quote:Op donderdag 7 november 2013 14:15 schreef Greys het volgende:
Ik moet het nog schoonmaken en stofzuigen (doe ik zo na deze pauzesigaret) maar je ziet iig de kast weer...
[ afbeelding ]
Dat dan weer wel natuurlijkquote:Op donderdag 7 november 2013 15:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Jeetje Q, wat een keurige boodschappen... geen chipje, geen chocolaatje, alleen biscuitjes... knap hoor
En over een kleine 2 weken hoef je uiteraard niet meer met bier te sjouwenquote:
1 pilsje is 2 bruine boterhammen hèquote:Op donderdag 7 november 2013 15:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das je biervoorraad...ik mag toch hopen dat je nog een andere koelkast hebt
Je lever is er minder blij meequote:Op donderdag 7 november 2013 15:25 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
1 pilsje is 2 bruine boterhammen hè
Jawel chipsquote:Op donderdag 7 november 2013 15:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Jeetje Q, wat een keurige boodschappen... geen chipje, geen chocolaatje, alleen biscuitjes... knap hoor
Lidl moest ik toch heen, dat is 1.2 k/m verderop. Daarnaast zit de vomar. En op weg naar huis rijden we langs de Deka en AH. Aangezien ik 1 op 20 rij, is het nog geen euroquote:Op donderdag 7 november 2013 15:21 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
En alle benzinekosten even bijtellen
Oh ja, die had ik even gemist. Pizza is ook voor Mo toch?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jawel chipsMaar niet voor mij
Bier enzo is ook niet voor mij
Ligt eraan hoeveel ik er per dag drink hèquote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 15:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh ja, die had ik even gemist. Pizza is ook voor Mo toch?
Uhuquote:Op donderdag 7 november 2013 15:23 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
En over een kleine 2 weken hoef je uiteraard niet meer met bier te sjouwen![]()
ik heb ze zien liggen in het ziekenhuis wachtend op een lever....de 1-2 glaasjes drinkers per dag....echt gezond johquote:Op donderdag 7 november 2013 15:30 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel ik er per dag drink hèWetenschappelijk onderzoek heeft trouwens aangetoond dat het drinken van 1-2 biertjes per dag juist goed voor de gezondheid is. Wijn ook trouwens. Goed voor hart en bloedvaten. Gewoon 1 glaasje per dag.
Normaal gesproken drink ik in de avond altijd wel een biertje, alhoewel ik deze week nog geen pilsje open getrokken heb. Niet echt in de stemming ervoor zeg maar.
Nou ja, ik ben het niet met je eens. Maar deze discussie hebben we al eens gehadquote:Op donderdag 7 november 2013 15:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb ze zien liggen in het ziekenhuis wachtend op een lever....de 1-2 glaasjes drinkers per dag....echt gezond joh
Geen drank dat is pas gezond, maar af en toe een glaasje kan natuurlijk geen kwaad
Maar zijn dat dan geen mensen die serieus meer drinken, dan 1-2 glaasjes per dag? Met zo'n matige consumptie kan ik me slecht voorstellen dat het op den duur voor problemen zorgt. Ik ben geen dokter verder, maar toch.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb ze zien liggen in het ziekenhuis wachtend op een lever....de 1-2 glaasjes drinkers per dag....echt gezond joh
Geen drank dat is pas gezond, maar af en toe een glaasje kan natuurlijk geen kwaad
Iets meerquote:Op donderdag 7 november 2013 15:36 schreef Laysa het volgende:
Ik vertel geen onzin....
maar goed....niemand hoeft me te geloven![]()
Eet je elke dag een hele bak kwark Q?
642 gram. Weeg je dat af ofzo?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Iets meer![]()
642gr op een dag. Dus sowieso een hele bak want een bak is 500
Is goed voor de spieropbouwquote:Op donderdag 7 november 2013 15:40 schreef Laysa het volgende:
Allejesus....ik zou het niet op krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |