MD moet ik serieus uitleggen dat een relatie niet te redden is vanuit 1 kant?quote:Op donderdag 7 november 2013 19:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan is het juist een goede reden om aan die rotte relatie te werken. Tot op heden komen die familiedrama's niet uit het niets, als je bang bent de volgende te zijn (en dan zou het wel een concrete angst zijn, hetgeen adnap nu juist ontkent, maar stel dat) ga je dus als de sodemieter werken aan je relatie met je ex en je vechtscheiding tot echtscheiding ombouwen. Maar kennelijk is er geen reden voor vrees, maar is het een algemene opmerking, dus dan is dit allemaal niet van toepassing.
En die familiedrama's wat er ook aan de hand is ,is nooit een reden of excuus om een onschuldig kind te dodenquote:Op donderdag 7 november 2013 19:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan is het juist een goede reden om aan die rotte relatie te werken. Tot op heden komen die familiedrama's niet uit het niets, als je bang bent de volgende te zijn (en dan zou het wel een concrete angst zijn, hetgeen adnap nu juist ontkent, maar stel dat) ga je dus als de sodemieter werken aan je relatie met je ex en je vechtscheiding tot echtscheiding ombouwen. Maar kennelijk is er geen reden voor vrees, maar is het een algemene opmerking, dus dan is dit allemaal niet van toepassing.
indahaquote:Op donderdag 7 november 2013 19:52 schreef indaha het volgende:
[..]
En die familiedrama's wat er ook aan de hand is ,is nooit een reden of excuus om een onschuldig kind te doden
Ik begrijp je punt/gevoel in deze, maar soms vált er niet 'als de sodemieter te werken aan de relatie met je ex en de vechtscheiding tot echtscheiding om te bouwen'. Ik ken diverse voorbeelden in mijn directe omgeving waar het echt echt écht niet kan, er valt niets om te bouwen, als de ex dat niet wil.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dat zeg ik toch ook helemaal niet???quote:Op donderdag 7 november 2013 19:52 schreef indaha het volgende:
[..]
En die familiedrama's wat er ook aan de hand is ,is nooit een reden of excuus om een onschuldig kind te doden
Dan heb ik je verkeerd begrepen ,maar het kwam op mij zo over alsof als de ex maar hard genoeg probeert om de relatie goed te houden er dan een drama voorkomen kan worden en dit is niet altijd zo.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dat zeg ik toch ook helemaal niet???
adnap is oud en wijs genoeg denk ikquote:Op donderdag 7 november 2013 19:55 schreef Laysa het volgende:
Ik denk dat het punt meer is dat je dit niet zo klakkeloos op Internet moet gaan zetten....althans dat is mijn gedachte en ik dacht ook die van m_d![]()
Dat blijft je nl achtervolgen
En dus?quote:Op donderdag 7 november 2013 19:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
adnap is oud en wijs genoeg denk ik
Daar ben ik het ook wel mee eens, dat je zulke dingen niet op internet moet roepen.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:55 schreef Laysa het volgende:
Ik denk dat het punt meer is dat je dit niet zo klakkeloos op Internet moet gaan zetten....althans dat is mijn gedachte en ik dacht ook die van m_d![]()
Dat blijft je nl achtervolgen
Nee, het punt dat ik wil maken is dat ALS er gegronde vrees zou zijn om voor het leven van je kinderen te vrezen je niet op internet suggestieve opmerkingen gaat maken over je ex, maar real life actie onderneemt.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:56 schreef indaha het volgende:
[..]
Dan heb ik je verkeerd begrepen ,maar het kwam op mij zo over alsof als de ex maar hard genoeg probeert om de relatie goed te houden er dan een drama voorkomen kan worden en dit is niet altijd zo.
Ik kijk mee hoor, maar eerst GTSTquote:Op donderdag 7 november 2013 20:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook wel mee eens, dat je zulke dingen niet op internet moet roepen.
Het enige waar ik het niet helemaal mee eens ben is het 'als je daar bang voor bent ga je gewoon als de donder aan die relatie met je ex werken', want best vaak is dat onmogelijk, hoe graag jij ook wilt.
Ik durf het bijna niet te zeggen in deze serieuze discussie maar ik doe het toch: Zometeen lekker Geer en Goor kijken
Ik zeg helemaal nergens 'gewoon'. Het is verre van eenvoudig namelijk. En nee, dat kan je ook zeker niet alleen, daar zijn er altijd twee voor nodig. Maar het is hoe dan ook nuttiger om te proberen om de relatie te verbeteren dan om op internet sneren over hem neer te zetten. Dat doet de relatie namelijk nooit goed, zeker niet als hij het ooit leest of, god verhoede, je kinderen het ooit lezen...quote:Op donderdag 7 november 2013 20:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook wel mee eens, dat je zulke dingen niet op internet moet roepen.
Het enige waar ik het niet helemaal mee eens ben is het 'als je daar bang voor bent ga je gewoon als de donder aan die relatie met je ex werken', want best vaak is dat onmogelijk, hoe graag jij ook wilt.
Ik durf het bijna niet te zeggen in deze serieuze discussie maar ik doe het toch: Zometeen lekker Geer en Goor kijken
Ja maar ik denk dat ze het meer zo bedoelde zoals Rewimo zegt , dat iedereen die kinderen en een ex heeft waarmee de relatie misschien minder goed is daar wel even aan denkt op dit soort dagenquote:Op donderdag 7 november 2013 20:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, het punt dat ik wil maken is dat ALS er gegronde vrees zou zijn om voor het leven van je kinderen te vrezen je niet op internet suggestieve opmerkingen gaat maken over je ex, maar real life actie onderneemt.
ga ik niet mijn mening geven of ze iets wel of niet moet delen.quote:
Oeh, ik keek nooit GTST maar laatst (ik geloof vlak voordat The Voice begonquote:
Nee, ik vertrouw echt vanzelfsprekend in mensen, na wat ik heb meegemaakt...quote:Op donderdag 7 november 2013 20:06 schreef indaha het volgende:
Maar ik hoop van harte dat niemand van jullie ooit zoiets hoeft mee te maken want het verandert echt je vertrouwen in mensen , dat is namelijk nooit meer vanzelfsprekend .
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op donderdag 7 november 2013 20:06 schreef indaha het volgende:
Maar ik hoop van harte dat niemand van jullie ooit zoiets hoeft mee te maken want het verandert echt je vertrouwen in mensen , dat is namelijk nooit meer vanzelfsprekend .
Dit was als algemene wens bedoeld en niet alleen aan jou gericht, maar jij begrijpt dan ook precies wat ik bedoelquote:Op donderdag 7 november 2013 20:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, ik vertrouw echt vanzelfsprekend in mensen, na wat ik heb meegemaakt...
huh?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:08 schreef Greys het volgende:
Wat een rare wending neemt dit gesprek, of ligt dat aan mij?
Hoe laat moet jij ongeveer weg de 26e vanuit de sauna?quote:
Zeer nuttigquote:
Ik app je wel even.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe laat moet jij ongeveer weg de 26e vanuit de sauna?
Moet ik je dan daarna op station Gouda zetten, ja he?
Halen we de half negen wapper denk je of niet? (Geen ramp als het niet lukt hoor).
hier wel. gelukkig droogt de vloer snel want er lagen echt plasjes regen op de grond van katten die zich uitschudden.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:13 schreef indaha het volgende:
[..]
Zeer nuttigregent het bij jou ook al de hele dag
Ja.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:13 schreef indaha het volgende:
[..]
Zeer nuttigregent het bij jou ook al de hele dag
Zie je appquote:Op donderdag 7 november 2013 20:13 schreef Greys het volgende:
Zo, dan kan je daar even op broeden, tozzooooo
Komt door dat gewapperquote:Op donderdag 7 november 2013 20:28 schreef Greys het volgende:
Ik zag net per ongeluk iets over die supertyfoon op de FilipijnenWindstoten van 370 km/u, wtf!
Sorryquote:
Nu durf ik niet meerquote:
Ik ben het met je eensquote:Op donderdag 7 november 2013 20:23 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik snap beide kanten eigenlijk wel van Adnap en ook van de rest.
Wat ik echt never ooit zal kunnen snappen is dat mensen die ooit veel van elkaar gehouden hebben en vanuit (meestal) die mooie relatie kinderen krijgen, uit elkaar gaan, meteen de kinderen tegen pappa of mamma opzetten of die kinderen als machtsmiddel inzetten, er een compleet juridisch circus van maken om er beiden zo ( ook financieél) goed mogelijk uit te komen, elkaar over de rug van kwetsbare kinderen finaal de grond in trappen. Dat schijnt al een soort van gemeengoed te zijn, getuige ál die vele topics of net zoveel fora.
Ik wordt daar dus persoonlijk kotsstrontmisselijk van. eerst die liefde, de bombariebruiloften die blijkbaar nodig zijn en paar jaar later elkaar zo ongeveer letterlijk de tent uit meppen met net zo veel haat als er eerst liefde (leek te zijn?) was.. Prima maar zodra er kinderen zijn: hou je in, gedraag je als een OUDER en ga dan ook zo als OUDERS met elkaar om. Kan mij geen reet schelen dat je de pest aan elkaar hebt na al die o zo, naar de buitenwereld geopenbaarde "liefde"maar in hemelsnaam, ge- en misbruik nooit ooit je kinderen als pion. Die kinderen zijn van beiden en tuurlijk, als één partner vreemdgaat, liegt, bedriegt of zo heb je het volste recht in de hemel te willen pissen maar NIET over de rug van kinderen.
Man en ik hadden het er net ernstig over wij zouden onze HHH niet eens willen, laat stáán slachtoffer láten worden igv een echtscheiding (zeg nooit nooit maar toch). en dat is nog maar een hond.
Dat iemand het dan een kind/kinderen kan aandoen om die in te zetten om zijn/haar gelijk te halen, op welke gruwelijke wijze ook is imho absoluut het ergste wat een mens in zijn kop kan halen, laat staan eigen kind te doden om de ex een hak te zetten.
En ik zei al eerder, als vaders hun eigen kroost vermoorden zijn de reacties door den lande niet van de lucht maar die moeder die onlangs haar kinderen vermoord heeft, daar hoor je niks over. Nergens en nada.
Het verontrust me dat het eigenlijk overal kan liggen te sluimeren bij zoveel mensen die uit elkaar gaan. Is het dan werkelijk zo moeilijk om net zo netjes uit elkaar te gaan als dat je bij elkaar gekomen bent, ooit uit liefde? Blijkbaar wel want vechten is populair als A B niet meer wil of andersom.Koste wat kost maar men wil maar zij./haar gelijk halen.
Ik heb, hoewel dat zo moe en hoort te zijn, respect voor de ouders die wél normaal uit elkaar kunnen gaan maar die lijken zeldzaam te worden. Raar is dat, dat je respect hebt voor mensen die het zo doen zoals het normaal zou moeten zijn.
Zo, het hele epistel is er uitMaar het raakt me dan ook zeer.
Ja minstensquote:
Boooooh! Sushi, sushi, vakantie, sjoel, sauna én massage in drie weken!quote:Op donderdag 7 november 2013 20:31 schreef Greys het volgende:
Ik ben al echt een tijd niet in de sauna geweest, voor mijn doen
Echt superveel zin in
Nu Geer en Goor.
First things first
En weer thuis.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |