Me mannie zorgt goed voor mij, maak je daar maar niet druk om. Geen tekort aan mooie kleren en schoenen. Ik ben op en top woman maar deel klappen uit als een vent.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:46 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Meid
Niet dat het veel uitmaakt maar ik ben niet blond en ook niet volledig nederlands. Maargoed als latino zijnde zal ik niet blij zijn dat mensen zoals jij hun volk vertegenwoordige in het buitenland.
Ik ben opgegroeid in een wereld waar jij nooit deel van zult uitmaken, hoe graag je ook zou willen. Jij gedraagd je als een manwijf en zo ziet er waarschijnlijk ook zo uit. Jij zou nooit weten hoe echte Prada's aanvoelen. Misschien dat je het gevoel hebt ervaren toen je neppe kocht in Marmaris maar daar blijft het ook bij.
Je manniequote:Op woensdag 13 november 2013 23:52 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Me mannie zorgt goed voor mij, maak je daar maar niet druk om. Geen tekort aan mooie kleren en schoenen. Ik ben op en top woman maar deel klappen uit als een vent.
Dus kom naar Porfotto kak snol, dan duw ik de naald van je Prada door je achterste.
Ja G. Wejoow, dit dat zus zo fayaquote:Op woensdag 13 november 2013 23:51 schreef .sfinx het volgende:
Dit klinkt echt als een scene uit een Amerikaanse neger comedy, desalniettemin heb ik me wel vermaakt met het lezen ervan
Zat ik ook aan te denken. Maybe HilaryBanks of Mapima als goede tweede.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:53 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Je mannie
Sheba=Nikonlover?
Mannie=dinnetje?
oh god een nep meet met kloons wat verschrikkelijk dat ik dit moet missenquote:Op woensdag 13 november 2013 23:26 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik overwoog je uit te nodigen voor een meet met de gang. Als het erop aankomt ben je gewoon een nerdin
Dat je het zelf geschreven hebt maakt het niet minder dom hoor...quote:Op woensdag 13 november 2013 23:43 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
LOL. Deze meid denkt dat ik de tekst uit een song heb geplukt
Ik schrijf me eigen teksten sma. Google maar en je zult zien dat je deze tekst niet gaat vinden. Hij is namelijk van mij en van niemand anders!
Typefout aangepast. Maar de boodschap staat zo of zo.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:46 schreef JuBoy het volgende:
[..]
Heb je gedicht gelezen, denk dat je prize bedoelde ipv price?
En noem me geen rottie, ik ben een cosmopolitan. Jij een vieze kehba.
Je mannie?quote:Op woensdag 13 november 2013 23:52 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Me mannie zorgt goed voor mij, maak je daar maar niet druk om. Geen tekort aan mooie kleren en schoenen. Ik ben op en top woman maar deel klappen uit als een vent.
Dus kom naar Porfotto kak snol, dan duw ik de naald van je Prada door je achterste.
Een persoon zoals jij en Sheba noemen we in mijn wereld een temeier.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:57 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Je mannie?Heet dat zo tegenwoordig ?
Schat in mijn wereld noemen we dat gewoon een pooier
Met looks alleen kom je er niet lieverd, zolang je jezelf niet goed draagt ben je nog altijd een nobody. Beter onthoud je dat voor je gaat praten. Nerdin.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:53 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
oh god een nep meet met kloons wat verschrikkelijk dat ik dit moet missen
Ik ken Hilary persoon in realife en die is ook niet meer actief hier op FOK! dus zij is het sowiezo niet.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:53 schreef PriesterB het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken. Maybe HilaryBanks of Mapima als goede tweede.
quote:Op woensdag 13 november 2013 23:58 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Met looks alleen kom je er niet lieverd, zolang je jezelf niet goed draagt ben je nog altijd een nobody. Beter onthoud je dat voor je gaat praten. Nerdin.
Burrrrn.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:57 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Jij hebt er verstand van zekerquote:Op woensdag 13 november 2013 23:54 schreef Debra_ het volgende:
[..]
Dat je het zelf geschreven hebt maakt het niet minder dom hoor...
Haha grappig dat het altijd de lelijke mensen zijn die zeggen "Met looks kom je er niet".quote:Op woensdag 13 november 2013 23:58 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Met looks alleen kom je er niet lieverd, zolang je jezelf niet goed draagt ben je nog altijd een nobody. Beter onthoud je dat voor je gaat praten. Nerdin.
Ik kan m'n lovers op één hand tellen. Jij hebt waarschijnlijk al die balletjes uit je buurt al in je punani gehad, gore poeta. Kun je Prada dragen wat je wilt, je blijft een minderwaardige kehba.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:57 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ok hier komt mijn rap.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:55 schreef Peunage het volgende:
yo. rapruh-cent hier. en zo.
Ik ga hier een rap over schrijven.
Poeta?quote:Op donderdag 14 november 2013 00:02 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Ik kan m'n lovers op één hand tellen. Jij hebt waarschijnlijk al die balletjes uit je buurt al in je punani gehad, gore poeta. Kun je Prada dragen wat je wilt, je blijft een minderwaardige kehba.
Ik heb er verstand van ja. Ik zie het verschil tussen een taalkundig hoogstandje en rommel. Dat van jou is het laatste.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:59 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Jij hebt er verstand van zeker![]()
Mens, je weet niet waarover je praat. Je viel net al door de mand met je ''alsof je dat zelf geschreven hebt''. Dus trek de keutel nu maar niet in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |