Dan ga ik een stevig potje duimen en jouw een beetje inschattend ga je dat hartstikke reddenquote:Op donderdag 7 november 2013 18:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat ligt er aan of ik alles op tijd af hebmaar de bedoeling is tot eind dit schooljaar.
Thanksquote:Op donderdag 7 november 2013 18:05 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Dan ga ik een stevig potje duimen en jouw een beetje inschattend ga je dat hartstikke redden
Dat komt vast goedquote:Op donderdag 7 november 2013 18:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat ligt er aan of ik alles op tijd af hebmaar de bedoeling is tot eind dit schooljaar.
Agenda note: donderdag: duimenquote:Op donderdag 7 november 2013 18:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Thanks
Volgende week donderdag is de eerste grote hobbel; portfolio gesprek.
Oeps dat is idd wel ergquote:Op donderdag 7 november 2013 18:13 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik ga weer eens een blunder toegevenIk heb dus écht en geheel totaal geen geheugen voor gezichten, zou bij wijze van spreken mijn eigen meneer niet eens herkennen als die ergens zou lopen waar ik hem niet kan plaatsen
![]()
Afijn, loop bij de Appie en juist omdat ik mensen niet herken kijk ik altijd zo vriendelijk mogelijk (heb ik al eens verteld en denken sommigen dat ze me zouden moeten kennen met allerlei hilarische en leuke ontmoetingen) Maar nu overkwam mij dus totaal het omgekeerde, ik dácht (eindelijk) iemand te herkennen, oude buur van mijn vader dus ik loop op hem af, zo lekker amicaal van "hoi, hoe gaat het met jou en je vrouw en met [naam dochters] Hij keek me áán.....Nou ja, uiteindelijk léék hij eigenlijk niet eens op die man die ik dacht dat het wasHij was het dus ook écht niet
![]()
Maar goed, het was goed bedoeld van mijn kant zal ik maar zeggen![]()
Hoe erg snel kan je in de groente bij de Appie kruipen ? Nou, héél snel
Geloof me, het overkomt me vaker...quote:
Maar Greys en Queller vinden jou wel hoorquote:Op donderdag 7 november 2013 18:18 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Geloof me, het overkomt me vaker...
Sterker nog, stél ik kom tijdens de open dag zaterdag Greys en Queller tegen, grote kans dat ik ze totáál voorbij loop (the horror)
Maar soms staat mijn antennetje goed en sukkel ik precies op tijd nét goed
Dat wel indien ze me wíllen vindenquote:Op donderdag 7 november 2013 18:22 schreef indaha het volgende:
[..]
Maar Greys en Queller vinden jou wel hoor
wauw echt leuk hoor. Biet en Boor, het olijke duoquote:Op donderdag 7 november 2013 17:34 schreef Greys het volgende:
Ja, brrrrrr, echt vreselijk![]()
Ik ga d'r toch maar gewoon Biet z'n nieuwe regencape in gooien hier hoor
[ afbeelding ]
Oh wat gaat dat veel afdrogen schelen
[ afbeelding ]
Goodbye, ik zou een filmpje maken van het aantrekken, maar het is te donker en ik heb geen licht/flits bij het filmen. Maar er was niets raars, ik mocht het ding gewoon aan doen, klittenband voorop, aan de zijkant bij die band en twee elastieken om z'n achterpoten
En Boor is weer intens gelukkig met het doosje waar het in kwam (samen met een groot pak vogelvoer).
[ afbeelding ]
Hij zal ongetwijfeld hetzelfde denken...quote:Op donderdag 7 november 2013 18:55 schreef Adnap het volgende:
Wat walgelijk, hoop dat mijn ex niet zo debiel gaat doen.
quote:Op donderdag 7 november 2013 18:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij zal ongetwijfeld hetzelfde denken...
wat denk je van die kinderen op die school die een halve dag door de politie gesloten gehouden werd.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:57 schreef Cat22 het volgende:
Dat is drama in mijn provincie.Ik ken wat mensen in Reuver, ben benieuwd of en hoeveel impact het op hen heeft gehad.
ik vrees dat die gelijk heeft.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:00 schreef Laysa het volgende:
Er lopen meer gekken buiten het psychiatrisch ziekenhuis dan binnen, zei mijn vader altijd.
Maar heb je redenen om te denken dat ie het wel zou doen?quote:Op donderdag 7 november 2013 18:55 schreef Adnap het volgende:
Wat walgelijk, hoop dat mijn ex niet zo debiel gaat doen.
Boor en Biet !!!!![]()
![]()
![]()
zoiets is niet te voorspellen toch?quote:Op donderdag 7 november 2013 19:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar heb je redenen om te denken dat ie het wel zou doen?
Naja, ik neem niet aan dat iemand zomaar iets roept zonder dat ze daar redenen voor heeft.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
zoiets is niet te voorspellen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |