Nee dat begrijp ik. Maar ik heb het zelf ook wel eens gevraagd aan een fysiotherapeut en die zei dat het geen probleem was.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:17 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Wel als het bot op bot is, maar aangezien het geen pijn doet zal dit door gas komen.
Dat is inderdaad wat ik voel ja. Maar het is wel vrij hinderlijk, is er een manier om er af te komen zonder fysio?quote:Op zondag 7 april 2013 17:40 schreef Verbosity het volgende:
Zeker aan de buitenkant van je knie? Dan is het de buitenste knieband en de illiotibiale tractus die over het bot heen gaan. Kan geen kwaad zolang het niet pijnlijk is.
Troll?quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:27 schreef Toxin het volgende:
Bij mij begon het ook als een klein kraakje. Ik dacht dat er niks aan de hand was en dat het vanzelf wel over ging. Helaas. Ik heb sinds 3 weken een knieprothese.
Weet niet hoe het is te verhelpen. Tenzij je in een warm land zou gaan wonen...quote:Op zondag 7 april 2013 17:45 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wat ik voel ja. Maar het is wel vrij hinderlijk, is er een manier om er af te komen zonder fysio?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |