Ze kan niet eens haar eigen taal sprekenquote:
Ik heb de looks én de stage presents. Krullenbol heeft alleen de looks. Jij hebt geen van beidenquote:Op donderdag 14 november 2013 00:01 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Haha grappig dat het altijd de lelijke mensen zijn die zeggen "Met looks kom je er niet".
Ga huilen om je gebrek aan talent. Jaloezie brengt je nergensquote:Op donderdag 14 november 2013 00:04 schreef Debra_ het volgende:
[..]
Ik heb er verstand van ja. Ik zie het verschil tussen een taalkundig hoogstandje en rommel. Dat van jou is het laatste.
En "alsof je dat zelf geschreven hebt" zeg ik nergens. Ik zeg dat het nog triester is als je dat ook echt zelf geschreven hebt. Net een kleuter die trots naast z'n eigen drol staat.
Een normaal mens is op dat soort simpele rijmpjes niet trots. Dat jij het wel bent, zegt wat over je hersencapaciteit.
Een zelfde type al mij. Mooie vrouw.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:04 schreef pussycatdoll het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Team #Britney representquote:Op donderdag 14 november 2013 00:06 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Poll: Team Britney of Team Sheba?
• Team Britney
• Team Sheba
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Waar moet ik jaloers op zijn dan? Jij hebt niks. Geen talent en geen looks.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:07 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Ga huilen om je gebrek aan talent. Jaloezie brengt je nergens
Ja tochquote:Op donderdag 14 november 2013 00:08 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Een zelfde type al mij. Mooie vrouw.
Ok hier komt mijn rap.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:55 schreef Peunage het volgende:
yo. rapruh-cent hier. en zo.
Ik ga hier een rap over schrijven.
Puta, poeta. School, sgool. Het is slechts een vrije vorm van schrijven. Wat ga je praten snolquote:Op donderdag 14 november 2013 00:04 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ze kan niet eens haar eigen taal spreken
Bij een dictee zou je afgaan als een gieter.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:10 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Puta, poeta. School, sgool. Het is slechts een vrije vorm van schrijven. Wat ga je praten snol
Vrije vorm van schrijven? Bedoel je dat je te dom bent om te weten hoe je het moet schrijven totdat je erop gewezen wordt?quote:Op donderdag 14 november 2013 00:10 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Puta, poeta. School, sgool. Het is slechts een vrije vorm van schrijven. Wat ga je praten snol
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:18 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Niet gelezen, kloon van Britney Bitch?
Hahaquote:Op donderdag 14 november 2013 00:05 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Ik heb de looks én de stage presents. Krullenbol heeft alleen de looks. Jij hebt geen van beiden
Wordt.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:11 schreef Debra_ het volgende:
[..]
Vrije vorm van schrijven? Bedoel je dat je te dom bent om te weten hoe je het moet schrijven totdat je erop gewezen word?
Echt triest dit
quote:Op donderdag 14 november 2013 00:08 schreef Debra_ het volgende:
Ik ben inderdaad jaloers? Jij hebt alles. Talent én looks!
Tuurlijk meid, tuurlijk ;')quote:Op donderdag 14 november 2013 00:11 schreef Debra_ het volgende:
[..]
Vrije vorm van schrijven? Bedoel je dat je te dom bent om te weten hoe je het moet schrijven totdat je erop gewezen wordt?
Echt triest dit
Stage presents?quote:Op donderdag 14 november 2013 00:05 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Ik heb de looks én de stage presents. Krullenbol heeft alleen de looks. Jij hebt geen van beiden
Triest hoor, mijn post editen in je quote.quote:
Meid, ik heb een vaste vriend. Een boom van een kerel. Iets dat jij nooit zult meekrijgen met je kleine A en flat assquote:Op donderdag 14 november 2013 00:13 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Haha
Jij bent zeker een van de laatste personen die daar over kan oordelen.
Ik bedoel kijk naar jezelf, je gebruikt als dame straattaal, komt uit de achterbuurt gaat in een kort rokje met dit weer de deur uit om aandacht te krijgen.
Maar ik snap het wel hoor als je het niet van je kop moet hebben dan moet je wel makkelijkheid uitstralen naar je nigga's en mocro's. Ik bedoel wie zou jou anders in bed willen hebben
Waarschijnlijk willen ze je niet eens in bed daarom doen ze je ook in de wc van de plaatselijke rotterdamse discotheek.
Dan eerder zwarte piet tochquote:Op donderdag 14 november 2013 00:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Stage presents?
Nu weet ik het, je bent een kloon van Sinterklaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |