Jij hebt een vriendin toch?quote:Op woensdag 6 november 2013 17:18 schreef Cake-Man het volgende:
Vandaag ben ik afgewezen door een sma'tje omdat ik volgens haar te kort was.
Ik sla je kapot als ik je tegenkom op school. Gooi je gewoon in ovaal zo naar beneden.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:18 schreef no1uknow het volgende:
[..]
lekker temperamentvol die turken altijd
Welke druks?quote:Op woensdag 6 november 2013 17:18 schreef no1uknow het volgende:
[..]
die drugs hebben je taalvaardigheid geen goed gedaan zo te zien
dat mag, mag ik dan wel eerst een cape om doen? lijkt me een mooi eindequote:Op woensdag 6 november 2013 17:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik sla je kapot als ik je tegenkom op school. Gooi je gewoon in ovaal zo naar beneden.
Hahah en tege iedereee zegge dat je depressiev werd van je sph studie. Cape mag wel maar dan moet je wel zorgen dat het als een soort galg werkt als je aan de construcie hangt,quote:Op woensdag 6 november 2013 17:20 schreef no1uknow het volgende:
[..]
dat mag, mag ik dan wel eerst een cape om doen? lijkt me een mooi einde
Dima?quote:Op woensdag 6 november 2013 17:21 schreef Drinky het volgende:
Ik praat nu echt met een Russische cougar op Tinder, volgens mij wil ze wel.
Oh, verkeerde account
neuh ik wil gewoon headfirst op de stenen vloer terecht komen of op een paar marokkaantjes, mag ookquote:Op woensdag 6 november 2013 17:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah en tege iedereee zegge dat je depressiev werd van je sph studie. Cape mag wel maar dan moet je wel zorgen dat het als een soort galg werkt als je aan de construcie hangt,
quote:Op woensdag 6 november 2013 17:21 schreef Drinky het volgende:
Ik praat nu echt met een Russische GOLDIGGER op Tinder, volgens mij wil ze wel.
Oh, verkeerde account
haha, kaasplankjequote:Op woensdag 6 november 2013 17:24 schreef VMSDKR het volgende:
vandaag 200km gefietst was niet eens moe ov is voor pussy's
Verkeerde account
JBquote:Op woensdag 6 november 2013 17:24 schreef seto het volgende:
seto is aziatisch, wisten jullie dat al?kan maar niet ophouden over hem, hij is zo aziatisch
oja vandaag ook 5 dips helemaal zelf gedaan *trots*
quote:Op woensdag 6 november 2013 16:45 schreef no1uknow het volgende:
[..]
homootje je denkt dat je alles kan maken met je blauwe username he
Hey weisman hey homoquote:
Hoi keekman.quote:
Hoe is het om met Mr.Messy te neuken?quote:
Dat is sebastian hoff, ofwel dj promo/rude awakening. Held van beroep.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:18 schreef no1uknow het volgende:
fathank dit is een foto uit je fobo ben jij dit?
[ afbeelding ]
wat is er met je armen aan de hand?!
Ik dacht hele lange tijd dat jij het was. En toen noemde je me nog lelijk en moest ik gniffelen omdat ik je nog niet met een stok aan zou raken als je er zo uit zag hahah.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat is sebastian hoff, ofwel dj promo/rude awakening. Held van beroep.
ohoh, rundvleesquote:Op woensdag 6 november 2013 17:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik dacht hele lange tijd dat jij het was. En toen noemde je me nog lelijk en moest ik gniffelen omdat ik je nog niet met een stok aan zou raken als je er zo uit zag hahah.
Hahah ja togquote:Op woensdag 6 november 2013 17:29 schreef VMSDKR het volgende:
Ik begin Cakeman wel grappig te vinden. Fuck me right?
Klopt. Wel in de kast#btjegayisokequote:Op woensdag 6 november 2013 17:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dikke henk is niet zo snel op de kast gejaagd.
quote:Op woensdag 6 november 2013 17:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik zou Kim nu wel doen, lekker chubby
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |