HOU NOU EENS JE KANKOR BEKquote:Op woensdag 13 november 2013 21:28 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Splitten faker. You're ass is played out
Onzin. Het enige dat zij hoeft te doen is afrekenen en me haar prijs laten weten. Ik haal me pasje door de pin en ik rol.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
Terecht, bellen in de rij bij de kassa is asociaal en wordt door veel mensen als grootste ergernis bij de kassa gezien.
Je ging zeker ook nog even heel moeilijk afrekenen? Doorlopen, snol.
Trouwens You're ass?! You are ass? Het is Your niet you'requote:Op woensdag 13 november 2013 21:28 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Splitten faker. You're ass is played out
Drukke dag gehad, ben moequote:Op woensdag 13 november 2013 21:31 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Trouwens You're ass?! You are ass? Het is Your niet you're
No problemoquote:Op woensdag 13 november 2013 21:32 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Drukke dag gehad, ben moe![]()
Verbeterd.
Ga bana's zuigen pisnichtquote:Op woensdag 13 november 2013 21:31 schreef #ANONIEM het volgende:
Jij hebt pas een echte "attitude", hypocriete huppelkut
Die staan op de pokkie van me vriendquote:Op woensdag 13 november 2013 21:33 schreef vigen98 het volgende:
[..]
No problemoMaar waar blijven die pics van je Braziliaanse ass?!
Dat zijn bananen, niet bana's.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:34 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Alsof jij dat niet weet. Je hebt er vast genoeg in je holletje gehad.
Waar wacht je dan nog op? Haal die pokkie en post ze hierquote:Op woensdag 13 november 2013 21:34 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Die staan op de pokkie van me vriend
Het wordt als een van de grootste ergernissen gezien. Net als hard bellen in de trein. Mensen hoeven niet van jouw priveleven af te weten, zo interessant ben je niet. Zeker niet als ik hoor wat voor gesprekken jij voertquote:Op woensdag 13 november 2013 21:30 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Onzin. Het enige dat zij hoeft te doen is afrekenen en me haar prijs laten weten. Ik haal me pasje door de pin en ik rol.
Britney topics waren nog leuk door de idiote schrijfstijl. Dit slaat gewoon nergens op.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:36 schreef Life2.0 het volgende:
ben je niet moe van jezelf, britney?
Bitch please. Ik bel waar, wanneer en met wie ik wil. Heb daar geen toestemming voor nodig. Zeker niet van een white trash kehba.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het wordt als een van de grootste ergernissen gezien. Net als hard bellen in de trein. Mensen hoeven niet van jouw priveleven af te weten, zo interessant ben je niet. Zeker niet als ik hoor wat voor gesprekken jij voert
Druk de escape dan en split 'm swaquote:Op woensdag 13 november 2013 21:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Britney topics waren nog leuk door de idiote schrijfstijl. Dit slaat gewoon nergens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |