Het ís dat ik daar geen verplichtingen meer voor heb maar ik snap-m volkómenquote:
Zie je nou dat je hele stress van vandaag altijd wel op de één of andere manier beloont wordt!quote:Op donderdag 7 november 2013 22:07 schreef Greys het volgende:
Mijn moeder vroeg 'Zeg, kunnen we dit jaar Kerst op 27 december vieren? Je zus moet werken met Kerst, zullen we de 27e december afspreken in Shabu Amersfoort en dat dan Kerst noemen?".
OMG OMG OMG![]()
Mijn ideale Kerst dit jaar!
Ik wil jouw oudersquote:Op donderdag 7 november 2013 22:07 schreef Greys het volgende:
Mijn moeder vroeg 'Zeg, kunnen we dit jaar Kerst op 27 december vieren? Je zus moet werken met Kerst, zullen we de 27e december afspreken in Shabu Amersfoort en dat dan Kerst noemen?".
OMG OMG OMG![]()
Vorig jaar was hier nogal veel drama enzoquote:Op donderdag 7 november 2013 22:07 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Het ís dat ik daar geen verplichtingen meer voor heb maar ik snap-m volkómen
reageer anders ff serieusquote:Op donderdag 7 november 2013 22:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Grapje
Het ging er om wie het dichtste bij Rotterdam woonde.
Briljant he, ditquote:
Idd die is net zo goedquote:Op donderdag 7 november 2013 22:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Of naar Sushi-Weird. Scheelt ook nog in trein- en benzinekosten.
Wat een goed idee van je moederquote:Op donderdag 7 november 2013 22:07 schreef Greys het volgende:
OMG OMG OMG![]()
Jij wordt nog genoemd, ik uit Verweggistan word helemaal genegeerdquote:
Slaap lekker en mooie eendenborst dromen!quote:Op donderdag 7 november 2013 22:14 schreef indaha het volgende:
Ik ga naar bed , alvast dromen over Shabu![]()
quote:Op donderdag 7 november 2013 22:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
reageer anders ff serieus
Ik woon erin
Hier ist altijd lastig om zus en mij op dezelfde dag te krijgen,aangezien zwagert nogal wat zussen met aanhang heeft.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Briljant he, dit![]()
Geen kalkoenen fröbelen, geen stoofperen schillen, geen kookstress, geen opruimstress etc.
(Hoewel.... we moeten nog naar S zijn ouders ook). Maar dan heb ik in elk geval 1 Kerstdag gewoon helemaal GEEN ENE FUCK TE DOEN, wiehoeeeeeeeeeee!
Al zijn ze altijd wel makkelijk met Kerst hoor, ze roepen ook wel eens 'drie dagen later mag ook hoor, als het niet uitkomt!'
quote:Op donderdag 7 november 2013 22:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier ist altijd lastig om zus en mij op dezelfde dag te krijgen,aangezien zwagert nogal wat zussen met aanhang heeft.
En m'n schoonzus komt bijna altijd 2e kerstdag, want dan kan ze blijven slapen
Zelf vind ik het ook altijd wel fijn als de rest er ook is, anders zit je zo gezellig met z'n 4en[
ach arme schatquote:Op donderdag 7 november 2013 22:12 schreef indaha het volgende:
[..]
Idd die is net zo goed
[..]
Wat een goed idee van je moeder
[..]
Jij wordt nog genoemd, ik uit Verweggistan word helemaal genegeerd![]()
Kind,, neem nog een stukje kalkoen..quote:Op donderdag 7 november 2013 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
"Nouuuuuuuuuuuuuuuuu... erhm..... *kuch*.... *vingertrommel*.... wie wil er nog stoofperen??"
hadden man en ik, altijd maar(beiden enig kind) van hot naar her rennen (en schoonma hield dus serieus bij hoe lang we daar waren en hoe lang bijn mij ouders (ze belde dus als we bij mijn ouders waren om te timenquote:Op donderdag 7 november 2013 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeldRuim van te voren klinkt het altijd zo gezellig en uiteindelijk ben je blij als het voorbij is
Ohquote:Op donderdag 7 november 2013 22:17 schreef roos85 het volgende:
Mijn ma is trouwens al bijna een week terug van vakantie geloof ik, maar niet gebeld of iets![]()
Ik denk bang om te storen, en dan met combinatie met het druk hebben.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
Maar is dat dan uit 'laksheid' of is ze bang om je/jullie lastig te vallen en te storen denk je?
Mijn moeder heeft dat bv altijd, die is heel bang om te storen zeg maar, die vraagt echt eerst dertien keer of het wel echt uitkomt als ze belt. En daarna vraagt ze (als je al hebt gezegd dat het echt uitkomt) of je niet net eten aan het koken was. En daarna of je dan niet net nog aan het eten was. Enzo.
Tot je bijna 'neeheeeeeeeeeeeeeee!' zegt en je daar dan weer schuldig om voelt![]()
Jaquote:Op donderdag 7 november 2013 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
"Nouuuuuuuuuuuuuuuuu... erhm..... *kuch*.... *vingertrommel*.... wie wil er nog stoofperen??"
Oh ook heerlijkquote:Op donderdag 7 november 2013 22:22 schreef Qwea het volgende:
Wij doen niet aan kerstalthans niet met ouders. 1ste kerstdag alleen en 2de met 2 vrienden \O/
Misschien verwacht ze dat jij belt? Zou de mijne wel doenquote:Op donderdag 7 november 2013 22:17 schreef roos85 het volgende:
Mijn ma is trouwens al bijna een week terug van vakantie geloof ik, maar niet gebeld of iets![]()
Hoef je niet te werken?quote:Op donderdag 7 november 2013 22:24 schreef Toekito het volgende:
Ik ga de 24ste naar neefje en nichtje en oom en tante en verder geen idee.
Zou goed kunnen.Al heb ik al paar keer geprobeerd te bellen, maar geen gehoor.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien verwacht ze dat jij belt? Zou de mijne wel doen
Ooh nee dat soort shit doen we niet. Vorig jaar hebben we lotr gekekenquote:Op donderdag 7 november 2013 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ook heerlijk
Ik vind Kerst echt best gezellig hoor, maar niet als ik op 2 dagen achter elkaar bij zowel mijn ouders als zijn ouders hetzelfde dobbelspel moet spelen, dobbelkadootjes moet kopen (en ontvangen, die dan weer in de trapkast belanden omdat het dan de vijfde opvouwbare boodschappentas is ofzo) en gourmetten. Dat vind ik 1 dag leuk, maar niet twee
He bah, ik klink als een ondankbaar nest
Ja, jij zou juist graag willen dat het nog hetzelfde kon zijn.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:25 schreef Laysa het volgende:
vorig jaar aten wij soep met brood voor 1e kerstdag....dat zou ik dit jaar ook wel willen, maar dat gaat hem niet worden
ah liefquote:Op donderdag 7 november 2013 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, jij zou juist graag willen dat het nog hetzelfde kon zijn.
Nu schaam ik me een beetje![]()
Je mag ook hier komen met KerstNul verplichting, want het hoeft niet en ik snap het prima en je hoeft geen nee te zeggen en waarom niet enzo. Maar houd het in je achterhoofd. Gewoon. Omdat. Dit klinkt nogal opdringerig, maar zo is het totaal niet bedoeld iig
Gewoon alleen ter kennisgeving aannemen (zo heet dat toch?)
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 7 november 2013 22:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
ah lief![]()
maar ik vind dat ik bij mijn familie moet zijn....zeker met kerst en zeker nu
Vind ik ookquote:Op donderdag 7 november 2013 22:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
ah lief![]()
maar ik vind dat ik bij mijn familie moet zijn....zeker met kerst en zeker nu
Dat is zo lief van je, en Laysa, weet ook prima hoe jij het bedoelt en zoquote:Op donderdag 7 november 2013 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, jij zou juist graag willen dat het nog hetzelfde kon zijn.
Nu schaam ik me een beetje![]()
Je mag ook hier komen met KerstNul verplichting, want het hoeft niet en ik snap het prima.
Maar houd het in je achterhoofd. Gewoon. Omdat. Dit klinkt nogal opdringerig, maar zo is het totaal niet bedoeld iig
Yesquote:Op donderdag 7 november 2013 22:32 schreef Qwea het volgende:
Bij de sligro kun je alleen kopen met pas he?
Je bent liefquote:Op donderdag 7 november 2013 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Vind ik ook![]()
Maar wilde gewoon dat je het weet. Ofzo![]()
Nou ja, je snapt hoe ik het bedoelde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |