Verste fietsafstand die de STOK! nu gehad heeft heb ik gedaan. 130/140 km was dat volgens mij.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:04 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Veendam maar ik kan heel ver fietsen, 2 weken geleden op zaterdag had ik 260,5 km gefietst.
In een lijn? Of met de terugweg er nog bij?quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Verste fietsafstand die de STOK! nu gehad heeft heb ik gedaan. 130/140 km was dat volgens mij.
Hmm oke, afwachten dus.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:04 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Veendam maar ik kan heel ver fietsen, 2 weken geleden op zaterdag had ik 260,5 km gefietst.
Heen en weer.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:07 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
In een lijn? Of met de terugweg er nog bij?
Welke reclames?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een kanjerreclame's op het station in Zwolle trouwens, Cachie, Pienjow.
jammerquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan haal ik mijn slaapstee vanavond niet.
Kanjer gebruikenquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een kanjerreclame's op het station in Zwolle trouwens, Cachie, Pienjow.
Het waren echt 50 van die bond-tegen-het-vloeken reclames. Die halen dan het bloed onder mijn nagels vandaan om zulke dingen te zeggen.quote:
Hmm, echt op het station? Dan zijn ze nieuw.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het waren echt 50 van die bond-tegen-het-vloeken reclames. Die halen dan het bloed onder mijn nagels vandaan om zulke dingen te zeggen.
oh die, ja dacht ook al "godverdomme wat erg zeg"quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het waren echt 50 van die bond-tegen-het-vloeken reclames. Die halen dan het bloed onder mijn nagels vandaan om zulke dingen te zeggen.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Reist Mexicanobakker helemaal naar het noorden om die stok te plaatsen? Of moet je daar ook gewoon zijn dit weekend? Anders is het nogal heftig - net als Nattekat die half Nederland doorkruist op 1 dag.
Ik denk dat hij ergens heen moet.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan haal ik mijn slaapstee vanavond niet.
Toen ik hem met de fiets verplaatste was heen en terug 90,0 kilometer precies. In een kleine 4 en half uur met lunch. Oh, en met ramptoeristische trekjes naar duinbranden kijken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Verste fietsafstand die de STOK! nu gehad heeft heb ik gedaan. 130/140 km was dat volgens mij.
West-oost-west blijkbaarquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even een rustmoment.
En wat is half nederland?
Uiteraard. Scheelt heel wat denk ik.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Coevorden - leiderdorp is zeker weten minder ver dan wat ik nu doe.
Ik heb echt geen idee. ff kijken...quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Coevorden - leiderdorp is zeker weten minder ver dan wat ik nu doe.
owja, dan is het een stuk meer.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar de stok lag in eijsden hè?
quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Morgen komen de foto's. Tis te donker om iets in beeld te brengen.
Groeten uit schiermonnikoog, grgr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |