Nu de rest van Patrick's geheimen nog!quote:Op woensdag 4 december 2013 20:15 schreef PeterKelder het volgende:
Eindelijk meer duidelijkheid over het verleden van Sienna![]()
![]()
De puzzelstukjes vallen nu al aardig op zijn plek
Voor de rest een nogal slaapverwekkende aflevering
Trevor is wel degene met het meeste gevoel in z'n donder van dat hele groepje. Het spreken mag inderdaad wel wat duidelijker, het is af en toe nauwelijks te verstaanquote:Op woensdag 4 december 2013 22:26 schreef luftersel het volgende:
[..]
Nu de rest van Patrick's geheimen nog!![]()
En inderdaad, veel te veel Fraser en Grace. Trevor's gedrag begin ik steeds meer te waarderen. Maar ik irriteer me nog mateloos aan z'n stem/manier van spreken; dat gesprek tussen hem en Fraser (nog erger) kan ik amper verstaan.
Ik ben al gewend aan Amanda als Hollyquote:En wat is de nieuwe Holly toch lelijk hè.M'n aandacht gaat constant naar haar mond, alsof ik zit te wachten tot er wat speeksel meekomt als ze praat.
![]()
Ik ben inderdaad al wel gewend aan haar; ze komt beter over als een meisje van 15/16 dan Wallis, die ongeveer 21 leek of zo.quote:Op donderdag 5 december 2013 08:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik ben al gewend aan Amanda als Holly![]()
Maar toch, het blijft een lelijk eendje. Met dat half gewassen haar is het zelfs nog erger
Tja, voor het produceren van kinderen is toch nog altijd een man nodigquote:Op donderdag 5 december 2013 14:32 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad al wel gewend aan haar; ze komt beter over als een meisje van 15/16 dan Wallis, die ongeveer 21 leek of zo.Maar uit Cindy kan toch nooit zo'n gedrocht komen... Ook al vroeg ik me ook altijd af hoe Myra zoveel knappe kinderen heeft geproduceerd.
![]()
Wij zijn niet belangrijkquote:Op donderdag 5 december 2013 16:31 schreef luftersel het volgende:
Zeg, waarom pakt FOK deze topicreeks eigenlijk niet op als een 'reeks'? Bij het Gtst-topic kun je gewoon verder/terug klikken naar het vorige deel, maar bij deze reeks doet hij dat niet. Hebben we misschien nog niet genoeg delen daarvoor of wat?
Lijkt me inderdaad wel tof.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wij zijn niet belangrijk
Nee, maar volgens mij moet je dat aanvragen of zo. Zou eigenlijk wel moeten gebeuren
Kijk, dat zijn nog eens goede initiatievenquote:Op donderdag 5 december 2013 16:51 schreef luftersel het volgende:
Trouwens, mooi spotje.![]()
Hollyoaks actors appear in domestic abuse advert
Och, dan gaan we alvast wat feesten voordat de echte party begintquote:Op donderdag 5 december 2013 18:28 schreef luftersel het volgende:
JAAA het is je gelukt.We zijn nu officieel een reeks.
Edit: oh, zo te zien niet helemaal, maar het is een begin.
Dirk is alvast in de stemming.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Och, dan gaan we alvast wat feesten voordat de echte party begint![]()
Hahaquote:Op donderdag 5 december 2013 20:42 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dirk is alvast in de stemming.![]()
[ afbeelding ]
Dit was in 2012.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha
En zie ik nu dat Texas en Leanne speciaal voor het feest uit de dood zijn opgestaan?
Als ze de Roscoes nou eens een jaar lang geen verhaallijn geven en vervolgens een off-screen afscheidsfeest...quote:Op donderdag 5 december 2013 20:47 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dit was in 2012.Na een jaar lang niks met de Savages gedaan te hebben, besloten de schrijvers een hele aflevering te wijden aan een familie zonder verhaallijn en ze een feest te laten vieren ter ere van zichzelf.
AMEN.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Als ze de Roscoes nou eens een jaar lang geen verhaallijn geven en vervolgens een off-screen afscheidsfeest...
Kun je nagaan: ik mis Joe en Lindsey niet eensquote:
Beiden?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kun je nagaan: ik mis Joe en Lindsey niet eensNu is dat in het geval van Joe niet zo vreemd, maar in het geval van Lindsey... Maar ze mogen wat mij betreft beiden tijdens hun "huwelijksreis" off-screen van een cliff flikkeren en dit niet overleven
I don't give a damn anymore
En bij dat laatste ligt het pijnpunt: de Roscoes. De schrijvers durven het toch niet aan om Lindsey van dat virus weg te houden, ze denken waarschijnlijk dat Joe en Lindsey een superkoppel zijn, en anders Freddie en Lindsey wel. Ze had Joe gewoon een trap in zijn kloten moeten verkopen en nooit en te nimmer met hem mee moeten gaan op reis.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:46 schreef luftersel het volgende:
[..]
Beiden?Dat is wel heel crue ineens, zeker voor jou lievelingetje Lindsey.
Freddie mag van mij wel die huwelijksreis gaan verstoren en in een gevecht met Joe van de cliff afflikkeren. En dat hij Joe dan met zich meeneemt. Ik vond Lindsey best een leuke toevoeging, maar dan alleen zonder de Roscoes.
Tja, maar we moeten de hoop niet opgeven.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En bij dat laatste ligt het pijnpunt: de Roscoes. De schrijvers durven het toch niet aan om Lindsey van dat virus weg te houden, ze denken waarschijnlijk dat Joe en Lindsey een superkoppel zijn, en anders Freddie en Lindsey wel. Ze had Joe gewoon een trap in zijn kloten moeten verkopen en nooit en te nimmer met hem mee moeten gaan op reis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |