abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133018993
Jezus, mijn man heeft veel operaties en pijn gehad zonder een kik te geven en nu krijgt 'ie kramp in z'n benen en de hele wereld vergaat geloof ik :') Logisch :')
And so the lion fell in love with the lamb
pi_133019059
Trouwens, dat hele "boekwerk" van mij net hier ga ik zaterdag bij de Bijenkorf persoonlijk signeren dus... :+
:P
Waar het stinkt is het warm.
pi_133019091
Vreselijk voor alle mensen die de ouders en het meisje na stonden/staan... Er is al genoeg gezegd wrs maar ik kan me niet voorstellen hoe erg t moet gaan/zijn/lopen voordat t zo escaleert ;(

Ander onderwerp: over 9 nachtjes shabuuuuu *O* :Y)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_133019133
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:36 schreef Bamba het volgende:
Jezus, mijn man heeft veel operaties en pijn gehad zonder een kik te geven en nu krijgt 'ie kramp in z'n benen en de hele wereld vergaat geloof ik :') Logisch :')
het is ook een keer klaar met stoer zijn, en kramp sucks :*
pi_133019148
Vanmorgen was hij de krant aan het lezen en werd hij weer raar in zijn hoofd en viel even weg, zijn ziekenhuisbuurman drukte op de bel en de dokter kwam maar toen kwam hij weer bij.
Ze hebben een hersenfilmpje gemaakt en een echo van zijn nek maar we weten nog niets van uitslagen.
Ik heb zelf het idee maar ik ben geen dokter natuurlijk :@ dat er iets klem zit in zijn nek en wat dan een soort kortsluiting veroorzaakt
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_133019220
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:38 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

het is ook een keer klaar met stoer zijn, en kramp sucks :*
Blijkbaar _O- Het is weer over gelukkig, dus ik ben weer veilig :+
pi_133019262
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:39 schreef indaha het volgende:
Vanmorgen was hij de krant aan het lezen en werd hij weer raar in zijn hoofd en viel even weg, zijn ziekenhuisbuurman drukte op de bel en de dokter kwam maar toen kwam hij weer bij.
Ze hebben een hersenfilmpje gemaakt en een echo van zijn nek maar we weten nog niets van uitslagen.
Ik heb zelf het idee maar ik ben geen dokter natuurlijk :@ dat er iets klem zit in zijn nek en wat dan een soort kortsluiting veroorzaakt
Jeetje, weer weggevallen? Gelukkig was hij nu op de juiste plek en konden ze meteen actie ondernemen. Hopelijk weten jullie snel meer!! :*
pi_133019294
quote:
Hoop dat het snel duidelijk is wát het veroorzaakt, zo triest voor hem ook, die onduidelijkheid maar wat jij zegt klinkt best logisch. :*
Sterkte meisje
pi_133019364
quote:
:{
pi_133019407
Thanks allemaal , ik ga eens even bankhangen :W
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  donderdag 7 november 2013 @ 20:43:32 #161
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_133019421
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:23 schreef knoblaucha6 het volgende:
Héél verhaal, forgive me :+
Ik snap beide kanten eigenlijk wel van Adnap en ook van de rest.
Wat ik echt never ooit zal kunnen snappen is dat mensen die ooit veel van elkaar gehouden hebben en vanuit (meestal) die mooie relatie kinderen krijgen, uit elkaar gaan, meteen de kinderen tegen pappa of mamma opzetten of die kinderen als machtsmiddel inzetten, er een compleet juridisch circus van maken om er beiden zo ( ook financieél) goed mogelijk uit te komen, elkaar over de rug van kwetsbare kinderen finaal de grond in trappen. Dat schijnt al een soort van gemeengoed te zijn, getuige ál die vele topics of net zoveel fora.
Ik wordt daar dus persoonlijk kotsstrontmisselijk van. eerst die liefde, de bombariebruiloften die blijkbaar nodig zijn en paar jaar later elkaar zo ongeveer letterlijk de tent uit meppen met net zo veel haat als er eerst liefde (leek te zijn?) was.. Prima maar zodra er kinderen zijn: hou je in, gedraag je als een OUDER en ga dan ook zo als OUDERS met elkaar om. Kan mij geen reet schelen dat je de pest aan elkaar hebt na al die o zo, naar de buitenwereld geopenbaarde "liefde"maar in hemelsnaam, ge- en misbruik nooit ooit je kinderen als pion. Die kinderen zijn van beiden en tuurlijk, als één partner vreemdgaat, liegt, bedriegt of zo heb je het volste recht in de hemel te willen pissen maar NIET over de rug van kinderen.
Man en ik hadden het er net ernstig over wij zouden onze HHH niet eens willen, laat stáán slachtoffer láten worden igv een echtscheiding (zeg nooit nooit maar toch). en dat is nog maar een hond.
Dat iemand het dan een kind/kinderen kan aandoen om die in te zetten om zijn/haar gelijk te halen, op welke gruwelijke wijze ook is imho absoluut het ergste wat een mens in zijn kop kan halen, laat staan eigen kind te doden om de ex een hak te zetten.
En ik zei al eerder, als vaders hun eigen kroost vermoorden zijn de reacties door den lande niet van de lucht maar die moeder die onlangs haar kinderen vermoord heeft, daar hoor je niks over. Nergens en nada.
Het verontrust me dat het eigenlijk overal kan liggen te sluimeren bij zoveel mensen die uit elkaar gaan. Is het dan werkelijk zo moeilijk om net zo netjes uit elkaar te gaan als dat je bij elkaar gekomen bent, ooit uit liefde? Blijkbaar wel want vechten is populair als A B niet meer wil of andersom.Koste wat kost maar men wil maar zij./haar gelijk halen.
Ik heb, hoewel dat zo moe en hoort te zijn, respect voor de ouders die wél normaal uit elkaar kunnen gaan maar die lijken zeldzaam te worden. Raar is dat, dat je respect hebt voor mensen die het zo doen zoals het normaal zou moeten zijn.

Zo, het hele epistel is er uit :@ Maar het raakt me dan ook zeer

kan dit in 1 smsje?
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  donderdag 7 november 2013 @ 20:44:30 #162
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_133019489
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:36 schreef Bamba het volgende:
:Y herkenbaar
Sporten voor Sophia
pi_133019576
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:43 schreef Toekito het volgende:

[..]

kan dit in 1 smsje?
Ik vrees van niet :@ maar hoezo Toek??
pi_133019639
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:44 schreef Toekito het volgende:

[..]

:Y herkenbaar
Mannen -O-

;)
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 7 november 2013 @ 20:48:27 #165
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_133019710
quote:
Dus hij ligt nog steeds in het ziekenhuis? Ik hoop maar dat ze er snel achterkomen wat er nou aan de hand is.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_133019750
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:47 schreef Bamba het volgende:

[..]

Mannen -O-

;)
haha, ik snap een beetje, denk ik wat je bedoelt, hebben ze terecht echt gemeen fikse pijn, hoor je ze niet, hebben ze een simpel griepje of zo dan hoor je ze des te beter, dat wat je bedoelt?
pi_133019827
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:49 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

haha, ik snap een beetje, denk ik wat je bedoelt, hebben ze terecht echt gemeen fikse pijn, hoor je ze niet, hebben ze een simpel griepje of zo dan hoor je ze des te beter, dat wat je bedoelt?
Nou op zich is hij niet echt van het klagen hoor, hij heeft nu ook flinke koorts en heel veel hoor ik hem er niet over. Maar ik had nu echt zoiets van: get over it :') :@

Wat ben ik eigenlijk gemeen :@ _O-
  donderdag 7 november 2013 @ 20:51:00 #168
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_133019846
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:46 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Ik vrees van niet :@ maar hoezo Toek??
beetje lang voor tussen het laden van missies in GTA ;)

@Bamba ik spreek je niet tegen.
Sporten voor Sophia
pi_133019996
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:50 schreef Bamba het volgende:

[..]

Nou op zich is hij niet echt van het klagen hoor, hij heeft nu ook flinke koorts en heel veel hoor ik hem er niet over. Maar ik had nu echt zoiets van: get over it :') :@

Wat ben ik eigenlijk gemeen :@ _O-
Nee hoor, gewoon reéel
maar ook terecht, is ook bepaald niet niks :{
pi_133020197
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:51 schreef Toekito het volgende:

[..]

beetje lang voor tussen het laden van missies in GTA ;)[quote]1s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:51 schreef Toekito het volgende:

[..]

beetje lang voor tussen het laden van missies in GTA ;)

Het laden tussen de ? van de watte? (en ja, totale noob in zulks :@ )

Oh, wacht , be-richt-is-véél-te-lang, Yèp, 't was dan ook erg op z'n Knoblauchs :') :W
  donderdag 7 november 2013 @ 21:09:05 #171
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_133020844
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 20:56 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Het laden tussen de ? van de watte? (en ja, totale noob in zulks :@ )

Oh, wacht , be-richt-is-véél-te-lang, Yèp, 't was dan ook erg op z'n Knoblauchs :') :W
tussen 2 spelletjes in grand theft auto door krijg ik het niet gelezen ;)
Sporten voor Sophia
pi_133020892
imdaha :*
kramp is ook echt verschrikkelijk. ik lijd altijd in stilte maar vriend springt altijd kermend uit zijn bed en dan denk ik ook :? . ik geef dan even tegendruk en het is over. ik heb er altijd nog een dag last van.
beterschap voor je man bamba
pi_133021163
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 21:09 schreef Toekito het volgende:

[..]

tussen 2 spelletjes in grand theft auto door krijg ik het niet gelezen ;)
ja, nou, dús, én :6
  donderdag 7 november 2013 @ 21:18:27 #174
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_133021312
Ik las Shabu O+
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_133021430
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 21:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik las Shabu O+
:D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')