Wauw..quote:Op woensdag 13 november 2013 21:48 schreef spiritusbus het volgende:
Jammer dat de moeder geen baarmoederhalskanker had voordat ts geboren werd.
Een random crackhoer heeft nog meer aanzien dat deze paupersnol.
Al sluit ik niet uit dat ts het vak van haar moeder op de keileweg heeft geleerd.
\quote:Op woensdag 13 november 2013 22:22 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Oh wat leuk, je lijkt op me dushi![]()
ik lief watquote:Op woensdag 13 november 2013 22:59 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Sorry wou gewoon aandacht van je omdat je mij een lieve user lijkt
Ik heb je back Sheba zie al die haters hier hatenquote:Op woensdag 13 november 2013 22:59 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Och och, hoor hier een oema grote woorden spreken
Kan me herinneren dat jij eerder toch een van hen was...quote:Op woensdag 13 november 2013 23:00 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ik heb je back Sheba zie al die haters hier haten
Oema, ik spreek wijze woorden. Ik zou zeggen, doe er wat mee!quote:Op woensdag 13 november 2013 22:59 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Och och, hoor hier een oema grote woorden spreken
Nee joh dat was ik niet dat was Marcooowquote:Op woensdag 13 november 2013 23:00 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat jij eerder toch een van hen was...
Zij moet doen wat aan haar grote mond en jij niet? Jij verdient het om je bakkes te breken zoals in American History X...quote:Op woensdag 13 november 2013 22:22 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Oh wat leuk, je lijkt op me dushi![]()
Nu nog wat doen aan die grote mond
Emm16 als in 16 jaar? Het ontbreekt je aan levenservaring schat. Met 20 ben je misschien al wat wijzerquote:Op woensdag 13 november 2013 23:01 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Oema, ik spreek wijze woorden. Ik zou zeggen, doe er wat mee!
Ze is nog jong ze is het niet waard. Kom laten we die haters breken hierquote:Op woensdag 13 november 2013 23:02 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Emm16 als in 16 jaar? Het ontbreekt je aan levenservaring schat. Met 20 ben je misschien al wat wijzer
wtf is een morajka?! Tevens onder een troll account mensen advies gaan gevenquote:Op woensdag 13 november 2013 23:00 schreef Sheba-Bitch het volgende:
[..]
Van buiten een morajka, van binnen verrot. Doe er iets aan meid
okeeequote:Op woensdag 13 november 2013 23:01 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Weet ik niet zo zie je eruit.
Een lekker wijf. Maar je respect is minder lekker. Je present jezelf arro maar weet niet tegen wie je praatquote:Op woensdag 13 november 2013 23:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
wtf is een morajka?! Tevens onder een troll account mensen advies gaan geven![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |