Mercedesbussen zijn wel chill met die 7traps automatemquote:Op woensdag 6 november 2013 23:46 schreef Drinky het volgende:
[..]
beste tijd tijdens mijn stage was toen ze me een full option auto van de zaak gaven om mee te rijden. Pimpen me je B&O, zonnedak open en lekker langs de playa strollen met je bak. Iedereen mirin'.
Of even met de bedrijfsvito dingen afleveren, die dingen gaan ook hard verwacht je eerlijk gezegd helemaal niet.
Beter van niet idd!quote:Op donderdag 7 november 2013 00:13 schreef Klokov het volgende:
Ik zou een paar mensen op FOK! kunnen dmen maar de meeste van jullie soort vertrouw ik niet
wij zitten samen in het anti-manlet genootschap vriendquote:Op donderdag 7 november 2013 00:13 schreef Klokov het volgende:
Ik zou een paar mensen op FOK! kunnen dmen maar de meeste van jullie soort vertrouw ik niet
Vraag me nog steeds of hoe je als Aziaat geen manlet kunt zijn.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:16 schreef seto het volgende:
[..]
wij zitten samen in het anti-manlet genootschap vriend
ik zou een kameraad nooit verraden
cu@houwaartsquote:Op donderdag 7 november 2013 00:26 schreef no1uknow het volgende:
seto wat een kkkop dat je sowieso over straat durft te lopen in DH
setoquote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 06:57 schreef fathank het volgende:
Aziaten
Krijs jij ook als een speenvarken tijdens de seks?
Confirmed for truth.quote:Op donderdag 7 november 2013 06:57 schreef fathank het volgende:
Aziaten
Krijs jij ook als een speenvarken tijdens de seks?
quote:
Geniaalquote:Op donderdag 7 november 2013 09:09 schreef fathank het volgende:
In groningen zit trouwens een afhaal die lekkel lekkel heet zag ik van t weekend
Ome Henkquote:Op donderdag 7 november 2013 09:26 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Geniaal![]()
Sambalbij?Lekel lekel sambalbij? lekel
[ afbeelding ]
geniaal.quote:
Ken je dat liedje 'ome henk viert feest'? Ik kan dat nummer helemaal meezingen, samen met m'n broertjequote:Op donderdag 7 november 2013 09:33 schreef RaymondK het volgende:
[..]
geniaal.
als d'r een nieuwe cd uit was ging ik die gelijk halen en liggen luisteren op m'n kamer![]()
en janken van het lachen soms hahah
"Krijg toch de rotte bacterie eksejem"
"godvre domme, het lijkt hier allemaal wel van sneijhkoek gemaak"
"Wat een mooie kopere knop heb die deur"
![]()
lol ja.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:34 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ken je dat liedje 'ome henk viert feest'? Ik kan dat nummer helemaal meezingen, samen met m'n broertjeEcht van a tot z
kraigh toch de gloeiende gloeiendequote:Op donderdag 7 november 2013 09:46 schreef JaqenHghar het volgende:
Zal ik jullie es even door de tent heen rossen![]()
![]()
![]()
GIFKIKKERGHRRWAHHHHquote:Op donderdag 7 november 2013 09:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
kraigh toch de gloeiende gloeiende
quote:Op donderdag 7 november 2013 10:03 schreef seto het volgende:
[..]
[..]
mensen die denken dat mijn foto op canadastockphotos.net staat
Groningenquote:Op donderdag 7 november 2013 09:09 schreef fathank het volgende:
In groningen zit trouwens een afhaal die lekkel lekkel heet zag ik van t weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |