GEMIDDELD!quote:Op donderdag 7 november 2013 15:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar misschien eet je de ene dag wat meer dan de andere?
True story. Ik heb vette spierpijn in mijn billen van het sporten. Ennu word ik het huis uit gebonjourd want ik moet nog naar het ziekenhuis fietsenquote:Op donderdag 7 november 2013 15:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja maar jij beweegt echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel actiever dan ik
Stond er niet bijquote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 15:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
True story. Ik heb vette spierpijn in mijn billen van het sporten. Ennu word ik het huis uit gebonjourd want ik moet nog naar het ziekenhuis fietsen
Nou, tot zo vanaf de fiets
Wat ben jij fel als het om drank gaatquote:Op donderdag 7 november 2013 15:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb ze zien liggen in het ziekenhuis wachtend op een lever....de 1-2 glaasjes drinkers per dag....echt gezond joh
Geen drank dat is pas gezond, maar af en toe een glaasje kan natuurlijk geen kwaad
Klopt.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat ben jij fel als het om drank gaat
Wie weet.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Klopt.
Maar daar ga ik mezelf niet voor verdedigen...Je zal me wel begrijpen als je misschien komt te werken op een mdl afdeling
Het is toch nu niet meteen bewezen dat 1 of 2 glazen per dag slecht is?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik drink niet. oke heel heel heel soms een slokje maar ik vind het niet lekker. maar ik wist ook niet dat 1 of 2 glazen per dag zo slecht kon zijn. ik weet niet beter dan dat er gezegd wordt dat vooral rode?? wijn gezond is bij 1 of 2 glazen per dag.
niet dat ik nu zo gezond leef hoor maar alcohol is gewoon mijn ding niet.
Is maar net welk onderzoek je leest. Dus gewoon doen waar je jezelf goed bij voelt.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het is toch nu niet meteen bewezen dat 1 of 2 glazen per dag slecht is?
Ik heb toen in die zware jaren met pap wel bepaald meer dan 1-2 glazen weggehesen, voor mijn gevoel hees me dat er doorheen, door die shit, letterlijk, zat finaal stuk dus hóp, daar ging weer een glas. Cru gezegd was dat voor mij óf dat óf mezelf tegen de eerste beste pijler opjanken met de autoquote:Op donderdag 7 november 2013 16:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is maar net welk onderzoek je leest. Dus gewoon doen waar je jezelf goed bij voelt.
Wel wordt het mensen die 1 à 2 glazen per dag drinken aangeraden om af en toe eens een paar dagen niet te drinken.
Dat eerste probeerde ik ook te zeggen.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is maar net welk onderzoek je leest. Dus gewoon doen waar je jezelf goed bij voelt.
Wel wordt het mensen die 1 à 2 glazen per dag drinken aangeraden om af en toe eens een paar dagen niet te drinken.
Sodeshit, en een kleintjequote:Op donderdag 7 november 2013 16:25 schreef Queller het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-na-gijzeling.dhtml
Gofter
Ik las andere berichten dat het kind nog wel leeft.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:25 schreef Queller het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-na-gijzeling.dhtml
Gofter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |