de brie en kaas van de c1000 en de worst bij de AH....ik ga eigenlijk altijd voor de euroshopper produkten met dit soort dingen.quote:
Nu heb ik hongerquote:Op donderdag 7 november 2013 21:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Shabucheesecakeappeltaart.
Waar ging het ook alweer over?
Excellente keuzequote:Op donderdag 7 november 2013 21:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik ga misschien maandag, mag van deeen tentje uitkiezen om te eten en hij trakteert.
En uiteindelijk heb je daardoor nu nu ook twee helemaal niet enge mupkes . tadááá, alles heeft zo zijn doelquote:Op donderdag 7 november 2013 21:36 schreef ferrari_rood het volgende:
ik maak zulke lades schoon met dettol zeker als ze er al een poosje staan.
ik heb een enge ex. die was ook snel ex want mijn gevoel over hem was niet goed toen.
geloof alleen over vretenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Shabucheesecakeappeltaart.
Waar ging het ook alweer over?
Ik heb Skippy ontdekt. Nu is het uit met Calvé.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
de brie en kaas van de c1000 en de worst bij de AH....ik ga eigenlijk altijd voor de euroshopper produkten met dit soort dingen.
pindakaas overigens alleen van Calvé
Zeker Shabu doenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik ga misschien maandag, mag van deeen tentje uitkiezen om te eten en hij trakteert.
Join the club, ik ga ook ómquote:Op donderdag 7 november 2013 21:40 schreef indaha het volgende:
Ik hou van cheap, Greys je hebt me geinspireerd , ik kan ook nog bezuinigen
Als je maar wel gewoon lekkere dingen blijft nemenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:40 schreef indaha het volgende:
Ik hou van cheap, Greys je hebt me geinspireerd , ik kan ook nog bezuinigen
En dát is dus even zoeken, proeven en beslissen waar en wat.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je maar wel gewoon lekkere dingen blijft nemen
Ik hou van eten , dat neemt niemand me afquote:Op donderdag 7 november 2013 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je maar wel gewoon lekkere dingen blijft nemen
ah jah ff verwarming uitzettenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:44 schreef Greys het volgende:
Ik vind het (tot nu toe, ben nog amper begonnen![]()
) wel leuk, bezuinigen.
Doe nu ook al een paar dagen braaf een uur voordat ik naar bed ga de verwarming uit
En veel vaker het keukenlicht uit bv als ik er toch een tijd niet hoef te zijn.
Als het een verplichting is, dan maar het beste van maken en iets heel lekkers nemenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:43 schreef Laysa het volgende:
Ik ga morgen uit eten....en ik heb geen zin, maar laatste keer verplichting enzo
Die schijnt zó top te zijn!quote:Op donderdag 7 november 2013 21:44 schreef roos85 het volgende:
[..]
Of een Turks restaurantje.. de Obba in Rotterdam..
Wij hebben sinds 4 jaar vloerverwarming en die draait heel rustig maar wel 24/7 indien nodig, dat scheelt behoorlijk in de stookkosten want altijd 24/7 behaaglijk. Had ik echt nooit verwacht.quote:
Hebben we al keer gegeten, was erg lekker!quote:Op donderdag 7 november 2013 21:45 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Die schijnt zó top te zijn!
Nog nooit daar gegeten maar hoor er vaker over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |