SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VersiebeheerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hierConfidence through competence![]()
quote:Op zondag 10 november 2013 19:39 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht meer aan visoliecapsules
Er komt trouwens af en toe wel een vieze lucht uit die potjes (geen vislucht).If not now, then when.![]()
Over vis gesproken:
http://water.epa.gov/scit(...)ach/advice_index.cfm
In principe komt het er op neer dat je niet meer dan 1 blik tonijn per week moet gaan eten.
edit: ik dacht altijd dat het wel meeviel met het kwikgehalte in tonijn, maar blijkbaar zit het toch behoorlijk anders.![]()
How bout a Top Ramen and dianabol casserole?quote:Op zondag 10 november 2013 19:41 schreef 33 het volgende:
Over vis gesproken:
In principe komt het er op neer dat je niet meer dan 1 blik tonijn per week moet gaan eten.
lolololoBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Populair since the 60's?quote:Op zondag 10 november 2013 19:44 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
How bout a Top Ramen and dianabol casserole?
lolololo![]()
Ik snap wat je bedoelt.quote:Op zondag 10 november 2013 19:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Er komt trouwens af en toe wel een vieze lucht uit die potjes (geen vislucht).
Sowieso die opboertjes.
![]()
Als je het na of voor het eten inneemt met genoeg water dan heb je er praktisch geen last van, Fanta.quote:Op zondag 10 november 2013 21:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt.
Sowieso die opboertjes.
If not now, then when.![]()
Toen ik ben overgestapt naar MorEpa Platinum was dat verdwenen! Eerder vond ik dat zo ranzigquote:Op zondag 10 november 2013 21:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je het na of voor het eten inneemt met genoeg water dan heb je er praktisch geen last van, Fanta..
Zo klinkt het wel erg als een advertentie haha. Maar veel water helpt idd sowieso!![]()
Hebben jullie trouwens ook bij de squat dat als je iets onder boven de 90* graden komt dat je bij je knieholte een kleine knak voelt/hoort. Elke keer verspringt daar een pees ofzo als ik squat, bij beide benen?![]()
Ik iig niet, misschien een warming upje?quote:Op zondag 10 november 2013 21:54 schreef BredeBroeder het volgende:
Hebben jullie trouwens ook bij de squat dat als je iets onder boven de 90* graden komt dat je bij je knieholte een kleine knak voelt/hoort. Elke keer verspringt daar een pees ofzo als ik squat, bij beide benen?![]()
Foute techniek blijkbaarquote:Op zondag 10 november 2013 22:33 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ik iig niet, misschien een warming upje?![]()
Schema is in ieder geval gemaakt, SS schema. Kom zondag wel met techniek filmpjes voor wat feedback, tot dan![]()
![]()
Zag boek van mijn moeder liggen genaamd De hormoonfactor.
Boils down to; overgewicht wordt veroorzaakt door verstoorde hormoonbalans. Wanneer je de balans hersteld (door voeding en training) val je af. Je eetlust word gestuurd door hormonen. 'Het lichaam zal zelf aangeven hoeveel u kunt eten zonder aan te komen en hoeft u er verder niet bij na te denken.'
Wat een bs man. Wil me ma wel graag schoolen in kennis mbt voeding en afvallen. Ze heeft wel vaker van die gare dieeten gevolgd.
Wat voor literatuur kan ik haar beste aanraden?![]()
quote:Op zondag 7 april 2013 17:40 schreef Verbosity het volgende:
Zeker aan de buitenkant van je knie? Dan is het de buitenste knieband en de illiotibiale tractus die over het bot heen gaan. Kan geen kwaad zolang het niet pijnlijk is.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Misschien kun je samen met haar kcal gaan tellen of een trendlijn bijhouden van jullie gewicht (srs).quote:Op zondag 10 november 2013 23:07 schreef Hiatus het volgende:
Wat voor literatuur kan ik haar beste aanraden?
Als ze een notoire dieetboekenlezer is terwijl ze nog steeds een walvis is structureel teveel bf% heeft, dan is meer boeken lezen niet de oplossing...Confidence through competence![]()
Rofl @ Ralph Moorman en Jesse van der Velde.quote:Op zondag 10 november 2013 23:07 schreef Hiatus het volgende:
Boils down to; overgewicht wordt veroorzaakt door verstoorde hormoonbalans. Wanneer je de balans hersteld (door voeding en training) val je af. Je eetlust word gestuurd door hormonen. 'Het lichaam zal zelf aangeven hoeveel u kunt eten zonder aan te komen en hoeft u er verder niet bij na te denken.'
Wat een bs man. Wil me ma wel graag schoolen in kennis mbt voeding en afvallen. Ze heeft wel vaker van die gare dieeten gevolgd.
Wat voor literatuur kan ik haar beste aanraden?Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Starting Strength.quote:Op zondag 10 november 2013 23:07 schreef Hiatus het volgende:
Wat voor literatuur kan ik haar beste aanraden?.
![]()
Regelmatig geroepen dat calorieën tellen de enige manier is. Maar ze wil denk een easy way of magische pil ofzo:pquote:Op zondag 10 november 2013 23:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien kun je samen met haar kcal gaan tellen of een trendlijn bijhouden van jullie gewicht (srs).
Als ze een notoire dieetboekenlezer is terwijl ze nog steeds een walvis is structureel teveel bf% heeft, dan is meer boeken lezen niet de oplossing...![]()
Literatuur die ik kan aanbevelen zijn voornamelijk in het engels. Nederlandse bronnen ken ik bijna niet. Wat je wel kan doen is haar begeleiden met kleine dingen, zoals dagelijks haar etenswaren laten noteren en evt. feedback geven zodat ze beseft wat en hoeveel ze consumeert (kcals en macro's).
Dat zijn de hoofdverantwoordelijke bij afvallen.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Ja, maar roepen is niet genoeg. Ik denk dat meedoen voor haar misschien wel een zetje in de goede richting kan zijn.quote:Op zondag 10 november 2013 23:20 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Regelmatig geroepen dat calorieën tellen de enige manier is. Maar ze wil denk een easy way of magische pil ofzo:pConfidence through competence![]()
Wil het verder ook niet opdringen, maar van meedoen is nu geen sprake. Ben bulkende en tel niks:pquote:Op zondag 10 november 2013 23:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, maar roepen is niet genoeg. Ik denk dat meedoen voor haar misschien wel een zetje in de goede richting kan zijn.![]()
Tellen heeft weinig met bulken/cutten te maken, bij het bulken wil je ook niet teveel eten.quote:Op zondag 10 november 2013 23:28 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Wil het verder ook niet opdringen, maar van meedoen is nu geen sprake. Ben bulkende en tel niks:p![]()
Ja dat weet ik. Maar ik wil nu gewoon niet tellen. En ik dan mag ik niks verwachten etc.. I knowquote:Op zondag 10 november 2013 23:31 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Tellen heeft weinig met bulken/cutten te maken, bij het bulken wil je ook niet teveel eten.![]()
Tellen gaat na een tijdje zo automatisch dat je het amper merkt, bij mij iig.quote:Op zondag 10 november 2013 23:34 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Maar ik wil nu gewoon niet tellen. En ik dan mag ik niks verwachten etc.. I knowNo citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Nu zet je me aan het denken.quote:Op zondag 10 november 2013 23:40 schreef esv7 het volgende:
[..]
Tellen gaat na een tijdje zo automatisch dat je het amper merkt, bij mij iig.![]()
Dit dus.quote:Op zondag 10 november 2013 23:40 schreef esv7 het volgende:
[..]
Tellen gaat na een tijdje zo automatisch dat je het amper merkt, bij mij iig.![]()
van de bank aftrappen ipv haar laten lezen (srs voor de grove taal)quote:Op zondag 10 november 2013 23:07 schreef Hiatus het volgende:
Wat voor literatuur kan ik haar beste aanraden?![]()
Schema staat klaar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 11 november 2013 01:42 schreef BredeBroeder het volgende:
Schema staat klaar:Hoe lang train je per keer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Schema staat klaar:Pittig hoor, ik was met Stronglift (workout A: squats, BP, OHP en workout B: squats, BOR, DL) soms al meer dan een uur (incl warming up) bezig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik eet al bijna 2 jaar ofzo minstens 4 blikken tonijn per week, soms tot wel 10 blikken per week ofzoquote:Op zondag 10 november 2013 19:41 schreef 33 het volgende:
Over vis gesproken:
edit: ik dacht altijd dat het wel meeviel met het kwikgehalte in tonijn, maar blijkbaar zit het toch behoorlijk anders.
Niet zo handig
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
Schema staat klaar:Heb hem aangepast in de spoiler. Alleen de woensdag en vrijdag zijn licht aangepast. Het schema was redelijk goed alleen een paar kleine punten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aantal punten die zijn aangepast:
- 1x deadliften in de week is genoeg om kracht op te bouwen en te herstellen. Vaker deadliften brengt eerder nadelen, dan dat het voordelen levert. Assistentie oefeningen kunnen wel goed werken, maar dat is iets voor later als je de beginner fase uit bent (reken op 3-6 maand).
-Bench press van woensdag naar vrijdag verplaatst zodat je deze beter verdeelt over de week.
-Dips zijn van vrijdag naar woensdag verplaatst voor betere spreiding van je oefeningen over de dagen.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
quote:Op maandag 11 november 2013 02:20 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Heb hem aangepast in de spoiler. Alleen de woensdag en vrijdag zijn licht aangepast. Het schema was redelijk goed alleen een paar kleine punten.
- 1x deadliften in de week is genoeg om kracht op te bouwen en te herstellen. Vaker deadliften brengt eerder nadelen, dan dat het voordelen levert. Assistentie oefeningen kunnen wel goed werken, maar dat is iets voor later als je de beginner fase uit bent (reken op 3-6 maand).
-Bench press van woensdag naar vrijdag verplaatst zodat je deze beter verdeelt over de week.
-Dips zijn van vrijdag naar woensdag verplaatst voor betere spreiding van je oefeningen over de dagen.En wat is er met de tricep cable pushdown gebeurd?
![]()
![]()
Even verder in de bron gezochtquote:Op zondag 10 november 2013 19:41 schreef 33 het volgende:
Over vis gesproken:
edit: ik dacht altijd dat het wel meeviel met het kwikgehalte in tonijn, maar blijkbaar zit het toch behoorlijk anders.Je kan dus ~1kg tonijn eten per week, tenzij het NIET uit een blik komt.quote:For fish species with methylmercury levels averaging
0.5 ppm, regular consumption should be limited to 14 ounces per week. Recreational and subsistence
fishers who eat larger amounts of fish than the general population and routinely fish the same waters may
have a higher exposure to methylmercury if these waters are contaminated (EPA 1995). People who
consume greater than 100 grams of fish per day are considered high-end consumers. This is over 10 times
the amount of fish consumed by members of the general population (6.5 g/day) (EPA 1995). No
consumption advice is necessary for the top 10 seafood species, which make up about 80% of the seafood
market: canned tuna, shrimp, pollock, salmon, cod, catfish, clams, flatfish, crabs, and scallops. The
methylmercury in these species are generally less than 0.2 ppm, and few people eat more than the
suggested weekly limit of fish (i.e., 2.2 pounds).
Bron: http://www.atsdr.cdc.gov/toxprofiles/tp46.pdfI just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
Zie de meerwaarde er niet van in. Je traint de triceps al genoeg met 2x bench press, 1x Overhead press en 1x dips. Mocht je hem er perse in willen dan zou het op de maandag of vrijdag kunnen.quote:Op maandag 11 november 2013 02:28 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]En wat is er met de tricep cable pushdown gebeurd?
Zou eerder een oefening voor de kuiten (calf raises) toevoegen, deze train je als enige spier helemaal niet, op de stabiliserende functie tijdens de squat en deadlift na dan.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Even een weekje niet trainen. Zo af en toe is een paar dagen even niks doen wel nodigThuis wel wat cardio maar voor de rest ff niksen
![]()
![]()
Onnodig in je huidige schema. Pak je al genoeg met je compounds. Als je verder gevorderd bent en over gaat op een split kun je em rustig meepakken.quote:Op maandag 11 november 2013 02:28 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]En wat is er met de tricep cable pushdown gebeurd?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Is 1x5 deadlift niet wat weinig? Heb zelf nooit minder gedaan dan 3x5. Doe nu zelf overigens 3x8, maar train nu niet op kracht.quote:Op maandag 11 november 2013 02:20 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Heb hem aangepast in de spoiler. Alleen de woensdag en vrijdag zijn licht aangepast. Het schema was redelijk goed alleen een paar kleine punten.
-Dips zijn van vrijdag naar woensdag verplaatst voor betere spreiding van je oefeningen over de dagen."Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
De warming ups niet meegerekend denk ik. Met 3x8 zit je nooit zo hoog in inspanninganiveau als met 1x5 x90% van je 1rm bijvoorbeeld .![]()
Zeker nicequote:Op maandag 11 november 2013 11:53 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6571203/b0fcc059/nieuw_wereldrecord_squat.html
Netjes!
en hij is nog Junior ook hahaBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
die reacties daar lolquote:Op maandag 11 november 2013 11:53 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6571203/b0fcc059/nieuw_wereldrecord_squat.html
Netjes!![]()
een verantwoord ontbijtquote:Op maandag 11 november 2013 11:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
![]()
Honing mag ik helaas ook niet meer eten.
BEASTMODE![]()
Is jou ontbijt 1800 kcal?quote:
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym![]()
Squat in Noors: Knebøy.![]()
Hij is van 1990, das een jonkie. http://no.wikipedia.org/wiki/Carl_Yngvar_Christensen
Volgens mij staat zijn lengte fout in de wiki. Hij lijkt zo'n 2 meter in dat filmpje. Ik geloof niet dat hij 1,86 is bij 163 kilo, zoals in de wiki.![]()
quote:Op maandag 11 november 2013 12:10 schreef Snakey het volgende:
Hij is van 1990, das een jonkie. http://no.wikipedia.org/wiki/Carl_Yngvar_Christensen
Volgens mij staat zijn lengte fout in de wiki. Hij lijkt zo'n 2 meter in dat filmpje. Ik geloof niet dat hij 1,86 is bij 163 kilo, zoals in de wiki.![]()
knie boy knie![]()
quote:Op maandag 11 november 2013 12:10 schreef Snakey het volgende:
Volgens mij staat zijn lengte fout in de wiki. Hij lijkt zo'n 2 meter in dat filmpje. Ik geloof niet dat hij 1,86 is bij 163 kilo, zoals in de wiki.
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Beest.quote:You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
lol, ik lees dan weer 6'2, dan weer 5,10 .. whahaha iig langer dan 1,86 jaquote:Op maandag 11 november 2013 12:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Beer van een vent, maar wel wat langer dan 1,86, toch?
Ben benieuwd wat Andrey Malanichev gaat doen deze maand met de RAW squat, dit was geared/suited toch?Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
zo ziet dat bij top elite pro's er vaak uit jaquote:Op maandag 11 november 2013 12:13 schreef Awesome_ het volgende:
Ik vond in dat filmpje het er net uit zien of die nog wat gas overhad.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Is genoeg als je de warming up mee rekent en je 3x per week zwaar squat. Anders krijgt je rug het wel erg zwaar te verduren en zal het je herstel eerder gaan belemmeren.quote:Op maandag 11 november 2013 09:30 schreef ssebass het volgende:
[..]
Is 1x5 deadlift niet wat weinig? Heb zelf nooit minder gedaan dan 3x5. Doe nu zelf overigens 3x8, maar train nu niet op kracht.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Volgens mij heeft hij een suite aan inderdaad.quote:Op maandag 11 november 2013 12:15 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lol, ik lees dan weer 6'2, dan weer 5,10 .. whahaha iig langer dan 1,86 ja
Ben benieuwd wat Andrey Malanichev gaat doen deze maand met de RAW squat, dit was geared/suited toch?![]()
Waar is het dan precies een WR in? Want op wikipedia staat dat het 575kg is (met suit neem ik aan) en 453 raw.![]()
Zo. Vandaag begonnen aan cycle 2 van 5/3/1. 9x95kg squat. Theoretische 1RM van iets boven de 120kg. Lekkerrrrr"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Dan lijkt het me dat hij een raw squat gedaan heeft.quote:Op maandag 11 november 2013 12:34 schreef seto het volgende:
Waar is het dan precies een WR in? Want op wikipedia staat dat het 575kg is (met suit neem ik aan) en 453 raw.![]()
Een wereldrecord in de IPF en junior als ik t goed lees.quote:Op maandag 11 november 2013 12:34 schreef seto het volgende:
Waar is het dan precies een WR in? Want op wikipedia staat dat het 575kg is (met suit neem ik aan) en 453 raw.
er zijn verschillende organisaties, dus ook verschillende WR'sBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Er zit ook verschil in suits. Je hebt een een singly ply(een laag van materiaal) of een multi ply suit(Meerdere lagen van materiaal. Daarnaast zitten er verschillen in wat de federaties toestaan om je knie (Helemaal niks, knee sleeves of knee wraps en wrist wraps). Ook wordt er bij de ene federaties wel op drugs getest en bij een andere weer niet.quote:Op maandag 11 november 2013 12:34 schreef seto het volgende:
Waar is het dan precies een WR in? Want op wikipedia staat dat het 575kg is (met suit neem ik aan) en 453 raw.
Dus er zijn vele WR's op alle lifts. Want je hebt dus raw squat met niks qua materiaal, raw squat met knie wraps, squat met singly ply, squat met single ply en knee wraps etc.
Hier was een single ply en knee wraps toegestaan van wat ik kan zien.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Ohja en om het nog niet moeilijk genoeg te maken hebben sommige dezelfde regels, maar zijn sommige veel coulanter in het goedkeuren van een lift (nog boven parallel) en bij andere moet het onder parallel zijn.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Wie ben jij dan weer, ga terug naar KLB zuurpruimquote:Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Dit moet toch wel één van de meest epische BB posing routines ooit zijn ... plus dat commentaar erbij is echt episch
wauuuwww take a look at that!!! OH MY GOODNESS!! LOOK AT THAT MASS!! HOLY COW LOOK AT THE STRIATIONS!!Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Vast iemand die lift voor de "aesthetics" oftewel met z'n auschwitz abs op het strand 16 jarige meisjes versieren.![]()
Haha een leecher, maar kon het niet laten. Sorry.quote:Op maandag 11 november 2013 14:21 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Wie ben jij dan weer, ga terug naar KLB zuurpruim
Respect voor de gewichten hoor... maar echt niet meer dan dat.![]()
Deze is nog epischer:quote:Op maandag 11 november 2013 14:23 schreef dreamerbulk het volgende:
Dit moet toch wel één van de meest epische BB posing routines ooit zijn ... plus dat commentaar erbij is echt episch
wauuuwww take a look at that!!! OH MY GOODNESS!! LOOK AT THAT MASS!! HOLY COW LOOK AT THE STRIATIONS!!
Dat stukje op 1:35![]()
![]()
beforequote:Op maandag 11 november 2013 14:24 schreef Tjepper078 het volgende:
[..]
Haha een leecher, maar kon het niet laten. Sorry.
Respect voor de gewichten hoor... maar echt niet meer dan dat.
after
Cutten is niet moeilijk, zoveel spieren opbouwen wel. now GTFOBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
nee sorryquote:Op maandag 11 november 2013 14:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Deze is nog epischer:
Dat stukje op 1:35
Gary Strydom is epischer
Vince McMahon doet t commentaar heBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Whahahaa deze jongen lift al 10jaar voor zichzelf en niemand anders.quote:Op maandag 11 november 2013 14:23 schreef Sapstengel het volgende:
Vast iemand die lift voor de "aesthetics" oftewel met z'n auschwitz abs op het strand 16 jarige meisjes versieren.
Leech af en toe een beetje hier en daar, nooit te oud om te leren toch?
Maar wilde jullie niet boos maken hoor, excuses![]()
![]()
Whahaa internet baasie! hahaaquote:Op maandag 11 november 2013 14:26 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
before
[ afbeelding ]
after
[ afbeelding ]
Cutten is niet moeilijk, zoveel spieren opbouwen wel. now GTFO![]()
Het slaat gewoon nergens op om in een serieus topic als dit over iemand die net een Wereldrecord heeft gezet zo te gaan praten. Ben jij ook zo iemand die op facebook bij gespierde gasten foto's met lange broek aan roept: but who was legs?quote:Op maandag 11 november 2013 14:27 schreef Tjepper078 het volgende:
[..]
Whahahaa deze jongen lift al 10jaar voor zichzelf en niemand anders.
Maar wilde jullie niet boos maken hoor, excusesBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Nicequote:Op maandag 11 november 2013 14:27 schreef Tjepper078 het volgende:
[..]
Whahahaa deze jongen lift al 10jaar voor zichzelf en niemand anders.
Maar wilde jullie niet boos maken hoor, excusesHaha en sorry
Ik ben teveel Misc gewend waar iedereen haat op powerlifters omdat ze niet aesthetic zijn en met redenaties komt als "met zo'n lichaam vinden vrouwen je niet aantrekkelijk".
![]()
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 11 november 2013 14:28 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Het slaat gewoon nergens op om in een serieus topic als dit over iemand die net een Wereldrecord heeft gezet zo te gaan praten. Ben jij ook zo iemand die op facebook bij gespierde gasten foto's met lange broek aan roept: but who was legs?![]()
No hard feelings lol , welkom in dezen topic! hehehehquote:
10 jaar trainen dus al, nice, ook squats/deadlifts/benches etc?Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ik haat niet op powerlifters hoor, echt niet. Zonder ''zo'n'' fysiek is het ook onmogelijk om zulke gewichten te liften.quote:Op maandag 11 november 2013 14:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
NiceHaha en sorry
Ik ben teveel Misc gewend waar iedereen haat op powerlifters omdat ze niet aesthetic zijn en met redenaties komt als "met zo'n lichaam vinden vrouwen je niet aantrekkelijk".
Iedereen zijn eigen ding toch. Ik had me gewoon op me leech achtergrond moeten houden![]()
![]()
Haha no problemo manquote:Op maandag 11 november 2013 14:32 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
No hard feelings lol , welkom in dezen topic! heheheh
10 jaar trainen dus al, nice, ook squats/deadlifts/benches etc?Danku!
Jazeker, vorige maand 10jaar lid van dezelfde gym ( zit er bij 3 op het moment, beetje afwisselen)
Compounds it is man!![]()
10 jaar vraagt om een foto natuurlijk!quote:Op maandag 11 november 2013 14:38 schreef Tjepper078 het volgende:
[..]
Haha no problemo manDanku!
Jazeker, vorige maand 10jaar lid van dezelfde gym ( zit er bij 3 op het moment, beetje afwisselen)
Compounds it is man!![]()
![]()
Hahaha, laten we niet te hard van stapel lopen!quote:Op maandag 11 november 2013 14:40 schreef Atemno het volgende:
[..]
10 jaar vraagt om een foto natuurlijk!
Ben nu al 6 maanden aan het bulken, dus beter geen foto![]()
![]()
Nu willen we je lift stats weten natuurlijk.quote:Op maandag 11 november 2013 14:34 schreef Tjepper078 het volgende:
[..]
Ik haat niet op powerlifters hoor, echt niet. Zonder ''zo'n'' fysiek is het ook onmogelijk om zulke gewichten te liften.
Iedereen zijn eigen ding toch. Ik had me gewoon op me leech achtergrond moeten houden![]()
zit zelf nu al 14 maanden in de bulk,quote:Op maandag 11 november 2013 14:41 schreef Tjepper078 het volgende:
[..]
Hahaha, laten we niet te hard van stapel lopen!
Ben nu al 6 maanden aan het bulken, dus beter geen fotoBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Gister voor de 2de keer gesquat. Na wat oefenen met de form maar eens begonnen met 70 kg. Ik heb nu het gevoel alsof er een olifant op m'n 7de nekwervel heeft gestampt. Doe ik iets verkeerd?![]()
Zou zelf persoonlijk wat lichter beginnen als dit je 2e keer is, en gewoon elke week beetje gewicht erbij.quote:Op maandag 11 november 2013 14:44 schreef nickhguitar het volgende:
Gister voor de 2de keer gesquat. Na wat oefenen met de form maar eens begonnen met 70 kg. Ik heb nu het gevoel alsof er een olifant op m'n 7de nekwervel heeft gestampt. Doe ik iets verkeerd?
Juist wanneer het licht is kan je nog meer aan je vorm werken.
daarnaast als je high bar doet, moet de stang niet op een wervel liggen lol... maar op je traps.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Akkoord, maar vanuit m'n opleiding doen we ook veel met fitness en oefeningen, dus ik weet wel wat een juiste form is en ik weet ook wanneer het gewicht m'n form ten nadele gaat beïnvloeden. Ik denk dat ik qua gewicht wel goed zit.quote:Op maandag 11 november 2013 14:45 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Zou zelf persoonlijk wat lichter beginnen als dit je 2e keer is, en gewoon elke week beetje gewicht erbij.
Juist wanneer het licht is kan je nog meer aan je vorm werken.
Mijn nek doet alleen gigantisch zeer, echt ter hoogte van dat meest uitstekende werveltje.![]()
Haha, had ik maar niks gepost!quote:Op maandag 11 november 2013 14:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nu willen we je lift stats weten natuurlijk.
Nee geen probleem:
Squat 140
Bench 115
Deadlift 210![]()
nice.quote:Op maandag 11 november 2013 14:48 schreef Tjepper078 het volgende:
[..]
Haha, had ik maar niks gepost!
Nee geen probleem:
Squat 140
Bench 115
Deadlift 210
hoeveel weeg je?Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
wow 14 maanden? Damn !!quote:Op maandag 11 november 2013 14:42 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
zit zelf nu al 14 maanden in de bulk,
Zelf nooit langer dan 6 maanden gedaan, ga nu voor 12.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: