Ole gaf al aan dat er iets niet helemaal is gelukt, maar ze zou er naar kijken. Ik zal het nog wel effe vragenquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:29 schreef luftersel het volgende:
En we moeten toch nog eens even vragen of de reeks even opnieuw kan worden 'gemaakt'. Er is iets niet helemaal goed gegaan volgens mij.
Wow, dit gaat leuk wordenquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:37 schreef luftersel het volgende:
O M G![]()
Tilly!!! Ik WIST wel dat er iets achter de plotselinge twist met haar en Chloe zat. Als zij meer tijd doorbrengen zal Tilly natuurlijk doorkrijgen dat ze haar kind afstaat, aan Sienna. En ook mooi is hoe het eindigt: 'call the police, Sienna's taken the children', terwijl het allemaal begon met Darren die riep: 'call the police, Nancy's taken the children'.
Ja! Het is zo te zien gelukt. Feestje.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ole gaf al aan dat er iets niet helemaal is gelukt, maar ze zou er naar kijken. Ik zal het nog wel effe vragen
EDIT: Gevraagd, er wordt nog een poging gedaan.
Yeah, proost!!!quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:52 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ja! Het is zo te zien gelukt. Feestje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:03 schreef luftersel het volgende:
Ondertussen in 2012: februariHaha, leuk om te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Toch heb ik het gevoel dat ze met haar nu al dezelfde kant op gaan. Die 'sexting' verhaallijn lijkt al afgelopen te zijn na 3 dagen en verder komt ze 1x per week in 1 scène 1 minuut voor.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:10 schreef PeterKelder het volgende:
Ondertussen heb ik de aflevering van woensdag maar eens gekeken:
- Dirk met de vrouwtjes![]()
- Maxine in dat elfenpakje![]()
![]()
- Patrick die daar (naar mijn mening) belachelijk op reageert![]()
- Sienna![]()
![]()
- Chloe![]()
En even apart: Holly die weer in een scène verschijnt. Ligt het nu aan mij of lijkt het erop dat Clapham in de paar weken dat ze in de serie zit al meer screentime heeft gekregen dan Wallis Day in haar gehele periode?
Ik had ze al langer gezien, maar ik vond ze zo niet-boeiend dat ik geen zin had ze te melden.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:46 schreef PeterKelder het volgende:
Ik bedacht me trouwens dat ik vandaag nog helemaal niet op Digital Spy had gekeken voor de Hollyoaks-nieuwtjesGelukkig heb ik er twee gevonden:
Hollyoaks: Patrick has a surprise for Maxine - new spoiler picture
Hollyoaks: Cindy, Mercedes in heated clash - new spoiler pictures
Nou ja, dinsdag kwam ze al in vier scènes voorquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:39 schreef luftersel het volgende:
[..]
Toch heb ik het gevoel dat ze met haar nu al dezelfde kant op gaan. Die 'sexting' verhaallijn lijkt al afgelopen te zijn na 3 dagen en verder komt ze 1x per week in 1 scène 1 minuut voor.Niet dat ik langer naar die smoel hoef te kijken hoor, maar toch zonde.
Toch vind ik die verhaallijn op het moment wel het meest boeiend, heel klein, heel ingetogen. Goed geacteerd door Jeremy en Nikkiquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:46 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik had ze al langer gezien, maar ik vond ze zo niet-boeiend dat ik geen zin had ze te melden.Ik bedoel, dat is al de 10e keer dat Patrick Maxine terugwint of andersom.
Die verhaallijn begon goed, maar nu boeit het me echt geen ene donder meer. Ik las ook dat Trevor nu met Mercedes gaat aanpappen (in opdracht van Fraser?) om dat verzekeringsgeld in handen te krijgenquote:En Mercedes vs Cindy... Dit verhaal over de verzekering is zo uitgekakt, alsof ze Mercedes geen break mógen geven tussen verhaallijnen en deze poep er tussendoor gooien om haar iets te doen te geven.
Het is inderdaad wel een hele mooi opgezette verhaallijn. Erg goed geacteerd ook. Alleen de spoiler was niet zo boeiend.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Toch vind ik die verhaallijn op het moment wel het meest boeiend, heel klein, heel ingetogen. Goed geacteerd door Jeremy en Nikki![]()
En ik heb ook echt medelijden met Maxine; ik zou haar zo helpen als ze echt had bestaan
Nu mag Dodger die eervolle taak op zich nemen (wat ook niet erg is, want Dodger en Maxine is ook een superkoppel in wording)
Ik zag inderdaad dat een hoop afleveringen (ook recente) waren verdwenen jaquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:58 schreef luftersel het volgende:
Oh, en hier de aflevering van vanavond in goede kwaliteit.
http://www.dailymotion.com/video/x183hra_20131206_auto
Trouwens, de gebruiker van wie ik de afleveringen uit 2012 keek is verdwenen.Hopelijk kan ik ze ergens anders nog vinden...
Juist omdat die verhaallijn mooi is opgezet en goed geacteerd is vind ik de spoiler wel boeiend. Ik vraag me echt af of Patrick dit meent en in hoeverre dit consequenties voor hun relatie zal hebbenquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:00 schreef luftersel het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel een hele mooi opgezette verhaallijn. Erg goed geacteerd ook. Alleen de spoiler was niet zo boeiend.
Mooi dat ze dat ook ziet, maar helaas heeft ze daar geen invloed op kunnen uitoefenenquote:Op zaterdag 7 december 2013 12:04 schreef luftersel het volgende:
Unreality TV: Anna Passey discusses the fall of Sienna Blake
Ze hint er volgens mij op dat Sienna nog wel even blijft.Is denk wel logisch, aangezien Patrick's geheimen grotendeels met haar te maken hebben (ik denk dat híj de vader was van haar ongeboren kind vroeger, dat hij haar seksueel heeft misbruikt). Gelukkig ziet Anna zelf ook wel in dat deze verhaallijn te lang is geweest en op sommige momenten niet aan te zien was.
Jason.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:15 schreef PeterKelder het volgende:
De acteur die Jason speelt heeft een tatoeageHad ik niet bij hem verwacht.
Zou kunnen ja, dat Jason denkt dat-ie met een tattoo meer indruk maakt of zoietsquote:Op zaterdag 7 december 2013 12:34 schreef luftersel het volgende:
[..]
Jason.Blijkbaar schminken ze die tattoo elke dag weg... Misschien is het laten zetten van die tattoo wel een deel van z'n nieuwe verhaallijn?
In haar leadershot zit d'r haar ook los toch?quote:Trouwens, Holly ziet er heel veel beter uit dan in alle afleveringen tot nu toe. Wie heeft bedacht dat haar haar altijd vast moet, is gek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |