hoelang denk je daar over te gaan doen?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:16 schreef helplesssss het volgende:
[Img]Ik kom terug zodra ik zo'n lijf heb. Wel onder een ander nick. Vind het jammer dat er een beeld van mij wordt geschetst obv een periode van relatiebreuk. Duuuuus, ben benieuwd of jullie me snel zullen herkennen
welkom terug broederquote:Op woensdag 6 november 2013 15:11 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Jajaja het is de freak one more timeee!! Once again!!
Back on the track!! Haha jullie weten het zelf!
Met alle adviezen van de BB-topic en jou icm mijn ultimate doorzettingsvermogen: 3 maanden.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:17 schreef no1uknow het volgende:
[..]
hoelang denk je daar over te gaan doen?
edit: inb4 ninja edit![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 15:11 schreef Awesome_ het volgende:
Oja, over reclame gesproken.. die mobile-ads.. fuck me zeg.
Wie neukt er nou een kroegquote:Op woensdag 6 november 2013 15:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ff iemand met rode baard gedaan voor die kroegneuker hier.
Dankje leks.
quote:Op woensdag 6 november 2013 15:28 schreef Fanta-stick het volgende:
Spontane lachkick door die mascotte.
wie bedoel je naast jou en fanta?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Gewoon 3 toppers terug op zelfde moment... Jullie boffen maar!
Die altijd die te dikke negermokkels post.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:36 schreef no1uknow het volgende:
[..]
wie bedoel je naast jou en fanta?
Thefuck.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:09 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nee, het mooie was dat ze vertelde via DM voeding & diëtiek te studeren aan de HHS, dus ik dacht meteen kloon van fanta die mij zit te fucken. Maar ze is dus een turkse fokster die toevallig ook voeding en diëtiek studeert aan de HHS.
leuke UIquote:Op woensdag 6 november 2013 16:18 schreef Fanta-stick het volgende:
Klopt..VMSDKR en ik zijn een stelletje.
30 slagen ieder met de roedequote:Op woensdag 6 november 2013 15:34 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hoe is dat afgelopen met dat zwarte pieten incidentje van ze?
dacht even dat etha had gepostquote:Op woensdag 6 november 2013 16:23 schreef VMSDKR het volgende:
( Vanavond pound ik die ronde latinAss )
kan je een foto plaatsen van billen die jij ongeveer hebt?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
dacht even dat etha had gepost
Nee, een beste jongen maar dit keer houdt hij het maar bij z'n eigen genotsgrot.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
en dan komt alles weer in het BB topic terecht?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:30 schreef smegmanus het volgende:
Geniet er nog even van. Ik stel voor dat we bij deel 245 stoppen, leuk geweest toch?
Zolang je maar uit ONZ blijft.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en dan komt alles weer in het BB topic terecht?
zullen we jou eens laten genietenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:30 schreef smegmanus het volgende:
Geniet er nog even van. Ik stel voor dat we bij deel 245 stoppen, leuk geweest toch?
Kom vechten dan ectokind.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:34 schreef no1uknow het volgende:
[..]
zullen we jou eens laten genieten
Val dood mogoolquote:Op woensdag 6 november 2013 16:30 schreef smegmanus het volgende:
vertel?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:37 schreef Drinky het volgende:
Don't stick your dick in crazy, daar ben ik nu wel achter
accu 2%, doe het straks welquote:
Hoe gaat het met je studie, nog iets gehoord van defensie?quote:
Ik wel.. ze gaan naar mali... HI HA HO!!!quote:Op woensdag 6 november 2013 16:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je studie, nog iets gehoord van defensie?
dagdag cake manquote:Op woensdag 6 november 2013 16:37 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
Val dood mogool
Deze is gew gezellig leuk hier
Studie gaat goed, heb tot nu toe alles gehaald, maar niet 100% op gefocussed. 18 november eerste keuringen waarvan ik weet dat ze kaolo moeilijk zijn.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je studie, nog iets gehoord van defensie?
Klopt met 4 apaches...hi ha ho.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:44 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik wel.. ze gaan naar mali... HI HA HO!!!
Met meeer wel!!! Ho haaa hi!quote:Op woensdag 6 november 2013 16:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Klopt met 4 apaches...hi ha ho.
Doe normaal zo doe ik ook ja togquote:
Ik hoorde 4.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:45 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Met meeer wel!!! Ho haaa hi!
Apaches pantseren chinooks..quote:Op woensdag 6 november 2013 16:49 schreef VMSDKR het volgende:
fck apache's - chinooks zijn where its at
Fuck Chinooks, ramen trillen als die beesten overvliegenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:49 schreef VMSDKR het volgende:
fck apache's - chinooks zijn where its at
fysieke keuring of moeilijke schriftelijke opdrachten?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Studie gaat goed, heb tot nu toe alles gehaald, maar niet 100% op gefocussed. 18 november eerste keuringen waarvan ik weet dat ze kaolo moeilijk zijn.
Laatste fysieke pas volgend jaar schat ik als ik doorga naturlich.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
fysieke keuring of moeilijke schriftelijke opdrachten?
Wel met chiazaad. Shit is lekker plus gold kiwi's bevatten het meeste eiwitten, kiwi's sowieso als je naar fruitsoorten kijkt.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:58 schreef Awesome_ het volgende:
lekker yoghurt gemaakt met kiwis Tip haha. Wel zespri kiwis!!
Verkeerde account.
ik maak geen fatoe met jouquote:Op woensdag 6 november 2013 15:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Thefuck.
Iedere Turkin zo aankijken:
[ afbeelding ]
Beter schakelen we Snakey even in Boysquote:Op woensdag 6 november 2013 12:55 schreef smegmanus het volgende:
Misschien doeken we één van de huidige SC's op, de GYM o.i.d. kan wat mij betreft wel weg.
quote:Op woensdag 6 november 2013 16:58 schreef Awesome_ het volgende:
lekker yoghurt gemaakt met kiwis Tip haha. Wel zespri kiwis!!
Verkeerde account.
quote:Snakey, er zijn plannen om de GYM SC te sluiten. Ze willen een ONZ SC maar dan moet er een SC wegNeem aan dat jij je macht als Forum Admin ten volste in zal zetten om het bestaan van de GYM-reeks veilig te stellen? Bij voorbaat dank!
volgens mij was het een troll aanvalquote:Op woensdag 6 november 2013 17:02 schreef Fanta-stick het volgende:
Waarom onze SC precies.
Echt kaolo haters.
Jij hebt een vriendin toch?quote:Op woensdag 6 november 2013 17:18 schreef Cake-Man het volgende:
Vandaag ben ik afgewezen door een sma'tje omdat ik volgens haar te kort was.
Ik sla je kapot als ik je tegenkom op school. Gooi je gewoon in ovaal zo naar beneden.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:18 schreef no1uknow het volgende:
[..]
lekker temperamentvol die turken altijd
Welke druks?quote:Op woensdag 6 november 2013 17:18 schreef no1uknow het volgende:
[..]
die drugs hebben je taalvaardigheid geen goed gedaan zo te zien
dat mag, mag ik dan wel eerst een cape om doen? lijkt me een mooi eindequote:Op woensdag 6 november 2013 17:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik sla je kapot als ik je tegenkom op school. Gooi je gewoon in ovaal zo naar beneden.
Hahah en tege iedereee zegge dat je depressiev werd van je sph studie. Cape mag wel maar dan moet je wel zorgen dat het als een soort galg werkt als je aan de construcie hangt,quote:Op woensdag 6 november 2013 17:20 schreef no1uknow het volgende:
[..]
dat mag, mag ik dan wel eerst een cape om doen? lijkt me een mooi einde
Dima?quote:Op woensdag 6 november 2013 17:21 schreef Drinky het volgende:
Ik praat nu echt met een Russische cougar op Tinder, volgens mij wil ze wel.
Oh, verkeerde account
neuh ik wil gewoon headfirst op de stenen vloer terecht komen of op een paar marokkaantjes, mag ookquote:Op woensdag 6 november 2013 17:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah en tege iedereee zegge dat je depressiev werd van je sph studie. Cape mag wel maar dan moet je wel zorgen dat het als een soort galg werkt als je aan de construcie hangt,
quote:Op woensdag 6 november 2013 17:21 schreef Drinky het volgende:
Ik praat nu echt met een Russische GOLDIGGER op Tinder, volgens mij wil ze wel.
Oh, verkeerde account
haha, kaasplankjequote:Op woensdag 6 november 2013 17:24 schreef VMSDKR het volgende:
vandaag 200km gefietst was niet eens moe ov is voor pussy's
Verkeerde account
JBquote:Op woensdag 6 november 2013 17:24 schreef seto het volgende:
seto is aziatisch, wisten jullie dat al?kan maar niet ophouden over hem, hij is zo aziatisch
oja vandaag ook 5 dips helemaal zelf gedaan *trots*
quote:Op woensdag 6 november 2013 16:45 schreef no1uknow het volgende:
[..]
homootje je denkt dat je alles kan maken met je blauwe username he
Hey weisman hey homoquote:
Hoi keekman.quote:
Hoe is het om met Mr.Messy te neuken?quote:
Dat is sebastian hoff, ofwel dj promo/rude awakening. Held van beroep.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:18 schreef no1uknow het volgende:
fathank dit is een foto uit je fobo ben jij dit?
[ afbeelding ]
wat is er met je armen aan de hand?!
Ik dacht hele lange tijd dat jij het was. En toen noemde je me nog lelijk en moest ik gniffelen omdat ik je nog niet met een stok aan zou raken als je er zo uit zag hahah.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat is sebastian hoff, ofwel dj promo/rude awakening. Held van beroep.
ohoh, rundvleesquote:Op woensdag 6 november 2013 17:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik dacht hele lange tijd dat jij het was. En toen noemde je me nog lelijk en moest ik gniffelen omdat ik je nog niet met een stok aan zou raken als je er zo uit zag hahah.
Hahah ja togquote:Op woensdag 6 november 2013 17:29 schreef VMSDKR het volgende:
Ik begin Cakeman wel grappig te vinden. Fuck me right?
Klopt. Wel in de kast#btjegayisokequote:Op woensdag 6 november 2013 17:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dikke henk is niet zo snel op de kast gejaagd.
quote:Op woensdag 6 november 2013 17:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik zou Kim nu wel doen, lekker chubby
Je staat te lang droog.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:08 schreef Fanta-stick het volgende:
ik wor hier fuking agreesiev van.
JB dat you?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Damn, die 3e en laatste van je set(niet die na de quote). Instant crush #wouldwifequote:Op woensdag 6 november 2013 18:22 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
JB dat you?
[ afbeelding ]
JMF broertje, post wat picas van je vakansie..quote:Op woensdag 6 november 2013 18:21 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Doe dat maar in je eigen reeks nutty... TR's geplaatst. Geen diknekken in jmf's topic!
quote:Op woensdag 6 november 2013 20:14 schreef no1uknow het volgende:
What the fuck, er staat een groepje van 3 aandachtshoeren en een mannelijke hippe trainer een soort van te crossfitten cq bootcampen op het tramplatform van den haag centraal, gaan er twee tegen een paal aan zitten, gaan de andere twee dips doen op de benen van die zittende. En soort van lungesfoto's incoming
Waar blijft je crazy verhaal??quote:Op woensdag 6 november 2013 19:09 schreef Drinky het volgende:
[..]
Damn, die 3e en laatste van je set(niet die na de quote). Instant crush #wouldwife
Hahah, dat heb ik ook altijd. Je moet de Imgurapp hebben.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:18 schreef no1uknow het volgende:
Gvd imgur bevriest safari op mn iphone, even wachten nog bois
Mijn dank is net zo als mijn biceps, groot.quote:
Nou, dat stelt dus ook weinig voor.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:22 schreef Klokov het volgende:
[..]
Mijn dank is net zo als mijn biceps, groot.
quote:Op woensdag 6 november 2013 20:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nou, dat stelt dus ook weinig voor.
tinypic..quote:Op woensdag 6 november 2013 20:18 schreef no1uknow het volgende:
Gvd imgur bevriest safari op mn iphone, even wachten nog bois
Heb zo 1,2,3 geen lookalike pics paraatquote:Op woensdag 6 november 2013 16:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kan je een foto plaatsen van billen die jij ongeveer hebt?
Je hebt toch gewoon een gif van jezelf in je FOBO?quote:Op woensdag 6 november 2013 20:30 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Heb zo 1,2,3 geen lookalike pics paraat
quote:Op woensdag 6 november 2013 20:32 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je hebt toch gewoon een gif van jezelf in je FOBO?
[ afbeelding ]
Hahah, mad mad mad.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:38 schreef no1uknow het volgende:
[..]
krijg eens ff lekker de vinkentering jij vuile klaploper
geef niet, punt is duidelijk, neuzen krijgen pak slaag zo.quote:
nou ik wil niet zeuren maar het gaat helaas voorlopig best goed met ajaksquote:Op woensdag 6 november 2013 20:45 schreef Montelly het volgende:
[..]
geef niet, punt is duidelijk, neuzen krijgen pak slaag zo.
Die linke, is dat Fanta?quote:
POst dan gelijk de beast..quote:Op woensdag 6 november 2013 21:26 schreef G.R.S. het volgende:
Gozer heeft een beetje teveel pillen ingenomen..
http://americanlivewire.com/result-of-steroid-abuse/
doe maar een spoilerquote:Op woensdag 6 november 2013 21:55 schreef Klokov het volgende:
Iets gevonden nav die steroidpost, weet niet zeker of ik het wel mag posten op FOK!
SPOILER: :') ?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 20:14 schreef no1uknow het volgende:
What the fuck, er staat een groepje van 3 aandachtshoeren en een mannelijke hippe trainer een soort van te crossfitten cq bootcampen op het tramplatform van den haag centraal, gaan er twee tegen een paal aan zitten, gaan de andere twee dips doen op de benen van die zittende. En soort van lungesfoto's incoming
quote:Op woensdag 6 november 2013 21:57 schreef Klokov het volgende:
Tering, wist niet dat er een camera op de nokia 3310 zat
Ik parkeer je verzoek nog even.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
JMF broertje, post wat picas van je vakansie..
kutaziaat, je gaat me toch niet vertellen dat je in den haag woont en voor ajaks bentquote:Op woensdag 6 november 2013 22:37 schreef seto het volgende:
wie was die hommo die zei dat ajax ging verliezen
ik ben voor duitslandquote:Op woensdag 6 november 2013 22:46 schreef no1uknow het volgende:
[..]
kutaziaat, je gaat me toch niet vertellen dat je in den haag woont en voor ajaks bent!!!!
als je daar afgewezen wordt, zie ik het duister inquote:Op woensdag 6 november 2013 22:52 schreef Dimachaerus het volgende:
Gesolliciteerd bij MacDonald's, blokker, busschauffeur.
Ik hoop dat nou eindelijk een keertje aangenomen wordt, voorkeur gaat uit naar MacDonald's.
quote:Op woensdag 6 november 2013 22:52 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik hoop dat nou eindelijk een keertje aangenomen wordt, voorkeur gaat uit naar MacDonald's.
aangezien je het alledrie verkeerd geschreven hebt zou ik niet je adem inhouden tot ze je bellen.....quote:Op woensdag 6 november 2013 22:52 schreef Dimachaerus het volgende:
ik wilde binnenkort meedoen met crossfit maar nu schaam ik mijquote:Op woensdag 6 november 2013 22:12 schreef Sapstengel het volgende:
Ik dacht dat het een gay dansgroepje was. Maarja crossfit is bijna hetzelfde.
En wat ook gaar is, ze moeten het altijd in het openbaar doen. Zo van "kijk ons gezond en sportief en cool zijn".
Buschauffeur? Leg uit - heb je überhaupt je groot rijbewijs of bedoel je mongooltjes naar school brengen in zo'n Transit.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:52 schreef Dimachaerus het volgende:
Heb geen rijbewijs D maar ze hebben regeling dat ze voorschieten en dan houden ze een bedrag in op je loon totdat je het terugbetaalt hebt.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:24 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Buschauffeur? Leg uit - heb je überhaupt je groot rijbewijs of bedoel je mongooltjes naar school brengen in zo'n Transit.
ewa dit is die dimaquote:Op woensdag 6 november 2013 23:18 schreef stinkie het volgende:
[..]
aangezien je het alledrie verkeerd geschreven hebt zou ik niet je adem inhouden tot ze je bellen.....
quote:Op woensdag 6 november 2013 23:26 schreef seto het volgende:
[..]
ewa dit is die dima
ik zach dat jullie nog mense zochten bij mcdonalds en ik zou dat ook wel willen doen, ik eet er best vaak dus je zou wel kunne zeggen dat ik een expert ben ahaha
mo en kamal werken er ook, zij kunnen wel zeggen dat ik goede werknemer ben
hoop wat te horen, wel pas na 2 uur want anders slapa ik nog haha
ok
[ afbeelding ]
Oke tof, lijkt me wel een leuk bijbaantje. Beetje rijden, geen stress.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Heb geen rijbewijs D maar ze hebben regeling dat ze voorschieten en dan houden ze een bedrag in op je loon totdat je het terugbetaalt hebt.
ghehehequote:Op woensdag 6 november 2013 23:18 schreef stinkie het volgende:
[..]
aangezien je het alledrie verkeerd geschreven hebt zou ik niet je adem inhouden tot ze je bellen.....
Zou liever taxichauffeur zijn tbh.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:27 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Oke tof, lijkt me wel een leuk bijbaantje. Beetje rijden, geen stress.
Zeker, betaalt redelijk goed ook, 12+ bruto.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:27 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Oke tof, lijkt me wel een leuk bijbaantje. Beetje rijden, geen stress.
altijd hardop lachen bij dat plaatjequote:Op woensdag 6 november 2013 23:26 schreef seto het volgende:
[..]
ewa dit is die dima
ik zach dat jullie nog mense zochten bij mcdonalds en ik zou dat ook wel willen doen, ik eet er best vaak dus je zou wel kunne zeggen dat ik een expert ben ahaha
mo en kamal werken er ook, zij kunnen wel zeggen dat ik goede werknemer ben
hoop wat te horen, wel pas na 2 uur want anders slapa ik nog haha
ok
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 november 2013 23:18 schreef stinkie het volgende:
[..]
oja, straks.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Waar blijft je crazy verhaal??
Ja, of dat.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zou liever taxichauffeur zijn tbh.
Lijkt me ook heerlijk zeg, beetje rondrijden, muziekje aan.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, of dat.
Toen ik 18 was heb ik de hele zomer, elke dag, bestellingen gereden voor een technische groothandel. Gewoon zelf een beetje tijd indelen; heerlijk man.
Yep, en het mooiste is dat je niet een baas hebt die je continu op de vingers kijkt. Ook wel fijn.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:41 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Lijkt me ook heerlijk zeg, beetje rondrijden, muziekje aan.
beste tijd tijdens mijn stage was toen ze me een full option auto van de zaak gaven om mee te rijden. Pimpen me je B&O, zonnedak open en lekker langs de playa strollen met je bak. Iedereen mirin'.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:41 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Lijkt me ook heerlijk zeg, beetje rondrijden, muziekje aan.
quote:Op donderdag 7 november 2013 00:04 schreef Klokov het volgende:
Is dit ook jouw volgende gifje?
[ afbeelding ]
Dit is een andere site grapjasquote:
Mercedesbussen zijn wel chill met die 7traps automatemquote:Op woensdag 6 november 2013 23:46 schreef Drinky het volgende:
[..]
beste tijd tijdens mijn stage was toen ze me een full option auto van de zaak gaven om mee te rijden. Pimpen me je B&O, zonnedak open en lekker langs de playa strollen met je bak. Iedereen mirin'.
Of even met de bedrijfsvito dingen afleveren, die dingen gaan ook hard verwacht je eerlijk gezegd helemaal niet.
Beter van niet idd!quote:Op donderdag 7 november 2013 00:13 schreef Klokov het volgende:
Ik zou een paar mensen op FOK! kunnen dmen maar de meeste van jullie soort vertrouw ik niet
wij zitten samen in het anti-manlet genootschap vriendquote:Op donderdag 7 november 2013 00:13 schreef Klokov het volgende:
Ik zou een paar mensen op FOK! kunnen dmen maar de meeste van jullie soort vertrouw ik niet
Vraag me nog steeds of hoe je als Aziaat geen manlet kunt zijn.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:16 schreef seto het volgende:
[..]
wij zitten samen in het anti-manlet genootschap vriend
ik zou een kameraad nooit verraden
cu@houwaartsquote:Op donderdag 7 november 2013 00:26 schreef no1uknow het volgende:
seto wat een kkkop dat je sowieso over straat durft te lopen in DH
setoquote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 06:57 schreef fathank het volgende:
Aziaten
Krijs jij ook als een speenvarken tijdens de seks?
Confirmed for truth.quote:Op donderdag 7 november 2013 06:57 schreef fathank het volgende:
Aziaten
Krijs jij ook als een speenvarken tijdens de seks?
quote:
Geniaalquote:Op donderdag 7 november 2013 09:09 schreef fathank het volgende:
In groningen zit trouwens een afhaal die lekkel lekkel heet zag ik van t weekend
Ome Henkquote:Op donderdag 7 november 2013 09:26 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Geniaal![]()
Sambalbij?Lekel lekel sambalbij? lekel
[ afbeelding ]
geniaal.quote:
Ken je dat liedje 'ome henk viert feest'? Ik kan dat nummer helemaal meezingen, samen met m'n broertjequote:Op donderdag 7 november 2013 09:33 schreef RaymondK het volgende:
[..]
geniaal.
als d'r een nieuwe cd uit was ging ik die gelijk halen en liggen luisteren op m'n kamer![]()
en janken van het lachen soms hahah
"Krijg toch de rotte bacterie eksejem"
"godvre domme, het lijkt hier allemaal wel van sneijhkoek gemaak"
"Wat een mooie kopere knop heb die deur"
![]()
lol ja.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:34 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ken je dat liedje 'ome henk viert feest'? Ik kan dat nummer helemaal meezingen, samen met m'n broertjeEcht van a tot z
kraigh toch de gloeiende gloeiendequote:Op donderdag 7 november 2013 09:46 schreef JaqenHghar het volgende:
Zal ik jullie es even door de tent heen rossen![]()
![]()
![]()
GIFKIKKERGHRRWAHHHHquote:Op donderdag 7 november 2013 09:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
kraigh toch de gloeiende gloeiende
quote:Op donderdag 7 november 2013 10:03 schreef seto het volgende:
[..]
[..]
mensen die denken dat mijn foto op canadastockphotos.net staat
Groningenquote:Op donderdag 7 november 2013 09:09 schreef fathank het volgende:
In groningen zit trouwens een afhaal die lekkel lekkel heet zag ik van t weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |