Waarheid als een koequote:Op donderdag 7 november 2013 21:30 schreef Redefine het volgende:
Wordt groter. Volgens mij is dat ook wel een persoonlijk issue van Geza.
slim gewoonquote:Op donderdag 7 november 2013 21:32 schreef Chai het volgende:
Gaat hij het gelijk weer persoonlijk maken![]()
Hij vindt zichzelf sterker dan de vrouwen. Terwijl ik Edith toch hoger in sla dan hem.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:32 schreef tralalala het volgende:
Hij wil niet van de meisjes verliezen.
Ene keer wel andere keer niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:34 schreef zoem het volgende:
Volgens mij loopt het nu tot 22:00, maar dat is toch niet altijd zo
Nee. Maar dat was bij een van de eerste afleveringen ook opeens.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:34 schreef zoem het volgende:
Volgens mij loopt het nu tot 22:00, maar dat is toch niet altijd zo
Die gaat volgende week zeker langs bij een gehandicapte om die te helpen en zo een andere visie op haar persoonlijke luxe leven te krijgen. Oh nee, dat is een ander programma.quote:
En daarvoor wilde hij Geraldine en later Anna eruit hebben, terwijl hij toen de keuze had om voor Paulien en later Paulien en Zimra te gaan.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:38 schreef BillDauterive het volgende:
Weer reclame? Geen wonder dat het programma een kwartier langer duurt.
Wat een domme reactie van Geza, dat eerst die twee meiden eruit moeten, voordat hij eruit gaat, omdat hij dat verdient. Jan verdiende dat ook, maar daar dacht Geza toen ook niet over na.
Dit. Jan was zonder enige twijfel de sterkste speler. Zag je ook wel hoeveel proeven hij gewonnen heeft.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:38 schreef BillDauterive het volgende:
Weer reclame? Geen wonder dat het programma een kwartier langer duurt.
Wat een domme reactie van Geza, dat eerst die twee meiden eruit moeten, voordat hij eruit gaat, omdat hij dat verdient. Jan verdiende dat ook, maar daar dacht Geza toen ook niet over na.
Inderdaad.quote:
Ik moest lachen om het einde van die reclame.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:40 schreef Redefine het volgende:
Redt het leven van een kind met een blauwe fles.
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:41 schreef Redefine het volgende:
Wat een treurigheid is er eigenlijk te zien op RTL5
Met een blauwe fles.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:41 schreef RensAjacied het volgende:
Sla die stylist eens op zijn bakkes
Ja. Al zit dat er wel al sinds de eerste jaren in.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:43 schreef zoem het volgende:
Ik haat die vragen waarmee de presentatoren lopen te stoken.
ik ookquote:Op donderdag 7 november 2013 21:43 schreef zoem het volgende:
Een beetje als Jan zijn dubbelspion opmerking.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:44 schreef RensAjacied het volgende:
Hans dit moet je voor je houden. Zo gaan ze jullie uit elkaar drijven.
Inderdaad mi mang.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een beetje als Jan zijn dubbelspion opmerking.
Overigens het grote verschil ook nog met oudere presentatoren. Die hadden dan tenminste nog iets strengs en ondervragends in zich. Bij Dennis klinkt het allemaal veel te gezellig.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:43 schreef zoem het volgende:
Hij is totaal ongeschikt en die Evi eigenlijk ook.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Overigens het grote verschil ook nog met oudere presentatoren. Die hadden dan tenminste nog iets strengs en ondervragends in zich. Bij Dennis klinkt het allemaal veel te gezellig.
Helemaal mee eens. Dennis straalt geen autoriteit uit.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Overigens het grote verschil ook nog met oudere presentatoren. Die hadden dan tenminste nog iets strengs en ondervragends in zich. Bij Dennis klinkt het allemaal veel te gezellig.
Hij is één met de groep duh duhquote:Op donderdag 7 november 2013 21:47 schreef zoem het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Dennis straalt geen autoriteit uit.
Gek inderdaad. Net zoals Dennis twee weken geleden. Toen was het andersom.quote:
Een echte flauwe grappenmaker schrijft gewoon Gezastrook op.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:49 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga hardop lachen als iemand Gay-za opschrijft.
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een echte flauwe grappenmaker schrijft gewoon Gezastrook op.
Dat lijkt me Paulien geweest.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:49 schreef MichaelScott het volgende:
Geza heeft ook echt op Zimra gestemd
Is ook zwaar hoor, elke dag aan het zwembad hangen in het zonnetjequote:Op donderdag 7 november 2013 21:49 schreef zoem het volgende:
[..]
Laatst was het alleen Evi en geen Dennis. Vrije dag wellicht ja.
Inderdaad. Ik denk dat hij denkt dat Kees op hem gestemd heeft.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:51 schreef Redefine het volgende:
Mooi ook dat Geza helemaal niet weet dat het Zimra is
Precies, die heeft tyfus lang alleen gezeten, dat kan geza niet gok ik. Die leeft van het ongeluk van anderenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:50 schreef rednailpolish het volgende:
Ik vond dat gebash op Zimra al onterecht
Niet dus.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik denk dat hij denkt dat Kees op hem gestemd heeft.
wel dus?quote:Op donderdag 7 november 2013 21:51 schreef Redefine het volgende:
Mooi ook dat Geza helemaal niet weet dat het Zimra is
Daarna wel.quote:
Maar ook makkelijker er nog uit te krijgen.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:52 schreef Bayswater het volgende:
Overigens jammer, die Paulien is veel fouter
Jep, maar 1) niet sterk en 2) geen autoriteit/vriendschappen. Dus die sneuvelt gaandeweg nog welquote:Op donderdag 7 november 2013 21:52 schreef Bayswater het volgende:
Maar geen concurrentie, die wint toch geen proef.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:52 schreef Bayswater het volgende:
Eerst paulien eruit aub.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:53 schreef MichaelScott het volgende:
Alle vrouwen gaan nu samenspannen?
Inderdaad. Zimra wordt altijd laatste. Paulien voorlaatste.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar ook makkelijker er nog uit te krijgen.
Faalt ook telkens in proeven.
Ze heeft er wel teveel ingezet. Maar vanuit haar standpunt was het juist heel slim om te doen. Ze deed het omdat ze dacht dat Geza een gevaar voor haar vormde. Dat hij wel de pijlen op haar zou gaan richten. En dat is terecht gedacht.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:54 schreef Breekfast het volgende:
Haha, Zimra die opeens op een totaal onlogisch moment die stemmen in gaat zetten![]()
Eerst Paulien en dan pas een van die twee. Hans en Kees redden het wel met de steun van Edith, ze moeten alleen zorgen voor problemen in het vrouwenkamp.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:55 schreef Ezell het volgende:
Ze moeten nu Anna of Geraldine eruit stemmen.
Anna dan graag, die mag ik niet. Geraldine is te leuk om naar te kijken en luisteren.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:55 schreef Ezell het volgende:
Ze moeten nu Anna of Geraldine eruit stemmen.
Juist geniaal strategische move.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:54 schreef Bayswater het volgende:
Zonde van die stembriefjes van Zimra ook, ze is niet bijster slim
datquote:Op donderdag 7 november 2013 21:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Anna dan graag, die mag ik niet. Geraldine is te leuk om naar te kijken en luisteren.
Nu ik er over nadenk wel.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:57 schreef Legatus het volgende:
[..]
Juist geniaal strategische move.
Ik zie Anna of Geraldine nog wel complotjes verzinnen, met name Anna, dus die twee heb ik er liever eerder uit. Ik wil dat Hans, Kees en Edith met z'n drieën eindigen.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:56 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Eerst Paulien en dan pas een van die twee. Hans en Kees redden het wel met de steun van Edith, ze moeten alleen zorgen voor problemen in het vrouwenkamp.
Iquote:Op donderdag 7 november 2013 21:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Anna dan graag, die mag ik niet. Geraldine is te leuk om naar te kijken en luisteren.
Ja die gaan weer lekker samenspannen. Je moet wat als je geen proeven kunt winnen.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:58 schreef ZaZoe het volgende:
Er gaat dit jaar weer 'n vrouw winnen jongens
Alleen jammer voor haar dat ze nooit de finale zal halen. Heel leuk meisje, maar geen Robinson.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:59 schreef Maver24 het volgende:
ik vind het juist geniaal van Zimra want als Paulien eruit was gegaan dan was Zimra de volgende geweest. nu heeft ze meer kans om te overleven om het zo maar te zeggen
Ja, nu gaat ze met de meiden samen Hans eruit stemmen. Heeft Zimra nog extra stemmen?quote:Op donderdag 7 november 2013 21:59 schreef Maver24 het volgende:
ik vind het juist geniaal van Zimra want als Paulien eruit was gegaan dan was Zimra de volgende geweest. nu heeft ze meer kans om te overleven om het zo maar te zeggen
ja 4quote:Op donderdag 7 november 2013 22:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, nu gaat ze met de meiden samen Hans eruit stemmen. Heeft Zimra nog extra stemmen?
Jantwitter:Jan_V3 twitterde op donderdag 07-11-2013 om 21:54:53@zimrageurts doet een succesvolle aanval. Wow #expeditierobinson reageer retweet
Zimra doet een aanval op de Joodse Geza. Antisemitisme!quote:Op donderdag 7 november 2013 22:04 schreef ZaZoe het volgende:
Jantwitter:Jan_V3 twitterde op donderdag 07-11-2013 om 21:54:53@zimrageurts doet een succesvolle aanval. Wow #expeditierobinson reageer retweet
'Die weet niet beter' oid, Paulien is ook zo arrogant dat ze denkt dat haar iq boven de 60 komtquote:Op donderdag 7 november 2013 21:59 schreef Bayswater het volgende:
Zimra heeft Paulien gered, kan iemand die opmerking van Paulien over Zimra vandaag nog even quoten?
Ze komt alsnog niet slim over.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:16 schreef GwaiLow het volgende:
Zimra is een slimme meid. Ook gewoon gymnasium gedaan.
Ik vind dit seizoen juist wel leuk. Alleen vraag ik me af wie Kees-Hans-Edith gaat stoppen.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:30 schreef Paul het volgende:
Het is wel een apart seizoen. Voor mijn gevoel was vorig seizoen wel leuker
Wat een onzin, Kees ging behoorlijk tekeer, dat maakt Geraldine niet meteen labiel.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:23 schreef blow... het volgende:
Geraldine
Lekker wijf maar super labiel gewoo
het ging niet alleen in kees maar ook om geen kant kunne k8ezen etc. Zimra en annaquote:Op donderdag 7 november 2013 22:36 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wat een onzin, Kees ging behoorlijk tekeer, dat maakt Geraldine niet meteen labiel.
Als jan niet zo dom was geweest? Geza en Sef wilden hem er ook uit hebben.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:54 schreef Stranger het volgende:
Best wel jammer dat het zo gelopen is met het trio Sef/Jan/Geza. Ze hadden het spel kunnen domineren als Jan niet zo dom was geweest.
Ik zie deze 4 bimbos ook niets uitspelen tegen het powertrio dat nu is blootgelegd door Hans.
Inderdaad, die was er net zo goed nu allang uit gestemd door Geza en Sef.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als jan niet zo dom was geweest? Geza en Sef wilden hem er ook uit hebben.
Niet nu al, pas bij de laaste 5 of 6 en dan had Jan pas zijn kaarten op tafel moeten gooien. Maar meneer dacht dat het slimmer was om alles uit te spelen op het moment dat er nog verschillende sterke allianties waren. Nou ja, hij heeft er tenminste voor gezorgd dat ze allemaal geen kans hadden.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als jan niet zo dom was geweest? Geza en Sef wilden hem er ook uit hebben.
Dat is waar. Door hun spelletjes waren ze alle drie een goed target.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:04 schreef Stranger het volgende:
[..]
Niet nu al, pas bij de laaste 5 of 6 en dan had Jan pas zijn kaarten op tafel moeten gooien. Maar meneer dacht dat het slimmer was om alles uit te spelen op het moment dat er nog verschillende sterke allianties waren. Nou ja, hij heeft er tenminste voor gezorgd dat ze allemaal geen kans hadden.
Edith valt echt tegen ja..en ze blijven maar zeggen dat ze zo'n sterke kandidate is. Zelfs bij krachtproeven/-onderdelen faalt ze.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:26 schreef BDIL het volgende:
Kees mag van mij winnen, van de vrouwen mag ik niemand behalve Geraldine (Ana die voegt zelf weinig toe, Paulien en Zimra hoef ik het niet eens over te hebben en Edith kan ondanks haar achtergrond niks waarmaken en lift eigenlijk mee op de andere).
En dan ook weer janken als zij niet wint, dan stel jij jezelf erg kwetsbaar op tegenover die andere gasten.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Edith valt echt tegen ja..en ze blijven maar zeggen dat ze zo'n sterke kandidate is. Zelfs bij krachtproeven/-onderdelen faalt ze.
Hey, iemand anders die niet meedoet met het Kees gefap.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:15 schreef Taurus het volgende:
Jammer, vind 't nu 'n beetje saaie lieve spelers die over zijn. En Kees is bij mij wat in achting gedaald, wat een aansteller zeg, met z'n geschreeuw. "je maakt iemands droom kapot", alsjeblieft zeg.
Geza hield het voor de kijker leuk in ieder geval. Het is echter wel een hypocriet en die opmerkingen naar Jan toen ze hem eruit stemden laat wel goed zien wat voor een naar persoon hij is.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:50 schreef Hojdhopper het volgende:
Wat een gehaat op Geza hier zeg.Inderdaad niet de meeste nette manier hoe hij heeft gespeeld, maar hij is wel de koning van complotten, wat je van de andere niet kunt zeggen.
Wie is er niet hypocriet binnen zulke groepen ?quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:58 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Geza hield het voor de kijker leuk in ieder geval. Het is echter wel een hypocriet en die opmerkingen naar Jan toen ze hem eruit stemden laat wel goed zien wat voor een naar persoon hij is.
En toch vind ik Geza verre van een sterke speler.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:50 schreef Hojdhopper het volgende:
Wat een gehaat op Geza hier zeg.Inderdaad niet de meeste nette manier hoe hij heeft gespeeld, maar hij is wel de koning van complotten, wat je van de andere niet kunt zeggen.
De waarheid is soms hard en daar kon Geraldine dan blijkbaar niet tegen.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:36 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wat een onzin, Kees ging behoorlijk tekeer, dat maakt Geraldine niet meteen labiel.
Wat 'n onzin. Jan was net zo tactisch (en dus 'kwade genius') als Sef en Geza. Het is juist hypocriet om te doen alsof de manier waarop Sef eruit is gespeeld 'mooi spel' en 'vriendelijk tactisch' was en waarop Jan eruit is gespeeld nasty is. Super krom.quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:54 schreef Robar het volgende:
[..]
De waarheid is soms hard en daar kon Geraldine dan blijkbaar niet tegen.
Want het is nu eenmaal een feit, dat zij Jan er uitgegooid heeft op een manier waarvoor ze een paar weken daarvoor nog Sef en Geza vervloekte. Dat maakt haar ofwel hypocriet, ofwel een briljant tacticus. Want je moet toch wel een hele simpele doos zijn om daadwerkelijk Jan als kwade genius te zien, terwijl je weet hoe Sef en Geza het tot dan toe gespeeld hebben. Ik houd het op hypocriet, want ik heb van haar vooralsnog alleen maar naïef gedrag gezien.
Die is bijna even labiel als Valentijn joh. Kijk er een beetje bedachtzaam naar en ze begint al te janken en krijsenquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:37 schreef Skunk-m het volgende:
Jammer dat geza eruit is nu vind ik ER een stuk minder leuk.. iedereen die er nu in zit staan me niet echt aan om het te winnen.. het liefst zie ik dan misschien hans winnen, maar die is zo dom geweest om te zeggen dat hij met edith en kees naar de finale wil..
Ik denk dat ik nou meer in de richting van geraldine ga hangen ook al was dat degene waar ik de weken hiervoor (sinds dat ze eruit gestemd werd) van zei dat die er uit moest.
Als je de koning van complotten was geweest, had je team niet direct na de samensmelting weggestemd. Dan ben je koning van denken dat je slim bentquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:50 schreef Hojdhopper het volgende:
Ik heb Geza en Sef toch echt in een aflevering horen zeggen(de aflevering waar uiteindelijk Sef eruit moest) dat ze Jan die week erna eruit wilde gooien.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:04 schreef Stranger het volgende:
[..]
Niet nu al, pas bij de laaste 5 of 6 en dan had Jan pas zijn kaarten op tafel moeten gooien. Maar meneer dacht dat het slimmer was om alles uit te spelen op het moment dat er nog verschillende sterke allianties waren. Nou ja, hij heeft er tenminste voor gezorgd dat ze allemaal geen kans hadden.
Ahh oke, dan is het duidelijk inderdaad. Wel gaar dat ze dat soort dingen niet uitzenden trouwens.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:03 schreef Max23 het volgende:
Overigens over Geraldine. Op de site van RTL staat een interview tussen Dennis en Geza dat de dag na de eilandraad is opgenomen. Uit dat interview blijkt dat Geza en Geraldine wellicht gezoend hebben, vandaar dat ze ineens helemaal aan zijn kant stond.
Dat klopt ook wel, maar het gaat voor een groot deel toch juist over hoe goed je kan manipuleren in dit spel? Je gaat er niet komen met goed zijn in proeven (immuniteit even daargelaten).quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:30 schreef mootie het volgende:
[..]
En toch vind ik Geza verre van een sterke speler.
Het was allemaal zo overduidelijk, hij was zo blij met zichzelf. Elke halvegare kon zien dat Geza en Sef een eenheid waren en dat ze de boel manipuleerden.
Dit filmpje: http://www.rtlxl.nl/#!/ex(...)cb-8929-d8b60664c3b1quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:03 schreef Max23 het volgende:
Overigens over Geraldine. Op de site van RTL staat een interview tussen Dennis en Geza dat de dag na de eilandraad is opgenomen. Uit dat interview blijkt dat Geza en Geraldine wellicht gezoend hebben, vandaar dat ze ineens helemaal aan zijn kant stond.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:03 schreef Max23 het volgende:
Inderdaad, dat is juist leuke reality. Maar misschien waren de camera's toen uit.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ahh oke, dan is het duidelijk inderdaad. Wel gaar dat ze dat soort dingen niet uitzenden trouwens.
Volgens mij zenden ze dat sowieso niet uit. Heb het iig nog nooit met ER gezien, en kan me niet voorstellen dat het nooit gebeurt. Het hoeft geen ''De Gouden Kooi'' te worden, maar een beetje romantiek mogen ze toch wel filmen en uitzenden als er wat spannends aan de hand is.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is juist leuke reality. Maar misschien waren de camera's toen uit.
In dit geval had het ook wel meerwaarde (beïnvloeding van de stemming). Sowieso vind ik het eigenlijk gek dat ze dat niet uitzenden. Daarmee wordt het niet meteen Gouden Kooi. Je volgt niet alleen de proeven, maar juist ook de mensen en dan zijn dat soort dingen juist boeiend om te zien.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:47 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Volgens mij zenden ze dat sowieso niet uit. Heb het iig nog nooit met ER gezien, en kan me niet voorstellen dat het nooit gebeurt. Het hoeft geen ''De Gouden Kooi'' te worden, maar een beetje romantiek mogen ze toch wel filmen en uitzenden als er wat spannends aan de hand is.
link?quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:03 schreef Max23 het volgende:
Die postte ik zojuistquote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:29 schreef zoem het volgende:
[..]
Dit filmpje: http://www.rtlxl.nl/#!/ex(...)cb-8929-d8b60664c3b1
Iew.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:03 schreef Max23 het volgende:
Echt niet. Achterbakse kabouter met zijn vieze snorretje.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:05 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Geza is toch een lekkerding voor de vrouwen.
Ik kan het er wel opquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt niet. Achterbakse kabouter met zijn vieze snorretje.
En ze is dus blijkbaar echt de Robinsonslet zoals ze zelf laatst zei.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:13 schreef tralalala het volgende:
Vandaar dat die seksopmerking van Gerrie nog moet komen, ze zit nu zonder Geza.
Dennisquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:19 schreef tralalala het volgende:
Wie zou nu de gelukkige zijn, Kees of Hans?
Ja ik weet het ook niet.. toen ze gister ging janken boeide me niet zoveel, toen ze ging janken toen ze eruit gestemd werd heb ik me doodgeergerd aan haar..quote:Op vrijdag 8 november 2013 06:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die is bijna even labiel als Valentijn joh. Kijk er een beetje bedachtzaam naar en ze begint al te janken en krijsen
quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:03 schreef Max23 het volgende:
Was toch niet zo gek gedacht van mijquote:Op donderdag 7 november 2013 21:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb meer het idee dat ze om andere reden een goede band met Geza heeft.
Geraldine, dat meisje die altijd zoquote:Op donderdag 7 november 2013 21:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Watquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:10 schreef JennaSometimes het volgende:
Volgende week kuist Paulien haar schup af. Wordt 'ns tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens was het ook leuk geweest om ipv een boodschap van het thuisfront, bepaalde beelden van andere spelers te laten zien waarin ze bepaalde plannetjes bekokstoven. Het lijkt mij dat je daar ook weer ruzies/drama's van krijgt, en dat is toch wat de kijker trekt.
Ik ben benieuwd naar het verloop, maar ik denk dat de spanning er nu wel uit is.
[ Bericht 8% gewijzigd door rene90 op 08-11-2013 23:44:13 ]
Dat dus. Ga nou niet lopen hinten.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:33 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind dat je met je post wel redelijk veel weggeeft over de uitgelekte winnaar Interv, dus misschien kan je e.e.a. in een spoiler zetten.
Ik hoop het. Snap ook niet wat hij er voor baat bij heeft om de winnaar te onthullen. Naja, behalve aandacht.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:51 schreef TheVulture het volgende:
Is dat verhaal van die Maxim niet gewoon een grote mindfuck?
Mwah, vind ik helemaal niet, er zijn redelijk wat personen die fysiek niet sterk zijn, geestelijk net zo en goed liggen in de groep. Dus stel je a.u.b niet zo aan zeg.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:33 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind dat je met je post wel redelijk veel weggeeft over de uitgelekte winnaar Interv, dus misschien kan je e.e.a. in een spoiler zetten.
Doe normaal man, jeetje. Er staat niks in. Van de mannen zijn er geestelijk en fysiek niet sterke mensen, van de vrouwen net zo. Die goed in de groep liggen. En dat hier een paar delen wordt gepost over het lichaam van de winnaar (dat is pas een hint) wordt dan weer niet weggehaald.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:44 schreef rene90 het volgende:
Maar even spoiler tags gezet, het is te kut om te lezen wie het uiteindelijk zou zijn.
Ik hint niks.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat dus. Ga nou niet lopen hinten.
Dan moet je daar een TR bij zetten zodat het alsnog wordt weggehaaldquote:Op zaterdag 9 november 2013 11:39 schreef Interv het volgende:
[..]
Ik hint niks.
Hypocriete bende hier zeg, in een paar delen terug staat van alles over de winnaar dat je letterlijk kunt lezen wie de winnaar is en dat wordt niet weggehaald.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:33 schreef Interv het volgende:
[..]
Dus stel je a.u.b niet zo aan zeg.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:39 schreef Interv het volgende:
[..]
Ik hint niks.
Hypocriete bende hier zeg, in een paar delen terug staat van alles over de winnaar dat je letterlijk kunt lezen wie de winnaar is en dat wordt niet weggehaald.
Geestelijk sterke vrouwen? Misschien Anna maar het meerendeel komt erg labiel op mij over hoor, zelfs Edith af en toe.quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:35 schreef Interv het volgende:
[..]
Doe normaal man, jeetje. Er staat niks in. Van de mannen zijn er geestelijk en fysiek niet sterke mensen, van de vrouwen net zo. Die goed in de groep liggen. En dat hier een paar delen wordt gepost over het lichaam van de winnaar (dat is pas een hint) wordt dan weer niet weggehaald.
Netter had ik het niet kunnen vragenquote:
Nee, niet sterk zeg ik vrij duidelijk.quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:05 schreef opreis het volgende:
[..]
Geestelijk sterke vrouwen? Misschien Anna maar het meerendeel komt erg labiel op mij over hoor, zelfs Edith af en toe.
Wil niet zeggen dat alle vrouwen labiel zijn maar ze hebben wel een setje bij elkaar gezet die samen heel wat watervallen produceren
Come on, het kan iedereen zijn. Wie is er fysiek sterk? Niemand. Geestelijk? 2 personen misschien. Vier topics terug: toen was je vraag terecht geweest, nu is het zeuren om het zeuren.quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Netter had ik het niet kunnen vragenWie stelt zich nou aan met al die gepikeerde posts.
Geraldine kan alles doen. Ik blijf fan van haarquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ben trouwens al sinds sterretje gezocht fan van Geraldine maar wat heeft die afgedaan zeg bah.
Mwah, Geza niet, dat is een speler. Paulien is van een ander niveau. Wat wil zij nou? Naar huis? of niet? Is zij wel een speler, is haar uitspraak om naar huis te willen echt, of is het een onderdeel van haar taktiek?quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zie nu pas episode 9 wat een vuile mensen die Geza en Paulien.
quote:Op [url=\]http://forum.fok.nl/topic/2040000/5/50#133074474]zaterdag 9 november 2013 11:35[/url] schreef Interv het volgende:
[..]
Doe normaal man, jeetje. Er staat niks in. Van de mannen zijn er geestelijk en fysiek niet sterke mensen, van de vrouwen net zo. Die goed in de groep liggen. En dat hier een paar delen wordt gepost over het lichaam van de winnaar (dat is pas een hint) wordt dan weer niet weggehaald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat om de manier waarop en het gejank toen zijn mattie eruit moest, terwijl er van een 'pact' van hun kant ook al lang geen sprake meer was.quote:Op zondag 10 november 2013 00:57 schreef Montagui het volgende:
[..]
Mwah, Geza niet, dat is een speler.
Persoonlijk denk ik dat ze uberhaupt geen problemen met eten hebben maar dat ze dat netjes aangereikt zullen krijgenquote:Op donderdag 7 november 2013 22:39 schreef spapaars het volgende:
Opvallend is in deze reeks, dat het zoeken naar voedsel bijna geen issue meer is.
veel praten en een battle is het nu.
Muah, ze knippen ook een hoop hoor.quote:Op zondag 10 november 2013 13:35 schreef RedFever007 het volgende:
Pas gekeken, lekker dat Geza weg isAlle drie complotmakers (Sef, Jan en Geza) hebben vroegtijdig het veld moeten ruimen
[..]
Persoonlijk denk ik dat ze uberhaupt geen problemen met eten hebben maar dat ze dat netjes aangereikt zullen krijgenWat dat betreft heeft het niets meer met de "odue" ER insteek te maken
![]()
Desalniettemin topseizoen door de interne problemen
Wat is er met zijn hoofd?quote:Op maandag 4 november 2013 16:57 schreef Ripley het volgende:
Kees omdat ie recht door zee en oprecht overkomt, ondanks zijn hoofd.
Als (voormalig) topsporter eist ze enorm veel van zichzelf en is/was ze vooral teleurgesteld in zichtzelf... niet 'slecht tegen haar verlies kunnen'. (Lijkt me trouwens alleen maar een goede eigenschap voor een (top)sporter)quote:Op zondag 10 november 2013 18:44 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wat is er met zijn hoofd?
Geweldig dat Géza eruit ligt, ondanks de poging van de crew om het spel te sturen. Hij vatte het goed op, maar zijn vriendje Sef lag er natuurlijk al uit, dus zo erg was het niet.
Zimra.Ze bakt er voor de rest niks van, maar dit was wel een goede actie van haar.
Paulien kun je er altijd nog uitstemmen. Die heeft nu gewoon 2 eilandraden overleefd dankzij extra stemmen.
Geraldine.Edith.
Voor een (voormalig) topsporter kan ze wel heel slecht tegen haar verlies.
Lijkt me ook niet echt prettig, zoenen na weken niet tanden te poetsen..quote:Op zondag 10 november 2013 16:13 schreef Paul het volgende:
Ja leuk, geloof er niets van trouwens dat hij gezoend zou hebben
Weken lang niet tandenpoetsen? Die mensen poetsen wel 4x per dag hun tanden! Gewoon met je vinger en zee water.quote:Op maandag 11 november 2013 00:04 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet echt prettig, zoenen na weken niet tanden te poetsen..
Maar daar gaat je mond niet frisser van ruiken, natuurlijkquote:Op maandag 11 november 2013 00:10 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Weken lang niet tandenpoetsen? Die mensen poetsen wel 4x per dag hun tanden! Gewoon met je vinger en zee water.
Kees heeft een onbetrouwbaar hoofd vind ik. Een beetje engig.quote:Op zondag 10 november 2013 18:44 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wat is er met zijn hoofd?
Geweldig dat Géza eruit ligt, ondanks de poging van de crew om het spel te sturen. Hij vatte het goed op, maar zijn vriendje Sef lag er natuurlijk al uit, dus zo erg was het niet.
Zimra.Ze bakt er voor de rest niks van, maar dit was wel een goede actie van haar.
Paulien kun je er altijd nog uitstemmen. Die heeft nu gewoon 2 eilandraden overleefd dankzij extra stemmen.
Geraldine.Edith.
Voor een (voormalig) topsporter kan ze wel heel slecht tegen haar verlies.
Uhm, volgens mij begrijp je me verkeerd. Jan heeft exact hetzelfde gedaan, maar het is niet smeriger dan wat Sef en Geza hebben gedaan. Dus het is krom om Jan te veroordelen en Geza te beschermen, terwijl ze zelf bijna op dezelfde manier eruit is gegooid door Sef en Geza. Jan was net zo een kwade genius als Sef en Geza inderdaad. Maar ze nam Geza in bescherming, omdat ze ofwel hypocriet is, ofwel heel erg tactisch, ofwel het gewoonweg niet ziet (en dus naief en een beetje dommig).quote:Op vrijdag 8 november 2013 06:25 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat 'n onzin. Jan was net zo tactisch (en dus 'kwade genius') als Sef en Geza. Het is juist hypocriet om te doen alsof de manier waarop Sef eruit is gespeeld 'mooi spel' en 'vriendelijk tactisch' was en waarop Jan eruit is gespeeld nasty is. Super krom.
En de manier waarop daarover geschreeuwd en gehuild is vind ik vele malen lelijker dan hoe Geza ooit heeft gehandeld in deze editie, en dan heb ik het vooral over die aanstellerij van Kees maar ook over het ordinaire gescheld/gehoon van Anna en Zimra.
Topsporters kunnen per definitie slecht tegen hun verlies. Dat is wat een topsporter beter laat presteren, vroeg of laat.quote:Op zondag 10 november 2013 18:44 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Edith.Voor een (voormalig) topsporter kan ze wel heel slecht tegen haar verlies.
Naww, kan de beste man ook niks aan doenquote:Op maandag 11 november 2013 10:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kees heeft een onbetrouwbaar hoofd vind ik. Een beetje engig.
Dat spreek ik toch ook niet tegen. Zijn hoofd past niet bij zijn okaye gedrag, that's allquote:Op maandag 11 november 2013 16:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Naww, kan de beste man ook niks aan doen
Kees is tof! En grappig, en een goede acteur imho
Arme Kees, hehequote:Op maandag 11 november 2013 16:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat spreek ik toch ook niet tegen. Zijn hoofd past niet bij zijn okaye gedrag, that's all
Mannen niet gelukkigquote:Op maandag 11 november 2013 17:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik denk dat Kees en Hans aps enige twee mannen nu wel in een lastig pakket zitten. Vrouwen zijn kronkelaars als het erop aankomt.
Is ook wel te zien in de rollen waarin hij gecast wordt, hahaquote:Op maandag 11 november 2013 16:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat spreek ik toch ook niet tegen. Zijn hoofd past niet bij zijn okaye gedrag, that's all
kwam ook door die debiel van een Dennis.quote:Op maandag 11 november 2013 17:52 schreef rubbereend het volgende:
Hansin ER nooit je voorkeur zo openlijk maken en al zeker niet als die andere ook sterke spelers zijn. Dan wordt je gesloopt.
Ben ik niet met je eens. Natuurlijk vroeg hij er direct naar, maar, en dit geldt voor elke vraag die hij stelt, je moet erg goed nadenken wat je zegt en hoe je het zeg. Alles kan en zal tegen je worden gebruikt in de eilandraad.quote:Op maandag 11 november 2013 18:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
kwam ook door die debiel van een Dennis.
Nee, Hans moest gewoon het spel spelen.quote:Op maandag 11 november 2013 18:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het is zijn werk om als presentator dat soort dingen te vragen. Maar je moet daar gewoon niet intrappen en een standaard verhaaltje optrommelen dat er zoveel kan gebeuren etc. etc.quote:Op maandag 11 november 2013 18:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee joh complotten op complotten dit seizoenquote:Op donderdag 14 november 2013 20:29 schreef tralalala het volgende:
Oja Gayza eruit, ben benieuwd of het nu een saaie boel wordt.
De dames veranderen nu toch in bitches gone mad?quote:Op donderdag 14 november 2013 20:29 schreef tralalala het volgende:
Oja Gayza eruit, ben benieuwd of het nu een saaie boel wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |