ik ben voor duitslandquote:Op woensdag 6 november 2013 22:46 schreef no1uknow het volgende:
[..]
kutaziaat, je gaat me toch niet vertellen dat je in den haag woont en voor ajaks bent!!!!
als je daar afgewezen wordt, zie ik het duister inquote:Op woensdag 6 november 2013 22:52 schreef Dimachaerus het volgende:
Gesolliciteerd bij MacDonald's, blokker, busschauffeur.
Ik hoop dat nou eindelijk een keertje aangenomen wordt, voorkeur gaat uit naar MacDonald's.
quote:Op woensdag 6 november 2013 22:52 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik hoop dat nou eindelijk een keertje aangenomen wordt, voorkeur gaat uit naar MacDonald's.
aangezien je het alledrie verkeerd geschreven hebt zou ik niet je adem inhouden tot ze je bellen.....quote:Op woensdag 6 november 2013 22:52 schreef Dimachaerus het volgende:
ik wilde binnenkort meedoen met crossfit maar nu schaam ik mijquote:Op woensdag 6 november 2013 22:12 schreef Sapstengel het volgende:
Ik dacht dat het een gay dansgroepje was. Maarja crossfit is bijna hetzelfde.
En wat ook gaar is, ze moeten het altijd in het openbaar doen. Zo van "kijk ons gezond en sportief en cool zijn".
Buschauffeur? Leg uit - heb je überhaupt je groot rijbewijs of bedoel je mongooltjes naar school brengen in zo'n Transit.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:52 schreef Dimachaerus het volgende:
Heb geen rijbewijs D maar ze hebben regeling dat ze voorschieten en dan houden ze een bedrag in op je loon totdat je het terugbetaalt hebt.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:24 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Buschauffeur? Leg uit - heb je überhaupt je groot rijbewijs of bedoel je mongooltjes naar school brengen in zo'n Transit.
ewa dit is die dimaquote:Op woensdag 6 november 2013 23:18 schreef stinkie het volgende:
[..]
aangezien je het alledrie verkeerd geschreven hebt zou ik niet je adem inhouden tot ze je bellen.....
quote:Op woensdag 6 november 2013 23:26 schreef seto het volgende:
[..]
ewa dit is die dima
ik zach dat jullie nog mense zochten bij mcdonalds en ik zou dat ook wel willen doen, ik eet er best vaak dus je zou wel kunne zeggen dat ik een expert ben ahaha
mo en kamal werken er ook, zij kunnen wel zeggen dat ik goede werknemer ben
hoop wat te horen, wel pas na 2 uur want anders slapa ik nog haha
ok
[ afbeelding ]
Oke tof, lijkt me wel een leuk bijbaantje. Beetje rijden, geen stress.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Heb geen rijbewijs D maar ze hebben regeling dat ze voorschieten en dan houden ze een bedrag in op je loon totdat je het terugbetaalt hebt.
ghehehequote:Op woensdag 6 november 2013 23:18 schreef stinkie het volgende:
[..]
aangezien je het alledrie verkeerd geschreven hebt zou ik niet je adem inhouden tot ze je bellen.....
Zou liever taxichauffeur zijn tbh.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:27 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Oke tof, lijkt me wel een leuk bijbaantje. Beetje rijden, geen stress.
Zeker, betaalt redelijk goed ook, 12+ bruto.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:27 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Oke tof, lijkt me wel een leuk bijbaantje. Beetje rijden, geen stress.
altijd hardop lachen bij dat plaatjequote:Op woensdag 6 november 2013 23:26 schreef seto het volgende:
[..]
ewa dit is die dima
ik zach dat jullie nog mense zochten bij mcdonalds en ik zou dat ook wel willen doen, ik eet er best vaak dus je zou wel kunne zeggen dat ik een expert ben ahaha
mo en kamal werken er ook, zij kunnen wel zeggen dat ik goede werknemer ben
hoop wat te horen, wel pas na 2 uur want anders slapa ik nog haha
ok
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 november 2013 23:18 schreef stinkie het volgende:
[..]
oja, straks.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Waar blijft je crazy verhaal??
Ja, of dat.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zou liever taxichauffeur zijn tbh.
Lijkt me ook heerlijk zeg, beetje rondrijden, muziekje aan.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, of dat.
Toen ik 18 was heb ik de hele zomer, elke dag, bestellingen gereden voor een technische groothandel. Gewoon zelf een beetje tijd indelen; heerlijk man.
Yep, en het mooiste is dat je niet een baas hebt die je continu op de vingers kijkt. Ook wel fijn.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:41 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Lijkt me ook heerlijk zeg, beetje rondrijden, muziekje aan.
beste tijd tijdens mijn stage was toen ze me een full option auto van de zaak gaven om mee te rijden. Pimpen me je B&O, zonnedak open en lekker langs de playa strollen met je bak. Iedereen mirin'.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:41 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Lijkt me ook heerlijk zeg, beetje rondrijden, muziekje aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |