Mercedesbussen zijn wel chill met die 7traps automatemquote:Op woensdag 6 november 2013 23:46 schreef Drinky het volgende:
[..]
beste tijd tijdens mijn stage was toen ze me een full option auto van de zaak gaven om mee te rijden. Pimpen me je B&O, zonnedak open en lekker langs de playa strollen met je bak. Iedereen mirin'.
Of even met de bedrijfsvito dingen afleveren, die dingen gaan ook hard verwacht je eerlijk gezegd helemaal niet.
Beter van niet idd!quote:Op donderdag 7 november 2013 00:13 schreef Klokov het volgende:
Ik zou een paar mensen op FOK! kunnen dmen maar de meeste van jullie soort vertrouw ik niet
wij zitten samen in het anti-manlet genootschap vriendquote:Op donderdag 7 november 2013 00:13 schreef Klokov het volgende:
Ik zou een paar mensen op FOK! kunnen dmen maar de meeste van jullie soort vertrouw ik niet
Vraag me nog steeds of hoe je als Aziaat geen manlet kunt zijn.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:16 schreef seto het volgende:
[..]
wij zitten samen in het anti-manlet genootschap vriend
ik zou een kameraad nooit verraden
cu@houwaartsquote:Op donderdag 7 november 2013 00:26 schreef no1uknow het volgende:
seto wat een kkkop dat je sowieso over straat durft te lopen in DH
setoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |