Waarheid als een koequote:Op donderdag 7 november 2013 21:30 schreef Redefine het volgende:
Wordt groter. Volgens mij is dat ook wel een persoonlijk issue van Geza.
slim gewoonquote:Op donderdag 7 november 2013 21:32 schreef Chai het volgende:
Gaat hij het gelijk weer persoonlijk maken![]()
Hij vindt zichzelf sterker dan de vrouwen. Terwijl ik Edith toch hoger in sla dan hem.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:32 schreef tralalala het volgende:
Hij wil niet van de meisjes verliezen.
Ene keer wel andere keer niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:34 schreef zoem het volgende:
Volgens mij loopt het nu tot 22:00, maar dat is toch niet altijd zo
Nee. Maar dat was bij een van de eerste afleveringen ook opeens.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:34 schreef zoem het volgende:
Volgens mij loopt het nu tot 22:00, maar dat is toch niet altijd zo
Die gaat volgende week zeker langs bij een gehandicapte om die te helpen en zo een andere visie op haar persoonlijke luxe leven te krijgen. Oh nee, dat is een ander programma.quote:
En daarvoor wilde hij Geraldine en later Anna eruit hebben, terwijl hij toen de keuze had om voor Paulien en later Paulien en Zimra te gaan.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:38 schreef BillDauterive het volgende:
Weer reclame? Geen wonder dat het programma een kwartier langer duurt.
Wat een domme reactie van Geza, dat eerst die twee meiden eruit moeten, voordat hij eruit gaat, omdat hij dat verdient. Jan verdiende dat ook, maar daar dacht Geza toen ook niet over na.
Dit. Jan was zonder enige twijfel de sterkste speler. Zag je ook wel hoeveel proeven hij gewonnen heeft.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:38 schreef BillDauterive het volgende:
Weer reclame? Geen wonder dat het programma een kwartier langer duurt.
Wat een domme reactie van Geza, dat eerst die twee meiden eruit moeten, voordat hij eruit gaat, omdat hij dat verdient. Jan verdiende dat ook, maar daar dacht Geza toen ook niet over na.
Inderdaad.quote:
Ik moest lachen om het einde van die reclame.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:40 schreef Redefine het volgende:
Redt het leven van een kind met een blauwe fles.
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:41 schreef Redefine het volgende:
Wat een treurigheid is er eigenlijk te zien op RTL5
Met een blauwe fles.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:41 schreef RensAjacied het volgende:
Sla die stylist eens op zijn bakkes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |