Goedzo meid. Ga jij nog maar eens met je neus in de boeken ''Nederlands'' zitten. Zojuist is immers gebleken dat je daar zelf ook niets van baktquote:Op donderdag 14 november 2013 00:15 schreef Debra_ het volgende:
[..]
Triest hoor, mijn post editen in je quote.
Maar ik ben klaar met mijn tijd te verspillen aan je, dikke troll
Is het toevallig de boom van deze kerel?quote:Op donderdag 14 november 2013 00:16 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Meid, ik heb een vaste vriend. Een boom van een kerel. Iets dat jij nooit zult meekrijgen met je kleine A en flat ass
Je weet niet eens hoe ik erruit ziequote:Op donderdag 14 november 2013 00:16 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Meid, ik heb een vaste vriend. Een boom van een kerel. Iets dat jij nooit zult meekrijgen met je kleine A en flat ass
Faal.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:20 schreef Peunage het volgende:
[..]
Is het toevallig de boom van deze kerel?
[ afbeelding ]
Dat verklaart wel waarom het een 'vaste' vriend is. Bomen blijven op 1 plek.
Is het voor jou geen tijd om te "werken" achter het station?quote:Op donderdag 14 november 2013 00:18 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Goedzo meid. Ga jij nog maar eens met je neus in de boeken ''Nederlands'' zitten. Zojuist is immers gebleken dat je daar zelf ook niets van bakt
Nee, it's all mine. Everything is mine.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:31 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Trouwens You're ass?! You are ass? Het is Your niet you're
Wie waren deze anti-helden?quote:Op donderdag 14 november 2013 00:24 schreef pussycatdoll het volgende:
Hoeveel moeten er nog komen?
Hoeveel moeten er nog gaan?
quote:Op donderdag 14 november 2013 00:21 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe ik erruit zie
Maargoed jij bent gewoon te triest voor woorden.
sick lyricsquote:Op donderdag 14 november 2013 00:22 schreef PriesterB het volgende:
PriesterB rookt wiet.
Hij is geen Ajacied.
Hij houdt van Zwolle
Sheba is een bolle.
Britney danst op de dansvloer met een speer in haar reet.
Deze rap is te wreed.
Oh, jij dacht dat ik conductrice was? Nee meid, ik werk niet rond deze tijd en al zeker niet op het station.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:23 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Is het voor jou geen tijd om te "werken" achter het station?
Hij zegt toch 'ook nog'.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:27 schreef PriesterB het volgende:
[..]
Heeft ie hier al gedaan: KLB / Kassameisje met attitude
Jammer voor je dat ik slank ben ook nog is goede vormen heb. Verder kan ik eten en drinken wat ik wil zonder een grammetje aan te komen. Jij daar in tegen hebt waarschijnlijk wel een dikke kont en grote borsten maar die heb je te danken aan je gewicht van 150 kilo.Het geeft niet Sheba. Niet iedereen is gezegend met goede genen.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:25 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is het type dat ik me zo bij jou voorstel. Ondervoed, 2 meter lang met een gewicht van 30 kg. Geen tieten geen kont.
LOL!
En dit is zomaar een kreet.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:22 schreef PriesterB het volgende:
PriesterB rookt wiet.
Hij is geen Ajacied.
Hij houdt van Zwolle
Sheba is een bolle.
Britney danst op de dansvloer met een speer in haar reet.
Deze rap is te wreed.
Ze zijn beiden belabberd. Achter het station en achter de ramen-beledigingen. Dat wordt niks.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:
* IkeDubaku99 pakt popcorn erbij.
Op wie zetten jullie je doekoe?
Dan maar doekoe zetten op Rapper Peun of PriesterB.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zijn beiden belabberd. Achter het station en achter de ramen-beledigingen. Dat wordt niks.
Dit begint een beetje saai te worden Sheba. Je kan ontkennen wat je wil maar ik weet beter.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:27 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Oh, jij dacht dat ik conductrice was? Nee meid, ik werk niet rond deze tijd en al zeker niet op het station.
Hoelaat open jij de gordijnen van je raam langs de Amsterdamse grachten?
Vriend jij kan echt niet spitten,quote:Op donderdag 14 november 2013 00:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
En dit is zomaar een kreet.
Om alles te laten rijmen.
En het is echt geen geheim(en?).
PriesterB snuift ook vogellijm
Hmmm ik kijk het nog even aan.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:32 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dan maar doekoe zetten op Rapper Peun of PriesterB.
wat zit jij nou te praten?quote:Op donderdag 14 november 2013 00:33 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Vriend jij kan echt niet spitten,
Beter ga je gauw pitten
wollah
Zo is het maat net. Goede genen zitten meer in mijn rassen dan het jouwe, Hollandse blonde snol. Voor zover je blond echt blond is asbak.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:30 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Jammer voor je dat ik slank ben ook nog is goede vormen heb. Verder kan ik eten en drinken wat ik wil zonder een grammetje aan te komen. Jij daar in tegen hebt waarschijnlijk wel een dikke kont en grote borsten maar die heb je te danken aan je gewicht van 150 kilo.Het geeft niet Sheba. Niet iedereen is gezegend met goede genen.
Ik kom met die hotste spit.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:35 schreef Peunage het volgende:
[..]
wat zit jij nou te praten?
met je tanden vol met gaten
En met je neus.
Nee dit gaat hem niet helemaal worden
nee mattie je was juist goed op wegquote:Op donderdag 14 november 2013 00:35 schreef Peunage het volgende:
[..]
wat zit jij nou te praten?
met je tanden vol met gaten
En met je neus.
Nee dit gaat hem niet helemaal worden
Hoeveel rassen heb jij eigenlijk? En welke?quote:Op donderdag 14 november 2013 00:35 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Zo is het maat net. Goede genen zitten meer in mijn rassen dan het jouwe, Hollandse blonde snol. Voor zover je blond echt blond is asbak.
Maar nu ga ik slapen. Schoonheid heeft haar rust hard nodig.
Jij nog veel succes met je klanten vanavond op de Wallen. Beter werk je een beetje door want anders wordt je pooier dadelijk ook nog pissed dat je niet genoeg brood binnenbrengt
Challa kehba
Ze is een vuilnisbakkenras.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoeveel rassen heb jij eigenlijk? En welke?
de weg.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:36 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
nee mattie je was juist goed op weg
deze man begrijpt uitdrukkingen niet,quote:Op donderdag 14 november 2013 00:39 schreef Peunage het volgende:
[..]
de weg.
je was goed op de weg.
maar deze boi gaat slapen. morgen eigen zaak openmaken want hooggeleid G.
Britneyquote:Op donderdag 14 november 2013 00:32 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Dit begint een beetje saai te worden Sheba. Je kan ontkennen wat je wil maar ik weet beter.
Verder nog wat leuks meegemaakt? Of was het dat wel voor vandaag.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:40 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Bitch please. Ik bel waar, wanneer en met wie ik wil. Heb daar geen toestemming voor nodig. Zeker niet van een white trash kehba.
Vind het eigenlijk vooral wel vermakelijk hoe klaagbaak zich als een stel hyena's op een stuk rood vlees werpen. En als het terug bijt huilie huilie doenquote:
Latina's fuarkkkkquote:Op donderdag 14 november 2013 06:38 schreef spierbal het volgende:
Latina's![]()
Jammer dat je gewoon een jongen bent.
precies gewone basismanieren zijn dat.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
Terecht, bellen in de rij bij de kassa is asociaal en wordt door veel mensen als grootste ergernis bij de kassa gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |