Eindelijk weer de leuke verhaallijnen en leuke karakters! It's been too long.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:45 schreef PeterKelder het volgende:
Hollyoaks: Tilly and Chloe's surprise kiss - spoiler pictures
Hollyoaks: Jessica Ellis talks Tegan baby mystery, shock attack
Hm, ik ben benieuwd
Zeker ja! Gelukkig hebben we nu weer iets om naar uit te kijkenquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:56 schreef luftersel het volgende:
[..]
Eindelijk weer de leuke verhaallijnen en leuke karakters! It's been too long.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou dat lijkt erop dat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:38 schreef luftersel het volgende:
Heel veel spoilers!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou dat lijkt erop dat:De verhaallijn van Esther en Tilly is volgens mij gisteren in gang gezet, gaat behoorlijk snel dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En weer die smerige Roscoes![]()
![]()
HAHAHA, van heel de aflevering heb ik inderdaad DAT onthouden! Ik zat echt zo toen Trevor dat zei:quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:14 schreef PeterKelder het volgende:
Goeie aflevering, moet ik zeggen
- Maxine![]()
- Patrick![]()
![]()
- Carmel![]()
![]()
- Cindy![]()
- Dirk![]()
![]()
- Mercedes![]()
![]()
- Trevor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
- Chloe![]()
En nog een opvallend (en wellicht dubbelzinnig) iets:
[ afbeelding ]
"It's horrible, isn't it?"
De verhaallijn van Maxine en Patrick vind ik momenteel het sterkst. Nikki en Jeremy spelen het echt geweldig, ik heb écht medelijden met Maxine en Patrick kan ik wel wurgen. Goed uitgewerkt door de makersquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:21 schreef luftersel het volgende:
[..]
HAHAHA, van heel de aflevering heb ik inderdaad DAT onthouden! Ik zat echt zo toen Trevor dat zei:![]()
![]()
![]()
![]()
Maxine en Patrick vond ik weer erg sterk en Cindy ook. En dat mensen Mercedes serieus nog steeds leuk vinden... Alleen dat van Jim vond ik een beetje raar, waarom zegt hij niet gewoon wat er aan de hand was?
Ik snap het niet. NOG EEN ROSCOE HUWELIJK?quote:
Was je soms vergeten dat er rond de kerstdagen nog zo'n festijn zou komen? Naja, ik kan je niks kwalijk nemen, want ik had het ook verdrongenquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:11 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik snap het niet. NOG EEN ROSCOE HUWELIJK?Dat kan ik niet aan hoor. Was dat Kerstmis huwelijk dan niet van Lindsey en Joe? En ehhm, Lindsey en Joe zijn toch nooit getrouwd of wel? Hoe kunnen ze dan eigenlijk op huwelijksreis gaan.
Verder zijn zij die enige die ik zie trouwen...
In ieder geval:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij vindt haar zo leuk dat je het niet aankan om haar met een Roscoe te zien of wel.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Was je soms vergeten dat er rond de kerstdagen nog zo'n festijn zou komen? Naja, ik kan je niks kwalijk nemen, want ik had het ook verdrongen
Ik gok gewoon op een tweede poging van Joe en Lindsey, die (hopelijk) weer mislukt, waarna Lindsey (hopelijk) voor eens en voor altijd breekt met dat virus. Zo niet, dan mag ze d'r biezen pakken en voor altijd opsodemieteren uit de serie
Hahaquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:20 schreef luftersel het volgende:
[..]
Jij vindt haar zo leuk dat je het niet aankan om haar met een Roscoe te zien of wel.![]()
'OF je breekt met Joe en ik vind je geweldig, OF je sodemietert een end op en laat je gezicht nooit meer zien. '
Ik vond haar toch leuker toen ze nog zo was...quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En daarbij is Maxine 100.000x leuker en schattiger![]()
![]()
Dus lang treuren doe ik niet
Nou, ik weet niet, maar als ik zo dat plaatje bekijk denk ik toch dat de "huidige" Maxine stukken leuker isquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:37 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik vond haar toch leuker toen ze nog zo was...![]()
[ afbeelding ]
Ik kon echt zo om haar - en Mitzeee - lachen, geweldig! Wel mooi hoe Hollyoaks langzaam die verandering heeft ingezet, je bent er aan gaan wennen en bent de oude Maxine bijna vergeten.
Ja, nouja, ik vind het zo stom hoe ze zich nu moet kleden van Patrick en dat ze zo onzeker is. Moet je hier eens kijken:quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet, maar als ik zo dat plaatje bekijk denk ik toch dat de "huidige" Maxine stukken leuker isZe ziet er in ieder geval minder blokkerig uit...
Haha, Maxinequote:Op dinsdag 10 december 2013 21:55 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ja, nouja, ik vind het zo stom hoe ze zich nu moet kleden van Patrick en dat ze zo onzeker is. Moet je hier eens kijken:
Precies het tegenovergestelde.Haar hele karakter is gewoon veranderd.
Ik zie net dat er een nieuwe user op YouTube is die vrijwel alle afleveringen van 2012 online heeft gezet. Zie het kanaal van Hollyoaks Fansquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:58 schreef luftersel het volgende:
Oh, en hier de aflevering van vanavond in goede kwaliteit.
http://www.dailymotion.com/video/x183hra_20131206_auto
Trouwens, de gebruiker van wie ik de afleveringen uit 2012 keek is verdwenen.Hopelijk kan ik ze ergens anders nog vinden...
Edit: OMG, Holly zit er gewoon WEER in. Wel weer in nietszeggende scènes.![]()
Toevallig, dit was de enige officiële castfoto van de Lomaxes die ik nog nodig had! Heb 't overzicht even verfrist.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:31 schreef PeterKelder het volgende:
Hollyoaks: Kirsty-Leigh Porter on Leela, Tegan, Ste and more
Leela![]()
Kirsty-Leigh Porter![]()
Ben benieuwd!quote:Op woensdag 11 december 2013 11:17 schreef luftersel het volgende:
[..]
Toevallig, dit was de enige officiële castfoto van de Lomaxes die ik nog nodig had! Heb 't overzicht even verfrist.
YESSSS, dankje! Steeds meer gebruikers worden van Dailymotion verwijderd namelijk... Want de afleveringen van vandaag en zo staan er ook al niet meer op. En dit is nog goede kwaliteit ook.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zie net dat er een nieuwe user op YouTube is die vrijwel alle afleveringen van 2012 online heeft gezet. Zie het kanaal van Hollyoaks Fans
Mooi overzicht weerquote:Op woensdag 11 december 2013 16:18 schreef luftersel het volgende:
[ afbeelding ]
Met nieuwe foto's van o.a. Mercedes, Carmel, Ruby, Dodger, Jim, Tegan en Leela; andere (niet per se nieuwere) foto's van George, Grace en Nancy (welke zelfs ouder is dan de vorige, maar wel mooier); aangepaste foto's van Peri, Tilly, Patrick en Frankie en na enig "oppoetswerk" heb ik dan toch maar de nieuwe Holly erin gezet, maar het blijft een lelijk kind en een lelijke foto...
Ik heb wel wat suggesties:quote:Trouwens al een leuke naam in je hoofd voor #5?Ik zat te denken aan iets met Sienna, maar die wordt de rest van de maand niet meer gementioned in de spoilers... Of gewoon geen namen en een titel als #1 en #2 die alles omvat, zoals 'Pretty crazy times with sprinkles on top' (ik vond dat zinnetje van Ste zo mooi
). Ik heb in ieder geval niet bijster veel inspiratie.
![]()
Mmm, leuke suggesties, vooral The Beaty and The Beast en die van Sienna vind ik leuk! Maar de verhaallijn van Maxine/Patrick wordt volgens mij even stil gelegd vanaf nu om plaats te maken voor Patrick/Sienna en de komende weken komen ze helemaal niet voor. Dus dan zou ik voor die van Sienna gaan (maar dan zonder # en gewoon los).quote:Op woensdag 11 december 2013 17:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik heb wel wat suggesties:
- A very Lomax Christmas! (ook omdat die vreselijke Roscoes tijdens de kerst zoveel aandacht krijgen, werkelijk een schande!)
- The Beauty en The Beast (naar Maxine en Patrick, de beste verhaallijn van het moment)
- #FallOfSienna (naar de huidige hashtag)
- John-Paul, you get in trouble!
- "It is horrible, isn't it?" (die geweldige zin van Trevor over (de foto van) Holly)
Nou ja, nog 3 posts te gaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |