SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VersiebeheerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hierConfidence through competence![]()
quote:Op zondag 10 november 2013 19:39 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht meer aan visoliecapsules
Er komt trouwens af en toe wel een vieze lucht uit die potjes (geen vislucht).If not now, then when.![]()
Over vis gesproken:
http://water.epa.gov/scit(...)ach/advice_index.cfm
In principe komt het er op neer dat je niet meer dan 1 blik tonijn per week moet gaan eten.
edit: ik dacht altijd dat het wel meeviel met het kwikgehalte in tonijn, maar blijkbaar zit het toch behoorlijk anders.![]()
How bout a Top Ramen and dianabol casserole?quote:Op zondag 10 november 2013 19:41 schreef 33 het volgende:
Over vis gesproken:
http://water.epa.gov/scit(...)ach/advice_index.cfm
In principe komt het er op neer dat je niet meer dan 1 blik tonijn per week moet gaan eten.
lolololoBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Populair since the 60's?quote:Op zondag 10 november 2013 19:44 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
How bout a Top Ramen and dianabol casserole?
lolololo![]()
Ik snap wat je bedoelt.quote:Op zondag 10 november 2013 19:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Er komt trouwens af en toe wel een vieze lucht uit die potjes (geen vislucht).
Sowieso die opboertjes.
![]()
Als je het na of voor het eten inneemt met genoeg water dan heb je er praktisch geen last van, Fanta.quote:Op zondag 10 november 2013 21:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt.
Sowieso die opboertjes.
If not now, then when.![]()
Toen ik ben overgestapt naar MorEpa Platinum was dat verdwenen! Eerder vond ik dat zo ranzigquote:Op zondag 10 november 2013 21:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je het na of voor het eten inneemt met genoeg water dan heb je er praktisch geen last van, Fanta..
Zo klinkt het wel erg als een advertentie haha. Maar veel water helpt idd sowieso!![]()
Hebben jullie trouwens ook bij de squat dat als je iets onder boven de 90* graden komt dat je bij je knieholte een kleine knak voelt/hoort. Elke keer verspringt daar een pees ofzo als ik squat, bij beide benen?![]()
Ik iig niet, misschien een warming upje?quote:Op zondag 10 november 2013 21:54 schreef BredeBroeder het volgende:
Hebben jullie trouwens ook bij de squat dat als je iets onder boven de 90* graden komt dat je bij je knieholte een kleine knak voelt/hoort. Elke keer verspringt daar een pees ofzo als ik squat, bij beide benen?![]()
Foute techniek blijkbaarquote:Op zondag 10 november 2013 22:33 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ik iig niet, misschien een warming upje?![]()
Schema is in ieder geval gemaakt, SS schema. Kom zondag wel met techniek filmpjes voor wat feedback, tot dan![]()
![]()
Zag boek van mijn moeder liggen genaamd De hormoonfactor.
Boils down to; overgewicht wordt veroorzaakt door verstoorde hormoonbalans. Wanneer je de balans hersteld (door voeding en training) val je af. Je eetlust word gestuurd door hormonen. 'Het lichaam zal zelf aangeven hoeveel u kunt eten zonder aan te komen en hoeft u er verder niet bij na te denken.'
Wat een bs man. Wil me ma wel graag schoolen in kennis mbt voeding en afvallen. Ze heeft wel vaker van die gare dieeten gevolgd.
Wat voor literatuur kan ik haar beste aanraden?![]()
quote:Op zondag 7 april 2013 17:40 schreef Verbosity het volgende:
Zeker aan de buitenkant van je knie? Dan is het de buitenste knieband en de illiotibiale tractus die over het bot heen gaan. Kan geen kwaad zolang het niet pijnlijk is.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Misschien kun je samen met haar kcal gaan tellen of een trendlijn bijhouden van jullie gewicht (srs).quote:Op zondag 10 november 2013 23:07 schreef Hiatus het volgende:
Wat voor literatuur kan ik haar beste aanraden?
Als ze een notoire dieetboekenlezer is terwijl ze nog steeds een walvis is structureel teveel bf% heeft, dan is meer boeken lezen niet de oplossing...Confidence through competence![]()
Rofl @ Ralph Moorman en Jesse van der Velde.quote:Op zondag 10 november 2013 23:07 schreef Hiatus het volgende:
Boils down to; overgewicht wordt veroorzaakt door verstoorde hormoonbalans. Wanneer je de balans hersteld (door voeding en training) val je af. Je eetlust word gestuurd door hormonen. 'Het lichaam zal zelf aangeven hoeveel u kunt eten zonder aan te komen en hoeft u er verder niet bij na te denken.'
Wat een bs man. Wil me ma wel graag schoolen in kennis mbt voeding en afvallen. Ze heeft wel vaker van die gare dieeten gevolgd.
Wat voor literatuur kan ik haar beste aanraden?Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Starting Strength.quote:Op zondag 10 november 2013 23:07 schreef Hiatus het volgende:
Wat voor literatuur kan ik haar beste aanraden?.
![]()
Regelmatig geroepen dat calorieën tellen de enige manier is. Maar ze wil denk een easy way of magische pil ofzo:pquote:Op zondag 10 november 2013 23:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien kun je samen met haar kcal gaan tellen of een trendlijn bijhouden van jullie gewicht (srs).
Als ze een notoire dieetboekenlezer is terwijl ze nog steeds een walvis is structureel teveel bf% heeft, dan is meer boeken lezen niet de oplossing...![]()
Literatuur die ik kan aanbevelen zijn voornamelijk in het engels. Nederlandse bronnen ken ik bijna niet. Wat je wel kan doen is haar begeleiden met kleine dingen, zoals dagelijks haar etenswaren laten noteren en evt. feedback geven zodat ze beseft wat en hoeveel ze consumeert (kcals en macro's).
Dat zijn de hoofdverantwoordelijke bij afvallen.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: