Alleen zijn er dan van die heetgebakerde allochtone snollen met het IQ van een zoog zeug die dan onmiddellijk denken dat het niet om hun ongemanierde gedrag gaat maar om hun kleurtje. Komt waarschijnlijk omdat 'etiquette', 'manieren' en 'fatsoen' niet in hun woordenboek voor komt. De inburgeringscursus gemist denk ik.quote:Op donderdag 14 november 2013 06:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
precies gewone basismanieren zijn dat.
M'n ma is een Braziliaanse, m'n pa is latino.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoeveel rassen heb jij eigenlijk? En welke?
quote:Op donderdag 14 november 2013 08:42 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
M'n ma is een Braziliaanse, m'n pa is latino.
Je maskertje begint te brokkelen.quote:Op donderdag 14 november 2013 08:42 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
M'n ma is een Braziliaanse, m'n pa is latino.
quote:'Hey dushi, hoe is het leven?'
quote:: ''Moppie, momentje''
quote:''AW HELL NO, wat is deze???''
Ik weet niet uit wat voor pauperstad- en wijk jij komt maar ergere tippelzonehoeren als jij komt je niet tegen.quote:''Ook niet iedereen heeft behoefte aan het bekijken van die landingsbaan aan uitgroei op die rotkop van jou, maar toch zullen ze ermee moeten dealen''.
Wat sneu voor je, Frozen-assassin.quote:Op donderdag 14 november 2013 10:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beste Sheba,
Volgens mij projecteer je jouw frustratie, jouw verdriet, jouw ongemakken, jouw struggles, enzovoorts in real-life op de anderen. En dan probeer je ook hun onder de zoden te stoppen als zij kritiek leveren op jou om jezelf een betere eigenwaarde te geven. Mogelijk ben je gewoon ietsjes te dik en werd je altijd als laatste gekozen bij gym, werd je aangestaard in de trein vanwege jouw aparte voorkomen. Dus ik zou je aanraden om naar een psychiater te gaan, want vermoedelijk heb je wat pilletjes nodig om weer normaal te kunnen meedoen in de maatschappij.
Geen dank,
gr gr
Jij snapt het, nu je bek houden.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:16 schreef Sheba-Bitch het volgende:
Een blonde Hollandse snol kan klanten beledigen, maar een Braziliaanse Latina die van zich laat horen wordt terecht gewezen''. ''
Zij heeft hier laten zien waarom figuren als TS geen fatsoenlijke baan kunnen krijgen. Sneu volk met hun straattaal.quote:Op donderdag 14 november 2013 10:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beste Sheba,
Volgens mij projecteer je jouw frustratie, jouw verdriet, jouw ongemakken, jouw struggles, enzovoorts in real-life op de anderen. En dan probeer je ook hun onder de zoden te stoppen als zij kritiek leveren op jou om jezelf een betere eigenwaarde te geven. Mogelijk ben je gewoon ietsjes te dik en werd je altijd als laatste gekozen bij gym, werd je aangestaard in de trein vanwege jouw aparte voorkomen. Dus ik zou je aanraden om naar een psychiater te gaan, want vermoedelijk heb je wat pilletjes nodig om weer normaal te kunnen meedoen in de maatschappij.
Geen dank,
gr gr
Dit had ik al verwachtquote:Op donderdag 14 november 2013 10:40 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Wat sneu voor je, Frozen-assassin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |