Misschien verwacht ze dat jij belt? Zou de mijne wel doenquote:Op donderdag 7 november 2013 22:17 schreef roos85 het volgende:
Mijn ma is trouwens al bijna een week terug van vakantie geloof ik, maar niet gebeld of iets![]()
Hoef je niet te werken?quote:Op donderdag 7 november 2013 22:24 schreef Toekito het volgende:
Ik ga de 24ste naar neefje en nichtje en oom en tante en verder geen idee.
Zou goed kunnen.Al heb ik al paar keer geprobeerd te bellen, maar geen gehoor.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien verwacht ze dat jij belt? Zou de mijne wel doen
Ooh nee dat soort shit doen we niet. Vorig jaar hebben we lotr gekekenquote:Op donderdag 7 november 2013 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ook heerlijk
Ik vind Kerst echt best gezellig hoor, maar niet als ik op 2 dagen achter elkaar bij zowel mijn ouders als zijn ouders hetzelfde dobbelspel moet spelen, dobbelkadootjes moet kopen (en ontvangen, die dan weer in de trapkast belanden omdat het dan de vijfde opvouwbare boodschappentas is ofzo) en gourmetten. Dat vind ik 1 dag leuk, maar niet twee
He bah, ik klink als een ondankbaar nest
Ja, jij zou juist graag willen dat het nog hetzelfde kon zijn.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:25 schreef Laysa het volgende:
vorig jaar aten wij soep met brood voor 1e kerstdag....dat zou ik dit jaar ook wel willen, maar dat gaat hem niet worden
ah liefquote:Op donderdag 7 november 2013 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, jij zou juist graag willen dat het nog hetzelfde kon zijn.
Nu schaam ik me een beetje![]()
Je mag ook hier komen met KerstNul verplichting, want het hoeft niet en ik snap het prima en je hoeft geen nee te zeggen en waarom niet enzo. Maar houd het in je achterhoofd. Gewoon. Omdat. Dit klinkt nogal opdringerig, maar zo is het totaal niet bedoeld iig
Gewoon alleen ter kennisgeving aannemen (zo heet dat toch?)
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 7 november 2013 22:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
ah lief![]()
maar ik vind dat ik bij mijn familie moet zijn....zeker met kerst en zeker nu
Vind ik ookquote:Op donderdag 7 november 2013 22:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
ah lief![]()
maar ik vind dat ik bij mijn familie moet zijn....zeker met kerst en zeker nu
Dat is zo lief van je, en Laysa, weet ook prima hoe jij het bedoelt en zoquote:Op donderdag 7 november 2013 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, jij zou juist graag willen dat het nog hetzelfde kon zijn.
Nu schaam ik me een beetje![]()
Je mag ook hier komen met KerstNul verplichting, want het hoeft niet en ik snap het prima.
Maar houd het in je achterhoofd. Gewoon. Omdat. Dit klinkt nogal opdringerig, maar zo is het totaal niet bedoeld iig
Yesquote:Op donderdag 7 november 2013 22:32 schreef Qwea het volgende:
Bij de sligro kun je alleen kopen met pas he?
Je bent liefquote:Op donderdag 7 november 2013 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Vind ik ook![]()
Maar wilde gewoon dat je het weet. Ofzo![]()
Nou ja, je snapt hoe ik het bedoelde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |