JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, VAST.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:04 schreef Greys het volgende:
[..]
DE HELE WERELD IS TEGEN MUHUHHHHHHHHHHHHHH![]()
![]()
Morgen moet ik weer werken en zaterdag hondencursus en open dag van de tandarts.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:05 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Lieverd, morgen weer een dag (of overmorgen, zaterdag, zijn de meeste storten in de ochtend ook open.
Adem in, adem uit
Ik snap het volkomen maar mijn glas is figuurlijk nog half vol dus probeerde je even op te peppenquote:Op donderdag 7 november 2013 15:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Morgen moet ik weer werken en zaterdag hondencursus en open dag van de tandarts.
Maar misschien moest ik dat laatste dan toch maar laten schietenIk denk er nog even over na!
Maar als je aan zo'n grote klus begint wil je het gewoon graag klaar hebben
Ik heb ze nu alle negen (quote:Op donderdag 7 november 2013 15:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Kun je die vuilniszakken wel ergens kwijt of staan ze gezellig naast de open haard?
Zie je wel, begin is er, volle tuin, lege kastquote:Op donderdag 7 november 2013 15:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ze nu alle negen () in een hoek van de tuin naast de kattenren geparkeerd.
Alle lege flessen (en een krat) dat ik tegenkwam in die kast zijn bij elkaar 4 bigshoppers en die ga ik wel zo wegbrengen/inleverenstatiegeld/glasbakDat red ik met de Smart ook nog wel.
Gewoon in de open haard ermee, heb je er nog lekker wat warmte van ookquote:Op donderdag 7 november 2013 15:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Kun je die vuilniszakken wel ergens kwijt of staan ze gezellig naast de open haard?
Fik er inquote:Op donderdag 7 november 2013 15:08 schreef miss_dynastie het volgende:
^^quote:
Jaquote:Op donderdag 7 november 2013 15:17 schreef Laysa het volgende:
Doe jij je ongeschilde aardappelen ook in de koelkast Qwea?
Wel leuk een kijkje in andermans koelkast
quote:Op donderdag 7 november 2013 15:17 schreef Laysa het volgende:
Wel leuk een kijkje in andermans koelkast
En alle benzinekosten even bijtellenquote:Op donderdag 7 november 2013 15:18 schreef Cat22 het volgende:
Ben je nu bij vier supermarkten geweest Q?![]()
Is wel te merken dat jij meer vrije tijd hebt dan ik. Zou ik echt geen zin meer in hebben na het werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |