Waarschijnlijk praat ze zich er weer onderuit of zo. Als dit de 'final showdown' moet voorstellen, is het echt een hard gelach.quote:Hollyoaks fans can expect fireworks later this month as scheming Sienna Blake is finally caught out.
Sienna (Anna Passey) is left horrified as one of her biggest deceptions is exposed during a public showdown with her arch-nemesis Nancy (Jessica Fox) at The Dog.
As Sienna and her partner Darren (Ashley Taylor Dawson) celebrate their engagement party at the pub, they're interrupted as Nancy gatecrashes the proceedings.
Nancy is furious after making a damning discovery about Sienna, so she marches into the party and flies at her rival.
Darren quickly pulls Nancy away, but the damage is already done as everyone is shocked to see that Sienna's fake baby bump has been exposed…
EIN-DE-LIJK!!!!!quote:Op maandag 2 december 2013 16:21 schreef luftersel het volgende:
13 december: EINDELIJK!!!!
[..]
Waarschijnlijk praat ze zich er weer onderuit of zo. Als dit de 'final showdown' moet voorstellen, is het echt een hard gelach.Vreemd trouwens dat er verder geen bekenden bij zijn?
Nou dát vind ik een leuke wending.quote:Hollyoaks: Baby mystery and attack drama for Tegan - spoiler pictures
Hollyoaks fans will be left wondering whether Dennis Savage is the father of Tegan Lomax's baby next week.
The dad of Tegan's newborn daughter Rose is one of the village's residents, but show bosses are keeping tight-lipped over who the mystery guy is.
Dennis (Joe Tracini) looks set to become the prime suspect next week as it's clear that he already knows Tegan (Jessica Ellis) when they bump into each other in the village unexpectedly.
Spotting this connection, Tegan's sister Leela decides to invite Dennis over for tea. When Dennis agrees and turns up for the meal, Leela wastes little time before revealing her suspicions…
It's not just the baby mystery which puts Tegan at centre stage next week, as she also has to be admitted to hospital following a shock attack.
Tegan's mother Sam is convinced that bad boy Trevor Royle is responsible for the crime, but when Grace gives him an alibi, Sam finds herself suspended from work for repeatedly targeting the villain…
Nee, Dennis zal de vader niet zijn. Maar Fraser?quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:37 schreef luftersel het volgende:
[..]
Nou dát vind ik een leuke wending.Hij zal dan wel niet de vader zijn (ik vermoed dat dat Fraser is na dat vreemde praatje vorige week), maar ze zouden een komisch stel vormen.
En ook meer Periquote:Op dinsdag 3 december 2013 09:55 schreef luftersel het volgende:
Trouwens, ze zijn lekker op dreef zeg:
Hollyoaks spoilers up to 20 December
Sienna![]()
Nancy![]()
Carmel![]()
Chloe![]()
Tilly![]()
En al die foto's erbij ook.Sienna goes mental.
Ik weet niet of ik daar zo blij mee ben eigenlijk. Komen ze in beeld, gaat Tilly meteen vreemd.quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:58 schreef PeterKelder het volgende:
Hollyoaks: Chloe to come between Tilly and Esther - spoiler pictures
Chloe![]()
En eindelijk weer wat meer Tilly en Esther
Zoals het er nu naar uitziet is het in ieder geval over en uit voor Siennaquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:01 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar zo blij mee ben eigenlijk. Komen ze in beeld, gaat Tilly meteen vreemd.Maar ik moet zeggen, Hollyoaks wordt weer beter zo.
![]()
Nancyquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uitziet is het in ieder geval over en uit voor SiennaOok mooi dat Nancy Darren gewoon afwijst
Nou ja, ze heeft in het verleden al eens een wat gothic-achtig uiterlijk gehad, dus vreemd is het nietquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:38 schreef luftersel het volgende:
[..]
NancyAl moet ik zeggen dat ze er wel apart uit ziet tegenwoordig. Mooi kapsel, maar alsof ze gothic is geworden of zo.
![]()
Als dat laatste dan een tijdelijke terugkeer betreft vind ik het primaquote:En ik ben benieuwd wat er met Sienna gaat gebeuren. Ik gok een paar maandjes gekkenhuis en dat ze dan terugkeert wanneer Patrick's geheimen over een paar maanden uitkomen.![]()
quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou ja, ze heeft in het verleden al eens een wat gothic-achtig uiterlijk gehad, dus vreemd is het niet
Ik vind haar huidige kapsel wel mooier dan dat ze voor haar bezoekje aan het gesticht had, dat was echt zo lelijk. Het leek wel alsof ze een uit de kluiten gewassen dode marmot op d'r kop had
Ik hoop eigenlijk dat Sienna erin blijft. Ik vind haar en Patrick twee van de betere introducties van afgelopen jaar en ook erg sterke acteurs. Als Mercedes erin kan blijven na alles wat ze heeft gedaan, kan Sienna dat ook zeker. Maar inderdaad, ik vraag me af hoe ze dat dan voor haar gaan schrijven.quote:[..]
Als dat laatste dan een tijdelijke terugkeer betreft vind ik het primaHet liefste zie ik dat Chloe haar plek in de cast overneemt, zeker met haar aankomende verhaallijn
Kijk, als er nou nog iets van een model in zou zitten (zoals een lichte krul), dan zou het er nog wel goed uit kunnen zien. Maar dit... Nee, het staat niet.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:55 schreef luftersel het volgende:
[..]
[ [url=http://l1.yimg.com/bt/api/res/1.2/31qfCj.Py8ruy4r.bOKcTQ--/YXBwaWQ9eW5ld3M7cT04NTt3PTYwMA--/http://media.zenfs.com/en(...)73609.jpg]afbeelding[/url] ]
Inderdaad.
Sowieso mag Mercedes wat mij betreft de serie vandaag nog verlatenquote:[..]
Ik hoop eigenlijk dat Sienna erin blijft. Ik vind haar en Patrick twee van de betere introducties van afgelopen jaar en ook erg sterke acteurs. Als Mercedes erin kan blijven na alles wat ze heeft gedaan, kan Sienna dat ook zeker. Maar inderdaad, ik vraag me af hoe ze dat dan voor haar gaan schrijven.
Dat het karakter nogal zwak is ben ik met je eens, daarom hoop ik ook dat ze nu voor een wat langere periode te zien zal zijn, zodat we haar beter kunnen leren kennen. Volgens mij is ze nogal wispelturig, dus een verliefdheid voor Tilly past daar dan heel goed bijquote:Oh, en Chloe mag van mij eigenlijk zo snel mogelijk weer vertrekken eerlijk gezegd. Hollyoaks gebruikt haar gewoon voor van alles en nog wat. Nu blijkt dat ze ineens terugkomt om verliefd te zijn op Tilly? Serieus?Die kende ze geeneens. Hadden ze beter een nieuw iemand voor laten komen, en dat Chloe na het ontmaskeren van Sienna weer weggaat. Actrice gaat wel, maar het karakter vind ik zwak.
Gelukkig wordt Chloe's verhaal niet helemaal vergeten.quote:
Moet je nagaan dat in Will ook 'ill' zit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |