Haha, inderdaadquote:Op maandag 18 november 2013 16:21 schreef luftersel het volgende:
De schrijvers zijn trouwens wel lekker inspiratieloos bezig zeg, ze geven alle 3 de oudere Roscoe broers dezelfde verhaallijn.Joe gaat achter Lindsey's rug met Nancy, Freddie gaat achter Sinead's rug met Lindsey, Ziggy gaat achter Ruby's rug met Frankie. Of nou ja, zo gaat het natuurlijk lopen. Nu al geen inspiratie meer voor jullie 'gracieuze nieuwe' oogappeltjes, Hollyoaks?
Oké, ik zal het je zonder spoilers vertellen: Sienna ging inderdaad naar het ziekenhuis met Tom, waarbij ze hem instrueerde een andere naam te gebuiken + reden van zijn hoofdwond. Alles ging perfect, tot het moment dat Sienna naar de ziekenhuisapotheek moest om het recept te halen en Tom alleen achterliet. Die zag de poster met zijn naam en foto aan de muur hangen en vluchtte naar buiten. Daar belde hij vanuit een telefooncel naar The Dog, waar Nancy de telefoon opnam. Maar nog voordat Nancy hem kon kalmeren, werd de verbinding verbroken door Sienna, die Tom ontdekt had. "Big mistake, Tom."quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:14 schreef luftersel het volgende:
Ik las dat Tom naar het ziekenhuis gaat en doet alsof hij iemand anders is, en niet wordt herkend.
En Robbie...
Sorry maar dit kun je zelfs niet ongeloofwaardig meer noemen. Dit is gewoon schandalig slecht en verre van realistisch. Ik heb geeneens zin om de aflevering van gisteren terug te kijken. Zeer teleurgesteld...
Wat saaaaahaai.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:38 schreef PeterKelder het volgende:
Voor de rest was de aflevering ook niet echt bijzonder: Darren maakte zich hardop zorgen over zijn relatie met Sienna, Sam heeft ontdekt dat Tony aan het dealen is en deed hem een voorstel en Dirk ontdekte tijdens een wandeling met Cindy bij de bergen het autowrak van Browning. Oh ja, en nog een paar scènes omtrent Vincent, maar dat is sowieso niet noemenswaardig
Een vriendschap tussen Dirk en Jim lijkt me nog best leuk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt... stop er maar gewoon mee Hollyoaks, dit is 3x niks. En dat terwijl ik Sienna een heel goed gelukt personage vind. Ik hou het voorlopig even bij de Hollyoaks uit 2012, veel vermakelijker dan dit in ieder geval.En het bevat Doug en Jacqui.
![]()
De aflevering van gisteren was inderdaad leuk als achtergrondbehang tijdens mijn stage werkzaamhedenquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:33 schreef luftersel het volgende:
[..]
Wat saaaaahaai.![]()
Ik snap nu waarom Hollyoaks zo vaak moordenaars, ontploffingen en drugs doet: in andere verhaallijnen zijn ze gewoon niet zo goed.Alleen Cindy/Dirk vind ik leuk, op zich wel schattig.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De aflevering van gisteren was inderdaad leuk als achtergrondbehang tijdens mijn stage werkzaamheden
Moest nou echt HAAR shot per se een close up zijn?quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:02 schreef PeterKelder het volgende:
Nieuwe leader met de nieuwe Holly:
Pluspunt dat ze niet lacht
Dat stond in de briefing naar de leadermakers jaquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:33 schreef luftersel het volgende:
[..]
Moest nou echt HAAR shot per se een close up zijn?![]()
![]()
Het shot vanquote:Christus wat een mollige bever man. En al die nieuwe shots zijn niet echt je van het, alsof ze zelfs daar geen moeite meer voor doen.
Ik vind die van Cindy ook wel erg mooi, en die van Tilly is ook wel leuk gedaan. Wat betreft die van Dodger is die vergelijkbaar met die van Leela en Ziggy (met de silhouetten), die passen goed bij het karakter. Daarom vind ik die nieuwe shots ook zo slecht: Danny, Sam en Peri zijn geen carnavalsartiesten en Holly is geen fotomodel dat graag haar neus tegen de camera aandrukt.quote:Op woensdag 20 november 2013 08:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat stond in de briefing naar de leadermakers ja"Zorg ervoor dat de kijkers in één klap verblind raken door de nieuwe Holly." Verblind ben ik inderdaad ja, maar niet van haar schoonheid
[..]
Het shot vanLeela
vind ik wel mooi, haar close-up doet me ook denken aan het shot van Wallis Day
Het mooiste shot vind ik wel dat van Dodger, vooral het totaalshot in de eerste seconde
Ze hadden gewoon een nieuw shot van Nancy moeten maken op precies dezelfde manier als haar vorige en die dan plaatsen in het frame van haar vorige shot. Ik vond die magazine-style echt gaaf, maar aan de andere kant heb ik haar al tijden geen stuk zien schrijven of een interview af zien nemenquote:Op woensdag 20 november 2013 11:27 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik vind die van Cindy ook wel erg mooi, en die van Tilly is ook wel leuk gedaan. Wat betreft die van Dodger is die vergelijkbaar met die van Leela en Ziggy (met de silhouetten), die passen goed bij het karakter. Daarom vind ik die nieuwe shots ook zo slecht: Danny, Sam en Peri zijn geen carnavalsartiesten en Holly is geen fotomodel dat graag haar neus tegen de camera aandrukt.Die van Dennis is ook wel leuk, past precies bij hem haha. Maar die van Nancy is gewoon niet... Nancy. Wat dat betreft was die vorige beter, maar op dit shot is ze wel heel mooi.
Tja, alle 'ouders' zijn maar even snel te zien aangezien zij 'semi-reguliere' karakters zijn, zoals Laura en Jef in Gtst. Daarom zijn ze allemaal samengevoegd met anderen, omdat ze ze er anders niet in kwijt konden. Ik vond het op zich wel een mooie uitkomst, omdat Patrick en Dirk eigenlijk hetzelfde zijn vanuit hun kinderen gezien (Dirk en Patrick zijn beide Dodger's vader). Hetzelfde geldt voor Diane en Sandy, maar zij zijn wel íets beter te zien.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon een nieuw shot van Nancy moeten maken op precies dezelfde manier als haar vorige en die dan plaatsen in het frame van haar vorige shot. Ik vond die magazine-style echt gaaf, maar aan de andere kant heb ik haar al tijden geen stuk zien schrijven of een interview af zien nemen
Die van Cindy is ook mooi ja. Die van Holly vind ik wat gemakzuchtig; kijk maar even de camera in en dat plaatsen we gewoon voor de oude achtergrond. Ik vind het wel jammer dat Dirk het shot moet delen met Patrick, gezien het eigenlijk niet opvaltEen ander mooi shot vond ik dat van Callum/Martha, met die ambiance in de regen
Zo jammer dat die er nu uit is.
Sandy krijgt gewoon een heel duidelijk shotquote:Op woensdag 20 november 2013 12:25 schreef luftersel het volgende:
[..]
Tja, alle 'ouders' zijn maar even snel te zien aangezien zij 'semi-reguliere' karakters zijn, zoals Laura en Jef in Gtst. Daarom zijn ze allemaal samengevoegd met anderen, omdat ze ze er anders niet in kwijt konden. Ik vond het op zich wel een mooie uitkomst, omdat Patrick en Dirk eigenlijk hetzelfde zijn vanuit hun kinderen gezien (Dirk en Patrick zijn beide Dodger's vader). Hetzelfde geldt voor Diane en Sandy, maar zij zijn wel íets beter te zien.
Ik vind die van Jack/Frankie/Tom/Charlie ook grappig, leuk geanimeerd ook met die computerspel-figuurtjes. Die van Ste met Lucas en Leah vind ik ook wel mooi, ik heb altijd het idee bij dat shot dat zij fungeren als zijn "beschermengeltjes"quote:Oh, en die van Jack/Frankie/Tom/Charlie is op zich ook wel grappig, maar het past gewoon totaal niet bij de rest. En dan geven ze Vincent een super mooi shot...
De leader wordt naar mijn weten al sinds 2005 gemaakt door Simon RJ Cox met zijn bedrijf Motion Foundation. Die maakt ook de special effects, zoals wire removal of het aanbrengen van extra vuur (zoals bij de Blast).quote:Op woensdag 20 november 2013 14:07 schreef luftersel het volgende:
Als je overigens de shots die er in 2013 zijn bijgekomen vergelijkt met de shots die er in 2011 waren bijgekomen dan kun je concluderen dat er andere designer is aangesteld.Die uit 2011 waren naar mijn mening véél mooier, persoonlijker en vooral kleurrijker, glanzender en professioneler.
2011
[ afbeelding ]
2013
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Vincent was in Nigeria toch een verpleegkundige in opleiding? Hij heeft ooit eerste hulp aan Maxine gegeven toen ze flauw viel. Volgens mij staan die bubbels voor atomen, oftewel hij weet veel van het menselijk lichaam, of zo?quote:Op woensdag 20 november 2013 14:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De leader wordt naar mijn weten al sinds 2005 gemaakt door Simon RJ Cox met zijn bedrijf Motion Foundation. Die maakt ook de special effects, zoals wire removal of het aanbrengen van extra vuur (zoals bij de Blast).
Ik ben het wel met je eens dat de leadershots uit 2011 er in vele gevallen mooier uitzagen. Sowieso vind ik sommige shots van het heden nogal vreemd, zeker omdat beweerd wordt dat de ambiance van de shots overeenkomen met karaktereigenschappen van de personages in de shots. Maar wat die blauwe bubbel voor overeenkomst heeft met Vincent is mij niet duidelijk
Serieus?quote:Op woensdag 20 november 2013 14:43 schreef luftersel het volgende:
[..]
Vincent was in Nigeria toch een verpleegkundige in opleiding? Hij heeft ooit eerste hulp aan Maxine gegeven toen ze flauw viel. Volgens mij staan die bubbels voor atomen, oftewel hij weet veel van het menselijk lichaam, of zo?
Coxquote:Iets anders kan ik er ook niet van maken. Wat overigens die Simon Rox bezielde bij het maken van Ruby's shot weet ik ook niet, maar volgens mij heeft hij soms een goede en soms een hele slechte dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |