Ga niet praten over me moeder. Jij hebt een doodswens vriend. Zeg dit tegen me op straat en ik snijd!quote:Op woensdag 13 november 2013 21:48 schreef spiritusbus het volgende:
Jammer dat de moeder geen baarmoederhalskanker had voordat ts geboren werd.
Een random crackhoer heeft nog meer aanzien dat deze paupersnol.
Al sluit ik niet uit dat ts het vak van haar moeder op de keileweg heeft geleerd.
TS is een ventquote:Op woensdag 13 november 2013 21:48 schreef spiritusbus het volgende:
Jammer dat de moeder geen baarmoederhalskanker had voordat ts geboren werd.
Een random crackhoer heeft nog meer aanzien dat deze paupersnol.
Al sluit ik niet uit dat ts het vak van haar moeder op de keileweg heeft geleerd.
Ik ben op straat. Kom me snijden dan.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:50 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Ga niet praten over me moeder. Jij hebt een doodswens vriend. Zeg dit tegen me op straat en ik snijd!
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:50 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Ga niet praten over me moeder. Jij hebt een doodswens vriend. Zeg dit tegen me op straat en ik snijd!
Stop maar gewoon.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:52 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ik ben op straat. Kom me snijden dan.
Oh, en nog over je moeder, zeg haar dat ze die 10 euro niet waard was. Hopelijk ben jij beter.
Waardeloze trol ben je. Splitten!quote:Op woensdag 13 november 2013 21:52 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Oh, en nog over je moeder, zeg haar dat ze die 10 euro niet waard was. Hopelijk ben jij beter.
Nou jeetje, niveau ontstijgt de Donald Duck nog net niet bij deze stoere jongen. Dis zo hard dat hij nauwelijks uit je mond wil komen, maar daar heb jij wel vaker last van.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:52 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Spiritusbus is een eersteklas mongol. Maar 's nachts huilt hij stilletjes onder z'n dekens.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:56 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nou jeetje, niveau ontstijgt de Donald Duck nog net niet bij deze stoere jongen. Dis zo hard dat hij nauwelijks uit je mond wil komen, maar daar heb jij wel vaker last van.
Deze dame weet what's upquote:Op woensdag 13 november 2013 22:06 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Spiritusbus is een eersteklas mongol. Maar 's nachts huilt hij stilletjes onder z'n dekens.
Pittige meid dit.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:14 schreef krullenbolletje het volgende:
Wat een pure aids, TS krijg asjeblieft een dodelijke ziekte
Als deze twee clashen stof ik mijn Bijbel af en ga ik daarmee in een hoekje zitten. Moge God mij beschermen.quote:
Oh wat leuk, je lijkt op me dushiquote:Op woensdag 13 november 2013 22:14 schreef krullenbolletje het volgende:
Hei dat is niet lievquote:Op woensdag 13 november 2013 22:14 schreef krullenbolletje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |