Ja dat moest ik nu ook doen, maar ik heb een peesontsteking in m'n pols, dus echt lekker voelde dat ook niet voor mij. Maar ik moet dan maar niet zeuren bij wijze van sprekenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:10 schreef ferrari_rood het volgende:
imdaha![]()
kramp is ook echt verschrikkelijk. ik lijd altijd in stilte maar vriend springt altijd kermend uit zijn bed en dan denk ik ook. ik geef dan even tegendruk en het is over. ik heb er altijd nog een dag last van.
beterschap voor je man bamba
ik zette altijd af tegen het bed. maar na de verhuizing zit het voetbord niet echt goed meer dus die duw ik er dan uit. dat werkt niet hequote:Op donderdag 7 november 2013 21:23 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ja dat moest ik nu ook doen, maar ik heb een peesontsteking in m'n pols, dus echt lekker voelde dat ook niet voor mij. Maar ik moet dan maar niet zeuren bij wijze van spreken![]()
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:30 schreef Ingetje79 het volgende:
En nog even hulde voor Greys trouwens
Ik kom met alle liefde een keer met je boodschappen doen
Haha, dat werkt niet echt neequote:Op donderdag 7 november 2013 21:29 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ik zette altijd af tegen het bed. maar na de verhuizing zit het voetbord niet echt goed meer dus die duw ik er dan uit. dat werkt niet he
jij ook beterschap overgehouden aan sieraden maken?
Net als dat ik uit een van jouw berichten gister echt serieus als eerste het woord CHEESECAKE piktequote:
Baby-stepsquote:Op donderdag 7 november 2013 21:31 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik vond het een allemachtige pokkedag (je kent me, halverwege zie ik door de bomen het bos niet meer![]()
) maar nu ben ik toch wel heel content met het resultaat
Dat mag want je hebt je de kolere gewerktquote:Op donderdag 7 november 2013 21:31 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik vond het een allemachtige pokkedag (je kent me, halverwege zie ik door de bomen het bos niet meer![]()
) maar nu ben ik toch wel heel content met het resultaat
Lekkahlekkah!quote:Op donderdag 7 november 2013 21:32 schreef Laysa het volgende:
Ik heb net een mini assortie verorberd van blokjes belegen kaas, brie en stukjes worst
ik heb geen kramp en geen enge exenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zie ook altijd alleen de zonnige berichten hier; kramp en enge exen heb ik nietssss over gelezen
ik heb nog maar 28 minuten gelezenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekkahlekkah!![]()
Zeg eens eerlijk, kreeg jij ongeveer een half uur gelezen ineens ook trek in versche appeltaert?
owwww, valsert, ik lust het allemaal * stom-stom intikt hoe lang het rijden is naar Nijmegen* Te langquote:Op donderdag 7 november 2013 21:32 schreef Laysa het volgende:
Ik heb net een mini assortie verorberd van blokjes belegen kaas, brie en stukjes worst
jaquote:Op donderdag 7 november 2013 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekkahlekkah!![]()
Zeg eens eerlijk, kreeg jij ongeveer een half uur gelezen ineens ook trek in versche appeltaert?
Dat vraag ik me ook altijd af. Of je dan niet ergens een onderbuikgevoel had over zo'n persoon. Ik kan me bijna niet voorstellen dat iemand zo kan veranderen na een scheiding (gelukkig maar).quote:Op donderdag 7 november 2013 21:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik heb geen kramp en geen enge exen
Ik vraag me wel af of enge exen altijd eng worden ná een relatie of dat het altijd al engerds waren
Laysa en ik keken Geer en Goor, die kregen een zelfgebakken appeltaart van de buurvrouw en het zag er zo lekker uitquote:Op donderdag 7 november 2013 21:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik heb nog maar 28 minuten gelezen
Engerds kunnen heel eng lang doen alsof ze niet eng zijn maar als ze de kans krijgen , zeker door in hun ogen enge exen komt die engigheid weer bovendrijven en worden ze soms echt eng éng.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik heb geen kramp en geen enge exen
Ik vraag me wel af of enge exen altijd eng worden ná een relatie of dat het altijd al engerds waren
Waarrr?quote:Op donderdag 7 november 2013 21:36 schreef Laysa het volgende:
ennnnnnnnnnnnn cheap ass goeiekoop...een groot stuk worst voor 0,99 cent en brie van 0,89 cent....de blokjes kaas waren wel over de 1, 50 geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |