SPOILER: Gemeentes waar de stok nog heenmoet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FOK!stok is een idee van harrie1![]()
Deze OP vind je hier!
Hij lag toen hier: http://goo.gl/maps/jGQEf Maar die foto klopt niet omdat Huisduinen inmiddels een eigen dorp is geworden met iets van postcode of andersom, allemaal gedoe maar toen ik dat ding daar neerlegde had je aan een kant het bord Den Helder en aan de andere kant van dat bord Huisduinenquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
Oja, die inderdaad. Die had ik alleen bij Huisduinen neergezet.
IJsseldeltastadion alles.quote:
Ik bedoelde: ik was vergeten hem ook bij Den Helder erbij te zetten.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij lag toen hier: http://goo.gl/maps/jGQEf Maar die foto klopt niet omdat Huisduinen inmiddels een eigen dorp is geworden met iets van postcode of andersom, allemaal gedoe maar toen ik dat ding daar neerlegde had je aan een kant het bord Den Helder en aan de andere kant van dat bord HuisduinenZie hier mijn foto's: GC / FOK!STOK door Nederland #118 ONDERWEG (Vegetassj4)
Ik heb het al gedaanquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:18 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik bedoelde: ik was vergeten hem ook bij Den Helder erbij te zetten.zal ik zo ff doen.
Da's balen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:25 schreef Nattekat het volgende:
Het punt voorbij waar mijn reistijdlimiet voor dit weekend ligt :/
Twente thuis, zondag 1230 dacht ik.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
IJsseldeltastadion alles.
Tegen wie moeten jullie dit weekend?
Heeeeeee, daar was ik netquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Inmiddels heb ik Zwolle bereikt.
Inb4 swollywood
Ik ben er nog altijd.quote:
Niet ín Zwolle.quote:
Dan haal ik mijn slaapstee vanavond niet.quote:
Geen idee, ben er deze week nog amper geweest. Wacht maar tot de tunnel enzo helemaal af isquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een kanjerreclame's op het station in Zwolle trouwens, Cachie, Pienjow.
Doe je de groetjes aan ene Pino als je bij de Lichtmis (opeens 8 en 3 windmolens) langskomt?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Inmiddels sta ik stil voor een rood sein.
Ik ga nu richting Meppel. Daarna zal ik nog een stuk reizen en de stok plaatsen, maar dit doe ik zonder updates.
Ik dacht dat ene Pino IN Zwolle woonde.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Doe je de groetjes aan ene Pino als je bij de Lichtmis (opeens 8 en 3 windmolens) langskomt?
Rechts. Als je met de rug naar het Noorden reist links.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat ene Pino IN Zwolle woonde.
Welke kant trouwens?
Dus hij is weer bijna binnen mijn fietsbereikquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Inmiddels sta ik stil voor een rood sein.
Ik ga nu richting Meppel. Daarna zal ik nog een stuk reizen en de stok plaatsen, maar dit doe ik zonder updates.
Waar woon je (ongeveer)?quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:02 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Dus hij is weer bijna binnen mijn fietsbereik
Verste fietsafstand die de STOK! nu gehad heeft heb ik gedaan. 130/140 km was dat volgens mij.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:04 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Veendam maar ik kan heel ver fietsen, 2 weken geleden op zaterdag had ik 260,5 km gefietst.
In een lijn? Of met de terugweg er nog bij?quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Verste fietsafstand die de STOK! nu gehad heeft heb ik gedaan. 130/140 km was dat volgens mij.
Hmm oke, afwachten dus.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:04 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Veendam maar ik kan heel ver fietsen, 2 weken geleden op zaterdag had ik 260,5 km gefietst.
Heen en weer.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:07 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
In een lijn? Of met de terugweg er nog bij?
Welke reclames?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
jammerquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan haal ik mijn slaapstee vanavond niet.
Kanjer gebruikenquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het waren echt 50 van die bond-tegen-het-vloeken reclames. Die halen dan het bloed onder mijn nagels vandaan om zulke dingen te zeggen.quote:
Hmm, echt op het station? Dan zijn ze nieuw.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het waren echt 50 van die bond-tegen-het-vloeken reclames. Die halen dan het bloed onder mijn nagels vandaan om zulke dingen te zeggen.
oh die, ja dacht ook al "godverdomme wat erg zeg"quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het waren echt 50 van die bond-tegen-het-vloeken reclames. Die halen dan het bloed onder mijn nagels vandaan om zulke dingen te zeggen.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Reist Mexicanobakker helemaal naar het noorden om die stok te plaatsen? Of moet je daar ook gewoon zijn dit weekend? Anders is het nogal heftig - net als Nattekat die half Nederland doorkruist op 1 dag.
Ik denk dat hij ergens heen moet.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan haal ik mijn slaapstee vanavond niet.
Toen ik hem met de fiets verplaatste was heen en terug 90,0 kilometer precies. In een kleine 4 en half uur met lunch. Oh, en met ramptoeristische trekjes naar duinbranden kijken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Verste fietsafstand die de STOK! nu gehad heeft heb ik gedaan. 130/140 km was dat volgens mij.
West-oost-west blijkbaarquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even een rustmoment.
En wat is half nederland?
Uiteraard. Scheelt heel wat denk ik.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Coevorden - leiderdorp is zeker weten minder ver dan wat ik nu doe.
Ik heb echt geen idee. ff kijken...quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Coevorden - leiderdorp is zeker weten minder ver dan wat ik nu doe.
owja, dan is het een stuk meer.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar de stok lag in eijsden hè?
quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Morgen komen de foto's. Tis te donker om iets in beeld te brengen.
Groeten uit schiermonnikoog, grgr
Mocht je willen dat ie daar ligt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schiermonnikoog is iets verder.
Het is 'van' Schiermonnikoog..quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat kan bijna elke verplaatsing wel, er zijn er echt nog heel veelquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Kan er weer een plaatsnaam worden weggestreept uit de todo lijst.
Heb ik het weer verpestquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat kan bijna elke verplaatsing wel, er zijn er echt nog heel veel
Er zijn er ongeveer 500 van de 4000 geweest
Mag allebei, het dorp heet officieel ook zo.quote:
Dat niet gelovenquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mocht je willen dat ie daar ligt.
Oja klopt, heb ik zelf nog aan de spreadsheet toegevoegdquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mag allebei, het dorp heet officieel ook zo.
Wat als het wel zo is?quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, maar hoop dat ie er niet ligt
Aangezien het nu kutweer is verwacht ik minstens een maand.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat als het wel zo is?
Op Terschelling heeft ie het anderhalve maand volgehouden..
Misschien. Maar zo gek ver is het niet van hier. Mooi een reden om eens lekker uit te waaien op het Schiermonnikoogsche strand.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Aangezien het nu kutweer is verwacht ik minstens een maand.
aantal kilometers vind ik hier wat overdreven als je er dagen of weken over doet, over kilometers mag je pas praten als je het in 1 dag doet anders moet je de afstand in dagen/weken aangevenquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:08 schreef Nattekat het volgende:
Zwolle - Eijsden is iets meer dan Coevorden - Leiderdorp, maar veel scheelt het niet hemelsbreed.
Jup, voor de Groningers is het best te doen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien. Maar zo gek ver is het niet van hier. Mooi een reden om eens lekker uit te waaien op het Schiermonnikoogsche strand. [ afbeelding ]
Huh?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Inmiddels heb ik Zwolle bereikt.
Inb4 swollywood
Zwolle > Swollywoodquote:
Moet je het 's nachts ook niet zo laat maken.quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben net pas mijn bed uit gerold, enigszins verslapen. Zal zometeen foto's maken.
Schier is nog best te doen vanuit hier als dagtrip. Het is geen Terschelling of Vlieland waar je eerst anderhalf uur met de boot moet. Bij Ameland en Schier is de overtocht ongeveer een half uurtje.quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:11 schreef swollywood het volgende:
Ben benieuwd of ie voor de kerst weer op het vaste land is.
Ja, maar dat duurt dan 3 weken. Misschien 2.quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zowaar Schier
Heb je een mogelijkheid geregeld om het weer van het eiland af te halen?
Dat is absoluut waar, in dat opzicht een geniale verplaatsingquote:Op zaterdag 9 november 2013 13:13 schreef Pino112 het volgende:
Mexgod
Helemaal van het zuidelijkste puntje naar het noordelijkste
Prima!quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar dat duurt dan 3 weken. Misschien 2.
En Eijsden - Schiermonnikoog is een aardige afstand ja.
Dat! Én een verplaatsing terug geregeld.quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat is absoluut waar, in dat opzicht een geniale verplaatsing
quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
dagje schier... met de hond, heb het vaker gedaanquote:
kan dinsdag pas....quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:29 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dagje schier... met de hond, heb het vaker gedaan
wou je mee?
Is mijn werkdag.. En moet zeggen heb behoorlijk wat afspraken staan deze weekquote:
je was niet snel genoegquote:
Waar haal jij dat uit ?quote:
Tim kent me iets langer dan vandaagquote:Op zaterdag 9 november 2013 14:32 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Waar haal jij dat uit ?![]()
Ze zegt alleen dat ze het een meer dan toffe actie vind ?
Edit ; Blijkbaar dus toch ?
ff kieken, je hoort morgen van mequote:Op zaterdag 9 november 2013 14:32 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
je was niet snel genoeg
dinsdag heb ik van half 10 tot half 11 een afspraak verder niet
quote:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En Eijsden - Schiermonnikoog is een aardige afstand ja. Veel verder krijg je ze niet....
Oke het zijn dan misschien geen 4 dagen geworden maar 380 km in 3 dagen (do t/m zat) is nog geen 128 km per dag, nou voor een beetje wielrenner is dat de trainingsafstand per dagquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:59 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
aantal kilometers vind ik hier wat overdreven als je er dagen of weken over doet, over kilometers mag je pas praten als je het in 1 dag doet anders moet je de afstand in dagen/weken aangeven
Eijsden -Coevorden 4 dagen er zijn mensen die het wandelend sneller doen
Er zijn twee verplaatsingen achter elkaar geweest, van noordoost naar zuidwest en weer terug, dat is ongeveer wel het maximale wat je kan halen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
En Eijsden - Schiermonnikoog is een aardige afstand ja. Veel verder krijg je ze niet.
Kan dat?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:55 schreef zwarte_hand het volgende:
Nu zou het pas een stunt zijn als de stok eerst alle eilanden bezoekt voor dat hij terugkeert naar het vaste land
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |