quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
quote:Op donderdag 7 november 2013 16:25 schreef Queller het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-na-gijzeling.dhtml
Gofter
Ben er ook bang voor....quote:Op donderdag 7 november 2013 16:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Als ik het nieuws elders lees, denk ik niet dat ze ongedeerd is
Tja, de media hèquote:Op donderdag 7 november 2013 16:43 schreef MissBliss het volgende:
Wat vreselijk zeg
Maar jezus wat een gefaal ook van de mediaWacht dan even met berichtgeving tot je het zeker weet.
Ik heb net een drankspel meegenomen voor de borrel hierquote:Op donderdag 7 november 2013 16:01 schreef Goodbye het volgende:
Alcohol is gewoon puur vergif.
Wel lekker vergif, though.
91,29quote:Op donderdag 7 november 2013 16:29 schreef Greys het volgende:
Mooie boodschappen Q!
Dus zo rond de 100 eu voor de week?
Ik zag het, muizenquote:En ik heb geen boodschappen gedaan, helaas.
Die kast duurde honderd keer langer dan gedacht. Daarna zag ik dat het oud papierdag was, dus dat heb ik allemaal aan de weg gezet. Daarna de lege flessen allemaal weggebracht en gewoon maar boodschappen voor 1 dag gedaan. Daarna de afwas en ik zit net 5 minuten. Geen zin meer nu om te gaanPlus de voorraadkast moet nog uitgesopt en ontmuisd.... voordat ik er boodschappen in ga gooien.
amenquote:Op donderdag 7 november 2013 17:32 schreef indaha het volgende:
Potverdomme laat die kinderen er toch eens buiten als je ruzie hebt![]()
Dát, knoop jezelf aan de hoogste boom op, maak voor mijn part elkaar áf maar blijf GVD met je tengels van een onschuldig kind af.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:32 schreef indaha het volgende:
Potverdomme laat die kinderen er toch eens buiten als je ruzie hebt![]()
Oe, knappe Bietquote:Op donderdag 7 november 2013 17:34 schreef Greys het volgende:
Ja, brrrrrr, echt vreselijk![]()
Ik ga d'r toch maar gewoon Biet z'n nieuwe regencape in gooien hier hoor
[ afbeelding ]
Oh wat gaat dat veel afdrogen schelen
[ afbeelding ]
Goodbye, ik zou een filmpje maken van het aantrekken, maar het is te donker en ik heb geen licht/flits bij het filmen. Maar er was niets raars, ik mocht het ding gewoon aan doen, klittenband voorop, aan de zijkant bij die band en twee elastieken om z'n achterpoten
En Boor is weer intens gelukkig met het doosje waar het in kwam (samen met een groot pak vogelvoer).
[ afbeelding ]
Biet en Boorquote:Op donderdag 7 november 2013 17:34 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goodbye, ik zou een filmpje maken van het aantrekken, maar het is te donker en ik heb geen licht/flits bij het filmen. Maar er was niets raars, ik mocht het ding gewoon aan doen, klittenband voorop, aan de zijkant bij die band en twee elastieken om z'n achterpoten
En Boor is weer intens gelukkig met het doosje waar het in kwam (samen met een groot pak vogelvoer).
[ afbeelding ]
daar wil ik desnoods in mee investeren in een landelijk opknooppunt. Als we die kinderen maar kunnen redden.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:34 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Dát, knoop jezelf aan de hoogste boom op, maak voor mijn part elkaar áf maar blijf GVD met je tengels van een onschuldig kind af.
Ga je in leiden verder studeren volgend jaar ?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:13 schreef Oognip het volgende:
Ik ga morgen 6 uur lang in Leiden bij de uni parkeren, ben heel benieuwd hoe veel me dat gaat kosten
Ja nee, daar worden kinderen gelukkig van.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:34 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Dát, knoop jezelf aan de hoogste boom op, maak voor mijn part elkaar áf maar blijf GVD met je tengels van een onschuldig kind af.
Nee, maar je snapt vast hoe ik dat bedoel....quote:Op donderdag 7 november 2013 17:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja nee, daar worden kinderen gelukkig van.
Als het goed is ga ik daar de master health psychology doenquote:Op donderdag 7 november 2013 17:38 schreef indaha het volgende:
[..]
Ga je in leiden verder studeren volgend jaar ?
Tofquote:Op donderdag 7 november 2013 17:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als het goed is ga ik daar de master health psychology doen
De voorlichting is alleen in het Engels, evenals de master dus dat wordt nog een uitdaging voor mijquote:
True, maar het stadium van samen alles netjes regelen ten behoeve van het kleintje zijn ze dan al lang duidelijk voorbij dus áls dan de stoppen doorslaan, neem dan niet een kind mee in je stompzinnige akties. Maar goed, daar zijn de laatste tijd helaas al meer ouders in doorgeslagen en blijkbaar is het kwetsen van de ander in de allerhoogste en voor normale mensen niet te bevatten graad veel te ver doorgeslagen en het waarom?quote:Op donderdag 7 november 2013 17:39 schreef Oognip het volgende:
Oh, voordat ik iedereen over me heen krijg, natuurlijk is dit een walgelijk iets, maar om de ouders elkaar dan maar laten vermoorden vind ik ook een slecht idee.
ach soms kan het een oplossing zijnquote:Op donderdag 7 november 2013 17:39 schreef Oognip het volgende:
Oh, voordat ik iedereen over me heen krijg, natuurlijk is dit een walgelijk iets, maar om de ouders elkaar dan maar laten vermoorden vind ik ook een slecht idee.
Tóf!quote:Op donderdag 7 november 2013 17:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als het goed is ga ik daar de master health psychology doen
quote:Op donderdag 7 november 2013 17:34 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 jaar en nog een jaar pre-master.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:43 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Tóf!
Hoelang duurt die studie?
Dus het kind afknallen maakt het kind gelukkiger dan dat de depressieve ouder zich verhangt?quote:Op donderdag 7 november 2013 17:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja nee, daar worden kinderen gelukkig van.
Je hebt er zin in hèquote:Op donderdag 7 november 2013 17:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
1 jaar en nog een jaar pre-master.
Dat zeg ik niet?quote:Op donderdag 7 november 2013 17:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus het kind afknallen maakt het kind gelukkiger dan dat de depressieve ouder zich verhangt?
Lees je het niet verkeerd?
Ja, best welquote:
Okquote:Op donderdag 7 november 2013 17:47 schreef Greys het volgende:
Zie boven![]()
Ik had het stukje van knoblauch gemist over het elkaar afmaken.
Ik las alleen 'knoop jezelf op aan de hoogste boom'.
De gijzeling bedoel je?quote:Op donderdag 7 november 2013 17:48 schreef Queller het volgende:
Ik weet het ondertussen niet meer, maar word er een beetje misselijk van..
Hoe je het ook leest, voor ons als "gewone"mensen is het toch niet te bevatten. Wat is er aan vooraf gegaan, vader 40, moeder 20, scharrel die zwanger van hem was en zijn vrouw het niet wist? gewoon slechte relatie en een vechtscheiding van hier tot gunder? Vader of moeder labiel of beiden? zoveel scenario's die wij nooit zullen weten en zeker niet kunnen bevatten.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus het kind afknallen maakt het kind gelukkiger dan dat de depressieve ouder zich verhangt?
Lees je het niet verkeerd?
Ja, maak desnoods elkaar af, in de zin van via de rechter maar dat is niet meer genoeg blijkbaar soms dus in die zin bedoelde ik: knoop jezelf dan maar op maar in alle gevallen geldt: blijf van kinderen áf. Dat dusquote:
Hoe lang ben je met je huidige studie nog bezig? (dus hoe ver is die show nog van je bed verwijderdquote:Op donderdag 7 november 2013 17:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja, best welMaar eerst staan er nog een hoop dingen in de weg van mijn huidige studie die ik eerst moet halen dus het is nog een beetje een-ver-van-m'n-bed-show
Dat ligt er aan of ik alles op tijd af hebquote:Op donderdag 7 november 2013 17:58 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Hoe lang ben je met je huidige studie nog bezig? (dus hoe ver is die show nog van je bed verwijderd)
Dan ga ik een stevig potje duimen en jouw een beetje inschattend ga je dat hartstikke reddenquote:Op donderdag 7 november 2013 18:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat ligt er aan of ik alles op tijd af hebmaar de bedoeling is tot eind dit schooljaar.
Thanksquote:Op donderdag 7 november 2013 18:05 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Dan ga ik een stevig potje duimen en jouw een beetje inschattend ga je dat hartstikke redden
Dat komt vast goedquote:Op donderdag 7 november 2013 18:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat ligt er aan of ik alles op tijd af hebmaar de bedoeling is tot eind dit schooljaar.
Agenda note: donderdag: duimenquote:Op donderdag 7 november 2013 18:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Thanks
Volgende week donderdag is de eerste grote hobbel; portfolio gesprek.
Oeps dat is idd wel ergquote:Op donderdag 7 november 2013 18:13 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik ga weer eens een blunder toegevenIk heb dus écht en geheel totaal geen geheugen voor gezichten, zou bij wijze van spreken mijn eigen meneer niet eens herkennen als die ergens zou lopen waar ik hem niet kan plaatsen
![]()
Afijn, loop bij de Appie en juist omdat ik mensen niet herken kijk ik altijd zo vriendelijk mogelijk (heb ik al eens verteld en denken sommigen dat ze me zouden moeten kennen met allerlei hilarische en leuke ontmoetingen) Maar nu overkwam mij dus totaal het omgekeerde, ik dácht (eindelijk) iemand te herkennen, oude buur van mijn vader dus ik loop op hem af, zo lekker amicaal van "hoi, hoe gaat het met jou en je vrouw en met [naam dochters] Hij keek me áán.....Nou ja, uiteindelijk léék hij eigenlijk niet eens op die man die ik dacht dat het wasHij was het dus ook écht niet
![]()
Maar goed, het was goed bedoeld van mijn kant zal ik maar zeggen![]()
Hoe erg snel kan je in de groente bij de Appie kruipen ? Nou, héél snel
Geloof me, het overkomt me vaker...quote:
Maar Greys en Queller vinden jou wel hoorquote:Op donderdag 7 november 2013 18:18 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Geloof me, het overkomt me vaker...
Sterker nog, stél ik kom tijdens de open dag zaterdag Greys en Queller tegen, grote kans dat ik ze totáál voorbij loop (the horror)
Maar soms staat mijn antennetje goed en sukkel ik precies op tijd nét goed
Dat wel indien ze me wíllen vindenquote:Op donderdag 7 november 2013 18:22 schreef indaha het volgende:
[..]
Maar Greys en Queller vinden jou wel hoor
wauw echt leuk hoor. Biet en Boor, het olijke duoquote:Op donderdag 7 november 2013 17:34 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij zal ongetwijfeld hetzelfde denken...quote:Op donderdag 7 november 2013 18:55 schreef Adnap het volgende:
Wat walgelijk, hoop dat mijn ex niet zo debiel gaat doen.
quote:Op donderdag 7 november 2013 18:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij zal ongetwijfeld hetzelfde denken...
wat denk je van die kinderen op die school die een halve dag door de politie gesloten gehouden werd.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:57 schreef Cat22 het volgende:
Dat is drama in mijn provincie.Ik ken wat mensen in Reuver, ben benieuwd of en hoeveel impact het op hen heeft gehad.
ik vrees dat die gelijk heeft.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:00 schreef Laysa het volgende:
Er lopen meer gekken buiten het psychiatrisch ziekenhuis dan binnen, zei mijn vader altijd.
Maar heb je redenen om te denken dat ie het wel zou doen?quote:Op donderdag 7 november 2013 18:55 schreef Adnap het volgende:
Wat walgelijk, hoop dat mijn ex niet zo debiel gaat doen.
Boor en Biet !!!!![]()
![]()
![]()
zoiets is niet te voorspellen toch?quote:Op donderdag 7 november 2013 19:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar heb je redenen om te denken dat ie het wel zou doen?
Naja, ik neem niet aan dat iemand zomaar iets roept zonder dat ze daar redenen voor heeft.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
zoiets is niet te voorspellen toch?
ze hebben geen hiv maar wel een ander virus toch? en daar kun je wel degelijk snel dood aangaan.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:12 schreef Qwea het volgende:
OMFG.
Ik krijg een mailtje van mijn EHBO verenigingDeze woensdag was er iemand geweest die had geclaimd dat ELKE vleermuis in nederland het HIV virus bij zich draagt. En als je gebeten word krijg je aids / moet je je laten testen.
Men heeft serieus het GGD gebeld om het na te vragen. En de LCI.
Echt hoorVolgens mij worden die EHBO diploma's uitgedeeld bij een pakje boter ofzo
*vlag weer naar binnen haalt, ballonnen lek prikt, slingers bij grofvuil gooit*quote:Op donderdag 7 november 2013 19:13 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ze hebben geen hiv maar wel een ander virus toch? en daar kun je wel degelijk snel dood aangaan.
Stuur het naar Greys op...die moet toch nog naar de stortquote:Op donderdag 7 november 2013 19:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
*vlag weer naar binnen haalt, ballonnen lek prikt, slingers bij grofvuil gooit*
Hondsdolheid is het enige tot nu toe.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:13 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ze hebben geen hiv maar wel een ander virus toch? en daar kun je wel degelijk snel dood aangaan.
Ja, maar jij bent ook een mensquote:Op donderdag 7 november 2013 19:21 schreef Adnap het volgende:
[..]
T is en blijft een mens, mensen die soms rare dingen doen zoals blijkt. Met of zonder voorgeschiedenis
Nou, ik niet. Als je daadwerkelijk bang bent dat zoiets gaat gebeuren, doe je er alles aan zoiets te verhoeden. Alles. En daaronder valt wat mij betreft geen suggestief berichtje op internet zetten over je grote boze ex, maar real life actie. En ook alleen dat laatste. Meer in het algemeen vind ik zo'n sneer bijzonder misplaatst, zeker als het over je kinderen gaat.quote:
A zeg je wel en B als je niet bang bent dan is het wel een hele rare opmerking, mijn inziens.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:40 schreef Adnap het volgende:
[..]
A zeg ik dat niet en B ben ik daar niet bang voor maar zeg ik dit als algemene opmerking.
En als algemene opmerking vind ik hem bijzonder misplaatst, zeker als ik het algemene beeld dat je hier van je ex schetst voor de geest haal.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:40 schreef Adnap het volgende:
[..]
A zeg ik dat niet en B ben ik daar niet bang voor maar zeg ik dit als algemene opmerking.
Nee, dat denk ik niet, vandaar dat ik niet snap dat toek jou snapt. Ik zie je bericht als een nodeloze sneer naar je ex. Bovendien zijn je kinderen op een leeftijd dat meelezen geen ondenkbaar scenario is. Ik vind je opmerkingen weinig tof, ook voor hen.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:40 schreef Adnap het volgende:
[..]
A zeg ik dat niet en B ben ik daar niet bang voor maar zeg ik dit als algemene opmerking. En C wat denk je dat ik zou doen ? Lijdzaam wachtenduhhh
Jezusquote:Op donderdag 7 november 2013 19:41 schreef Adnap het volgende:
Nou ik ga wel weer, blijkbaar kan ik mij vandaag niet goed uitdrukken tov een paar mensen
Die niet, dat is mijn Heldquote:
ik kan dat niet goed uitleggen. Maar kan me voorstellen dat als de relatie al rot is je na dit soort nieuws onzeker wordt.quote:
Dan is het juist een goede reden om aan die rotte relatie te werken. Tot op heden komen die familiedrama's niet uit het niets, als je bang bent de volgende te zijn (en dan zou het wel een concrete angst zijn, hetgeen adnap nu juist ontkent, maar stel dat) ga je dus als de sodemieter werken aan je relatie met je ex en je vechtscheiding tot echtscheiding ombouwen. Maar kennelijk is er geen reden voor vrees, maar is het een algemene opmerking, dus dan is dit allemaal niet van toepassing.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik kan dat niet goed uitleggen. Maar kan me voorstellen dat als de relatie al rot is je na dit soort nieuws onzeker wordt.
MD moet ik serieus uitleggen dat een relatie niet te redden is vanuit 1 kant?quote:Op donderdag 7 november 2013 19:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan is het juist een goede reden om aan die rotte relatie te werken. Tot op heden komen die familiedrama's niet uit het niets, als je bang bent de volgende te zijn (en dan zou het wel een concrete angst zijn, hetgeen adnap nu juist ontkent, maar stel dat) ga je dus als de sodemieter werken aan je relatie met je ex en je vechtscheiding tot echtscheiding ombouwen. Maar kennelijk is er geen reden voor vrees, maar is het een algemene opmerking, dus dan is dit allemaal niet van toepassing.
En die familiedrama's wat er ook aan de hand is ,is nooit een reden of excuus om een onschuldig kind te dodenquote:Op donderdag 7 november 2013 19:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan is het juist een goede reden om aan die rotte relatie te werken. Tot op heden komen die familiedrama's niet uit het niets, als je bang bent de volgende te zijn (en dan zou het wel een concrete angst zijn, hetgeen adnap nu juist ontkent, maar stel dat) ga je dus als de sodemieter werken aan je relatie met je ex en je vechtscheiding tot echtscheiding ombouwen. Maar kennelijk is er geen reden voor vrees, maar is het een algemene opmerking, dus dan is dit allemaal niet van toepassing.
indahaquote:Op donderdag 7 november 2013 19:52 schreef indaha het volgende:
[..]
En die familiedrama's wat er ook aan de hand is ,is nooit een reden of excuus om een onschuldig kind te doden
Ik begrijp je punt/gevoel in deze, maar soms vált er niet 'als de sodemieter te werken aan de relatie met je ex en de vechtscheiding tot echtscheiding om te bouwen'. Ik ken diverse voorbeelden in mijn directe omgeving waar het echt echt écht niet kan, er valt niets om te bouwen, als de ex dat niet wil.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dat zeg ik toch ook helemaal niet???quote:Op donderdag 7 november 2013 19:52 schreef indaha het volgende:
[..]
En die familiedrama's wat er ook aan de hand is ,is nooit een reden of excuus om een onschuldig kind te doden
Dan heb ik je verkeerd begrepen ,maar het kwam op mij zo over alsof als de ex maar hard genoeg probeert om de relatie goed te houden er dan een drama voorkomen kan worden en dit is niet altijd zo.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dat zeg ik toch ook helemaal niet???
adnap is oud en wijs genoeg denk ikquote:Op donderdag 7 november 2013 19:55 schreef Laysa het volgende:
Ik denk dat het punt meer is dat je dit niet zo klakkeloos op Internet moet gaan zetten....althans dat is mijn gedachte en ik dacht ook die van m_d![]()
Dat blijft je nl achtervolgen
En dus?quote:Op donderdag 7 november 2013 19:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
adnap is oud en wijs genoeg denk ik
Daar ben ik het ook wel mee eens, dat je zulke dingen niet op internet moet roepen.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:55 schreef Laysa het volgende:
Ik denk dat het punt meer is dat je dit niet zo klakkeloos op Internet moet gaan zetten....althans dat is mijn gedachte en ik dacht ook die van m_d![]()
Dat blijft je nl achtervolgen
Nee, het punt dat ik wil maken is dat ALS er gegronde vrees zou zijn om voor het leven van je kinderen te vrezen je niet op internet suggestieve opmerkingen gaat maken over je ex, maar real life actie onderneemt.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:56 schreef indaha het volgende:
[..]
Dan heb ik je verkeerd begrepen ,maar het kwam op mij zo over alsof als de ex maar hard genoeg probeert om de relatie goed te houden er dan een drama voorkomen kan worden en dit is niet altijd zo.
Ik kijk mee hoor, maar eerst GTSTquote:Op donderdag 7 november 2013 20:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook wel mee eens, dat je zulke dingen niet op internet moet roepen.
Het enige waar ik het niet helemaal mee eens ben is het 'als je daar bang voor bent ga je gewoon als de donder aan die relatie met je ex werken', want best vaak is dat onmogelijk, hoe graag jij ook wilt.
Ik durf het bijna niet te zeggen in deze serieuze discussie maar ik doe het toch: Zometeen lekker Geer en Goor kijken
Ik zeg helemaal nergens 'gewoon'. Het is verre van eenvoudig namelijk. En nee, dat kan je ook zeker niet alleen, daar zijn er altijd twee voor nodig. Maar het is hoe dan ook nuttiger om te proberen om de relatie te verbeteren dan om op internet sneren over hem neer te zetten. Dat doet de relatie namelijk nooit goed, zeker niet als hij het ooit leest of, god verhoede, je kinderen het ooit lezen...quote:Op donderdag 7 november 2013 20:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook wel mee eens, dat je zulke dingen niet op internet moet roepen.
Het enige waar ik het niet helemaal mee eens ben is het 'als je daar bang voor bent ga je gewoon als de donder aan die relatie met je ex werken', want best vaak is dat onmogelijk, hoe graag jij ook wilt.
Ik durf het bijna niet te zeggen in deze serieuze discussie maar ik doe het toch: Zometeen lekker Geer en Goor kijken
Ja maar ik denk dat ze het meer zo bedoelde zoals Rewimo zegt , dat iedereen die kinderen en een ex heeft waarmee de relatie misschien minder goed is daar wel even aan denkt op dit soort dagenquote:Op donderdag 7 november 2013 20:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, het punt dat ik wil maken is dat ALS er gegronde vrees zou zijn om voor het leven van je kinderen te vrezen je niet op internet suggestieve opmerkingen gaat maken over je ex, maar real life actie onderneemt.
ga ik niet mijn mening geven of ze iets wel of niet moet delen.quote:
Oeh, ik keek nooit GTST maar laatst (ik geloof vlak voordat The Voice begonquote:
Nee, ik vertrouw echt vanzelfsprekend in mensen, na wat ik heb meegemaakt...quote:Op donderdag 7 november 2013 20:06 schreef indaha het volgende:
Maar ik hoop van harte dat niemand van jullie ooit zoiets hoeft mee te maken want het verandert echt je vertrouwen in mensen , dat is namelijk nooit meer vanzelfsprekend .
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op donderdag 7 november 2013 20:06 schreef indaha het volgende:
Maar ik hoop van harte dat niemand van jullie ooit zoiets hoeft mee te maken want het verandert echt je vertrouwen in mensen , dat is namelijk nooit meer vanzelfsprekend .
Dit was als algemene wens bedoeld en niet alleen aan jou gericht, maar jij begrijpt dan ook precies wat ik bedoelquote:Op donderdag 7 november 2013 20:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, ik vertrouw echt vanzelfsprekend in mensen, na wat ik heb meegemaakt...
huh?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:08 schreef Greys het volgende:
Wat een rare wending neemt dit gesprek, of ligt dat aan mij?
Hoe laat moet jij ongeveer weg de 26e vanuit de sauna?quote:
Zeer nuttigquote:
Ik app je wel even.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe laat moet jij ongeveer weg de 26e vanuit de sauna?
Moet ik je dan daarna op station Gouda zetten, ja he?
Halen we de half negen wapper denk je of niet? (Geen ramp als het niet lukt hoor).
hier wel. gelukkig droogt de vloer snel want er lagen echt plasjes regen op de grond van katten die zich uitschudden.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:13 schreef indaha het volgende:
[..]
Zeer nuttigregent het bij jou ook al de hele dag
Ja.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:13 schreef indaha het volgende:
[..]
Zeer nuttigregent het bij jou ook al de hele dag
Zie je appquote:Op donderdag 7 november 2013 20:13 schreef Greys het volgende:
Zo, dan kan je daar even op broeden, tozzooooo
Komt door dat gewapperquote:Op donderdag 7 november 2013 20:28 schreef Greys het volgende:
Ik zag net per ongeluk iets over die supertyfoon op de FilipijnenWindstoten van 370 km/u, wtf!
Sorryquote:
Nu durf ik niet meerquote:
Ik ben het met je eensquote:Op donderdag 7 november 2013 20:23 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik snap beide kanten eigenlijk wel van Adnap en ook van de rest.
Wat ik echt never ooit zal kunnen snappen is dat mensen die ooit veel van elkaar gehouden hebben en vanuit (meestal) die mooie relatie kinderen krijgen, uit elkaar gaan, meteen de kinderen tegen pappa of mamma opzetten of die kinderen als machtsmiddel inzetten, er een compleet juridisch circus van maken om er beiden zo ( ook financieél) goed mogelijk uit te komen, elkaar over de rug van kwetsbare kinderen finaal de grond in trappen. Dat schijnt al een soort van gemeengoed te zijn, getuige ál die vele topics of net zoveel fora.
Ik wordt daar dus persoonlijk kotsstrontmisselijk van. eerst die liefde, de bombariebruiloften die blijkbaar nodig zijn en paar jaar later elkaar zo ongeveer letterlijk de tent uit meppen met net zo veel haat als er eerst liefde (leek te zijn?) was.. Prima maar zodra er kinderen zijn: hou je in, gedraag je als een OUDER en ga dan ook zo als OUDERS met elkaar om. Kan mij geen reet schelen dat je de pest aan elkaar hebt na al die o zo, naar de buitenwereld geopenbaarde "liefde"maar in hemelsnaam, ge- en misbruik nooit ooit je kinderen als pion. Die kinderen zijn van beiden en tuurlijk, als één partner vreemdgaat, liegt, bedriegt of zo heb je het volste recht in de hemel te willen pissen maar NIET over de rug van kinderen.
Man en ik hadden het er net ernstig over wij zouden onze HHH niet eens willen, laat stáán slachtoffer láten worden igv een echtscheiding (zeg nooit nooit maar toch). en dat is nog maar een hond.
Dat iemand het dan een kind/kinderen kan aandoen om die in te zetten om zijn/haar gelijk te halen, op welke gruwelijke wijze ook is imho absoluut het ergste wat een mens in zijn kop kan halen, laat staan eigen kind te doden om de ex een hak te zetten.
En ik zei al eerder, als vaders hun eigen kroost vermoorden zijn de reacties door den lande niet van de lucht maar die moeder die onlangs haar kinderen vermoord heeft, daar hoor je niks over. Nergens en nada.
Het verontrust me dat het eigenlijk overal kan liggen te sluimeren bij zoveel mensen die uit elkaar gaan. Is het dan werkelijk zo moeilijk om net zo netjes uit elkaar te gaan als dat je bij elkaar gekomen bent, ooit uit liefde? Blijkbaar wel want vechten is populair als A B niet meer wil of andersom.Koste wat kost maar men wil maar zij./haar gelijk halen.
Ik heb, hoewel dat zo moe en hoort te zijn, respect voor de ouders die wél normaal uit elkaar kunnen gaan maar die lijken zeldzaam te worden. Raar is dat, dat je respect hebt voor mensen die het zo doen zoals het normaal zou moeten zijn.
Zo, het hele epistel is er uitMaar het raakt me dan ook zeer.
Ja minstensquote:
Boooooh! Sushi, sushi, vakantie, sjoel, sauna én massage in drie weken!quote:Op donderdag 7 november 2013 20:31 schreef Greys het volgende:
Ik ben al echt een tijd niet in de sauna geweest, voor mijn doen
Echt superveel zin in
Nu Geer en Goor.
First things first
En weer thuis.quote:
het is ook een keer klaar met stoer zijn, en kramp sucksquote:Op donderdag 7 november 2013 20:36 schreef Bamba het volgende:
Jezus, mijn man heeft veel operaties en pijn gehad zonder een kik te geven en nu krijgt 'ie kramp in z'n benen en de hele wereld vergaat geloof ikLogisch
Blijkbaarquote:Op donderdag 7 november 2013 20:38 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
het is ook een keer klaar met stoer zijn, en kramp sucks
Jeetje, weer weggevallen? Gelukkig was hij nu op de juiste plek en konden ze meteen actie ondernemen. Hopelijk weten jullie snel meer!!quote:Op donderdag 7 november 2013 20:39 schreef indaha het volgende:
Vanmorgen was hij de krant aan het lezen en werd hij weer raar in zijn hoofd en viel even weg, zijn ziekenhuisbuurman drukte op de bel en de dokter kwam maar toen kwam hij weer bij.
Ze hebben een hersenfilmpje gemaakt en een echo van zijn nek maar we weten nog niets van uitslagen.
Ik heb zelf het idee maar ik ben geen dokter natuurlijkdat er iets klem zit in zijn nek en wat dan een soort kortsluiting veroorzaakt
Hoop dat het snel duidelijk is wát het veroorzaakt, zo triest voor hem ook, die onduidelijkheid maar wat jij zegt klinkt best logisch.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:39 schreef indaha het volgende:
Vanmorgen was hij de krant aan het lezen en werd hij weer raar in zijn hoofd en viel even weg, zijn ziekenhuisbuurman drukte op de bel en de dokter kwam maar toen kwam hij weer bij.
Ze hebben een hersenfilmpje gemaakt en een echo van zijn nek maar we weten nog niets van uitslagen.
Ik heb zelf het idee maar ik ben geen dokter natuurlijkdat er iets klem zit in zijn nek en wat dan een soort kortsluiting veroorzaakt
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:39 schreef indaha het volgende:
kan dit in 1 smsje?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:23 schreef knoblaucha6 het volgende:
Héél verhaal, forgive me![]()
Ik snap beide kanten eigenlijk wel van Adnap en ook van de rest.
Wat ik echt never ooit zal kunnen snappen is dat mensen die ooit veel van elkaar gehouden hebben en vanuit (meestal) die mooie relatie kinderen krijgen, uit elkaar gaan, meteen de kinderen tegen pappa of mamma opzetten of die kinderen als machtsmiddel inzetten, er een compleet juridisch circus van maken om er beiden zo ( ook financieél) goed mogelijk uit te komen, elkaar over de rug van kwetsbare kinderen finaal de grond in trappen. Dat schijnt al een soort van gemeengoed te zijn, getuige ál die vele topics of net zoveel fora.
Ik wordt daar dus persoonlijk kotsstrontmisselijk van. eerst die liefde, de bombariebruiloften die blijkbaar nodig zijn en paar jaar later elkaar zo ongeveer letterlijk de tent uit meppen met net zo veel haat als er eerst liefde (leek te zijn?) was.. Prima maar zodra er kinderen zijn: hou je in, gedraag je als een OUDER en ga dan ook zo als OUDERS met elkaar om. Kan mij geen reet schelen dat je de pest aan elkaar hebt na al die o zo, naar de buitenwereld geopenbaarde "liefde"maar in hemelsnaam, ge- en misbruik nooit ooit je kinderen als pion. Die kinderen zijn van beiden en tuurlijk, als één partner vreemdgaat, liegt, bedriegt of zo heb je het volste recht in de hemel te willen pissen maar NIET over de rug van kinderen.
Man en ik hadden het er net ernstig over wij zouden onze HHH niet eens willen, laat stáán slachtoffer láten worden igv een echtscheiding (zeg nooit nooit maar toch). en dat is nog maar een hond.
Dat iemand het dan een kind/kinderen kan aandoen om die in te zetten om zijn/haar gelijk te halen, op welke gruwelijke wijze ook is imho absoluut het ergste wat een mens in zijn kop kan halen, laat staan eigen kind te doden om de ex een hak te zetten.
En ik zei al eerder, als vaders hun eigen kroost vermoorden zijn de reacties door den lande niet van de lucht maar die moeder die onlangs haar kinderen vermoord heeft, daar hoor je niks over. Nergens en nada.
Het verontrust me dat het eigenlijk overal kan liggen te sluimeren bij zoveel mensen die uit elkaar gaan. Is het dan werkelijk zo moeilijk om net zo netjes uit elkaar te gaan als dat je bij elkaar gekomen bent, ooit uit liefde? Blijkbaar wel want vechten is populair als A B niet meer wil of andersom.Koste wat kost maar men wil maar zij./haar gelijk halen.
Ik heb, hoewel dat zo moe en hoort te zijn, respect voor de ouders die wél normaal uit elkaar kunnen gaan maar die lijken zeldzaam te worden. Raar is dat, dat je respect hebt voor mensen die het zo doen zoals het normaal zou moeten zijn.
Zo, het hele epistel is er uitMaar het raakt me dan ook zeer
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:36 schreef Bamba het volgende:
Jezus, mijn man heeft veel operaties en pijn gehad zonder een kik te geven en nu krijgt 'ie kramp in z'n benen en de hele wereld vergaat geloof ikLogisch
Dus hij ligt nog steeds in het ziekenhuis? Ik hoop maar dat ze er snel achterkomen wat er nou aan de hand is.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:39 schreef indaha het volgende:
haha, ik snap een beetje, denk ik wat je bedoelt, hebben ze terecht echt gemeen fikse pijn, hoor je ze niet, hebben ze een simpel griepje of zo dan hoor je ze des te beter, dat wat je bedoelt?quote:
Nou op zich is hij niet echt van het klagen hoor, hij heeft nu ook flinke koorts en heel veel hoor ik hem er niet over. Maar ik had nu echt zoiets van: get over itquote:Op donderdag 7 november 2013 20:49 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
haha, ik snap een beetje, denk ik wat je bedoelt, hebben ze terecht echt gemeen fikse pijn, hoor je ze niet, hebben ze een simpel griepje of zo dan hoor je ze des te beter, dat wat je bedoelt?
beetje lang voor tussen het laden van missies in GTAquote:Op donderdag 7 november 2013 20:46 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik vrees van nietmaar hoezo Toek??
Nee hoor, gewoon reéelquote:Op donderdag 7 november 2013 20:50 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nou op zich is hij niet echt van het klagen hoor, hij heeft nu ook flinke koorts en heel veel hoor ik hem er niet over. Maar ik had nu echt zoiets van: get over it![]()
![]()
Wat ben ik eigenlijk gemeen![]()
Het laden tussen de ? van de watte? (en ja, totale noob in zulksquote:Op donderdag 7 november 2013 20:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
beetje lang voor tussen het laden van missies in GTA[quote]
Op donderdag 7 november 2013 20:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
beetje lang voor tussen het laden van missies in GTA
tussen 2 spelletjes in grand theft auto door krijg ik het niet gelezenquote:Op donderdag 7 november 2013 20:56 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Het laden tussen de ? van de watte? (en ja, totale noob in zulks)
Oh, wacht , be-richt-is-véél-te-lang, Yèp, 't was dan ook erg op z'n Knoblauchs![]()
ja, nou, dús, énquote:Op donderdag 7 november 2013 21:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
tussen 2 spelletjes in grand theft auto door krijg ik het niet gelezen
Ja dat moest ik nu ook doen, maar ik heb een peesontsteking in m'n pols, dus echt lekker voelde dat ook niet voor mij. Maar ik moet dan maar niet zeuren bij wijze van sprekenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:10 schreef ferrari_rood het volgende:
imdaha![]()
kramp is ook echt verschrikkelijk. ik lijd altijd in stilte maar vriend springt altijd kermend uit zijn bed en dan denk ik ook. ik geef dan even tegendruk en het is over. ik heb er altijd nog een dag last van.
beterschap voor je man bamba
ik zette altijd af tegen het bed. maar na de verhuizing zit het voetbord niet echt goed meer dus die duw ik er dan uit. dat werkt niet hequote:Op donderdag 7 november 2013 21:23 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ja dat moest ik nu ook doen, maar ik heb een peesontsteking in m'n pols, dus echt lekker voelde dat ook niet voor mij. Maar ik moet dan maar niet zeuren bij wijze van spreken![]()
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:30 schreef Ingetje79 het volgende:
En nog even hulde voor Greys trouwens
Ik kom met alle liefde een keer met je boodschappen doen
Haha, dat werkt niet echt neequote:Op donderdag 7 november 2013 21:29 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ik zette altijd af tegen het bed. maar na de verhuizing zit het voetbord niet echt goed meer dus die duw ik er dan uit. dat werkt niet he
jij ook beterschap overgehouden aan sieraden maken?
Net als dat ik uit een van jouw berichten gister echt serieus als eerste het woord CHEESECAKE piktequote:
Baby-stepsquote:Op donderdag 7 november 2013 21:31 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik vond het een allemachtige pokkedag (je kent me, halverwege zie ik door de bomen het bos niet meer![]()
) maar nu ben ik toch wel heel content met het resultaat
Dat mag want je hebt je de kolere gewerktquote:Op donderdag 7 november 2013 21:31 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik vond het een allemachtige pokkedag (je kent me, halverwege zie ik door de bomen het bos niet meer![]()
) maar nu ben ik toch wel heel content met het resultaat
Lekkahlekkah!quote:Op donderdag 7 november 2013 21:32 schreef Laysa het volgende:
Ik heb net een mini assortie verorberd van blokjes belegen kaas, brie en stukjes worst
ik heb geen kramp en geen enge exenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zie ook altijd alleen de zonnige berichten hier; kramp en enge exen heb ik nietssss over gelezen
ik heb nog maar 28 minuten gelezenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekkahlekkah!![]()
Zeg eens eerlijk, kreeg jij ongeveer een half uur gelezen ineens ook trek in versche appeltaert?
owwww, valsert, ik lust het allemaal * stom-stom intikt hoe lang het rijden is naar Nijmegen* Te langquote:Op donderdag 7 november 2013 21:32 schreef Laysa het volgende:
Ik heb net een mini assortie verorberd van blokjes belegen kaas, brie en stukjes worst
jaquote:Op donderdag 7 november 2013 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekkahlekkah!![]()
Zeg eens eerlijk, kreeg jij ongeveer een half uur gelezen ineens ook trek in versche appeltaert?
Dat vraag ik me ook altijd af. Of je dan niet ergens een onderbuikgevoel had over zo'n persoon. Ik kan me bijna niet voorstellen dat iemand zo kan veranderen na een scheiding (gelukkig maar).quote:Op donderdag 7 november 2013 21:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik heb geen kramp en geen enge exen
Ik vraag me wel af of enge exen altijd eng worden ná een relatie of dat het altijd al engerds waren
Laysa en ik keken Geer en Goor, die kregen een zelfgebakken appeltaart van de buurvrouw en het zag er zo lekker uitquote:Op donderdag 7 november 2013 21:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik heb nog maar 28 minuten gelezen
Engerds kunnen heel eng lang doen alsof ze niet eng zijn maar als ze de kans krijgen , zeker door in hun ogen enge exen komt die engigheid weer bovendrijven en worden ze soms echt eng éng.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik heb geen kramp en geen enge exen
Ik vraag me wel af of enge exen altijd eng worden ná een relatie of dat het altijd al engerds waren
Waarrr?quote:Op donderdag 7 november 2013 21:36 schreef Laysa het volgende:
ennnnnnnnnnnnn cheap ass goeiekoop...een groot stuk worst voor 0,99 cent en brie van 0,89 cent....de blokjes kaas waren wel over de 1, 50 geloof ik
de brie en kaas van de c1000 en de worst bij de AH....ik ga eigenlijk altijd voor de euroshopper produkten met dit soort dingen.quote:
Nu heb ik hongerquote:Op donderdag 7 november 2013 21:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Shabucheesecakeappeltaart.
Waar ging het ook alweer over?
Excellente keuzequote:Op donderdag 7 november 2013 21:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik ga misschien maandag, mag van deeen tentje uitkiezen om te eten en hij trakteert.
En uiteindelijk heb je daardoor nu nu ook twee helemaal niet enge mupkes . tadááá, alles heeft zo zijn doelquote:Op donderdag 7 november 2013 21:36 schreef ferrari_rood het volgende:
ik maak zulke lades schoon met dettol zeker als ze er al een poosje staan.
ik heb een enge ex. die was ook snel ex want mijn gevoel over hem was niet goed toen.
geloof alleen over vretenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Shabucheesecakeappeltaart.
Waar ging het ook alweer over?
Ik heb Skippy ontdekt. Nu is het uit met Calvé.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
de brie en kaas van de c1000 en de worst bij de AH....ik ga eigenlijk altijd voor de euroshopper produkten met dit soort dingen.
pindakaas overigens alleen van Calvé
Zeker Shabu doenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik ga misschien maandag, mag van deeen tentje uitkiezen om te eten en hij trakteert.
Join the club, ik ga ook ómquote:Op donderdag 7 november 2013 21:40 schreef indaha het volgende:
Ik hou van cheap, Greys je hebt me geinspireerd , ik kan ook nog bezuinigen
Als je maar wel gewoon lekkere dingen blijft nemenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:40 schreef indaha het volgende:
Ik hou van cheap, Greys je hebt me geinspireerd , ik kan ook nog bezuinigen
En dát is dus even zoeken, proeven en beslissen waar en wat.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je maar wel gewoon lekkere dingen blijft nemen
Ik hou van eten , dat neemt niemand me afquote:Op donderdag 7 november 2013 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je maar wel gewoon lekkere dingen blijft nemen
ah jah ff verwarming uitzettenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:44 schreef Greys het volgende:
Ik vind het (tot nu toe, ben nog amper begonnen![]()
) wel leuk, bezuinigen.
Doe nu ook al een paar dagen braaf een uur voordat ik naar bed ga de verwarming uit
En veel vaker het keukenlicht uit bv als ik er toch een tijd niet hoef te zijn.
Als het een verplichting is, dan maar het beste van maken en iets heel lekkers nemenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:43 schreef Laysa het volgende:
Ik ga morgen uit eten....en ik heb geen zin, maar laatste keer verplichting enzo
Die schijnt zó top te zijn!quote:Op donderdag 7 november 2013 21:44 schreef roos85 het volgende:
[..]
Of een Turks restaurantje.. de Obba in Rotterdam..
Wij hebben sinds 4 jaar vloerverwarming en die draait heel rustig maar wel 24/7 indien nodig, dat scheelt behoorlijk in de stookkosten want altijd 24/7 behaaglijk. Had ik echt nooit verwacht.quote:
Hebben we al keer gegeten, was erg lekker!quote:Op donderdag 7 november 2013 21:45 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Die schijnt zó top te zijn!
Nog nooit daar gegeten maar hoor er vaker over
Gaan we een keer met allen-die-in-de-buurt-van-Rotterdam-meetje-doen daar. (of ook die daar buiten erbij)quote:Op donderdag 7 november 2013 21:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hebben we al keer gegeten, was erg lekker!
Dus vandaar mijn twijfel![]()
Das ook een idee jaquote:Op donderdag 7 november 2013 21:50 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Gaan we een keer met allen-die-in-de-buurt-van-Rotterdam-meetje-doen daar. (of ook die daar buiten erbij)
Opgelost, slotje
Stort dan je ziel uit, zielig vanwege De Grote Opruiming en vergeet niet de Zielig Vanwege Grote Gemene Tandarts en eis dan enkel daar al om iets anders dan patatquote:Op donderdag 7 november 2013 21:51 schreef Greys het volgende:
Mijn ouders komen zondag en Shabu Zoetermeer is net verhuisd (naar een pand 200 meter verderop![]()
) en hebben 10% korting in november. Dus ik vroeg mijn moeder al hoe laat ik zou reserveren. Zegt ze "Nou we hebben vrijdag al een etentje en zaterdag ook al, dus vinden jullie het erg als we gewoon een patatje ofzo halen zondag?". Nee hoor mam
(jawelllllllllllll
)
Groot gelijk!quote:Op donderdag 7 november 2013 21:43 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik hou van eten , dat neemt niemand me af, maar het kan goedkoper en van alle geld wat ik uitspaar kan ik een keer extra naar Shabu
, win-win situatie noemen we dat
Klein half uur met de trein/autoquote:Op donderdag 7 november 2013 21:57 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Woon jij ook zo dicht bij die o zo grote stad?
Zodra je er weer zin in hebt en het niet aanvoelt als verplichting doen we Shabuutjequote:Op donderdag 7 november 2013 21:43 schreef Laysa het volgende:
Ik ga morgen uit eten....en ik heb geen zin, maar laatste keer verplichting enzo
quote:Op donderdag 7 november 2013 22:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zodra je er weer zin in hebt en het niet aanvoelt als verplichting doen we Shabuutje
Ik zie het netquote:Op donderdag 7 november 2013 21:58 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
ja, dûh, kramp is hier vanavond al besproken, je bent te laat
*kuch* Kerst *kuch*quote:Op donderdag 7 november 2013 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Soms kunnen zelfs de allerleukste dingen aanvoelen als verplichting
Ik wel een hele 10 minuten met de auto (buiten de spits dan)quote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Soms kunnen zelfs de allerleukste dingen aanvoelen als verplichting
Net wat dichterbij dus..quote:Op donderdag 7 november 2013 22:05 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik wel een hele 10 minuten met de auto (buiten de spits dan)
![]()
is het net jeu de boules, wie het dichts bij het rode balletje komt?![]()
Ownee, want dat wint Toek
Ja bijvoorbeeldquote:
eh ja duidelijkquote:Op donderdag 7 november 2013 21:36 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Engerds kunnen heel eng lang doen alsof ze niet eng zijn maar als ze de kans krijgen , zeker door in hun ogen enge exen komt die engigheid weer bovendrijven en worden ze soms echt eng éng.
Of naar Sushi-Weird. Scheelt ook nog in trein- en benzinekosten.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:43 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik hou van eten , dat neemt niemand me af, maar het kan goedkoper en van alle geld wat ik uitspaar kan ik een keer extra naar Shabu
, win-win situatie noemen we dat
Het ís dat ik daar geen verplichtingen meer voor heb maar ik snap-m volkómenquote:
Zie je nou dat je hele stress van vandaag altijd wel op de één of andere manier beloont wordt!quote:Op donderdag 7 november 2013 22:07 schreef Greys het volgende:
Mijn moeder vroeg 'Zeg, kunnen we dit jaar Kerst op 27 december vieren? Je zus moet werken met Kerst, zullen we de 27e december afspreken in Shabu Amersfoort en dat dan Kerst noemen?".
OMG OMG OMG![]()
Mijn ideale Kerst dit jaar!
Ik wil jouw oudersquote:Op donderdag 7 november 2013 22:07 schreef Greys het volgende:
Mijn moeder vroeg 'Zeg, kunnen we dit jaar Kerst op 27 december vieren? Je zus moet werken met Kerst, zullen we de 27e december afspreken in Shabu Amersfoort en dat dan Kerst noemen?".
OMG OMG OMG![]()
Vorig jaar was hier nogal veel drama enzoquote:Op donderdag 7 november 2013 22:07 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Het ís dat ik daar geen verplichtingen meer voor heb maar ik snap-m volkómen
reageer anders ff serieusquote:Op donderdag 7 november 2013 22:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Grapje
Het ging er om wie het dichtste bij Rotterdam woonde.
Briljant he, ditquote:
Idd die is net zo goedquote:Op donderdag 7 november 2013 22:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Of naar Sushi-Weird. Scheelt ook nog in trein- en benzinekosten.
Wat een goed idee van je moederquote:Op donderdag 7 november 2013 22:07 schreef Greys het volgende:
OMG OMG OMG![]()
Jij wordt nog genoemd, ik uit Verweggistan word helemaal genegeerdquote:
Slaap lekker en mooie eendenborst dromen!quote:Op donderdag 7 november 2013 22:14 schreef indaha het volgende:
Ik ga naar bed , alvast dromen over Shabu![]()
quote:Op donderdag 7 november 2013 22:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
reageer anders ff serieus
Ik woon erin
Hier ist altijd lastig om zus en mij op dezelfde dag te krijgen,aangezien zwagert nogal wat zussen met aanhang heeft.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Briljant he, dit![]()
Geen kalkoenen fröbelen, geen stoofperen schillen, geen kookstress, geen opruimstress etc.
(Hoewel.... we moeten nog naar S zijn ouders ook). Maar dan heb ik in elk geval 1 Kerstdag gewoon helemaal GEEN ENE FUCK TE DOEN, wiehoeeeeeeeeeee!
Al zijn ze altijd wel makkelijk met Kerst hoor, ze roepen ook wel eens 'drie dagen later mag ook hoor, als het niet uitkomt!'
quote:Op donderdag 7 november 2013 22:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier ist altijd lastig om zus en mij op dezelfde dag te krijgen,aangezien zwagert nogal wat zussen met aanhang heeft.
En m'n schoonzus komt bijna altijd 2e kerstdag, want dan kan ze blijven slapen
Zelf vind ik het ook altijd wel fijn als de rest er ook is, anders zit je zo gezellig met z'n 4en[
ach arme schatquote:Op donderdag 7 november 2013 22:12 schreef indaha het volgende:
[..]
Idd die is net zo goed
[..]
Wat een goed idee van je moeder
[..]
Jij wordt nog genoemd, ik uit Verweggistan word helemaal genegeerd![]()
Kind,, neem nog een stukje kalkoen..quote:Op donderdag 7 november 2013 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
"Nouuuuuuuuuuuuuuuuu... erhm..... *kuch*.... *vingertrommel*.... wie wil er nog stoofperen??"
hadden man en ik, altijd maar(beiden enig kind) van hot naar her rennen (en schoonma hield dus serieus bij hoe lang we daar waren en hoe lang bijn mij ouders (ze belde dus als we bij mijn ouders waren om te timenquote:Op donderdag 7 november 2013 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeldRuim van te voren klinkt het altijd zo gezellig en uiteindelijk ben je blij als het voorbij is
Ohquote:Op donderdag 7 november 2013 22:17 schreef roos85 het volgende:
Mijn ma is trouwens al bijna een week terug van vakantie geloof ik, maar niet gebeld of iets![]()
Ik denk bang om te storen, en dan met combinatie met het druk hebben.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
Maar is dat dan uit 'laksheid' of is ze bang om je/jullie lastig te vallen en te storen denk je?
Mijn moeder heeft dat bv altijd, die is heel bang om te storen zeg maar, die vraagt echt eerst dertien keer of het wel echt uitkomt als ze belt. En daarna vraagt ze (als je al hebt gezegd dat het echt uitkomt) of je niet net eten aan het koken was. En daarna of je dan niet net nog aan het eten was. Enzo.
Tot je bijna 'neeheeeeeeeeeeeeeee!' zegt en je daar dan weer schuldig om voelt![]()
Jaquote:Op donderdag 7 november 2013 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
"Nouuuuuuuuuuuuuuuuu... erhm..... *kuch*.... *vingertrommel*.... wie wil er nog stoofperen??"
Oh ook heerlijkquote:Op donderdag 7 november 2013 22:22 schreef Qwea het volgende:
Wij doen niet aan kerstalthans niet met ouders. 1ste kerstdag alleen en 2de met 2 vrienden \O/
Misschien verwacht ze dat jij belt? Zou de mijne wel doenquote:Op donderdag 7 november 2013 22:17 schreef roos85 het volgende:
Mijn ma is trouwens al bijna een week terug van vakantie geloof ik, maar niet gebeld of iets![]()
Hoef je niet te werken?quote:Op donderdag 7 november 2013 22:24 schreef Toekito het volgende:
Ik ga de 24ste naar neefje en nichtje en oom en tante en verder geen idee.
Zou goed kunnen.Al heb ik al paar keer geprobeerd te bellen, maar geen gehoor.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien verwacht ze dat jij belt? Zou de mijne wel doen
Ooh nee dat soort shit doen we niet. Vorig jaar hebben we lotr gekekenquote:Op donderdag 7 november 2013 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ook heerlijk
Ik vind Kerst echt best gezellig hoor, maar niet als ik op 2 dagen achter elkaar bij zowel mijn ouders als zijn ouders hetzelfde dobbelspel moet spelen, dobbelkadootjes moet kopen (en ontvangen, die dan weer in de trapkast belanden omdat het dan de vijfde opvouwbare boodschappentas is ofzo) en gourmetten. Dat vind ik 1 dag leuk, maar niet twee
He bah, ik klink als een ondankbaar nest
Ja, jij zou juist graag willen dat het nog hetzelfde kon zijn.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:25 schreef Laysa het volgende:
vorig jaar aten wij soep met brood voor 1e kerstdag....dat zou ik dit jaar ook wel willen, maar dat gaat hem niet worden
ah liefquote:Op donderdag 7 november 2013 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, jij zou juist graag willen dat het nog hetzelfde kon zijn.
Nu schaam ik me een beetje![]()
Je mag ook hier komen met KerstNul verplichting, want het hoeft niet en ik snap het prima en je hoeft geen nee te zeggen en waarom niet enzo. Maar houd het in je achterhoofd. Gewoon. Omdat. Dit klinkt nogal opdringerig, maar zo is het totaal niet bedoeld iig
Gewoon alleen ter kennisgeving aannemen (zo heet dat toch?)
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 7 november 2013 22:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
ah lief![]()
maar ik vind dat ik bij mijn familie moet zijn....zeker met kerst en zeker nu
Vind ik ookquote:Op donderdag 7 november 2013 22:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
ah lief![]()
maar ik vind dat ik bij mijn familie moet zijn....zeker met kerst en zeker nu
Dat is zo lief van je, en Laysa, weet ook prima hoe jij het bedoelt en zoquote:Op donderdag 7 november 2013 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, jij zou juist graag willen dat het nog hetzelfde kon zijn.
Nu schaam ik me een beetje![]()
Je mag ook hier komen met KerstNul verplichting, want het hoeft niet en ik snap het prima.
Maar houd het in je achterhoofd. Gewoon. Omdat. Dit klinkt nogal opdringerig, maar zo is het totaal niet bedoeld iig
Yesquote:Op donderdag 7 november 2013 22:32 schreef Qwea het volgende:
Bij de sligro kun je alleen kopen met pas he?
Je bent liefquote:Op donderdag 7 november 2013 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Vind ik ook![]()
Maar wilde gewoon dat je het weet. Ofzo![]()
Nou ja, je snapt hoe ik het bedoelde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |