abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133759853
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 22:25 schreef luftersel het volgende:
THERESA _O- _O- _O-

[ afbeelding ]
Haha _O- _O- _O-
Leuk ook dat haar outfit precies past bij haar tas :D
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  vrijdag 29 november 2013 @ 23:06:04 #177
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_133760849
Oh, en je was fan van de McQueens toch? (wie niet?) :P Hier een classic McQueen aflevering, waarin EINDELIJK eens een keer de waarheid over Mercedes wordt gezegd. Jacqui en Carmel zijn echt weer eens heel sterk hierin. _O_
http://www.dailymotion.co(...)ruary-2012_lifestyle
pi_133778287

Maxine O+ _O-
Theresa _O- _O- _O-
Leela O+ _O_ _O-
Dodger _O_
Ziggy _O- _O- _O-
Ruby _O_
Tony _O_
Jason ;(
  zaterdag 30 november 2013 @ 18:20:27 #179
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_133778838
Ik heb net de aflevering van maandag gekeken. Nou, eerlijk gezegd heb ik de hele aflevering zowat overgeslagen. Echt zo'n aflevering met alleen maar irritante mensen; Robbie, Joe, Freddie, Sinead, Ruby en ik kan nu zelfs zeggen Darren. Wat een zak is hij ook. Ik had zelfs even medelijden met Sienna, dat zegt heel wat. :o En al dat gezeik met Freddie maakt Lindsey er ook niet beter op, bah. Hoop dat de rest beter is...
pi_133781302

LEELA :D _O_ _O- _O- _O-
Dodger en Maxine O+
Frankie :r :r :r
Jack ;(
Ruby _O_
Cliffhanger _O_ _O_ _O_
  zaterdag 30 november 2013 @ 20:23:15 #181
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_133782329
Heb ze vandaag allemaal teruggekeken. Als ik de afleveringen van deze week moest beoordelen:
Maandag: 1 - ergst mogelijke aflevering die er maar kan zijn
Dinsdag: 6 - ik genoot van Leela en Ziggy, Darren die eindelijk weer eens de oude was en Robbie die eindelijk eens werd aangepakt, maar verder was het niet zo veel
Woensdag: 5 - het gedoe met Tom komt me de strot uit (ze kunnen toch zien hoe oud dat bloed op dat shirt is?) en Fraser en Grace bevielen me al helemaal niet, maar Tony/Trevor en Ruby/Frankie waren nog wel interessant
Donderdag: 8 - EINDELIJK weer Ste, Tegan, Theresa en ik genoot ook van Tony, Maxine, Patrick, Frankie en zelfs Ruby en Trevor, echter zat Fraser er helaas ook in
Vrijdag: 9 - top aflevering; leuke karakters en precies de goede balans tussen spanning, humor en romantiek waardoor zelfs Grace nog een beetje leuk werd (nee, niet door haar gezicht)

Kortom: het begin van de week was verschrikkelijk, de rest van de week vond ik erg leuk. Ook fijn dat Jason eindelijk z'n eigen soort van verhaallijn krijgt en dat ze ook iedereen (behalve Tilly en Esther die ik in al die chaos toch wel mis?) verder een eigen verhaal geven, zelfs Frankie en Jack. ^O^ En ik ben ook blij dat ze Trevor's achtergrond eindelijk eens tevoorschijn halen. Was hard nodig.
  maandag 2 december 2013 @ 16:21:13 #182
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_133845416
13 december: EINDELIJK!!!!
quote:
Hollyoaks fans can expect fireworks later this month as scheming Sienna Blake is finally caught out.

Sienna (Anna Passey) is left horrified as one of her biggest deceptions is exposed during a public showdown with her arch-nemesis Nancy (Jessica Fox) at The Dog.

As Sienna and her partner Darren (Ashley Taylor Dawson) celebrate their engagement party at the pub, they're interrupted as Nancy gatecrashes the proceedings.

Nancy is furious after making a damning discovery about Sienna, so she marches into the party and flies at her rival.

Darren quickly pulls Nancy away, but the damage is already done as everyone is shocked to see that Sienna's fake baby bump has been exposed…

Waarschijnlijk praat ze zich er weer onderuit of zo. Als dit de 'final showdown' moet voorstellen, is het echt een hard gelach. :') Vreemd trouwens dat er verder geen bekenden bij zijn?

[ Bericht 1% gewijzigd door luftersel op 03-12-2013 09:31:59 ]
pi_133846772
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:21 schreef luftersel het volgende:
13 december: EINDELIJK!!!!

[..]

Waarschijnlijk praat ze zich er weer onderuit of zo. Als dit de 'final showdown' moet voorstellen, is het echt een hard gelach. :') Vreemd trouwens dat er verder geen bekenden bij zijn?
EIN-DE-LIJK!!!!! _O_ _O_ _O_
De gezichten van Nancy en Darren op het laatste plaatje zijn trouwens priceless :D _O-
  dinsdag 3 december 2013 @ 09:37:46 #184
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_133868657
quote:
Hollyoaks: Baby mystery and attack drama for Tegan - spoiler pictures

Hollyoaks fans will be left wondering whether Dennis Savage is the father of Tegan Lomax's baby next week.

The dad of Tegan's newborn daughter Rose is one of the village's residents, but show bosses are keeping tight-lipped over who the mystery guy is.

Dennis (Joe Tracini) looks set to become the prime suspect next week as it's clear that he already knows Tegan (Jessica Ellis) when they bump into each other in the village unexpectedly.

Spotting this connection, Tegan's sister Leela decides to invite Dennis over for tea. When Dennis agrees and turns up for the meal, Leela wastes little time before revealing her suspicions…

It's not just the baby mystery which puts Tegan at centre stage next week, as she also has to be admitted to hospital following a shock attack.

Tegan's mother Sam is convinced that bad boy Trevor Royle is responsible for the crime, but when Grace gives him an alibi, Sam finds herself suspended from work for repeatedly targeting the villain…
Nou dát vind ik een leuke wending. ^O^ Hij zal dan wel niet de vader zijn (ik vermoed dat dat Fraser is na dat vreemde praatje vorige week), maar ze zouden een komisch stel vormen. :D
pi_133869003
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 09:37 schreef luftersel het volgende:

[..]

Nou dát vind ik een leuke wending. ^O^ Hij zal dan wel niet de vader zijn (ik vermoed dat dat Fraser is na dat vreemde praatje vorige week), maar ze zouden een komisch stel vormen. :D
Nee, Dennis zal de vader niet zijn. Maar Fraser? :X Ik krijg meteen medelijden met Tegan :{
  dinsdag 3 december 2013 @ 09:55:08 #186
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_133869019
Trouwens, ze zijn lekker op dreef zeg:
Hollyoaks spoilers up to 20 December
Sienna _O_
Nancy _O_
Carmel _O_
Chloe :o
Tilly :o

En al die foto's erbij ook. :P Sienna goes mental. :D
pi_133869080
Hollyoaks: Chloe to come between Tilly and Esther - spoiler pictures

Chloe :D _O-
En eindelijk weer wat meer Tilly en Esther ^O^
pi_133869160
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 09:55 schreef luftersel het volgende:
Trouwens, ze zijn lekker op dreef zeg:
Hollyoaks spoilers up to 20 December
Sienna _O_
Nancy _O_
Carmel _O_
Chloe :o
Tilly :o

En al die foto's erbij ook. :P Sienna goes mental. :D
En ook meer Peri O+ _O_
  dinsdag 3 december 2013 @ 10:01:41 #189
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_133869168
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 09:58 schreef PeterKelder het volgende:
Hollyoaks: Chloe to come between Tilly and Esther - spoiler pictures

Chloe :D _O-
En eindelijk weer wat meer Tilly en Esther ^O^
Ik weet niet of ik daar zo blij mee ben eigenlijk. Komen ze in beeld, gaat Tilly meteen vreemd. _O- Maar ik moet zeggen, Hollyoaks wordt weer beter zo. ^O^
pi_133869196
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 10:01 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik daar zo blij mee ben eigenlijk. Komen ze in beeld, gaat Tilly meteen vreemd. _O- Maar ik moet zeggen, Hollyoaks wordt weer beter zo. ^O^
Zoals het er nu naar uitziet is het in ieder geval over en uit voor Sienna ^O^ Ook mooi dat Nancy Darren gewoon afwijst _O_
  dinsdag 3 december 2013 @ 12:38:05 #191
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_133872498
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 10:03 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Zoals het er nu naar uitziet is het in ieder geval over en uit voor Sienna ^O^ Ook mooi dat Nancy Darren gewoon afwijst _O_
Nancy O+ Al moet ik zeggen dat ze er wel apart uit ziet tegenwoordig. Mooi kapsel, maar alsof ze gothic is geworden of zo. _O- En ik ben benieuwd wat er met Sienna gaat gebeuren. Ik gok een paar maandjes gekkenhuis en dat ze dan terugkeert wanneer Patrick's geheimen over een paar maanden uitkomen. :')
pi_133872690
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 12:38 schreef luftersel het volgende:

[..]

Nancy O+ Al moet ik zeggen dat ze er wel apart uit ziet tegenwoordig. Mooi kapsel, maar alsof ze gothic is geworden of zo. _O-
Nou ja, ze heeft in het verleden al eens een wat gothic-achtig uiterlijk gehad, dus vreemd is het niet :P
Ik vind haar huidige kapsel wel mooier dan dat ze voor haar bezoekje aan het gesticht had, dat was echt zo lelijk. Het leek wel alsof ze een uit de kluiten gewassen dode marmot op d'r kop had _O-

quote:
En ik ben benieuwd wat er met Sienna gaat gebeuren. Ik gok een paar maandjes gekkenhuis en dat ze dan terugkeert wanneer Patrick's geheimen over een paar maanden uitkomen. :')
Als dat laatste dan een tijdelijke terugkeer betreft vind ik het prima ^O^ Het liefste zie ik dat Chloe haar plek in de cast overneemt, zeker met haar aankomende verhaallijn :)
  dinsdag 3 december 2013 @ 12:55:53 #193
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_133873062
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 12:43 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Nou ja, ze heeft in het verleden al eens een wat gothic-achtig uiterlijk gehad, dus vreemd is het niet :P
Ik vind haar huidige kapsel wel mooier dan dat ze voor haar bezoekje aan het gesticht had, dat was echt zo lelijk. Het leek wel alsof ze een uit de kluiten gewassen dode marmot op d'r kop had _O-

Inderdaad. _O-
quote:
[..]

Als dat laatste dan een tijdelijke terugkeer betreft vind ik het prima ^O^ Het liefste zie ik dat Chloe haar plek in de cast overneemt, zeker met haar aankomende verhaallijn :)
Ik hoop eigenlijk dat Sienna erin blijft. Ik vind haar en Patrick twee van de betere introducties van afgelopen jaar en ook erg sterke acteurs. Als Mercedes erin kan blijven na alles wat ze heeft gedaan, kan Sienna dat ook zeker. Maar inderdaad, ik vraag me af hoe ze dat dan voor haar gaan schrijven. :')

Oh, en Chloe mag van mij eigenlijk zo snel mogelijk weer vertrekken eerlijk gezegd. Hollyoaks gebruikt haar gewoon voor van alles en nog wat. Nu blijkt dat ze ineens terugkomt om verliefd te zijn op Tilly? Serieus? _O- Die kende ze geeneens. Hadden ze beter een nieuw iemand voor laten komen, en dat Chloe na het ontmaskeren van Sienna weer weggaat. Actrice gaat wel, maar het karakter vind ik zwak.
pi_133873757
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 12:55 schreef luftersel het volgende:

[..]

[ [url=http://l1.yimg.com/bt/api/res/1.2/31qfCj.Py8ruy4r.bOKcTQ--/YXBwaWQ9eW5ld3M7cT04NTt3PTYwMA--/http://media.zenfs.com/en(...)73609.jpg]afbeelding[/url] ]
Inderdaad. _O-
Kijk, als er nou nog iets van een model in zou zitten (zoals een lichte krul), dan zou het er nog wel goed uit kunnen zien. Maar dit... Nee, het staat niet.

quote:
[..]

Ik hoop eigenlijk dat Sienna erin blijft. Ik vind haar en Patrick twee van de betere introducties van afgelopen jaar en ook erg sterke acteurs. Als Mercedes erin kan blijven na alles wat ze heeft gedaan, kan Sienna dat ook zeker. Maar inderdaad, ik vraag me af hoe ze dat dan voor haar gaan schrijven. :')
Sowieso mag Mercedes wat mij betreft de serie vandaag nog verlaten :) Ik vind de actrice belabberd acteren, de rol vreselijk irritant en wat voegt ze nu eigenlijk toe? Zie ik veel liever Jacqui terugkeren :Y
En Sienna... Tja, wat zij na de afwikkeling van deze verhaallijn nog te zoeken heeft in de serie weet ik niet. Misschien dat ze iets met een Roscoe kan beginnen (soort zoekt soort), maar dat is het dan ook wel.

quote:
Oh, en Chloe mag van mij eigenlijk zo snel mogelijk weer vertrekken eerlijk gezegd. Hollyoaks gebruikt haar gewoon voor van alles en nog wat. Nu blijkt dat ze ineens terugkomt om verliefd te zijn op Tilly? Serieus? _O- Die kende ze geeneens. Hadden ze beter een nieuw iemand voor laten komen, en dat Chloe na het ontmaskeren van Sienna weer weggaat. Actrice gaat wel, maar het karakter vind ik zwak.
Dat het karakter nogal zwak is ben ik met je eens, daarom hoop ik ook dat ze nu voor een wat langere periode te zien zal zijn, zodat we haar beter kunnen leren kennen. Volgens mij is ze nogal wispelturig, dus een verliefdheid voor Tilly past daar dan heel goed bij ^O^

Het is in ieder geval altijd beter dan een Roscoe :P
  dinsdag 3 december 2013 @ 16:38:33 #196
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_133879535
quote:
Gelukkig wordt Chloe's verhaal niet helemaal vergeten. :D En ze waren goed opweg Trevor interessanter te maken, maar met Grace zijn ze weer terug bij af. :')
pi_133881187

Leuke aflevering ^O^ Vooral de scènes met Ziggy _O- En de Tony/Trevor-scènes waren ook tof _O_
En de cliffhanger... _O_ _O_ _O_
pi_133904542

Het klopt wel :D _O-
  woensdag 4 december 2013 @ 14:40:22 #199
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_133908849
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 12:19 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]

Het klopt wel :D _O-
Moet je nagaan dat in Will ook 'ill' zit. :') Alsof ze dit van tevoren al hadden bedacht. Overigens vind ik Sienna veel beter gelukt dan Will:
Vooral vanaf 1:04. _O_ Hier zit tenminste een verhaal achter. In tegenstelling tot Will, het enige wat hij kon was dit:
  woensdag 4 december 2013 @ 14:47:06 #200
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_133909075
Oh, en deze had ik nog van afgelopen vrijdag. Die aflevering vond ik zo geweldig. _O- _O_
Die lach van Ste _O-

Leela tegen Grace _O-

Tony tegen Sam _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')