Val dood mogoolquote:Op woensdag 6 november 2013 16:30 schreef smegmanus het volgende:
Geniet er nog even van. Ik stel voor dat we bij deel 245 stoppen, leuk geweest toch?
vertel?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:37 schreef Drinky het volgende:
Don't stick your dick in crazy, daar ben ik nu wel achter
accu 2%, doe het straks welquote:
Hoe gaat het met je studie, nog iets gehoord van defensie?quote:
Ik wel.. ze gaan naar mali... HI HA HO!!!quote:Op woensdag 6 november 2013 16:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je studie, nog iets gehoord van defensie?
dagdag cake manquote:Op woensdag 6 november 2013 16:37 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
Val dood mogool
Deze is gew gezellig leuk hier
Studie gaat goed, heb tot nu toe alles gehaald, maar niet 100% op gefocussed. 18 november eerste keuringen waarvan ik weet dat ze kaolo moeilijk zijn.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je studie, nog iets gehoord van defensie?
Klopt met 4 apaches...hi ha ho.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:44 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik wel.. ze gaan naar mali... HI HA HO!!!
Met meeer wel!!! Ho haaa hi!quote:Op woensdag 6 november 2013 16:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Klopt met 4 apaches...hi ha ho.
Doe normaal zo doe ik ook ja togquote:
Ik hoorde 4.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:45 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Met meeer wel!!! Ho haaa hi!
Apaches pantseren chinooks..quote:Op woensdag 6 november 2013 16:49 schreef VMSDKR het volgende:
fck apache's - chinooks zijn where its at
Fuck Chinooks, ramen trillen als die beesten overvliegenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:49 schreef VMSDKR het volgende:
fck apache's - chinooks zijn where its at
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |