Hoe is het om met Mr.Messy te neuken?quote:
Dat is sebastian hoff, ofwel dj promo/rude awakening. Held van beroep.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:18 schreef no1uknow het volgende:
fathank dit is een foto uit je fobo ben jij dit?
[ afbeelding ]
wat is er met je armen aan de hand?!
Ik dacht hele lange tijd dat jij het was. En toen noemde je me nog lelijk en moest ik gniffelen omdat ik je nog niet met een stok aan zou raken als je er zo uit zag hahah.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat is sebastian hoff, ofwel dj promo/rude awakening. Held van beroep.
ohoh, rundvleesquote:Op woensdag 6 november 2013 17:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik dacht hele lange tijd dat jij het was. En toen noemde je me nog lelijk en moest ik gniffelen omdat ik je nog niet met een stok aan zou raken als je er zo uit zag hahah.
Hahah ja togquote:Op woensdag 6 november 2013 17:29 schreef VMSDKR het volgende:
Ik begin Cakeman wel grappig te vinden. Fuck me right?
Klopt. Wel in de kast#btjegayisokequote:Op woensdag 6 november 2013 17:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dikke henk is niet zo snel op de kast gejaagd.
quote:Op woensdag 6 november 2013 17:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik zou Kim nu wel doen, lekker chubby
Je staat te lang droog.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:08 schreef Fanta-stick het volgende:
ik wor hier fuking agreesiev van.
JB dat you?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
dacht even dat etha had gepost
Damn, die 3e en laatste van je set(niet die na de quote). Instant crush #wouldwifequote:Op woensdag 6 november 2013 18:22 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
JB dat you?
[ afbeelding ]
JMF broertje, post wat picas van je vakansie..quote:Op woensdag 6 november 2013 18:21 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Doe dat maar in je eigen reeks nutty... TR's geplaatst. Geen diknekken in jmf's topic!
quote:Op woensdag 6 november 2013 20:14 schreef no1uknow het volgende:
What the fuck, er staat een groepje van 3 aandachtshoeren en een mannelijke hippe trainer een soort van te crossfitten cq bootcampen op het tramplatform van den haag centraal, gaan er twee tegen een paal aan zitten, gaan de andere twee dips doen op de benen van die zittende. En soort van lungesfoto's incoming
Waar blijft je crazy verhaal??quote:Op woensdag 6 november 2013 19:09 schreef Drinky het volgende:
[..]
Damn, die 3e en laatste van je set(niet die na de quote). Instant crush #wouldwife
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |