hoelang denk je daar over te gaan doen?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:16 schreef helplesssss het volgende:
[Img]Ik kom terug zodra ik zo'n lijf heb. Wel onder een ander nick. Vind het jammer dat er een beeld van mij wordt geschetst obv een periode van relatiebreuk. Duuuuus, ben benieuwd of jullie me snel zullen herkennen
welkom terug broederquote:Op woensdag 6 november 2013 15:11 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Jajaja het is de freak one more timeee!! Once again!!
Back on the track!! Haha jullie weten het zelf!
Met alle adviezen van de BB-topic en jou icm mijn ultimate doorzettingsvermogen: 3 maanden.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:17 schreef no1uknow het volgende:
[..]
hoelang denk je daar over te gaan doen?
edit: inb4 ninja edit![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 15:11 schreef Awesome_ het volgende:
Oja, over reclame gesproken.. die mobile-ads.. fuck me zeg.
Wie neukt er nou een kroegquote:Op woensdag 6 november 2013 15:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ff iemand met rode baard gedaan voor die kroegneuker hier.
Dankje leks.
quote:Op woensdag 6 november 2013 15:28 schreef Fanta-stick het volgende:
Spontane lachkick door die mascotte.
wie bedoel je naast jou en fanta?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Gewoon 3 toppers terug op zelfde moment... Jullie boffen maar!
Die altijd die te dikke negermokkels post.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:36 schreef no1uknow het volgende:
[..]
wie bedoel je naast jou en fanta?
Thefuck.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:09 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nee, het mooie was dat ze vertelde via DM voeding & diëtiek te studeren aan de HHS, dus ik dacht meteen kloon van fanta die mij zit te fucken. Maar ze is dus een turkse fokster die toevallig ook voeding en diëtiek studeert aan de HHS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |