen talent.
Haha jawel joh. Dat laatste is overigens niet helemaal waar, ik heb soms wat stukken en afleveringen overgeslagen vanwege de saaiheid.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oh ja, ik dacht al dat ik het shot kende
[..]
Hij is legendarisch in de zin dat het gewoon een geniale reactie was
En dat je verborgen talenten hebt is wel langer duidelijk: je bent werkzaam voor Boulevard, GTST én Hollyoaks en hebt ook nog eens de tijd om in de topics van de laatste twee te posten. En dan heb je ook nog de tijd om afleveringen van twee jaar terug in een razend snel tempo te kijkenHeb je nog wel tijd om adem te halen?
Ah, ik vroeg me al af hoe snel jij dat doetquote:Op woensdag 20 november 2013 19:28 schreef luftersel het volgende:
[..]
Haha jawel joh. Dat laatste is overigens niet helemaal waar, ik heb soms wat stukken en afleveringen overgeslagen vanwege de saaiheid.
En tja, in een avondje kun je zo een hele week kijken, dus meer dan 52 dagen heb je niet nodig om een jaar teug te kijken.
Nouja, vaak kan ik dat ook niet en volg ik maar 1 a 2 verhaallijnen van die week en de rest spoel ik door, dus het voelt maar als 2/3 afleveringen. Nu ik in 2012 zit merk ik dat wel, want nu zijn alle verhaallijnen interessant, dus meer dan 2 afleveringen per dag lukt me niet meer.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ah, ik vroeg me al af hoe snel jij dat doet
Maar dan nog: waar haal je de tijd vandaan, of nog beter: de energie? Ik heb twee weken geprobeerd om op zondag alle afleveringen van de week te kijken, maar lang hou ik mijn aandacht niet volDan kijk ik liever gewoon doordeweeks
De aflevering van gisteren was stukken beter dan die van maandag moet ik zeggen. Bij die van maandag had ik echt de neiging om door te spoelen, en dat terwijl ik niet eens echt keekquote:Op woensdag 20 november 2013 22:16 schreef luftersel het volgende:
Ik heb net toevallig de afleveringen van gisteren en maandag gezien, en op zich viel het nog heel erg mee (ik denk vooral door geringe aanwezigheid van Roscoes).
Darren en Nancy is echt wel een superkoppel, ik hoop echt dat ze over niet al te lange tijd weer bij elkaar komenquote:De scenes tussen Nancy en Darren voelden weer als vanouds, alleen leek her alsof ze de kwestie Sienna totaal vergeten waren? Alsof Nancy nooit in een inrichting heeft gezeten vanwege Darren, alsof ze nooit is beschuldigd van doodslag op Sienna? Gewoon van ja ik hou van je, ook al heb ik je in een inrichting gestopt??
Tom heeft duidelijk last gekregen van het Stockholmsyndroom en Sienna... Anna Passey acteert erg goed bij veel scènes, maar ik hoop toch echt dat ze eens opschieten met deze verhaallijn.quote:De scenes met Sienna en Tom bevielen me overigens ook, ik zie ze nog wel een band opbouwen, Sienna is tenslotte gewoon wanhopig.
Superkoppel in wordingquote:En Cindy en Dirk, echt schattig.
Het viel niet echt tegen nee, maar subliem was het ook niet. Ik geef het nog even de kans, maar ze moet snel overtuigen wil ik Wallis vergeten in die rol. Nu had ik meer het idee dat ik óf naar een tijdelijke vervanging zat te kijken, of naar een geheel nieuw personagequote:Oh, en Holly... Mmm valt minder tegen dan ik verwachtte, maar wat een lelijke recast zeg. DAT GEBITIk ga Wallis voorlopig niet vervangen door... dat.
Hm, dat zou ook kunnen. Maar dan blijft het vreemd dat Will nog tussen de vaste cast staat op de site. Martha is er al wel tussenuit gehaald.quote:Op donderdag 21 november 2013 08:04 schreef luftersel het volgende:
Ik denk trouwens dat de e-mail van 'Texas' door Theresa is gestuurd.Danny Mac zei 'viewers won't be surprised' en 'he tries to move on, but it only helps for 10 minutes'. Dat was altijd het geval met Theresa, en als hij haar weer pijn doet, zal ze het denk ik niet accepteren. En dat zet mooi weer de exit van Theresa op gang, want Dodger weet het van Calvin. Ik hoop het in ieder geval, verder kan ik niemand bedenken aangezien Will volgens mij geen toegang heeft tot het internet.
Een Freddie-special terwijl je het karakter haat?quote:Op donderdag 21 november 2013 17:42 schreef luftersel het volgende:
Die aflevering van gisteren was nog best vermakelijk ook.Vooral Nancy, geweldig.
Maar ik vind het zo stom dat dat nadruk nu komt te liggen op dat Darren Nancy terug wil en niet op wat Sienna allemaal gedaan heeft, wat Darren nog steeds gelooft door Nancy is gedaan.
Maar, mijn god, ik heb me nog NOOIT zo erg aan een karakter geërgerd als aan Freddie.![]()
Ik zal eens even een kleine Freddie-special doen:
[ afbeelding ]
1. Freddie ziet Lindsey
2/3. Joe zegt tegen Freddie dat hij Lindsey moet weggeven
4. Freddie ziet Joe met Darren praten
5. Freddie kijkt naar Jason, Robbie en Ziggy die naar binnen lopen
6. Freddie praat met Joe
7. Freddie ziet Lindsey in het mannentoilet ()
8. Freddie ziet Joe en Nancy praten
9. Freddie wil iets zeggen tegen Lindsey
10. Freddie luistert naar Joe die tegen Lindsey en hem praat
11/12. Freddie hoort dat Joe wordt gearresteerd op de moord op Trent, terwijl hij weet wie het echt was (de ergste)
En waarempel: voor ál die emoties, heeft hij ÉÉN gezichtsuitdrukking en ÉÉN (hele rustige, zachte, zielige) manier van praten. En dit was nog maar in alleen de aflevering van gisteren.![]()
Hoe halen de schrijvers het in hun hoofd zo'n slechte acteur een hoofdrol te geven?! Zelfs als cameo zou hij nog slecht zijn.
Huh?? Waarom geven ze die making off al uit als de aflevering nog lang niet wordt uitgezonden?quote:
Volgens mij zijn deze scènes gewoon getoond in de aflevering van vanavond. Hollyoaks maakt weleens vaker rare (tijd)sprongetjesquote:Op donderdag 21 november 2013 21:18 schreef luftersel het volgende:
[..]
Huh?? Waarom geven ze die making off al uit als de aflevering nog lang niet wordt uitgezonden?
Serieus? Dat betekent dus dat Joe alweer vrij is... Dat huwelijk was echt amper voorbereid heb ik het idee.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Volgens mij zijn deze scènes gewoon getoond in de aflevering van vanavond. Hollyoaks maakt weleens vaker rare (tijd)sprongetjes
Ik ga er gemakshalve wel van uit ja, of ze moeten wel een heel grote fout hebben gemaakt willen ze die making of per ongeluk al te hebben neergezet op YouTube, Facebook etc. Het ziet er in ieder geval grappig uit, ik ben benieuwdquote:Op donderdag 21 november 2013 21:37 schreef luftersel het volgende:
[..]
Serieus? Dat betekent dus dat Joe alweer vrij is... Dat huwelijk was echt amper voorbereid heb ik het idee.Niet dat ik dat erg vind, van mij part was er geen eens een huwelijk tussen die twee. Nu maar hopen dat ze bij elkaar blijven. Ik gun Freddie Lindsey niet (zeikerige Sinead wel
) en ik gun Joe Nancy niet.
Ik vond hem ook wel oké. En Jasonquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:19 schreef PeterKelder het volgende:
Gezellig huwelijk zeg
Dit vond ik wel een leuke aflevering om te zien. Ja, op Robbie, Fraser en Trevor na dan.
En de eerste Roscoe zit al waar die thuis hoort. Nu de rest van die rotte appel nog
Misschien dat de weg dan vrij is voor Darren en Lindsey en Joe en Sienna?quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:28 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik vond hem ook wel oké. En Jason, eindelijk kwam hij eens op voor zichzelf zeg. Naja, voor 1,5 minuut dan. En dan dat einde, er zat echt zo'n heel lieflijk muziekje onder en dan ineens BAM.
Dit is dan denk ik wel het einde van zowel Sienna en Darren als Joe en Lindsey...
Haha, die was mij niet opgevallenquote:
Ja dat viel mij ook al op.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha, die was mij niet opgevallen![]()
Wat mij wél was opgevallen was de buik van Lindsey. Ik weet het niet, óf ze moet minder eten óf de actrice is zwanger. Of een andere lichaamshouding aannemen
Zal ik je sterker vertellen: Jessica Fox schijnt een tijdje iets te hebben gehad met James Sutton (John-Paul)quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:58 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ja dat viel mij ook al op.![]()
En het viel me al helemaal op dat Darren en Nancy in het echt ook getrouwd kunnen zijn. Die hebben echt de beste chemie die ik ooit heb gezien.![]()
Dat neppe hechte gedoe bij de cast van GTST verbleekt volledig als je de cast van Hollyoaks samen zietquote:En wat me ook nog opviel is dat iedereen van de cast een echte vriendenclub lijkt te zijn, ook al kennen ze elkaar nog niet zo lang of hebben ze amper scènes samen. Erg leuk om te zien, komt niet zo vaak voor.
Dat had ik ook een keer ergens gelezen ja! Blijkbaar hebben/hadden ook Brendan en Jacqui, Leanne en Rhys (quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zal ik je sterker vertellen: Jessica Fox schijnt een tijdje iets te hebben gehad met James Sutton (John-Paul)Maar die laatste schijnt al vaker iets gehad te hebben met co-stars
Sinead en Bart toch ook? Tenminste, zoiets las ikquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:44 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat had ik ook een keer ergens gelezen ja! Blijkbaar hebben/hadden ook Brendan en Jacqui, Leanne en Rhys (), Steph en Dodger (ook al kwam Dodger pas een half jaar na haar vertrek in de show), Will en Theresa, Tilly en Callum en Ash en Rob wat. Alsof Hollyoaks daten tussen co-sterren stimuleert.
Toch wel gevaarlijk, want als ze door ruzie uit elkaar gaan zal de chemie op het scherm ook wel een stuk minder zijn. Bijv. bij Brendan en Jacqui (als ik het me goed herinner), die hadden opeens amper nog scènes samen nadat ze uit elkaar gingen. Jacqui werkte ineens niet meer bij Brendan in de club.
Nouja, een conflict... Ze wist dat ze als semi-regulier in de serie zou komen, dus dan kun je verwachten dat je maar sporadisch wordt ingezet. En over die afscheidsfilmpjes: die hebben ze maar bij een paar mensen dit jaar gedaan. Leanne heeft er geen gekregen, Ash ook niet en verder alleen de mensen die lang in de serie zaten, zoals Jacqui.. Barney, Rob, Annelise en Liberty kregen ook geen afscheidsfilmpje. En dat terwijl de terugkerende rol van Kevin dit jaar die wel kreeg.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:10 schreef PeterKelder het volgende:
Ik bedenk me trouwens net dat de exit van Martha waarschijnlijk écht het gevolg is van een (eventueel) conflict tussen Carli Norris en de makers. Ze heeft geeneens een afscheidsfilmpje gekregen
Hm, vreemd. Je zou toch denken dat ze iedere (semi)regular een afscheidsfilmpje geven? Een compilatie op zijn minst.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:26 schreef luftersel het volgende:
[..]
Nouja, een conflict... Ze wist dat ze als semi-regulier in de serie zou komen, dus dan kun je verwachten dat je maar sporadisch wordt ingezet. En over die afscheidsfilmpjes: die hebben ze maar bij een paar mensen dit jaar gedaan. Leanne heeft er geen gekregen, Ash ook niet en verder alleen de mensen die lang in de serie zaten, zoals Jacqui.. Barney, Rob, Annelise en Liberty kregen ook geen afscheidsfilmpje. En dat terwijl de terugkerende rol van Kevin dit jaar die wel kreeg.
Zou je denken ja, maar als ze iedereen die de serie heeft verlaten in 2013 een afscheidsfilmpje moesten geven, konden ze er elke maand wel een stuk of 3 maken. Het past bij Hollyoaks van 2013: rommelig. Ik kijk er sowieso niet meer van op, nadat karakters als Liberty en Barney zomaar van beeld verdwenen zonder een echt 'afscheid' (Liberty kreeg een afscheid nadat ze een half jaar niet werd gebruiktquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hm, vreemd. Je zou toch denken dat ze iedere (semi)regular een afscheidsfilmpje geven? Een compilatie op zijn minst.
Dat is waarquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:35 schreef luftersel het volgende:
[..]
Zou je denken ja, maar als ze iedereen die de serie heeft verlaten in 2013 een afscheidsfilmpje moesten geven, konden ze er elke maand wel een stuk of 3 maken.
Ik denk dat je er als acteur ziek van wordt als je een halfjaar lang geen verhaallijn krijgt of nauwelijks scènes hebtquote:Het past bij Hollyoaks van 2013: rommelig. Ik kijk er sowieso niet meer van op, nadat karakters als Liberty en Barney zomaar van beeld verdwenen zonder een echt 'afscheid' (Liberty kreeg een afscheid nadat ze een half jaar niet werd gebruikt). Erg jammer, dat wel.
Haha, opmerkelijkquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:16 schreef luftersel het volgende:
Ik zie trouwens nu pas dat Hollyoaks álle studenten uit 2011 dit jaar/vorig jaar de serie heeft uitgeschreven, op 2 mensen na: Tilly en George. En toevallig, zijn ze allebei homoseksueel.Eigenlijk zijn de verhalen van alle studenten verteld, maar als ze Tilly of George eruit schrijven zou er nog maar één lesbienne zijn en zouden de homo's minder goed vertegenwoordigd worden.
Slim van de schrijvers.
Dat zou de vervanger van Doug zijn. Dat kan ik niet aan hoor.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha, opmerkelijkMaar als ze George (en Vincent) er uit zouden schrijven zou het nog niet erg zijn: Ste en John-Paul zijn homo, Danny is biseksueel... En dan introduceren ze anders toch gewoon een nieuwe homo?
Als het de vervanger van Vincent zou zijn is dat toch een stuk aantrekkelijker hoorquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:17 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat zou de vervanger van Doug zijn. Dat kan ik niet aan hoor.
Jammer genoeg gaat Vincent voorlopig volgens mij nergens heen...quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Als het de vervanger van Vincent zou zijn is dat toch een stuk aantrekkelijker hoor
Verdorie.quote:Op zaterdag 23 november 2013 12:46 schreef PeterKelder het volgende:
'Hollyoaks' Anna Shaffer on Ruby exit: 'I want a fresh start'
Als ze pas in januari stopt met filmen, is ze pas rond maart weg. Duurt dus nog wel even
Dat inderdaadquote:
Stom ook eigenlijk dat ze zo'n totaal onnodig personage zo'n lange exit geven, terwijl ze belangrijke personages, bijv. Doug en Leanne, maar even snel een kleine onbelangrijke eind-verhaallijn geven.quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat inderdaadEn dan spreken ze over een exit aan "het begin van het jaar". Dan is het jaar al bijna voor 25 procent voorbij
![]()
Misschien hadden de makers een verhaallijn in petto om een band te scheppen tussen Ruby en Robbie, maar heeft de beslissing van Anna Shaffer om de serie te verlaten roet in het eten gegooid?quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:21 schreef luftersel het volgende:
[..]
Stom ook eigenlijk dat ze zo'n totaal onnodig personage zo'n lange exit geven, terwijl ze belangrijke personages, bijv. Doug en Leanne, maar even snel een kleine onbelangrijke eind-verhaallijn geven.![]()
Grappig eigenlijk ook dat ze Ruby hebben gekozen om op Robbie te vitten, aangezien ze in 2011 en 2012 exact hetzelfde en misschien nog wel erger was dan hij.Zij pestte ook altijd mensen uit verveling.
Ah, de exitlijn van Ruby is bekend: een mysterieus persoon genaamd luftersel arriveert in Hollyoaks. In eerste instantie is ze de vriendelijkheid zelve en wordt ze goede vriendinnen met Ruby. Maar dan komt haar ware aard naar boven: ze wil Ruby laten boeten voor wat ze in het verleden geflikt heeft en maakt Ruby langzaamaan helemaal gek...quote:Maar bij haar lijkt iedereen het alweer vergeten. Maar ik niet.
Met de hulp van Sienna en Patrick!!quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:27 schreef PeterKelder het volgende:
Ah, de exitlijn van Ruby is bekend: een mysterieus persoon genaamd luftersel arriveert in Hollyoaks. In eerste instantie is ze de vriendelijkheid zelve en wordt ze goede vriendinnen met Ruby. Maar dan komt haar ware aard naar boven: ze wil Ruby laten boeten voor wat ze in het verleden geflikt heeft en maakt Ruby langzaamaan helemaal gek...
Zolang Nancy maar buiten schot blijftquote:Op zaterdag 23 november 2013 13:29 schreef luftersel het volgende:
[..]
Met de hulp van Sienna en Patrick!!
Even ter verduidelijking, wat vond je zo geweldig aan Darren? Ik weet dat Sienna dit verdient, maar aangezien Darren van haar daden niks af weet is hij toch best wel een hele grote lul of ligt dat aan mij?quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:26 schreef PeterKelder het volgende:
Net de aflevering van gisteren gezien
Jim![]()
![]()
![]()
Sam![]()
![]()
Nancy![]()
![]()
En verder Robbie (![]()
![]()
), Freddie (
![]()
![]()
), Lindsey (
![]()
![]()
), Jack (
![]()
![]()
) en Darren (
![]()
![]()
).
Ik vond het meer leuk dat-ie op de bruiloft tekeer gingquote:Op zaterdag 23 november 2013 17:09 schreef luftersel het volgende:
[..]
Even ter verduidelijking, wat vond je zo geweldig aan Darren? Ik weet dat Sienna dit verdient, maar aangezien Darren van haar daden niks af weet is hij toch best wel een hele grote lul of ligt dat aan mij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je het leuk vindt, ga ik zoiets van elke maand in 2012 doen. Ik zou je al die leuke stukken van o.a. Nancy, Darren, Cindy, Jacqui en Tony niet willen onthouden.
[ Bericht 0% gewijzigd door luftersel op 23-11-2013 19:27:21 ]
quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:21 schreef luftersel het volgende:
Ondertussen in 2012: januari
Ziet er leuk uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je het leuk vindt, ga ik zoiets van elke maand in 2012 doen. Ik zou je al die leuke stukken van o.a. Nancy, Darren, Cindy, Jacqui en Tony niet willen onthouden.Moet je zeker vaker doen
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... waaruit we dus wel op kunnen maken datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig ook eens wat meer variatie.![]()
quote:Op zondag 24 november 2013 01:10 schreef luftersel het volgende:
Spoilers voor deze week:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... waaruit we dus wel op kunnen maken datSpoilers zien er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig ook eens wat meer variatie.Ik ben benieuwd
![]()
quote:Op maandag 25 november 2013 21:06 schreef PeterKelder het volgende:
Ach, ik lees net datOja ga het even lekker allemaal nog geloofwaardiger maken ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godsamme zeg.
Ik verzin het ook nietquote:Op maandag 25 november 2013 23:14 schreef luftersel het volgende:
[..]
Oja ga het even lekker allemaal nog geloofwaardiger maken ja.Godsamme zeg.
Haha, alsof het nog meer cliché kon.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Nog steeds geen Esther, Tilly, Ste, Leela, Tegan, John-Paul, Theresa...![]()
- Weer een hoop Sienna, Fraser, Trevor, Vincent, Ziggy, Mercedes...![]()
- CARMEL EN JIM(waarschijnlijk maar een paar scènes of zo...)
Kortom: wéér een week die, naast Sienna en Maxine/Patrick, niks waard is. Moet je nagaan dat ik het meeste zin heb in Ruby's wraak op Ziggy, terwijl ik die twee personages flut vind.![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:32 schreef luftersel het volgende:
Spoilers: 2-6 decemberAch, gaat Mercedes huilen? Ik vind Jennifer Metcalfe al een waardeloos actrice, dus dat wordt een zware dobber ben ik bangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Nog steeds geen Esther, Tilly, Ste, Leela, Tegan, John-Paul, Theresa...![]()
- Weer een hoop Sienna, Fraser, Trevor, Vincent, Ziggy, Mercedes...![]()
- CARMEL EN JIM(waarschijnlijk maar een paar scènes of zo...)
Kortom: wéér een week die, naast Sienna en Maxine/Patrick, niks waard is. Moet je nagaan dat ik het meeste zin heb in Ruby's wraak op Ziggy, terwijl ik die twee personages flut vind.
En inderdaad, wéér Vincent, wéér Sienna, wéér Roscoes... Alleen het verhaaltje met Fraser/Trevor/Tony lijkt me interessant
En Theresa komt toch deze week nog in beeld?![]()
Ik heb haar niet zien staan in de spoilers anders?quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ach, gaat Mercedes huilen? Ik vind Jennifer Metcalfe al een waardeloos actrice, dus dat wordt een zware dobber ben ik bang
En inderdaad, wéér Vincent, wéér Sienna, wéér Roscoes... Alleen het verhaaltje met Fraser/Trevor/Tony lijkt me interessant
En Theresa komt toch deze week nog in beeld?
Was dat gedoe met Dodger niet deze week? Of haal ik nu allerlei dingen door elkaar?quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:10 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik heb haar niet zien staan in de spoilers anders?
Oja, je hebt gelijk. Ze heeft sowieso liefdesverdriet deze week, was ik alweer vergeten.quote:Op dinsdag 26 november 2013 19:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Was dat gedoe met Dodger niet deze week? Of haal ik nu allerlei dingen door elkaar?
Kun je nagaan hoe boeiend het dus isquote:Op dinsdag 26 november 2013 20:09 schreef luftersel het volgende:
[..]
Oja, je hebt gelijk. Ze heeft sowieso liefdesverdriet deze week, was ik alweer vergeten.
Ach gut, ons Vincentje is nog steeds niet uitgehuild?quote:
Het enige positieve is dat Jim (quote:Op woensdag 27 november 2013 19:53 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ach gut, ons Vincentje is nog steeds niet uitgehuild?En wat hij de rest heeft aangedaan, dat is niet erg? Ik moet er bijna zelf van huilen, wat aangrijpend.
Gelukkig tijdelijk voor de exit van Theresa.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:49 schreef PeterKelder het volgende:
Exclusive: 'Hollyoaks': Sonny Valentine returning to show, role recast
Ik ken het personage niet, maar ik ben benieuwd
Je weet maar nooit, straks zien de schrijvers meer mogelijkheden en houden ze hem er langer inquote:Op donderdag 28 november 2013 15:00 schreef luftersel het volgende:
[..]
Gelukkig tijdelijk voor de exit van Theresa.Moet er niet aan denken nóg zo'n 'bad guy' erbij te hebben voor vast.
Nah, ik ken het personage nog van een paar jaar geleden, toen ik een stukje keek over John-Paul en Craig destijds (nadat John-Paul terugkeerde tijdens Kerstmis). Sonny was een soort van Robbie, een homofoob die de levens van die twee terroriseerde, maar verder nooit in beeld kwam. Verder heeft hij nooit veel beleefd volgens Wikipedia, dus dat zal nu ook wel niet zijn.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Je weet maar nooit, straks zien de schrijvers meer mogelijkheden en houden ze hem er langer in
Hm, het is dus een probleem dat al langer gaande is... De makers moeten toch eens gaan bedenken of ze met 30 tot 35 personages niet meer dan genoeg hebben.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:19 schreef luftersel het volgende:
[..]
Nah, ik ken het personage nog van een paar jaar geleden, toen ik een stukje keek over John-Paul en Craig destijds (nadat John-Paul terugkeerde tijdens Kerstmis). Sonny was een soort van Robbie, een homofoob die de levens van die twee terroriseerde, maar verder nooit in beeld kwam. Verder heeft hij nooit veel beleefd volgens Wikipedia, dus dat zal nu ook wel niet zijn.Hopelijk blijft hij alleen niet steken zoals Kevin dit jaar... Ook al vond ik Kevin erg leuk, maar dat duurde te lang.
In 2012 hadden ze gewoon precies de goede balans. Nadat Brendan en Cheryl weggingen ergens begin 2013, ging het gewoon bergafwaarts. In 2012 kregen we tenminste geen compleet nieuwe families en niet te veel reguliere karakters en er waren naast Brendan niet echt vervelende, pestende rotkinderen (Robbie, Finn) of mannen die zichzelf veel te stoer vinden maar niet kunnen acteren (Roscoes). Oh, en ze hadden toen geen jankneger - die daadwerkelijk IEDEREEN haat.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hm, het is dus een probleem dat al langer gaande is... De makers moeten toch eens gaan bedenken of ze met 30 tot 35 personages niet meer dan genoeg hebben.
De introductie van de Roscoes is gewoon een domme zet geweest van de makers. Hoewel ik Ziggy in de aflevering van eergisteren best grappig vond (zeker hangend aan die gevel), is het een personage van niks. Hetzelfde probleem voor al die andere Roscoes; het zijn eendimensionale karakters. Robbie kan alleen maar pesten, Jason is alleen maar onzeker, Joe is alleen maar saai, Ziggy kan alleen maar opscheppen, Freddie is gewoon helemaal niets en Sandy is ook niet bepaald een geweldig karakter.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:37 schreef luftersel het volgende:
[..]
In 2012 hadden ze gewoon precies de goede balans. Nadat Brendan en Cheryl weggingen ergens begin 2013, ging het gewoon bergafwaarts. In 2012 kregen we tenminste geen compleet nieuwe families en niet te veel reguliere karakters en er waren naast Brendan niet echt vervelende, pestende rotkinderen (Robbie, Finn) of mannen die zichzelf veel te stoer vinden maar niet kunnen acteren (Roscoes). Oh, en ze hadden toen geen jankneger - die daadwerkelijk IEDEREEN haat.
AMEN.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De introductie van de Roscoes is gewoon een domme zet geweest van de makers. Hoewel ik Ziggy in de aflevering van eergisteren best grappig vond (zeker hangend aan die gevel), is het een personage van niks. Hetzelfde probleem voor al die andere Roscoes; het zijn eendimensionale karakters. Robbie kan alleen maar pesten, Jason is alleen maar onzeker, Joe is alleen maar saai, Ziggy kan alleen maar opscheppen, Freddie is gewoon helemaal niets en Sandy is ook niet bepaald een geweldig karakter.
En dat terwijl de Lomaxes echt stuk voor stuk geniaal zijn: Danny is én de liefdevolle vader én een man met een geheim, Sam is de kordate rechercheur én de lieve moeder, Tegan bijt van zich af maar is ook onzeker, Leela heeft een grote bek maar een klein hartje en Peri is... Peri. Maar dat is altijd nog veelzijdiger dan dat hardnekkige virus wat de naam Roscoes draagt.
Dat laatste klinkt niet heel positief...quote:Op donderdag 28 november 2013 22:05 schreef luftersel het volgende:
JAAAA, eindelijk begint de verhaallijn Ste/Doug in 2012.
Oh, en ik heb nog steeds de moeite niet genomen de afleveringen van deze week terug te kijken, ik kan mezelf er gewoon niet toe zetten omdat het de laatste tijd zo saai is. Ik spaar ze wel op en kijk ze dit weekend of zo.![]()
Haha ja sorry, de laatste weken met Robbie, Joe en het blijven herhalen van Darren, Sienna irriteerde me mateloos. Ben blij dat Leela enzo weer meer in beeld komen, maar de verhalen uit 2012 zijn toch meer het kijken waard.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt niet heel positief...
Je hoeft je er niet voor te verontschuldigen, ik begrijp het welquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:15 schreef luftersel het volgende:
[..]
Haha ja sorry, de laatste weken met Robbie, Joe en het blijven herhalen van Darren, Sienna irriteerde me mateloos. Ben blij dat Leela enzo weer meer in beeld komen, maar de verhalen uit 2012 zijn toch meer het kijken waard.
Waarschijnlijk praat ze zich er weer onderuit of zo. Als dit de 'final showdown' moet voorstellen, is het echt een hard gelach.quote:Hollyoaks fans can expect fireworks later this month as scheming Sienna Blake is finally caught out.
Sienna (Anna Passey) is left horrified as one of her biggest deceptions is exposed during a public showdown with her arch-nemesis Nancy (Jessica Fox) at The Dog.
As Sienna and her partner Darren (Ashley Taylor Dawson) celebrate their engagement party at the pub, they're interrupted as Nancy gatecrashes the proceedings.
Nancy is furious after making a damning discovery about Sienna, so she marches into the party and flies at her rival.
Darren quickly pulls Nancy away, but the damage is already done as everyone is shocked to see that Sienna's fake baby bump has been exposed…
EIN-DE-LIJK!!!!!quote:Op maandag 2 december 2013 16:21 schreef luftersel het volgende:
13 december: EINDELIJK!!!!
[..]
Waarschijnlijk praat ze zich er weer onderuit of zo. Als dit de 'final showdown' moet voorstellen, is het echt een hard gelach.Vreemd trouwens dat er verder geen bekenden bij zijn?
Nou dát vind ik een leuke wending.quote:Hollyoaks: Baby mystery and attack drama for Tegan - spoiler pictures
Hollyoaks fans will be left wondering whether Dennis Savage is the father of Tegan Lomax's baby next week.
The dad of Tegan's newborn daughter Rose is one of the village's residents, but show bosses are keeping tight-lipped over who the mystery guy is.
Dennis (Joe Tracini) looks set to become the prime suspect next week as it's clear that he already knows Tegan (Jessica Ellis) when they bump into each other in the village unexpectedly.
Spotting this connection, Tegan's sister Leela decides to invite Dennis over for tea. When Dennis agrees and turns up for the meal, Leela wastes little time before revealing her suspicions…
It's not just the baby mystery which puts Tegan at centre stage next week, as she also has to be admitted to hospital following a shock attack.
Tegan's mother Sam is convinced that bad boy Trevor Royle is responsible for the crime, but when Grace gives him an alibi, Sam finds herself suspended from work for repeatedly targeting the villain…
Nee, Dennis zal de vader niet zijn. Maar Fraser?quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:37 schreef luftersel het volgende:
[..]
Nou dát vind ik een leuke wending.Hij zal dan wel niet de vader zijn (ik vermoed dat dat Fraser is na dat vreemde praatje vorige week), maar ze zouden een komisch stel vormen.
En ook meer Periquote:Op dinsdag 3 december 2013 09:55 schreef luftersel het volgende:
Trouwens, ze zijn lekker op dreef zeg:
Hollyoaks spoilers up to 20 December
Sienna![]()
Nancy![]()
Carmel![]()
Chloe![]()
Tilly![]()
En al die foto's erbij ook.Sienna goes mental.
Ik weet niet of ik daar zo blij mee ben eigenlijk. Komen ze in beeld, gaat Tilly meteen vreemd.quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:58 schreef PeterKelder het volgende:
Hollyoaks: Chloe to come between Tilly and Esther - spoiler pictures
Chloe![]()
En eindelijk weer wat meer Tilly en Esther
Zoals het er nu naar uitziet is het in ieder geval over en uit voor Siennaquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:01 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar zo blij mee ben eigenlijk. Komen ze in beeld, gaat Tilly meteen vreemd.Maar ik moet zeggen, Hollyoaks wordt weer beter zo.
![]()
Nancyquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uitziet is het in ieder geval over en uit voor SiennaOok mooi dat Nancy Darren gewoon afwijst
Nou ja, ze heeft in het verleden al eens een wat gothic-achtig uiterlijk gehad, dus vreemd is het nietquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:38 schreef luftersel het volgende:
[..]
NancyAl moet ik zeggen dat ze er wel apart uit ziet tegenwoordig. Mooi kapsel, maar alsof ze gothic is geworden of zo.
![]()
Als dat laatste dan een tijdelijke terugkeer betreft vind ik het primaquote:En ik ben benieuwd wat er met Sienna gaat gebeuren. Ik gok een paar maandjes gekkenhuis en dat ze dan terugkeert wanneer Patrick's geheimen over een paar maanden uitkomen.![]()
quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou ja, ze heeft in het verleden al eens een wat gothic-achtig uiterlijk gehad, dus vreemd is het niet
Ik vind haar huidige kapsel wel mooier dan dat ze voor haar bezoekje aan het gesticht had, dat was echt zo lelijk. Het leek wel alsof ze een uit de kluiten gewassen dode marmot op d'r kop had
Ik hoop eigenlijk dat Sienna erin blijft. Ik vind haar en Patrick twee van de betere introducties van afgelopen jaar en ook erg sterke acteurs. Als Mercedes erin kan blijven na alles wat ze heeft gedaan, kan Sienna dat ook zeker. Maar inderdaad, ik vraag me af hoe ze dat dan voor haar gaan schrijven.quote:[..]
Als dat laatste dan een tijdelijke terugkeer betreft vind ik het primaHet liefste zie ik dat Chloe haar plek in de cast overneemt, zeker met haar aankomende verhaallijn
Kijk, als er nou nog iets van een model in zou zitten (zoals een lichte krul), dan zou het er nog wel goed uit kunnen zien. Maar dit... Nee, het staat niet.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:55 schreef luftersel het volgende:
[..]
[ [url=http://l1.yimg.com/bt/api/res/1.2/31qfCj.Py8ruy4r.bOKcTQ--/YXBwaWQ9eW5ld3M7cT04NTt3PTYwMA--/http://media.zenfs.com/en(...)73609.jpg]afbeelding[/url] ]
Inderdaad.
Sowieso mag Mercedes wat mij betreft de serie vandaag nog verlatenquote:[..]
Ik hoop eigenlijk dat Sienna erin blijft. Ik vind haar en Patrick twee van de betere introducties van afgelopen jaar en ook erg sterke acteurs. Als Mercedes erin kan blijven na alles wat ze heeft gedaan, kan Sienna dat ook zeker. Maar inderdaad, ik vraag me af hoe ze dat dan voor haar gaan schrijven.
Dat het karakter nogal zwak is ben ik met je eens, daarom hoop ik ook dat ze nu voor een wat langere periode te zien zal zijn, zodat we haar beter kunnen leren kennen. Volgens mij is ze nogal wispelturig, dus een verliefdheid voor Tilly past daar dan heel goed bijquote:Oh, en Chloe mag van mij eigenlijk zo snel mogelijk weer vertrekken eerlijk gezegd. Hollyoaks gebruikt haar gewoon voor van alles en nog wat. Nu blijkt dat ze ineens terugkomt om verliefd te zijn op Tilly? Serieus?Die kende ze geeneens. Hadden ze beter een nieuw iemand voor laten komen, en dat Chloe na het ontmaskeren van Sienna weer weggaat. Actrice gaat wel, maar het karakter vind ik zwak.
Gelukkig wordt Chloe's verhaal niet helemaal vergeten.quote:
Moet je nagaan dat in Will ook 'ill' zit.quote:
Nu de rest van Patrick's geheimen nog!quote:Op woensdag 4 december 2013 20:15 schreef PeterKelder het volgende:
Eindelijk meer duidelijkheid over het verleden van Sienna![]()
![]()
De puzzelstukjes vallen nu al aardig op zijn plek
Voor de rest een nogal slaapverwekkende aflevering
Trevor is wel degene met het meeste gevoel in z'n donder van dat hele groepje. Het spreken mag inderdaad wel wat duidelijker, het is af en toe nauwelijks te verstaanquote:Op woensdag 4 december 2013 22:26 schreef luftersel het volgende:
[..]
Nu de rest van Patrick's geheimen nog!![]()
En inderdaad, veel te veel Fraser en Grace. Trevor's gedrag begin ik steeds meer te waarderen. Maar ik irriteer me nog mateloos aan z'n stem/manier van spreken; dat gesprek tussen hem en Fraser (nog erger) kan ik amper verstaan.
Ik ben al gewend aan Amanda als Hollyquote:En wat is de nieuwe Holly toch lelijk hè.M'n aandacht gaat constant naar haar mond, alsof ik zit te wachten tot er wat speeksel meekomt als ze praat.
![]()
Ik ben inderdaad al wel gewend aan haar; ze komt beter over als een meisje van 15/16 dan Wallis, die ongeveer 21 leek of zo.quote:Op donderdag 5 december 2013 08:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik ben al gewend aan Amanda als Holly![]()
Maar toch, het blijft een lelijk eendje. Met dat half gewassen haar is het zelfs nog erger
Tja, voor het produceren van kinderen is toch nog altijd een man nodigquote:Op donderdag 5 december 2013 14:32 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad al wel gewend aan haar; ze komt beter over als een meisje van 15/16 dan Wallis, die ongeveer 21 leek of zo.Maar uit Cindy kan toch nooit zo'n gedrocht komen... Ook al vroeg ik me ook altijd af hoe Myra zoveel knappe kinderen heeft geproduceerd.
![]()
Wij zijn niet belangrijkquote:Op donderdag 5 december 2013 16:31 schreef luftersel het volgende:
Zeg, waarom pakt FOK deze topicreeks eigenlijk niet op als een 'reeks'? Bij het Gtst-topic kun je gewoon verder/terug klikken naar het vorige deel, maar bij deze reeks doet hij dat niet. Hebben we misschien nog niet genoeg delen daarvoor of wat?
Lijkt me inderdaad wel tof.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wij zijn niet belangrijk
Nee, maar volgens mij moet je dat aanvragen of zo. Zou eigenlijk wel moeten gebeuren
Kijk, dat zijn nog eens goede initiatievenquote:Op donderdag 5 december 2013 16:51 schreef luftersel het volgende:
Trouwens, mooi spotje.![]()
Hollyoaks actors appear in domestic abuse advert
Och, dan gaan we alvast wat feesten voordat de echte party begintquote:Op donderdag 5 december 2013 18:28 schreef luftersel het volgende:
JAAA het is je gelukt.We zijn nu officieel een reeks.
Edit: oh, zo te zien niet helemaal, maar het is een begin.
Dirk is alvast in de stemming.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Och, dan gaan we alvast wat feesten voordat de echte party begint![]()
Hahaquote:Op donderdag 5 december 2013 20:42 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dirk is alvast in de stemming.![]()
[ afbeelding ]
Dit was in 2012.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha
En zie ik nu dat Texas en Leanne speciaal voor het feest uit de dood zijn opgestaan?
Als ze de Roscoes nou eens een jaar lang geen verhaallijn geven en vervolgens een off-screen afscheidsfeest...quote:Op donderdag 5 december 2013 20:47 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dit was in 2012.Na een jaar lang niks met de Savages gedaan te hebben, besloten de schrijvers een hele aflevering te wijden aan een familie zonder verhaallijn en ze een feest te laten vieren ter ere van zichzelf.
AMEN.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Als ze de Roscoes nou eens een jaar lang geen verhaallijn geven en vervolgens een off-screen afscheidsfeest...
Kun je nagaan: ik mis Joe en Lindsey niet eensquote:
Beiden?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kun je nagaan: ik mis Joe en Lindsey niet eensNu is dat in het geval van Joe niet zo vreemd, maar in het geval van Lindsey... Maar ze mogen wat mij betreft beiden tijdens hun "huwelijksreis" off-screen van een cliff flikkeren en dit niet overleven
I don't give a damn anymore
En bij dat laatste ligt het pijnpunt: de Roscoes. De schrijvers durven het toch niet aan om Lindsey van dat virus weg te houden, ze denken waarschijnlijk dat Joe en Lindsey een superkoppel zijn, en anders Freddie en Lindsey wel. Ze had Joe gewoon een trap in zijn kloten moeten verkopen en nooit en te nimmer met hem mee moeten gaan op reis.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:46 schreef luftersel het volgende:
[..]
Beiden?Dat is wel heel crue ineens, zeker voor jou lievelingetje Lindsey.
Freddie mag van mij wel die huwelijksreis gaan verstoren en in een gevecht met Joe van de cliff afflikkeren. En dat hij Joe dan met zich meeneemt. Ik vond Lindsey best een leuke toevoeging, maar dan alleen zonder de Roscoes.
Tja, maar we moeten de hoop niet opgeven.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En bij dat laatste ligt het pijnpunt: de Roscoes. De schrijvers durven het toch niet aan om Lindsey van dat virus weg te houden, ze denken waarschijnlijk dat Joe en Lindsey een superkoppel zijn, en anders Freddie en Lindsey wel. Ze had Joe gewoon een trap in zijn kloten moeten verkopen en nooit en te nimmer met hem mee moeten gaan op reis.
Ole gaf al aan dat er iets niet helemaal is gelukt, maar ze zou er naar kijken. Ik zal het nog wel effe vragenquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:29 schreef luftersel het volgende:
En we moeten toch nog eens even vragen of de reeks even opnieuw kan worden 'gemaakt'. Er is iets niet helemaal goed gegaan volgens mij.
Wow, dit gaat leuk wordenquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:37 schreef luftersel het volgende:
O M G![]()
Tilly!!! Ik WIST wel dat er iets achter de plotselinge twist met haar en Chloe zat. Als zij meer tijd doorbrengen zal Tilly natuurlijk doorkrijgen dat ze haar kind afstaat, aan Sienna. En ook mooi is hoe het eindigt: 'call the police, Sienna's taken the children', terwijl het allemaal begon met Darren die riep: 'call the police, Nancy's taken the children'.
Ja! Het is zo te zien gelukt. Feestje.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ole gaf al aan dat er iets niet helemaal is gelukt, maar ze zou er naar kijken. Ik zal het nog wel effe vragen
EDIT: Gevraagd, er wordt nog een poging gedaan.
Yeah, proost!!!quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:52 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ja! Het is zo te zien gelukt. Feestje.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:03 schreef luftersel het volgende:
Ondertussen in 2012: februariHaha, leuk om te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Toch heb ik het gevoel dat ze met haar nu al dezelfde kant op gaan. Die 'sexting' verhaallijn lijkt al afgelopen te zijn na 3 dagen en verder komt ze 1x per week in 1 scène 1 minuut voor.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:10 schreef PeterKelder het volgende:
Ondertussen heb ik de aflevering van woensdag maar eens gekeken:
- Dirk met de vrouwtjes![]()
- Maxine in dat elfenpakje![]()
![]()
- Patrick die daar (naar mijn mening) belachelijk op reageert![]()
- Sienna![]()
![]()
- Chloe![]()
En even apart: Holly die weer in een scène verschijnt. Ligt het nu aan mij of lijkt het erop dat Clapham in de paar weken dat ze in de serie zit al meer screentime heeft gekregen dan Wallis Day in haar gehele periode?
Ik had ze al langer gezien, maar ik vond ze zo niet-boeiend dat ik geen zin had ze te melden.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:46 schreef PeterKelder het volgende:
Ik bedacht me trouwens dat ik vandaag nog helemaal niet op Digital Spy had gekeken voor de Hollyoaks-nieuwtjesGelukkig heb ik er twee gevonden:
Hollyoaks: Patrick has a surprise for Maxine - new spoiler picture
Hollyoaks: Cindy, Mercedes in heated clash - new spoiler pictures
Nou ja, dinsdag kwam ze al in vier scènes voorquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:39 schreef luftersel het volgende:
[..]
Toch heb ik het gevoel dat ze met haar nu al dezelfde kant op gaan. Die 'sexting' verhaallijn lijkt al afgelopen te zijn na 3 dagen en verder komt ze 1x per week in 1 scène 1 minuut voor.Niet dat ik langer naar die smoel hoef te kijken hoor, maar toch zonde.
Toch vind ik die verhaallijn op het moment wel het meest boeiend, heel klein, heel ingetogen. Goed geacteerd door Jeremy en Nikkiquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:46 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik had ze al langer gezien, maar ik vond ze zo niet-boeiend dat ik geen zin had ze te melden.Ik bedoel, dat is al de 10e keer dat Patrick Maxine terugwint of andersom.
Die verhaallijn begon goed, maar nu boeit het me echt geen ene donder meer. Ik las ook dat Trevor nu met Mercedes gaat aanpappen (in opdracht van Fraser?) om dat verzekeringsgeld in handen te krijgenquote:En Mercedes vs Cindy... Dit verhaal over de verzekering is zo uitgekakt, alsof ze Mercedes geen break mógen geven tussen verhaallijnen en deze poep er tussendoor gooien om haar iets te doen te geven.
Het is inderdaad wel een hele mooi opgezette verhaallijn. Erg goed geacteerd ook. Alleen de spoiler was niet zo boeiend.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Toch vind ik die verhaallijn op het moment wel het meest boeiend, heel klein, heel ingetogen. Goed geacteerd door Jeremy en Nikki![]()
En ik heb ook echt medelijden met Maxine; ik zou haar zo helpen als ze echt had bestaan
Nu mag Dodger die eervolle taak op zich nemen (wat ook niet erg is, want Dodger en Maxine is ook een superkoppel in wording)
Ik zag inderdaad dat een hoop afleveringen (ook recente) waren verdwenen jaquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:58 schreef luftersel het volgende:
Oh, en hier de aflevering van vanavond in goede kwaliteit.
http://www.dailymotion.com/video/x183hra_20131206_auto
Trouwens, de gebruiker van wie ik de afleveringen uit 2012 keek is verdwenen.Hopelijk kan ik ze ergens anders nog vinden...
Juist omdat die verhaallijn mooi is opgezet en goed geacteerd is vind ik de spoiler wel boeiend. Ik vraag me echt af of Patrick dit meent en in hoeverre dit consequenties voor hun relatie zal hebbenquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:00 schreef luftersel het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel een hele mooi opgezette verhaallijn. Erg goed geacteerd ook. Alleen de spoiler was niet zo boeiend.
Mooi dat ze dat ook ziet, maar helaas heeft ze daar geen invloed op kunnen uitoefenenquote:Op zaterdag 7 december 2013 12:04 schreef luftersel het volgende:
Unreality TV: Anna Passey discusses the fall of Sienna Blake
Ze hint er volgens mij op dat Sienna nog wel even blijft.Is denk wel logisch, aangezien Patrick's geheimen grotendeels met haar te maken hebben (ik denk dat híj de vader was van haar ongeboren kind vroeger, dat hij haar seksueel heeft misbruikt). Gelukkig ziet Anna zelf ook wel in dat deze verhaallijn te lang is geweest en op sommige momenten niet aan te zien was.
Jason.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:15 schreef PeterKelder het volgende:
De acteur die Jason speelt heeft een tatoeageHad ik niet bij hem verwacht.
Zou kunnen ja, dat Jason denkt dat-ie met een tattoo meer indruk maakt of zoietsquote:Op zaterdag 7 december 2013 12:34 schreef luftersel het volgende:
[..]
Jason.Blijkbaar schminken ze die tattoo elke dag weg... Misschien is het laten zetten van die tattoo wel een deel van z'n nieuwe verhaallijn?
In haar leadershot zit d'r haar ook los toch?quote:Trouwens, Holly ziet er heel veel beter uit dan in alle afleveringen tot nu toe. Wie heeft bedacht dat haar haar altijd vast moet, is gek.
Klopt. Daar is ze dan ook een stuk knapper dan hier.quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
In haar leadershot zit d'r haar ook los toch?
Het scheelt ook dat ze niet glimlachtquote:Op zaterdag 7 december 2013 13:47 schreef luftersel het volgende:
[..]
Klopt. Daar is ze dan ook een stuk knapper dan hier.![]()
[ afbeelding ]
Dat plakboek dat Holly stal van de McQueens.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:22 schreef PeterKelder het volgende:
Zojuist de aflevering van gisteren gezien
- Mercedes![]()
![]()
Wat zou ik haar graag een klap in dat lelijke gezicht van haar geven zeg
- Cindy![]()
![]()
- Dennis![]()
- Maxine![]()
![]()
- Patrick![]()
![]()
![]()
- Jim![]()
- Vincent
- George
- Sienna![]()
- Dodger![]()
- Holly(die trouwens wéér veelvuldig te zien was)
Echt geniaal jaquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:12 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat plakboek dat Holly stal van de McQueens.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toen Vincent op de stoel ging staan en iedereen toesprak voelde ik de vlak daarvoor verorberde oliebollen weer omhoog komenquote:En Vincent en George waren in deze aflevering echt te erg. Het glazuur sprong van mijn tanden.
Nu al aan de oliebollen?! Jij bent er vroeg bij.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Toen Vincent op de stoel ging staan en iedereen toesprak voelde ik de vlak daarvoor verorberde oliebollen weer omhoog komenEn dat was geen pretje
Zeker, al sinds half oktoberquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:46 schreef luftersel het volgende:
[..]
Nu al aan de oliebollen?! Jij bent er vroeg bij.
Ik krijg meteen zin in oliebollen, ghehe. Met veel rozijnen en poedersuiker. Zolang er niet meer van die scenes met Vincent komen dan, dat zou zonde zijn van m'n oliebollen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zeker, al sinds half oktoberTegen de tijd dat het Oud en Nieuw is kan ik geen oliebol meer zien, maar dat is voor later zorg
Ik eet ze zonder rozijnen, maar met veel poedersuikerquote:Op zaterdag 7 december 2013 20:39 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik krijg meteen zin in oliebollen, ghehe. Met veel rozijnen en poedersuiker.
Tip: eet geen oliebollen terwijl je Hollyoaks kijkt, dat voorkomt de grootste ellendequote:Zolang er niet meer van die scenes met Vincent komen dan, dat zou zonde zijn van m'n oliebollen.
Oké, dit vind ik op zich wel een leuke grap van Robbie en Finn. De aanleiding is mij nog steeds onbekend (gelukkig zijn ze dat incident met Robbie's oom niet vergeten, want dat was schandalig) en dat is wel jammer, maar ze hebben groot gelijk dat ze de affaire van Danny aan het licht brengen. Ik gok dat Ste de schuld op zich neemt. En wat ziet John-Paul er goed uit.quote:Hollyoaks cruelty
Coming up on Hollyoaks, John Paul McQueen finds himself in a compromising position after Robbie Roscoe and Finn O'Connor take their homophobic bullying to a whole new level.
The latest twist in the dark storyline begins when Finn tells Phoebe that Robbie was abused by his uncle. Not wanting to lie to the girl he has feelings for, Robbie confesses to Phoebe that he made the whole thing up, leaving her disgusted.
Angry at Finn for causing the problem in the first place, Robbie angrily instructs him to 'redeem himself' by helping him to target John Paul (James Sutton) again.
Later, an unsuspecting John Paul gets a text from Danny, which asks him to come over while the rest of the family is out. However, when John Paul arrives at the Lomax house, someone puts a blindfold over his eyes…
When the Lomax family return home from Peri's school play that night, they're shocked to find a half-naked John Paul tied to the banister. Will John Paul be able to explain himself?
Nou ja, als het een onschuldig incident zou zijn zou ik er ook de humor van kunnen inzien, maar gezien we weten waar dit alles toe zal leiden... Ik ben wel benieuwd naar de verklaring van John-Paulquote:Op zondag 8 december 2013 19:18 schreef luftersel het volgende:
[..]
Oké, dit vind ik op zich wel een leuke grap van Robbie en Finn. De aanleiding is mij nog steeds onbekend (gelukkig zijn ze dat incident met Robbie's oom niet vergeten, want dat was schandalig) en dat is wel jammer, maar ze hebben groot gelijk dat ze de affaire van Danny aan het licht brengen. Ik gok dat Ste de schuld op zich neemt.
Dat is niet mijn stuk taartquote:En wat ziet John-Paul er goed uit.![]()
Nancyquote:Op zondag 8 december 2013 19:56 schreef luftersel het volgende:
Ik kijk ZO uit naar deze week.![]()
[ afbeelding ]
Thanks. Ik dacht, laat ik dit topic eens wat meer in de schijnwerpers zetten.quote:Op zondag 8 december 2013 22:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nancy![]()
![]()
Leuke ondertitel en signature trouwens
Kijk maar uit, straks loopt het hier stormquote:Op zondag 8 december 2013 22:53 schreef luftersel het volgende:
[..]
Thanks. Ik dacht, laat ik dit topic eens wat meer in de schijnwerpers zetten.
Ah, wat hou ik toch soms van Hollyoaks.quote:
Ik heb ook wel medelijden met Dodger: eerst wordt-ie in de war gebracht door Maxine, dan door Theresa en nu weer door Siennaquote:Op maandag 9 december 2013 20:56 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ah, wat hou ik toch soms van Hollyoaks.Na al die 'incest achtige' scènes eind vorig jaar/begin dit jaar had ik dat al wel verwacht, maar niet na Darren. Blijkt maar weer eens hoe in de war ze is.
Will was toch zo'n engeltje?quote:Op maandag 9 december 2013 21:28 schreef luftersel het volgende:
Trouwens, ik heb het al die tijd niet gemerkt, maar heb jij je nooit afgevraagd hoe Will in zijn huis en dat huis van Ash kwam, IN EEN ROLSTOEL? Beide huizen zijn op een bovenverdiepig.Oh Hollyoaks.
Ja het was toch zo'n schatje hè. Koetjiekoe.quote:Op maandag 9 december 2013 21:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Will was toch zo'n engeltje?Had vast wel vleugels waarmee die naar boven kwam
Nou, kijk dan maar uit! Zeker in combinatie met oliebollenquote:Op maandag 9 december 2013 21:39 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ja het was toch zo'n schatje hè. Koetjiekoe.Alleen z'n naam laat me al kotsen.
Hij had gewoon een rolstoel voor buiten/beneden en één voor bovenquote:Heb ik bij Sienna gelukkig veel minder. Maar ik vraag me toch af of Hollyoaks heeft nagedacht over die rolstoel toen ze het schreven. Ik bedoel, Will kan nog geholpen worden naar boven maar die rolstoel kan die trappen toch niet steeds op of af.![]()
Ik zie het al helemaal voor me.quote:Op maandag 9 december 2013 21:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hij had gewoon een rolstoel voor buiten/beneden en één voor boven
Hahaquote:Op maandag 9 december 2013 21:53 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me.3 rolstoelen voor iemand die niet eens gehandicapt is - wie de rolstoel aan hem heeft gegeven heeft me ook altijd verbaasd. Eentje voor buiten, eentje voor thuis, eentje voor bij Ash thuis. En dat er dan zo'n overkappinkje voor is gemaakt.
Eindelijk weer de leuke verhaallijnen en leuke karakters! It's been too long.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:45 schreef PeterKelder het volgende:
Hollyoaks: Tilly and Chloe's surprise kiss - spoiler pictures
Hollyoaks: Jessica Ellis talks Tegan baby mystery, shock attack
Hm, ik ben benieuwd
Zeker ja! Gelukkig hebben we nu weer iets om naar uit te kijkenquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:56 schreef luftersel het volgende:
[..]
Eindelijk weer de leuke verhaallijnen en leuke karakters! It's been too long.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou dat lijkt erop dat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:38 schreef luftersel het volgende:
Heel veel spoilers!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou dat lijkt erop dat:De verhaallijn van Esther en Tilly is volgens mij gisteren in gang gezet, gaat behoorlijk snel dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En weer die smerige Roscoes![]()
![]()
HAHAHA, van heel de aflevering heb ik inderdaad DAT onthouden! Ik zat echt zo toen Trevor dat zei:quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:14 schreef PeterKelder het volgende:
Goeie aflevering, moet ik zeggen
- Maxine![]()
- Patrick![]()
![]()
- Carmel![]()
![]()
- Cindy![]()
- Dirk![]()
![]()
- Mercedes![]()
![]()
- Trevor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
- Chloe![]()
En nog een opvallend (en wellicht dubbelzinnig) iets:
[ afbeelding ]
"It's horrible, isn't it?"
De verhaallijn van Maxine en Patrick vind ik momenteel het sterkst. Nikki en Jeremy spelen het echt geweldig, ik heb écht medelijden met Maxine en Patrick kan ik wel wurgen. Goed uitgewerkt door de makersquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:21 schreef luftersel het volgende:
[..]
HAHAHA, van heel de aflevering heb ik inderdaad DAT onthouden! Ik zat echt zo toen Trevor dat zei:![]()
![]()
![]()
![]()
Maxine en Patrick vond ik weer erg sterk en Cindy ook. En dat mensen Mercedes serieus nog steeds leuk vinden... Alleen dat van Jim vond ik een beetje raar, waarom zegt hij niet gewoon wat er aan de hand was?
Ik snap het niet. NOG EEN ROSCOE HUWELIJK?quote:
Was je soms vergeten dat er rond de kerstdagen nog zo'n festijn zou komen? Naja, ik kan je niks kwalijk nemen, want ik had het ook verdrongenquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:11 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik snap het niet. NOG EEN ROSCOE HUWELIJK?Dat kan ik niet aan hoor. Was dat Kerstmis huwelijk dan niet van Lindsey en Joe? En ehhm, Lindsey en Joe zijn toch nooit getrouwd of wel? Hoe kunnen ze dan eigenlijk op huwelijksreis gaan.
Verder zijn zij die enige die ik zie trouwen...
In ieder geval:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij vindt haar zo leuk dat je het niet aankan om haar met een Roscoe te zien of wel.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Was je soms vergeten dat er rond de kerstdagen nog zo'n festijn zou komen? Naja, ik kan je niks kwalijk nemen, want ik had het ook verdrongen
Ik gok gewoon op een tweede poging van Joe en Lindsey, die (hopelijk) weer mislukt, waarna Lindsey (hopelijk) voor eens en voor altijd breekt met dat virus. Zo niet, dan mag ze d'r biezen pakken en voor altijd opsodemieteren uit de serie
Hahaquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:20 schreef luftersel het volgende:
[..]
Jij vindt haar zo leuk dat je het niet aankan om haar met een Roscoe te zien of wel.![]()
'OF je breekt met Joe en ik vind je geweldig, OF je sodemietert een end op en laat je gezicht nooit meer zien. '
Ik vond haar toch leuker toen ze nog zo was...quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En daarbij is Maxine 100.000x leuker en schattiger![]()
![]()
Dus lang treuren doe ik niet
Nou, ik weet niet, maar als ik zo dat plaatje bekijk denk ik toch dat de "huidige" Maxine stukken leuker isquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:37 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik vond haar toch leuker toen ze nog zo was...![]()
[ afbeelding ]
Ik kon echt zo om haar - en Mitzeee - lachen, geweldig! Wel mooi hoe Hollyoaks langzaam die verandering heeft ingezet, je bent er aan gaan wennen en bent de oude Maxine bijna vergeten.
Ja, nouja, ik vind het zo stom hoe ze zich nu moet kleden van Patrick en dat ze zo onzeker is. Moet je hier eens kijken:quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet, maar als ik zo dat plaatje bekijk denk ik toch dat de "huidige" Maxine stukken leuker isZe ziet er in ieder geval minder blokkerig uit...
Haha, Maxinequote:Op dinsdag 10 december 2013 21:55 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ja, nouja, ik vind het zo stom hoe ze zich nu moet kleden van Patrick en dat ze zo onzeker is. Moet je hier eens kijken:
Precies het tegenovergestelde.Haar hele karakter is gewoon veranderd.
Ik zie net dat er een nieuwe user op YouTube is die vrijwel alle afleveringen van 2012 online heeft gezet. Zie het kanaal van Hollyoaks Fansquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:58 schreef luftersel het volgende:
Oh, en hier de aflevering van vanavond in goede kwaliteit.
http://www.dailymotion.com/video/x183hra_20131206_auto
Trouwens, de gebruiker van wie ik de afleveringen uit 2012 keek is verdwenen.Hopelijk kan ik ze ergens anders nog vinden...
Edit: OMG, Holly zit er gewoon WEER in. Wel weer in nietszeggende scènes.![]()
Toevallig, dit was de enige officiële castfoto van de Lomaxes die ik nog nodig had! Heb 't overzicht even verfrist.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:31 schreef PeterKelder het volgende:
Hollyoaks: Kirsty-Leigh Porter on Leela, Tegan, Ste and more
Leela![]()
Kirsty-Leigh Porter![]()
Ben benieuwd!quote:Op woensdag 11 december 2013 11:17 schreef luftersel het volgende:
[..]
Toevallig, dit was de enige officiële castfoto van de Lomaxes die ik nog nodig had! Heb 't overzicht even verfrist.
YESSSS, dankje! Steeds meer gebruikers worden van Dailymotion verwijderd namelijk... Want de afleveringen van vandaag en zo staan er ook al niet meer op. En dit is nog goede kwaliteit ook.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zie net dat er een nieuwe user op YouTube is die vrijwel alle afleveringen van 2012 online heeft gezet. Zie het kanaal van Hollyoaks Fans
Mooi overzicht weerquote:Op woensdag 11 december 2013 16:18 schreef luftersel het volgende:
[ afbeelding ]
Met nieuwe foto's van o.a. Mercedes, Carmel, Ruby, Dodger, Jim, Tegan en Leela; andere (niet per se nieuwere) foto's van George, Grace en Nancy (welke zelfs ouder is dan de vorige, maar wel mooier); aangepaste foto's van Peri, Tilly, Patrick en Frankie en na enig "oppoetswerk" heb ik dan toch maar de nieuwe Holly erin gezet, maar het blijft een lelijk kind en een lelijke foto...
Ik heb wel wat suggesties:quote:Trouwens al een leuke naam in je hoofd voor #5?Ik zat te denken aan iets met Sienna, maar die wordt de rest van de maand niet meer gementioned in de spoilers... Of gewoon geen namen en een titel als #1 en #2 die alles omvat, zoals 'Pretty crazy times with sprinkles on top' (ik vond dat zinnetje van Ste zo mooi
). Ik heb in ieder geval niet bijster veel inspiratie.
![]()
Mmm, leuke suggesties, vooral The Beaty and The Beast en die van Sienna vind ik leuk! Maar de verhaallijn van Maxine/Patrick wordt volgens mij even stil gelegd vanaf nu om plaats te maken voor Patrick/Sienna en de komende weken komen ze helemaal niet voor. Dus dan zou ik voor die van Sienna gaan (maar dan zonder # en gewoon los).quote:Op woensdag 11 december 2013 17:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik heb wel wat suggesties:
- A very Lomax Christmas! (ook omdat die vreselijke Roscoes tijdens de kerst zoveel aandacht krijgen, werkelijk een schande!)
- The Beauty en The Beast (naar Maxine en Patrick, de beste verhaallijn van het moment)
- #FallOfSienna (naar de huidige hashtag)
- John-Paul, you get in trouble!
- "It is horrible, isn't it?" (die geweldige zin van Trevor over (de foto van) Holly)
Nou ja, nog 3 posts te gaan!
En met die geweldige zin sluiten we #4 af!quote:Op woensdag 11 december 2013 19:54 schreef PeterKelder het volgende:
Trevor en GraceGa maar lekker weg hoor, ik zal jullie niet missen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |