quote:Op woensdag 13 november 2013 21:19 schreef Koopsie het volgende:
Ts flikker alsjeblieft op met je kut topic.
Hier gestopt met lezenquote:Op woensdag 13 november 2013 21:16 schreef Sheba-Bitch het volgende:
Vanmiddag deed ik een paar boodschapjes bij de Appie. Terwijl ik de laatste spullen in m'n wagentje drop belt me vriendin me op. ''Hey dushi, hoe is het leven?'' Dus al wachtend in een lange rij nadat ik alles op de band heb gelegd kletsen we bij.
Op het moment dat ik aan de beurt ben en het meisje dat aan de kassa zit mijn spullen scant krijg ik gespleten ogen van haar. Dus ik zeg tegen me vriendin: ''Moppie, momentje'', waarna ik aan het kassameisje vraag of er een probleem is.
''Niet iedereen heeft behoefte aan het meeluisteren van jouw gesprekken'' zegt ze tegen mij.
''AW HELL NO, wat is deze???'' gaat er door me hoofd. Dus ik zeg tegen me vriendin dat ik haar later terugbel en hang op.
Ik richt me tot de brutale teef aan de kassa en zeg tegen haar: ''Ook niet iedereen heeft behoefte aan het bekijken van die landingsbaan aan uitgroei op die rotkop van jou, maar toch zullen ze ermee moeten dealen''. Ze kreeg een rode kop als een tomaat.
''Nou nou'' zegt een oude taart achter me. Dus ik: ''Aha, dus zo gaat dat weer. Een blonde Hollandse snol kan klanten beledigen, maar een Braziliaanse Latina die van zich laat horen wordt terecht gewezen''. ''Nou nee, zo bedoel ik dat niet'' is haar antwoord. ''Dan moet je het ook niet zo zeggen dame'' heb ik haar gezegd.
Vervolgens heb ik afgerekend en heb de smerige oema aan de kassa eens neerbuigend bekeken met de boodschap: ''Check je rug''. Met trots heb ik de winkel verlaten.
Met gesnoerde bek bleven de kehba en de gramma achter.
Klacht: Onbeschoft kassameisje
One girl against the world
Never losin' her free spirit never losin' her pride
Never afraid of bumpy roads never afraid of playin' with dice
Always watchin' over her shoulder always keepin' stabbers in sight
Always reachin' beyond the sky always keepin' her focus on the price
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:18 schreef TARDIS. het volgende:
Ik voorspel een topic met weinig inhoud met betrekking tot het onderwerp in de OP.
Broeder wat is dezequote:Op woensdag 13 november 2013 21:16 schreef Sheba-Bitch het volgende:
Always reachin' beyond the sky always keepin' her focus on the price
Kehba's?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:22 schreef chroestjov het volgende:
Kassameisjes staan hoger op de maatschappelijke ladder dan vieze kehba's.
Hoer lees ik hierquote:
Splitten faker. Your ass is played outquote:Op woensdag 13 november 2013 21:25 schreef JuBoy het volgende:
Je bent gewoon een hoertje met even veel klasse als een werkloze basisschooljuf.
HOU NOU EENS JE KANKOR BEKquote:Op woensdag 13 november 2013 21:28 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Splitten faker. You're ass is played out
Onzin. Het enige dat zij hoeft te doen is afrekenen en me haar prijs laten weten. Ik haal me pasje door de pin en ik rol.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
Terecht, bellen in de rij bij de kassa is asociaal en wordt door veel mensen als grootste ergernis bij de kassa gezien.
Je ging zeker ook nog even heel moeilijk afrekenen? Doorlopen, snol.
Trouwens You're ass?! You are ass? Het is Your niet you'requote:Op woensdag 13 november 2013 21:28 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Splitten faker. You're ass is played out
Drukke dag gehad, ben moequote:Op woensdag 13 november 2013 21:31 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Trouwens You're ass?! You are ass? Het is Your niet you're
No problemoquote:Op woensdag 13 november 2013 21:32 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Drukke dag gehad, ben moe![]()
Verbeterd.
Ga bana's zuigen pisnichtquote:Op woensdag 13 november 2013 21:31 schreef Rezania het volgende:
Jij hebt pas een echte "attitude", hypocriete huppelkut
Die staan op de pokkie van me vriendquote:Op woensdag 13 november 2013 21:33 schreef vigen98 het volgende:
[..]
No problemoMaar waar blijven die pics van je Braziliaanse ass?!
Dat zijn bananen, niet bana's.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:34 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Alsof jij dat niet weet. Je hebt er vast genoeg in je holletje gehad.
Waar wacht je dan nog op? Haal die pokkie en post ze hierquote:Op woensdag 13 november 2013 21:34 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Die staan op de pokkie van me vriend
Het wordt als een van de grootste ergernissen gezien. Net als hard bellen in de trein. Mensen hoeven niet van jouw priveleven af te weten, zo interessant ben je niet. Zeker niet als ik hoor wat voor gesprekken jij voertquote:Op woensdag 13 november 2013 21:30 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Onzin. Het enige dat zij hoeft te doen is afrekenen en me haar prijs laten weten. Ik haal me pasje door de pin en ik rol.
Britney topics waren nog leuk door de idiote schrijfstijl. Dit slaat gewoon nergens op.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:36 schreef Life2.0 het volgende:
ben je niet moe van jezelf, britney?
Bitch please. Ik bel waar, wanneer en met wie ik wil. Heb daar geen toestemming voor nodig. Zeker niet van een white trash kehba.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het wordt als een van de grootste ergernissen gezien. Net als hard bellen in de trein. Mensen hoeven niet van jouw priveleven af te weten, zo interessant ben je niet. Zeker niet als ik hoor wat voor gesprekken jij voert
Druk de escape dan en split 'm swaquote:Op woensdag 13 november 2013 21:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Britney topics waren nog leuk door de idiote schrijfstijl. Dit slaat gewoon nergens op.
Ga niet praten over me moeder. Jij hebt een doodswens vriend. Zeg dit tegen me op straat en ik snijd!quote:Op woensdag 13 november 2013 21:48 schreef spiritusbus het volgende:
Jammer dat de moeder geen baarmoederhalskanker had voordat ts geboren werd.
Een random crackhoer heeft nog meer aanzien dat deze paupersnol.
Al sluit ik niet uit dat ts het vak van haar moeder op de keileweg heeft geleerd.
TS is een ventquote:Op woensdag 13 november 2013 21:48 schreef spiritusbus het volgende:
Al sluit ik niet uit dat ts het vak van haar moeder op de keileweg heeft geleerd.
Ik ben op straat. Kom me snijden dan.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:50 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Ga niet praten over me moeder. Jij hebt een doodswens vriend. Zeg dit tegen me op straat en ik snijd!
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:50 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Ga niet praten over me moeder. Jij hebt een doodswens vriend. Zeg dit tegen me op straat en ik snijd!
Stop maar gewoon.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:52 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ik ben op straat. Kom me snijden dan.
Oh, en nog over je moeder, zeg haar dat ze die 10 euro niet waard was. Hopelijk ben jij beter.
Waardeloze trol ben je. Splitten!quote:Op woensdag 13 november 2013 21:52 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Oh, en nog over je moeder, zeg haar dat ze die 10 euro niet waard was. Hopelijk ben jij beter.
Nou jeetje, niveau ontstijgt de Donald Duck nog net niet bij deze stoere jongen. Dis zo hard dat hij nauwelijks uit je mond wil komen, maar daar heb jij wel vaker last van.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:52 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Spiritusbus is een eersteklas mongol. Maar 's nachts huilt hij stilletjes onder z'n dekens.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:56 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nou jeetje, niveau ontstijgt de Donald Duck nog net niet bij deze stoere jongen. Dis zo hard dat hij nauwelijks uit je mond wil komen, maar daar heb jij wel vaker last van.
Deze dame weet what's upquote:Op woensdag 13 november 2013 22:06 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Spiritusbus is een eersteklas mongol. Maar 's nachts huilt hij stilletjes onder z'n dekens.
Pittige meid dit.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:14 schreef krullenbolletje het volgende:
Wat een pure aids, TS krijg asjeblieft een dodelijke ziekte
Als deze twee clashen stof ik mijn Bijbel af en ga ik daarmee in een hoekje zitten. Moge God mij beschermen.quote:
Oh wat leuk, je lijkt op me dushiquote:Op woensdag 13 november 2013 22:14 schreef krullenbolletje het volgende:
Hei dat is niet lievquote:Op woensdag 13 november 2013 22:14 schreef krullenbolletje het volgende:
Omdat ik anders dood ga. Heb je nooit biologie gehad? Ben je wel naar school gegaan?quote:
Wauw..quote:Op woensdag 13 november 2013 21:48 schreef spiritusbus het volgende:
\quote:Op woensdag 13 november 2013 22:22 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Oh wat leuk, je lijkt op me dushi![]()
ik lief watquote:Op woensdag 13 november 2013 22:59 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Sorry wou gewoon aandacht van je omdat je mij een lieve user lijkt
Ik heb je back Sheba zie al die haters hier hatenquote:Op woensdag 13 november 2013 22:59 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Och och, hoor hier een oema grote woorden spreken
Kan me herinneren dat jij eerder toch een van hen was...quote:Op woensdag 13 november 2013 23:00 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ik heb je back Sheba zie al die haters hier haten
Oema, ik spreek wijze woorden. Ik zou zeggen, doe er wat mee!quote:Op woensdag 13 november 2013 22:59 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Och och, hoor hier een oema grote woorden spreken
Nee joh dat was ik niet dat was Marcooowquote:Op woensdag 13 november 2013 23:00 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat jij eerder toch een van hen was...
Zij moet doen wat aan haar grote mond en jij niet? Jij verdient het om je bakkes te breken zoals in American History X...quote:Op woensdag 13 november 2013 22:22 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Oh wat leuk, je lijkt op me dushi![]()
Nu nog wat doen aan die grote mond
Emm16 als in 16 jaar? Het ontbreekt je aan levenservaring schat. Met 20 ben je misschien al wat wijzerquote:Op woensdag 13 november 2013 23:01 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Oema, ik spreek wijze woorden. Ik zou zeggen, doe er wat mee!
Ze is nog jong ze is het niet waard. Kom laten we die haters breken hierquote:Op woensdag 13 november 2013 23:02 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Emm16 als in 16 jaar? Het ontbreekt je aan levenservaring schat. Met 20 ben je misschien al wat wijzer
wtf is een morajka?! Tevens onder een troll account mensen advies gaan gevenquote:Op woensdag 13 november 2013 23:00 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Van buiten een morajka, van binnen verrot. Doe er iets aan meid
okeeequote:Op woensdag 13 november 2013 23:01 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Weet ik niet zo zie je eruit.
Een lekker wijf. Maar je respect is minder lekker. Je present jezelf arro maar weet niet tegen wie je praatquote:Op woensdag 13 november 2013 23:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
wtf is een morajka?! Tevens onder een troll account mensen advies gaan geven![]()
![]()
Oh ja wel, een lelijke kut kloonquote:Op woensdag 13 november 2013 23:08 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Een lekker wijf. Maar je respect is minder lekker. Je present jezelf arro maar weet niet tegen wie je praat
De manier waarop ze het bracht stond me niet aan. Daarbij vond ik het in de eerste plaats al niet klachtwaardig.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:10 schreef Megara het volgende:
Maar Sheba het is toch geen aanval tegen jouw persoon... Plus als iemands kop je niet aanstaat, kun je wegkijken. Iemand die praat in haar telefoon is wat minder makkelijk te negeren.
Ik ben geen kloon, en lelijk in geen geval. We zouden dushi's kunnen zijn als je niet zo'n hater was. Leer welke mensen het verdienen en welke niet.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Oh ja wel, een lelijke kut kloon
Shit is on.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:14 schreef britneycheers het volgende:
TS is niks beters dan dat meisje achter de kassa
Sowiezo als dame met straattaal praten, Get over yourself.
Dat meisje heeft gelijk. Niks is vervelender dan klanten die aan het bellen zijn aan de kassa.
Dus dit is de beruchte Britney wiens kloon ik zou zijnquote:Op woensdag 13 november 2013 23:14 schreef britneycheers het volgende:
TS is niks beters dan dat meisje achter de kassa
Sowiezo als dame met straattaal praten, Get over yourself.
Dat meisje heeft gelijk. Niks is vervelender dan klanten die aan het bellen zijn aan de kassa.
Een ramp met catastrofale gevolgen is zich hier aan het voltrekken en niemand doet er iets aan.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:19 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Als deze twee clashen stof ik mijn Bijbel af en ga ik daarmee in een hoekje zitten. Moge God mij beschermen.
Sorry maar ik ga niet met mensen om die woorden zoals "dushi" gebruikenquote:Op woensdag 13 november 2013 23:15 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon, en lelijk in geen geval. We zouden dushi's kunnen zijn als je niet zo'n hater was. Leer welke mensen het verdienen en welke niet.
Als ik uberhaupt een kloon zal maken zou dat zeker geen goedkoop wijf zijn met een bontkraagjasje zonder zelfwaarde en respect. Aan jouw topics maak ik uit dat je alleen maar met tuig te maken hebt dus dat zal je zelf ook wel zijnquote:Op woensdag 13 november 2013 23:16 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Dus dit is de beruchte Britney wiens kloon ik zou zijn![]()
Geen boodschap aan je meid. Van wat ik heb gehoord heb je zelf niets eens manieren, dus wie ben jij om mij te teachen. LOL!
Kijk deze dame beschikt ten minste over klasse, stijl en een vleugje glamour.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:23 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Als ik uberhaupt een kloon zal maken zou dat zeker geen goedkoop wijf zijn met een bontkraagjasje zonder zelfwaarde en respect. Aan jouw topics maak ik uit dat je alleen maar met tuig te maken hebt dus dat zal je zelf ook wel zijn
Get the fuck off please
En dan te bedenken dat ik overwoog je uit te nodigen voor een meet met de gang. Als het erop aankomt ben je gewoon een nerdinquote:Op woensdag 13 november 2013 23:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Sorry maar ik ga niet met mensen om die woorden zoals "dushi" gebruiken
Oh ik heb zelfwaarde en respect. Meer dan jij ooit zult bezitten snolletje. Ik draag mezelf met trots en bitches als jij laat ik smeken met bloedquote:Op woensdag 13 november 2013 23:23 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Als ik uberhaupt een kloon zal maken zou dat zeker geen goedkoop wijf zijn met een bontkraagjasje zonder zelfwaarde en respect. Aan jouw topics maak ik uit dat je alleen maar met tuig te maken hebt dus dat zal je zelf ook wel zijn
Get the fuck off please
Je maakt je druk om zaken die er niet toe doenquote:Op woensdag 13 november 2013 23:13 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
De manier waarop ze het bracht stond me niet aan. Daarbij vond ik het in de eerste plaats al niet klachtwaardig.
quote:Op woensdag 13 november 2013 23:26 schreef JuBoy het volgende:
[..]
Kijk deze dame beschikt ten minste over klasse, stijl en een vleugje glamour een grote bek op lege straten.
Waar ik vandaan kom kun je het je niet permitteren om een zachte hand te hebben.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:29 schreef Megara het volgende:
[..]
Je maakt je druk om zaken die er niet toe doenWel respect dat je van je af weet te bijten, ik zou beschaamd mijn excuses hebben gemaakt.
quote:Op woensdag 13 november 2013 23:28 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Oh ik heb zelfwaarde en respect. Meer dan jij ooit zult bezitten snolletje. Ik draag mezelf met trots en bitches als jij laat ik smeken met bloed
Let's back this bitch up: Jij noemt mijn rhymes dom???quote:Op woensdag 13 november 2013 23:32 schreef Debra_ het volgende:
Leuk geschreven, behalve dat domme gedoe onderaan.
Ooh ze gaat nu ook nog is thug life pratenquote:Op woensdag 13 november 2013 23:30 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Waar ik vandaan kom kun je het je niet permitteren om een zachte hand te hebben.
Ik sta voor mijn recht.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:32 schreef Megara het volgende:
Dus moet je maar overal een grote bek geven?
Pardon? Wie noem jij een bitch?quote:Op woensdag 13 november 2013 23:34 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Let's back this bitch up: Jij noemt mijn rhymes dom???
Jij moet meedoen. Miauw.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:37 schreef Emm16 het volgende:
Ik weet niet voor wie ik moet kiezen.
Team #Britney of Team #Sheba
Jouw stand?quote:Op woensdag 13 november 2013 23:33 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat hierop te zeggen valt
Behalve dat je natuurlijke een goedkope snol bent uit een rotterdamse achterbuurt, waar je thuis hoort. Blijf daar vooral.
Gelukkig dat ik in mijn wereld niks met zulk soort dergelijke personen als jou te maken hebt. Daarbij is dat natuurlijk onmogelijk voor jou in mijn klasse te komen.
Maar veel succes met je leven als achterstandsbuurt snol ! Het is gegund
Parels gooi je niet weg, afbladerend goud wel. Dus volg je eigen advies op, fake snol.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:35 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ooh ze gaat nu ook nog is thug life praten
Gooi jezelf toch weg meid
Je praat veels te mannelijk, maak een nieuwe kloon en gooi jezelf weg. Dank.quote:
Team #Britneyquote:Op woensdag 13 november 2013 23:37 schreef Emm16 het volgende:
Ik weet niet voor wie ik moet kiezen.
Team #Britney of Team #Sheba
LOL. Deze meid denkt dat ik de tekst uit een song heb gepluktquote:Op woensdag 13 november 2013 23:36 schreef Debra_ het volgende:
[..]
Pardon? Wie noem jij een bitch?
En wou je beweren dat je dat zelf bedacht hebt? Dat maakt het nog erger
Zoek een hoge boom op. Touw heb ik nog voor je liggen. Nep Rottiequote:Op woensdag 13 november 2013 23:40 schreef JuBoy het volgende:
[..]
Je praat veels te mannelijk, maak een nieuwe kloon en gooi jezelf weg. Dank.
Yeah rightquote:Op woensdag 13 november 2013 23:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Kortom iemand spreekt je (terecht) aan onbeschoft gedrag en als krachtig verweer ga je diens uiterlijk afkraken? En dan nog denken dat je iemand goed op d'r nummer hebt gezet. Jouw soort is het vermakelijkst, met name het stukje waarbij je niet ziet dat je jezelf erger voor gek hebt gezet dan diegene achter de kassa.
Hee Sheba-Bitch, ik heb zelfwaarde en respect. Meer dan jij ooit bezitten. Ik draag mezelf met trots en Sheba-bitches als jij laat ik smeken met bloedquote:Op woensdag 13 november 2013 23:28 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Oh ik heb zelfwaarde en respect. Meer dan jij ooit zult bezitten snolletje. Ik draag mezelf met trots en bitches als jij laat ik smeken met bloed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Meidquote:Op woensdag 13 november 2013 23:39 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Jouw stand?
Een Hollandse hoer met blond dat ze voor 99 cent bij de Kruidvat koopt. Als je dat stand wilt noemen, t'is goed met je meid. Je zou misschien willen dat je een Gooische was maar de trailer waar je bent opgegroeid staat op je voorhoofd gedrukt
Ik kom verder. Verder dan jij ooit was, bent en zult zijn
Heb je gedicht gelezen, denk dat je prize bedoelde ipv price?quote:Op woensdag 13 november 2013 23:44 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Zoek een hoge boom op. Touw heb ik nog voor je liggen. Nep Rottie
Me mannie zorgt goed voor mij, maak je daar maar niet druk om. Geen tekort aan mooie kleren en schoenen. Ik ben op en top woman maar deel klappen uit als een vent.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:46 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Meid
Niet dat het veel uitmaakt maar ik ben niet blond en ook niet volledig nederlands. Maargoed als latino zijnde zal ik niet blij zijn dat mensen zoals jij hun volk vertegenwoordige in het buitenland.
Ik ben opgegroeid in een wereld waar jij nooit deel van zult uitmaken, hoe graag je ook zou willen. Jij gedraagd je als een manwijf en zo ziet er waarschijnlijk ook zo uit. Jij zou nooit weten hoe echte Prada's aanvoelen. Misschien dat je het gevoel hebt ervaren toen je neppe kocht in Marmaris maar daar blijft het ook bij.
Je manniequote:Op woensdag 13 november 2013 23:52 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Me mannie zorgt goed voor mij, maak je daar maar niet druk om. Geen tekort aan mooie kleren en schoenen. Ik ben op en top woman maar deel klappen uit als een vent.
Dus kom naar Porfotto kak snol, dan duw ik de naald van je Prada door je achterste.
Ja G. Wejoow, dit dat zus zo fayaquote:Op woensdag 13 november 2013 23:51 schreef .sfinx het volgende:
Dit klinkt echt als een scene uit een Amerikaanse neger comedy, desalniettemin heb ik me wel vermaakt met het lezen ervan
Zat ik ook aan te denken. Maybe HilaryBanks of Mapima als goede tweede.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:53 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Je mannie
Sheba=Nikonlover?
Mannie=dinnetje?
oh god een nep meet met kloons wat verschrikkelijk dat ik dit moet missenquote:Op woensdag 13 november 2013 23:26 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik overwoog je uit te nodigen voor een meet met de gang. Als het erop aankomt ben je gewoon een nerdin
Dat je het zelf geschreven hebt maakt het niet minder dom hoor...quote:Op woensdag 13 november 2013 23:43 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
LOL. Deze meid denkt dat ik de tekst uit een song heb geplukt
Ik schrijf me eigen teksten sma. Google maar en je zult zien dat je deze tekst niet gaat vinden. Hij is namelijk van mij en van niemand anders!
Typefout aangepast. Maar de boodschap staat zo of zo.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:46 schreef JuBoy het volgende:
[..]
Heb je gedicht gelezen, denk dat je prize bedoelde ipv price?
En noem me geen rottie, ik ben een cosmopolitan. Jij een vieze kehba.
Je mannie?quote:Op woensdag 13 november 2013 23:52 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Me mannie zorgt goed voor mij, maak je daar maar niet druk om. Geen tekort aan mooie kleren en schoenen. Ik ben op en top woman maar deel klappen uit als een vent.
Dus kom naar Porfotto kak snol, dan duw ik de naald van je Prada door je achterste.
Een persoon zoals jij en Sheba noemen we in mijn wereld een temeier.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:57 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Je mannie?Heet dat zo tegenwoordig ?
Schat in mijn wereld noemen we dat gewoon een pooier
Met looks alleen kom je er niet lieverd, zolang je jezelf niet goed draagt ben je nog altijd een nobody. Beter onthoud je dat voor je gaat praten. Nerdin.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:53 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
oh god een nep meet met kloons wat verschrikkelijk dat ik dit moet missen
Ik ken Hilary persoon in realife en die is ook niet meer actief hier op FOK! dus zij is het sowiezo niet.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:53 schreef PriesterB het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken. Maybe HilaryBanks of Mapima als goede tweede.
quote:Op woensdag 13 november 2013 23:58 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Met looks alleen kom je er niet lieverd, zolang je jezelf niet goed draagt ben je nog altijd een nobody. Beter onthoud je dat voor je gaat praten. Nerdin.
Burrrrn.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:57 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Jij hebt er verstand van zekerquote:Op woensdag 13 november 2013 23:54 schreef Debra_ het volgende:
[..]
Dat je het zelf geschreven hebt maakt het niet minder dom hoor...
Haha grappig dat het altijd de lelijke mensen zijn die zeggen "Met looks kom je er niet".quote:Op woensdag 13 november 2013 23:58 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Met looks alleen kom je er niet lieverd, zolang je jezelf niet goed draagt ben je nog altijd een nobody. Beter onthoud je dat voor je gaat praten. Nerdin.
Ik kan m'n lovers op één hand tellen. Jij hebt waarschijnlijk al die balletjes uit je buurt al in je punani gehad, gore poeta. Kun je Prada dragen wat je wilt, je blijft een minderwaardige kehba.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:57 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ok hier komt mijn rap.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:55 schreef Peunage het volgende:
yo. rapruh-cent hier. en zo.
Ik ga hier een rap over schrijven.
Poeta?quote:Op donderdag 14 november 2013 00:02 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Ik kan m'n lovers op één hand tellen. Jij hebt waarschijnlijk al die balletjes uit je buurt al in je punani gehad, gore poeta. Kun je Prada dragen wat je wilt, je blijft een minderwaardige kehba.
Ik heb er verstand van ja. Ik zie het verschil tussen een taalkundig hoogstandje en rommel. Dat van jou is het laatste.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:59 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Jij hebt er verstand van zeker![]()
Mens, je weet niet waarover je praat. Je viel net al door de mand met je ''alsof je dat zelf geschreven hebt''. Dus trek de keutel nu maar niet in
Ze kan niet eens haar eigen taal sprekenquote:
Ik heb de looks én de stage presents. Krullenbol heeft alleen de looks. Jij hebt geen van beidenquote:Op donderdag 14 november 2013 00:01 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Haha grappig dat het altijd de lelijke mensen zijn die zeggen "Met looks kom je er niet".
Ga huilen om je gebrek aan talent. Jaloezie brengt je nergensquote:Op donderdag 14 november 2013 00:04 schreef Debra_ het volgende:
[..]
Ik heb er verstand van ja. Ik zie het verschil tussen een taalkundig hoogstandje en rommel. Dat van jou is het laatste.
En "alsof je dat zelf geschreven hebt" zeg ik nergens. Ik zeg dat het nog triester is als je dat ook echt zelf geschreven hebt. Net een kleuter die trots naast z'n eigen drol staat.
Een normaal mens is op dat soort simpele rijmpjes niet trots. Dat jij het wel bent, zegt wat over je hersencapaciteit.
Een zelfde type al mij. Mooie vrouw.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:04 schreef pussycatdoll het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Team #Britney representquote:Op donderdag 14 november 2013 00:06 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Poll: Team Britney of Team Sheba?
• Team Britney
• Team Sheba
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Waar moet ik jaloers op zijn dan? Jij hebt niks. Geen talent en geen looks.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:07 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Ga huilen om je gebrek aan talent. Jaloezie brengt je nergens
Ja tochquote:Op donderdag 14 november 2013 00:08 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Een zelfde type al mij. Mooie vrouw.
Ok hier komt mijn rap.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:55 schreef Peunage het volgende:
yo. rapruh-cent hier. en zo.
Ik ga hier een rap over schrijven.
Puta, poeta. School, sgool. Het is slechts een vrije vorm van schrijven. Wat ga je praten snolquote:Op donderdag 14 november 2013 00:04 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ze kan niet eens haar eigen taal spreken
Bij een dictee zou je afgaan als een gieter.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:10 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Puta, poeta. School, sgool. Het is slechts een vrije vorm van schrijven. Wat ga je praten snol
Vrije vorm van schrijven? Bedoel je dat je te dom bent om te weten hoe je het moet schrijven totdat je erop gewezen wordt?quote:Op donderdag 14 november 2013 00:10 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Puta, poeta. School, sgool. Het is slechts een vrije vorm van schrijven. Wat ga je praten snol
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:18 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Niet gelezen, kloon van Britney Bitch?
Hahaquote:Op donderdag 14 november 2013 00:05 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Ik heb de looks én de stage presents. Krullenbol heeft alleen de looks. Jij hebt geen van beiden
Wordt.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:11 schreef Debra_ het volgende:
[..]
Vrije vorm van schrijven? Bedoel je dat je te dom bent om te weten hoe je het moet schrijven totdat je erop gewezen word?
Echt triest dit
quote:Op donderdag 14 november 2013 00:08 schreef Debra_ het volgende:
Ik ben inderdaad jaloers? Jij hebt alles. Talent én looks!
Tuurlijk meid, tuurlijk ;')quote:Op donderdag 14 november 2013 00:11 schreef Debra_ het volgende:
[..]
Vrije vorm van schrijven? Bedoel je dat je te dom bent om te weten hoe je het moet schrijven totdat je erop gewezen wordt?
Echt triest dit
Stage presents?quote:Op donderdag 14 november 2013 00:05 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Ik heb de looks én de stage presents. Krullenbol heeft alleen de looks. Jij hebt geen van beiden
Triest hoor, mijn post editen in je quote.quote:
Meid, ik heb een vaste vriend. Een boom van een kerel. Iets dat jij nooit zult meekrijgen met je kleine A en flat assquote:Op donderdag 14 november 2013 00:13 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Haha
Jij bent zeker een van de laatste personen die daar over kan oordelen.
Ik bedoel kijk naar jezelf, je gebruikt als dame straattaal, komt uit de achterbuurt gaat in een kort rokje met dit weer de deur uit om aandacht te krijgen.
Maar ik snap het wel hoor als je het niet van je kop moet hebben dan moet je wel makkelijkheid uitstralen naar je nigga's en mocro's. Ik bedoel wie zou jou anders in bed willen hebben
Waarschijnlijk willen ze je niet eens in bed daarom doen ze je ook in de wc van de plaatselijke rotterdamse discotheek.
Dan eerder zwarte piet tochquote:Op donderdag 14 november 2013 00:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Stage presents?
Nu weet ik het, je bent een kloon van Sinterklaas.
Goedzo meid. Ga jij nog maar eens met je neus in de boeken ''Nederlands'' zitten. Zojuist is immers gebleken dat je daar zelf ook niets van baktquote:Op donderdag 14 november 2013 00:15 schreef Debra_ het volgende:
[..]
Triest hoor, mijn post editen in je quote.
Maar ik ben klaar met mijn tijd te verspillen aan je, dikke troll
Is het toevallig de boom van deze kerel?quote:Op donderdag 14 november 2013 00:16 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Meid, ik heb een vaste vriend. Een boom van een kerel. Iets dat jij nooit zult meekrijgen met je kleine A en flat ass
Je weet niet eens hoe ik erruit ziequote:Op donderdag 14 november 2013 00:16 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Meid, ik heb een vaste vriend. Een boom van een kerel. Iets dat jij nooit zult meekrijgen met je kleine A en flat ass
Faal.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:20 schreef Peunage het volgende:
[..]
Is het toevallig de boom van deze kerel?
[ afbeelding ]
Dat verklaart wel waarom het een 'vaste' vriend is. Bomen blijven op 1 plek.
Is het voor jou geen tijd om te "werken" achter het station?quote:Op donderdag 14 november 2013 00:18 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Goedzo meid. Ga jij nog maar eens met je neus in de boeken ''Nederlands'' zitten. Zojuist is immers gebleken dat je daar zelf ook niets van bakt
Nee, it's all mine. Everything is mine.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:31 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Trouwens You're ass?! You are ass? Het is Your niet you're
Wie waren deze anti-helden?quote:Op donderdag 14 november 2013 00:24 schreef pussycatdoll het volgende:
Hoeveel moeten er nog komen?
Hoeveel moeten er nog gaan?
quote:Op donderdag 14 november 2013 00:21 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe ik erruit zie
Maargoed jij bent gewoon te triest voor woorden.
sick lyricsquote:Op donderdag 14 november 2013 00:22 schreef PriesterB het volgende:
PriesterB rookt wiet.
Hij is geen Ajacied.
Hij houdt van Zwolle
Sheba is een bolle.
Britney danst op de dansvloer met een speer in haar reet.
Deze rap is te wreed.
Oh, jij dacht dat ik conductrice was? Nee meid, ik werk niet rond deze tijd en al zeker niet op het station.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:23 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Is het voor jou geen tijd om te "werken" achter het station?
Hij zegt toch 'ook nog'.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:27 schreef PriesterB het volgende:
[..]
Heeft ie hier al gedaan: KLB / Kassameisje met attitude
Jammer voor je dat ik slank ben ook nog is goede vormen heb. Verder kan ik eten en drinken wat ik wil zonder een grammetje aan te komen. Jij daar in tegen hebt waarschijnlijk wel een dikke kont en grote borsten maar die heb je te danken aan je gewicht van 150 kilo.Het geeft niet Sheba. Niet iedereen is gezegend met goede genen.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:25 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is het type dat ik me zo bij jou voorstel. Ondervoed, 2 meter lang met een gewicht van 30 kg. Geen tieten geen kont.
LOL!
En dit is zomaar een kreet.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:22 schreef PriesterB het volgende:
PriesterB rookt wiet.
Hij is geen Ajacied.
Hij houdt van Zwolle
Sheba is een bolle.
Britney danst op de dansvloer met een speer in haar reet.
Deze rap is te wreed.
Ze zijn beiden belabberd. Achter het station en achter de ramen-beledigingen. Dat wordt niks.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:
* IkeDubaku99 pakt popcorn erbij.
Op wie zetten jullie je doekoe?
Dan maar doekoe zetten op Rapper Peun of PriesterB.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zijn beiden belabberd. Achter het station en achter de ramen-beledigingen. Dat wordt niks.
Dit begint een beetje saai te worden Sheba. Je kan ontkennen wat je wil maar ik weet beter.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:27 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Oh, jij dacht dat ik conductrice was? Nee meid, ik werk niet rond deze tijd en al zeker niet op het station.
Hoelaat open jij de gordijnen van je raam langs de Amsterdamse grachten?
Vriend jij kan echt niet spitten,quote:Op donderdag 14 november 2013 00:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
En dit is zomaar een kreet.
Om alles te laten rijmen.
En het is echt geen geheim(en?).
PriesterB snuift ook vogellijm
Hmmm ik kijk het nog even aan.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:32 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dan maar doekoe zetten op Rapper Peun of PriesterB.
wat zit jij nou te praten?quote:Op donderdag 14 november 2013 00:33 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Vriend jij kan echt niet spitten,
Beter ga je gauw pitten
wollah
Zo is het maat net. Goede genen zitten meer in mijn rassen dan het jouwe, Hollandse blonde snol. Voor zover je blond echt blond is asbak.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:30 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Jammer voor je dat ik slank ben ook nog is goede vormen heb. Verder kan ik eten en drinken wat ik wil zonder een grammetje aan te komen. Jij daar in tegen hebt waarschijnlijk wel een dikke kont en grote borsten maar die heb je te danken aan je gewicht van 150 kilo.Het geeft niet Sheba. Niet iedereen is gezegend met goede genen.
Ik kom met die hotste spit.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:35 schreef Peunage het volgende:
[..]
wat zit jij nou te praten?
met je tanden vol met gaten
En met je neus.
Nee dit gaat hem niet helemaal worden
nee mattie je was juist goed op wegquote:Op donderdag 14 november 2013 00:35 schreef Peunage het volgende:
[..]
wat zit jij nou te praten?
met je tanden vol met gaten
En met je neus.
Nee dit gaat hem niet helemaal worden
Hoeveel rassen heb jij eigenlijk? En welke?quote:Op donderdag 14 november 2013 00:35 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Zo is het maat net. Goede genen zitten meer in mijn rassen dan het jouwe, Hollandse blonde snol. Voor zover je blond echt blond is asbak.
Maar nu ga ik slapen. Schoonheid heeft haar rust hard nodig.
Jij nog veel succes met je klanten vanavond op de Wallen. Beter werk je een beetje door want anders wordt je pooier dadelijk ook nog pissed dat je niet genoeg brood binnenbrengt
Challa kehba
Ze is een vuilnisbakkenras.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoeveel rassen heb jij eigenlijk? En welke?
de weg.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:36 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
nee mattie je was juist goed op weg
deze man begrijpt uitdrukkingen niet,quote:Op donderdag 14 november 2013 00:39 schreef Peunage het volgende:
[..]
de weg.
je was goed op de weg.
maar deze boi gaat slapen. morgen eigen zaak openmaken want hooggeleid G.
Britneyquote:Op donderdag 14 november 2013 00:32 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Dit begint een beetje saai te worden Sheba. Je kan ontkennen wat je wil maar ik weet beter.
Verder nog wat leuks meegemaakt? Of was het dat wel voor vandaag.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:40 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Bitch please. Ik bel waar, wanneer en met wie ik wil. Heb daar geen toestemming voor nodig. Zeker niet van een white trash kehba.
Vind het eigenlijk vooral wel vermakelijk hoe klaagbaak zich als een stel hyena's op een stuk rood vlees werpen. En als het terug bijt huilie huilie doenquote:
Latina's fuarkkkkquote:Op donderdag 14 november 2013 06:38 schreef spierbal het volgende:
Latina's![]()
Jammer dat je gewoon een jongen bent.
precies gewone basismanieren zijn dat.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
Terecht, bellen in de rij bij de kassa is asociaal en wordt door veel mensen als grootste ergernis bij de kassa gezien.
Alleen zijn er dan van die heetgebakerde allochtone snollen met het IQ van een zoog zeug die dan onmiddellijk denken dat het niet om hun ongemanierde gedrag gaat maar om hun kleurtje. Komt waarschijnlijk omdat 'etiquette', 'manieren' en 'fatsoen' niet in hun woordenboek voor komt. De inburgeringscursus gemist denk ik.quote:Op donderdag 14 november 2013 06:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
precies gewone basismanieren zijn dat.
M'n ma is een Braziliaanse, m'n pa is latino.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoeveel rassen heb jij eigenlijk? En welke?
quote:Op donderdag 14 november 2013 08:42 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
M'n ma is een Braziliaanse, m'n pa is latino.
Je maskertje begint te brokkelen.quote:Op donderdag 14 november 2013 08:42 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
M'n ma is een Braziliaanse, m'n pa is latino.
quote:'Hey dushi, hoe is het leven?'
quote:: ''Moppie, momentje''
quote:''AW HELL NO, wat is deze???''
Ik weet niet uit wat voor pauperstad- en wijk jij komt maar ergere tippelzonehoeren als jij komt je niet tegen.quote:''Ook niet iedereen heeft behoefte aan het bekijken van die landingsbaan aan uitgroei op die rotkop van jou, maar toch zullen ze ermee moeten dealen''.
Wat sneu voor je, Frozen-assassin.quote:Op donderdag 14 november 2013 10:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beste Sheba,
Volgens mij projecteer je jouw frustratie, jouw verdriet, jouw ongemakken, jouw struggles, enzovoorts in real-life op de anderen. En dan probeer je ook hun onder de zoden te stoppen als zij kritiek leveren op jou om jezelf een betere eigenwaarde te geven. Mogelijk ben je gewoon ietsjes te dik en werd je altijd als laatste gekozen bij gym, werd je aangestaard in de trein vanwege jouw aparte voorkomen. Dus ik zou je aanraden om naar een psychiater te gaan, want vermoedelijk heb je wat pilletjes nodig om weer normaal te kunnen meedoen in de maatschappij.
Geen dank,
gr gr
Jij snapt het, nu je bek houden.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:16 schreef Sheba-Bitch het volgende:
Een blonde Hollandse snol kan klanten beledigen, maar een Braziliaanse Latina die van zich laat horen wordt terecht gewezen''. ''
Zij heeft hier laten zien waarom figuren als TS geen fatsoenlijke baan kunnen krijgen. Sneu volk met hun straattaal.quote:Op donderdag 14 november 2013 10:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beste Sheba,
Volgens mij projecteer je jouw frustratie, jouw verdriet, jouw ongemakken, jouw struggles, enzovoorts in real-life op de anderen. En dan probeer je ook hun onder de zoden te stoppen als zij kritiek leveren op jou om jezelf een betere eigenwaarde te geven. Mogelijk ben je gewoon ietsjes te dik en werd je altijd als laatste gekozen bij gym, werd je aangestaard in de trein vanwege jouw aparte voorkomen. Dus ik zou je aanraden om naar een psychiater te gaan, want vermoedelijk heb je wat pilletjes nodig om weer normaal te kunnen meedoen in de maatschappij.
Geen dank,
gr gr
Dit had ik al verwachtquote:Op donderdag 14 november 2013 10:40 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Wat sneu voor je, Frozen-assassin.
Blablablablablaquote:Op woensdag 13 november 2013 21:16 schreef Sheba-Bitch het volgende:
Vanmiddag deed ik een paar boodschapjes bij de Appie. Terwijl ik de laatste spullen in m'n wagentje drop belt me vriendin me op. ''Hey dushi, hoe is het leven?'' Dus al wachtend in een lange rij nadat ik alles op de band heb gelegd kletsen we bij.
Op het moment dat ik aan de beurt ben en het meisje dat aan de kassa zit mijn spullen scant krijg ik gespleten ogen van haar. Dus ik zeg tegen me vriendin: ''Moppie, momentje'', waarna ik aan het kassameisje vraag of er een probleem is.
''Niet iedereen heeft behoefte aan het meeluisteren van jouw gesprekken'' zegt ze tegen mij.
''AW HELL NO, wat is deze???'' gaat er door me hoofd. Dus ik zeg tegen me vriendin dat ik haar later terugbel en hang op.
Ik richt me tot de brutale teef aan de kassa en zeg tegen haar: ''Ook niet iedereen heeft behoefte aan het bekijken van die landingsbaan aan uitgroei op die rotkop van jou, maar toch zullen ze ermee moeten dealen''. Ze kreeg een rode kop als een tomaat.
''Nou nou'' zegt een oude taart achter me. Dus ik: ''Aha, dus zo gaat dat weer. Een blonde Hollandse snol kan klanten beledigen, maar een Braziliaanse Latina die van zich laat horen wordt terecht gewezen''. ''Nou nee, zo bedoel ik dat niet'' is haar antwoord. ''Dan moet je het ook niet zo zeggen dame'' heb ik haar gezegd.
Vervolgens heb ik afgerekend en heb de smerige oema aan de kassa eens neerbuigend bekeken met de boodschap: ''Check je rug''. Met trots heb ik de winkel verlaten.
Met gesnoerde bek bleven de kehba en de gramma achter.
Klacht: Onbeschoft kassameisje
Always reachin' beyond the sky always keepin' her focus on the prize
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |