Toch mag Sienna wel enigszins gestraft wordenquote:Op zaterdag 16 november 2013 15:56 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat dus.Sienna heeft tot nu toe pas 1/20e deel gedaan van wat Mercedes heeft gedaan.
Dát ben ik met je eens. Even lekker voor schut gezet worden of een tijdje naar het gesticht. Maar Sienna voelt zich tenminste nog schuldig, dat is al heel wat.quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Toch mag Sienna wel enigszins gestraft wordenSowieso door Nancy
Dat soort emoties heeft Mercedes nietquote:Op zaterdag 16 november 2013 16:38 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dát ben ik met je eens. Even lekker voor schut gezet worden of een tijdje naar het gesticht. Maar Sienna voelt zich tenminste nog schuldig, dat is al heel wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door luftersel op 16-11-2013 19:31:56 ]
quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:07 schreef luftersel het volgende:
Hoogtepuntje uit 2011: de kerst special![]()
http://www.dailymotion.co(...)mber-2011_shortfilms
Uitleg:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:Ah, het klassieke kerstverhaal van Scrooge dus op de Hollyoaks-manierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ah, het klassieke kerstverhaal van Scrooge dus op de Hollyoaks-manier
Will met een snorquote:Op zondag 17 november 2013 00:27 schreef luftersel het volgende:
En hier meteen de Best Bits van 2011 (ook leuk als je het niet hebt gezien):
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Die blauwe quotes die ook elke keer onder in beeld kwamen te staan over de desbetreffende acteurs.quote:
Haha, geweldigquote:Op zondag 17 november 2013 21:02 schreef luftersel het volgende:
Goed begin van 2012: een lekker ouderwets gevecht tussen Jacqui en Cindy en Mitzeee en Nancy waardoor zij én Cheryl, Myra, Carmel en Lynsey een nacht in de cel mogen doorbrengen.![]()
http://www.dailymotion.co(...)-january-2012_latino
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jacqui @ -03.38
Klopt, vond ik ook al vreemd. Maar dat verandert gauw in 2012 volgens mij, want in 2011 is een grote schoonmaak geweest van personages, dus begin 2012 gaan ze de rest 'vernieuwen'.quote:Op zondag 17 november 2013 21:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha, geweldig![]()
![]()
Al die politie die aan komt scheuren![]()
Het valt me trouwens op dat destijds alleen de voornamen van de personages op de aftiteling stonden
Er is vrijwel ieder jaar een grote schoonmaak van personagesquote:Op zondag 17 november 2013 21:32 schreef luftersel het volgende:
[..]
Klopt, vond ik ook al vreemd. Maar dat verandert gauw in 2012 volgens mij, want in 2011 is een grote schoonmaak geweest van personages, dus begin 2012 gaan ze de rest 'vernieuwen'.
Nouja, er zijn er in 2,5 maand ongeveer 12 vertrokken, dan was het dit jaar nog niks.quote:Op zondag 17 november 2013 21:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Er is vrijwel ieder jaar een grote schoonmaak van personages
Als je leest dat er in de periode van 2009-2012 ieder jaar weer een nieuwe Executive Producer werd aangesteld (omdat de voorganger er vaak weer genoeg van had en vertrok) snap ik wel dat de ene periode beter is dan de anderquote:Op zondag 17 november 2013 21:54 schreef luftersel het volgende:
[..]
Nouja, er zijn er in 2,5 maand ongeveer 12 vertrokken, dan was het dit jaar nog niks.En al die 12 waren volgens mij onvrijwillig weggegaan, dus ze waren echt van plan om dingen te veranderen. Dat kun je al meteen merken aan de betere verhaallijnen - waar in mid 2011 nog wel eens gebrek aan was.
Ik heb het gevoel dat we Amanda amper gaan zien en dat ze niet eens een echte verhaallijn krijgt. Dus overtuigen kan ze me denk ik nog niet..quote:Op maandag 18 november 2013 12:03 schreef PeterKelder het volgende:
Het is de Week van de Waarheid: zal Amanda Clapham overtuigen in de rol van Holly en Wallis Day makkelijk doen vergeten, of blijven we met weemoed terugdenken aan Wallis Day als Holly?
Deze week start toch die verhaallijn met Holly, Jason, Robbie en Ruby? Het lijkt me dan wel aannemelijk dat we Holly redelijk in actie zullen zien.quote:Op maandag 18 november 2013 16:03 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat we Amanda amper gaan zien en dat ze niet eens een echte verhaallijn krijgt. Dus overtuigen kan ze me denk ik nog niet..
Dat is het juist, volgens mij is het zo'n verhaallijn die ingezet wordt om de verhaallijn van Ruby/Ziggy en van Robbie vs. de rest verder te brengen, niet om Jason en Holly een verhaallijn te geven. Ik heb het gevoel dat ze hen meer gebruiken voor die lijnen. Maar goed, dat is mijn gevoel.quote:Op maandag 18 november 2013 16:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Deze week start toch die verhaallijn met Holly, Jason, Robbie en Ruby? Het lijkt me dan wel aannemelijk dat we Holly redelijk in actie zullen zien.
Ziggy die aan die gevel hangt is wel geinig om te zien moet ik zeggenquote:Op maandag 18 november 2013 16:13 schreef luftersel het volgende:
http://primetime.unrealit(...)nsequences-pictures/
Moest er een keer van komen natuurlijk... Zal wel leiden tot de exit van Ruby. Wat voorspelbaar.
Het enige leuke eraan is datquote:Op maandag 18 november 2013 16:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ziggy die aan die gevel hangt is wel geinig om te zien moet ik zeggen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |