Ach gut, ons Vincentje is nog steeds niet uitgehuild?quote:
Het enige positieve is dat Jim (quote:Op woensdag 27 november 2013 19:53 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ach gut, ons Vincentje is nog steeds niet uitgehuild?En wat hij de rest heeft aangedaan, dat is niet erg? Ik moet er bijna zelf van huilen, wat aangrijpend.
Gelukkig tijdelijk voor de exit van Theresa.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:49 schreef PeterKelder het volgende:
Exclusive: 'Hollyoaks': Sonny Valentine returning to show, role recast
Ik ken het personage niet, maar ik ben benieuwd
Je weet maar nooit, straks zien de schrijvers meer mogelijkheden en houden ze hem er langer inquote:Op donderdag 28 november 2013 15:00 schreef luftersel het volgende:
[..]
Gelukkig tijdelijk voor de exit van Theresa.Moet er niet aan denken nóg zo'n 'bad guy' erbij te hebben voor vast.
Nah, ik ken het personage nog van een paar jaar geleden, toen ik een stukje keek over John-Paul en Craig destijds (nadat John-Paul terugkeerde tijdens Kerstmis). Sonny was een soort van Robbie, een homofoob die de levens van die twee terroriseerde, maar verder nooit in beeld kwam. Verder heeft hij nooit veel beleefd volgens Wikipedia, dus dat zal nu ook wel niet zijn.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Je weet maar nooit, straks zien de schrijvers meer mogelijkheden en houden ze hem er langer in
Hm, het is dus een probleem dat al langer gaande is... De makers moeten toch eens gaan bedenken of ze met 30 tot 35 personages niet meer dan genoeg hebben.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:19 schreef luftersel het volgende:
[..]
Nah, ik ken het personage nog van een paar jaar geleden, toen ik een stukje keek over John-Paul en Craig destijds (nadat John-Paul terugkeerde tijdens Kerstmis). Sonny was een soort van Robbie, een homofoob die de levens van die twee terroriseerde, maar verder nooit in beeld kwam. Verder heeft hij nooit veel beleefd volgens Wikipedia, dus dat zal nu ook wel niet zijn.Hopelijk blijft hij alleen niet steken zoals Kevin dit jaar... Ook al vond ik Kevin erg leuk, maar dat duurde te lang.
In 2012 hadden ze gewoon precies de goede balans. Nadat Brendan en Cheryl weggingen ergens begin 2013, ging het gewoon bergafwaarts. In 2012 kregen we tenminste geen compleet nieuwe families en niet te veel reguliere karakters en er waren naast Brendan niet echt vervelende, pestende rotkinderen (Robbie, Finn) of mannen die zichzelf veel te stoer vinden maar niet kunnen acteren (Roscoes). Oh, en ze hadden toen geen jankneger - die daadwerkelijk IEDEREEN haat.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hm, het is dus een probleem dat al langer gaande is... De makers moeten toch eens gaan bedenken of ze met 30 tot 35 personages niet meer dan genoeg hebben.
De introductie van de Roscoes is gewoon een domme zet geweest van de makers. Hoewel ik Ziggy in de aflevering van eergisteren best grappig vond (zeker hangend aan die gevel), is het een personage van niks. Hetzelfde probleem voor al die andere Roscoes; het zijn eendimensionale karakters. Robbie kan alleen maar pesten, Jason is alleen maar onzeker, Joe is alleen maar saai, Ziggy kan alleen maar opscheppen, Freddie is gewoon helemaal niets en Sandy is ook niet bepaald een geweldig karakter.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:37 schreef luftersel het volgende:
[..]
In 2012 hadden ze gewoon precies de goede balans. Nadat Brendan en Cheryl weggingen ergens begin 2013, ging het gewoon bergafwaarts. In 2012 kregen we tenminste geen compleet nieuwe families en niet te veel reguliere karakters en er waren naast Brendan niet echt vervelende, pestende rotkinderen (Robbie, Finn) of mannen die zichzelf veel te stoer vinden maar niet kunnen acteren (Roscoes). Oh, en ze hadden toen geen jankneger - die daadwerkelijk IEDEREEN haat.
AMEN.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De introductie van de Roscoes is gewoon een domme zet geweest van de makers. Hoewel ik Ziggy in de aflevering van eergisteren best grappig vond (zeker hangend aan die gevel), is het een personage van niks. Hetzelfde probleem voor al die andere Roscoes; het zijn eendimensionale karakters. Robbie kan alleen maar pesten, Jason is alleen maar onzeker, Joe is alleen maar saai, Ziggy kan alleen maar opscheppen, Freddie is gewoon helemaal niets en Sandy is ook niet bepaald een geweldig karakter.
En dat terwijl de Lomaxes echt stuk voor stuk geniaal zijn: Danny is én de liefdevolle vader én een man met een geheim, Sam is de kordate rechercheur én de lieve moeder, Tegan bijt van zich af maar is ook onzeker, Leela heeft een grote bek maar een klein hartje en Peri is... Peri. Maar dat is altijd nog veelzijdiger dan dat hardnekkige virus wat de naam Roscoes draagt.
Dat laatste klinkt niet heel positief...quote:Op donderdag 28 november 2013 22:05 schreef luftersel het volgende:
JAAAA, eindelijk begint de verhaallijn Ste/Doug in 2012.
Oh, en ik heb nog steeds de moeite niet genomen de afleveringen van deze week terug te kijken, ik kan mezelf er gewoon niet toe zetten omdat het de laatste tijd zo saai is. Ik spaar ze wel op en kijk ze dit weekend of zo.![]()
Haha ja sorry, de laatste weken met Robbie, Joe en het blijven herhalen van Darren, Sienna irriteerde me mateloos. Ben blij dat Leela enzo weer meer in beeld komen, maar de verhalen uit 2012 zijn toch meer het kijken waard.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt niet heel positief...
Je hoeft je er niet voor te verontschuldigen, ik begrijp het welquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:15 schreef luftersel het volgende:
[..]
Haha ja sorry, de laatste weken met Robbie, Joe en het blijven herhalen van Darren, Sienna irriteerde me mateloos. Ben blij dat Leela enzo weer meer in beeld komen, maar de verhalen uit 2012 zijn toch meer het kijken waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |