De huidige cast:quote:Hollyoaks is a long-running British television teen drama, first broadcast on Channel 4 on 23 October 1995. It was originally devised by Phil Redmond, who had also devised the Channel 4 soap Brookside. The programme is set in a fictional suburb of Chester called Hollyoaks, and features a large cast of characters primarily aged between 16 and 35. Beginning with a cast of just seven major characters in 1995, the serial now has approximately 50 main cast members. Hollyoaks has a high cast turnover in comparison with other British soaps; as of December 2012, just thirteen characters have spent 5 years or longer on the show.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker!quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:15 schreef luftersel het volgende:
Ik hoop dat de TT je bevalt, ik vond het in ieder geval wel leuk klinken! (ook al wilde ik het in eerste instantie meer negatief doen klinken, maar dat staat ook zo stom..)
Ik wou het nét zeggenquote:Ook al hebben we rond kerst alweer een nieuw deel.Maar dat maakt niet uit.
Het zou mooi zijn, tot nu toe heeft Robbie nog niet veel meer gedaan dan het stadje terroriseren. Iets meer diepgang in zijn karakter kan hem veelzijdiger en sympathieker makenquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:31 schreef luftersel het volgende:
Hmm, het lijkt erop dat ik weet waar de verhaallijn van John-Paul naartoe gaat vanuit Robbie's perspectief. Nu Phoebe weer vrijgezel is (en kwetsbaar) zal Robbie wel weer op haar vallen, zoals laatst en zullen zij en Robbie op een gegeven moment een koppel vormen, maar tegelijkertijd komt ze erachter dat Robbie verantwoordelijk is voor het gedoe met John-Paul, wat eigenlijk familie van haar is. Misschien weet zij Robbie's kwetsbare kant te vinden en dan weten we eindelijk waar al deze haat vandaan komt!![]()
Op zich, als ik mezelf zo hoor, vind ik dat een interessante wending.Dat kan van een irritant personage als Robbie tenminste nog íets maken.
Ze moet wel gestraft worden voor haar daden, door iedereen genegeerd worden of zo, en dan met heel veel pijn en moeite weer geaccepteerd worden door de anderen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:36 schreef luftersel het volgende:
Oh, en ik ben ook blij dat Sienna er waarschijnlijk in blijft! Ik vind haar karakter echt heel interessant, ze doet al die dingen die ze doet niet zomaar. Ze doet het niet uit liefde, maar je kunt wel zien dat ze om mensen geeft (zoals Darren, Patrick, Maxine en Dodger) en ze doet niemand echt pijn (in de lichamelijke zin van het woord dan). Leanne mocht er jaren geleden ook in blijven nadat ze iets vergelijkbaars had gedaan. Bij haar werd het opgelost toen ze haar aanklacht tegen haar rivaal Amy introk, spijt had van haar daden en eindelijk accepteerde dat haar ex Lee écht verliefd was op Amy. En Ste zit er ook nog steeds in, terwijl hij vroeger zijn vriendinnetjes in elkaar sloeg.
Ik ga kijkenquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:50 schreef luftersel het volgende:
Trouwens, ik heb hier dé Hollyoaks aflevering voor jou:
http://www.dailymotion.co(...)mber-2011_shortfilms
Deze aflevering bestaat uit serieus maar één scene, met alleen Jacqui, Rhys, Gilly en Terry (hun hond). Dit is de conclusie van een verhaallijn in 2011 die in januari begon: Jacqui en Gilly hadden toen een intiem moment en kijkers zagen ze zoenen, maar de volgende dag riep Jacqui dat Gilly haar had verkracht. Niemand had gezien of het echt zo was, dus iedereen noemde Jacqui een leugenaar die het had verzonnen zodat haar relatie met Rhys niet stuk zou lopen. Hier komt eindelijk de échte waarheid aan het licht.
In één woord: prachtig.En als aanbidder van Jacqui moet je dit echt zien.
Hahaquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Ondertussen in 2011: ook al vind ik Joel en Warren geen geweldige karakters, in deze scene moest ik wel even lachen. Joel komt opdagen in Hollyoaks en claimt de zoon van Warren te zijn. Op weg naar het ziekenhuis voor een DNA-test biedt Joel Warren een mintje aan en neemt er zelf ook een. En onbewust...
[ afbeelding ]
Blijkbaar een gewoonte overgeërfd.
Is dat de verhaallijn dat Esther gepest wordt of niet?quote:Oh, en het is bijna tijd voor de Doug special waar ik al heel de tijd naar uitkijk. Daarna begint namelijk de verhaallijn Ste/Doug en Maddie/Sinead tegen Esther.![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha
[..]
Is dat de verhaallijn dat Esther gepest wordt of niet?
Of heel lang uitgerektquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:44 schreef luftersel het volgende:
[..]![]()
Blijkbaar is dat heel goed opgebouwd in anderhalf jaar, aangezien het tot 2013 heeft geduurd en eind 2011 al begint.
Ik mag toch hopen van niet.quote:
Nou ja, in dat geval... Maar toch, ik hoop wel voor je dat het een goed opgebouwde verhaallijn zal zijnquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:57 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van niet.Esther wordt in heel 2011 amper gebruikt en is erg saai, dus elke verhaallijn die ze krijgt is beter dan dat. Hoe lang die ook duurt.
Dat is echt de saaiste trailer die ik ooit heb gezien...quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:19 schreef PeterKelder het volgende:
Hm, helaas geen glimp van de nieuwe Holly
Ik ookquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:22 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat is echt de saaiste trailer die ik ooit heb gezien...
Hmmm, ik vond het wel een interessante aflevering, er gebeurde tenminste wat.quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:09 schreef PeterKelder het volgende:
Zo, goeie afleveringVooral de scènes met Tony/Diane/Sinead waren erg sterk
De verhaallijn met Tony en Trevor is in deze aflevering goed neergezet naar mijn idee
En Vincent is echt de meest belabberde acteur ever"I'm so sorry" komt nog geeneens geloofwaardig uit zijn strot
Dat vond ik ook nogal vreemd ja. Maar ja, Tony die Trevor smeekt om hulp is überhaupt al vreemdquote:Op zaterdag 16 november 2013 09:33 schreef luftersel het volgende:
[..]
Hmmm, ik vond het wel een interessante aflevering, er gebeurde tenminste wat.Maar ik vind de verhaallijn met Tony al niet leuk meer voordat hij begonnen is. Ik bedoel, Tony is de eerlijkste vent die je kunt vinden in Hollyoaks, waarom laat hij Sinead opdraaien voor iets dat van hem is? En dan ook zo onschuldig staan toekijken... Deed me bijna een beetje aan Will denken met z'n heilige boontjes gezicht.
![]()
Een belabberd personage/acteur dusquote:En Vincent... tja. Vincent's being Vincent again.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hé, ze zit nog steeds in de serie, zonder ook maar één keer gestraft te zijn voor wat ze heeft gedaan.![]()
![]()
![]()
![]()
In vergelijking met dát, is Sienna poeslief.![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:05 schreef luftersel het volgende:
Eigenlijk wel grappig hoe iedereen reageert op Sienna na alles wat ze gedaan heeft. Niemand denkt dat ze in de serie blijft als uitkomt wat ze gedaan heeft, maar ik ben ervan overtuigd dat ze blijft. Kijk naar Mercedes:Als ik dit zo lees zou Mercedes eigenlijk levenslang moeten krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hé, ze zit nog steeds in de serie, zonder ook maar één keer gestraft te zijn voor wat ze heeft gedaan.![]()
![]()
![]()
![]()
In vergelijking met dát, is Sienna poeslief.![]()
![]()
Dat dus.quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees zou Mercedes eigenlijk levenslang moeten krijgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |