Tim kent me iets langer dan vandaagquote:Op zaterdag 9 november 2013 14:32 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Waar haal jij dat uit ?![]()
Ze zegt alleen dat ze het een meer dan toffe actie vind ?
Edit ; Blijkbaar dus toch ?
ff kieken, je hoort morgen van mequote:Op zaterdag 9 november 2013 14:32 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
je was niet snel genoeg
dinsdag heb ik van half 10 tot half 11 een afspraak verder niet
quote:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En Eijsden - Schiermonnikoog is een aardige afstand ja. Veel verder krijg je ze niet....
Oke het zijn dan misschien geen 4 dagen geworden maar 380 km in 3 dagen (do t/m zat) is nog geen 128 km per dag, nou voor een beetje wielrenner is dat de trainingsafstand per dagquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:59 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
aantal kilometers vind ik hier wat overdreven als je er dagen of weken over doet, over kilometers mag je pas praten als je het in 1 dag doet anders moet je de afstand in dagen/weken aangeven
Eijsden -Coevorden 4 dagen er zijn mensen die het wandelend sneller doen
Er zijn twee verplaatsingen achter elkaar geweest, van noordoost naar zuidwest en weer terug, dat is ongeveer wel het maximale wat je kan halen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
En Eijsden - Schiermonnikoog is een aardige afstand ja. Veel verder krijg je ze niet.
Kan dat?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:55 schreef zwarte_hand het volgende:
Nu zou het pas een stunt zijn als de stok eerst alle eilanden bezoekt voor dat hij terugkeert naar het vaste land
Ja dat sowieso, maar van Schier kan je toch niet met een veerdienst naar een ander eiland?quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dan is ie pas volgend jaar weer terug
Wadlopen!quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, maar van Schier kan je toch niet met een veerdienst naar een ander eiland?
Jankerd.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:29 schreef Nattekat het volgende:
Zijn er al plannen? Duurt alweer veel te lang
quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:29 schreef Nattekat het volgende:
Ik had wel zin in een reisje tot 9292 mij vertelde dat ik er meer dan 6 uur over zou doen, gaat m echt niet worden ditquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:29 schreef Nattekat het volgende:
Voor mij slechts 4:54 (enkeltje)quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:36 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
Ik had wel zin in een reisje tot 9292 mij vertelde dat ik er meer dan 6 uur over zou doen, gaat m echt niet worden dit
En dat terwijl ik hemelsbreed dichterbij schiermonnikoog woon dan jij, helaas rijden er geen treinen over de afsluitdijk dat zou een hoop tijd schelenquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor mij slechts 4:54 (enkeltje)(en 30¤)
Je kunt met de watertaxi van eiland naar eiland zonder het vasteland aan te doen.quote:
Weet niet waar je precies woont. Maar je kan met de bus de afsluitdijk over hé?quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:47 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
En dat terwijl ik hemelsbreed dichterbij schiermonnikoog woon dan jij, helaas rijden er geen treinen over de afsluitdijk dat zou een hoop tijd schelen
Ik lees 45 minuten, vreemd.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overtocht is 12:30 heen en terug
Ik bedoelde 12,30quote:
Raar, 9292 geeft die optie niet. Misschien duurt dat nog langer ofzoquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:55 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Weet niet waar je precies woont. Maar je kan met de bus de afsluitdijk over hé?
Jawel, ik kan echt geen plaats vinden met een station met een reistijd van 6 uur met enkel treinen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:01 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
Raar, 9292 geeft die optie niet. Misschien duurt dat nog langer ofzo
Busje naar Leeuwaren pakken vanaf Den Oever(??) geloof ik.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:01 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik niet erg weg van die site. Geeft regelmatig verkeerde tijden door.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:01 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
Het stuurt me helemaal via groningenquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jawel, ik kan echt geen plaats vinden met een station met een reistijd van 6 uur met enkel treinen.
Die site heeft me al 3 keer op weg geholpen zonder problemen. Over bussen kan ik niks zeggen, die mijdt ik het liefst.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:03 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik niet erg weg van die site. Geeft regelmatig verkeerde tijden door.
Als je met de Connexxion bussen reist kun je gewoon hun eigen site bekijken. Er gaan een bus van Den Oever naar Leeuwarden, en die doet er een goed uur over.
Jaren geleden was het een prima site. Maar de plaatsen waar ik vaak kom zijn de dienstregelingen van bussen flink veranderd, en niet up to date met die site.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die site heeft me al 3 keer op weg geholpen zonder problemen. Over bussen kan ik niks zeggen, die mijdt ik het liefst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |