Bonaire (Papiaments: Boneiru) is een eiland in de Caraïben dat bestuurlijk als openbaar lichaam een bijzondere gemeente binnen Nederland vormt.quote:
Toch een 9/10 voor het proberenquote:
Dus een bijzondere gemeente. Geen provinciequote:Op woensdag 6 november 2013 10:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Bonaire (Papiaments: Boneiru) is een eiland in de Caraïben dat bestuurlijk als openbaar lichaam een bijzondere gemeente binnen Nederland vormt.
8.232/10quote:
Graag een berekening in detailquote:
De 8 is voor de TT, de 0.232 voor de moeite.quote:
Dus dan is het ook onzin om 'de provincie' als apart te beschouwen.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Dus een bijzondere gemeente. Geen provincie
appelquote:
Want het is cider, dan heb de dat weleens.quote:
Over appel gesproken, hebben jullie ooit het fobo van Omdatappel gezien?quote:
Scherp.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Want het is cider, dan heb de dat weleens.
zouquote:Op woensdag 6 november 2013 11:01 schreef Muto het volgende:
[..]
Over appel gesproken, hebben jullie ooit het fobo van Omdatappel gezien?
'quote:Op woensdag 6 november 2013 11:01 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:01 schreef Muto het volgende:
[..]
Ze heeft een vriend.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze is nog nooit geneukt door een FOK!ker toch? Misschien moet jij dat maar eens doen.
Alles kan kapot.quote:
quote:
quote:
Misschien heeft ze wel een vaginale buis van staalquote:
Heb nog een half forum af te werken, ik schuif haar gewoon wat naar beneden op de lijst, tot dat euvel verholpen is.quote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 11:04 schreef Chai het volgende:
Furdinand is toch dat konijn hoop ik? niet een of ander vriendje?
Smeden als het ijzer heet is.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb nog een half forum af te werken, ik schuif haar gewoon wat naar beneden op de lijst, tot dat euvel verholpen is.
Maar is haar vriendje wel een FOK!ker?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb nog een half forum af te werken, ik schuif haar gewoon wat naar beneden op de lijst, tot dat euvel verholpen is.
imageshackquote:Op woensdag 6 november 2013 11:07 schreef Dven het volgende:
[ http://imageshack.us/a/img543/4761/9fdm.jpg (copy/paste deze link) ]
Zou Jillz aannemen
Waarom houdt FOK! niet van imageshackquote:
ik dacht het wel. Ik weet het niet, lang geleden dat ik haar gesproken heb.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar is haar vriendje wel een FOK!ker?
Goed gezien.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nooit moeite doen als je iets beters te doen hebt.
Fotoboek van Furdinandquote:Op woensdag 6 november 2013 11:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik dacht het wel. Ik weet het niet, lang geleden dat ik haar gesproken heb.
Komen op jouw kalender af, duh.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Sowieso, wat doen al die homo's hier ineens ? :S
Furdi dusquote:Op woensdag 6 november 2013 11:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar is haar vriendje wel een FOK!ker?
Misschien zoeken ze wat om te snorkelenquote:Op woensdag 6 november 2013 11:08 schreef Chai het volgende:
[..]
dat is de vbl scquote:Op woensdag 6 november 2013 11:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben gematigd KLB SC'erquote:
Ik kom overal en nergens op FOK!quote:
Een eend. Shit's on.quote:
ik heb geen ideequote:
Dagobertquote:
Als iemand roept dat ze fan zijn van (willekeurige club) of zo?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb geen idee
naar het schijnt zijn daar ook rellen af en toe
quote:Op woensdag 6 november 2013 11:11 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Maar wat komen jullie dan hier doen? Hij post hier nooit, alleen de afgelopen 2 dagen.
quote:Op woensdag 6 november 2013 11:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
We komen jullie djoeken, 1 voor 1.
Oh, dan gaan we wel weer weg. Tenzij jullie onze aanwezigheid op prijs stellen uiteraard.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:11 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Maar wat komen jullie dan hier doen? Hij post hier nooit, alleen de afgelopen 2 dagen.
waarschijnlijk.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als iemand roept dat ze fan zijn van (willekeurige club) of zo?
quote:Op woensdag 6 november 2013 11:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
We komen jullie djoeken, 1 voor 1.
Nou begin maar bij de behaarde aarsjes dan, daar houden jullie wel van volgens mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen dank.![]()
GAE!!!!quote:Op woensdag 6 november 2013 11:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als iemand roept dat ze fan zijn van (willekeurige club) of zo?
quote:Op woensdag 6 november 2013 11:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou begin maar bij de behaarde aarsjes dan, daar houden jullie wel van volgens mijGvd, die dampende moedervlekken van Chai weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen dank.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
[..]
Nou begin maar bij de behaarde aarsjes dan, daar houden jullie wel van volgens mijdat is een pukkelige reet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen dank.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
[..]
Nou begin maar bij de behaarde aarsjes dan, daar houden jullie wel van volgens mijIk kan zien dat het niet jouw aars is, want die is gaping...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen dank.BFF met GGMM
Ben niet boos.quote:
Zegt me echt totaal niks.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoeft geen probleem te zijn als er maar geen PECZwolle fans zijn.
Was het maar zo'n feest, dan zou ik niet meer gillen van de pijn.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kan zien dat het niet jouw aars is, want die is gaping...
Presentquote:Op woensdag 6 november 2013 11:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoeft geen probleem te zijn als er maar geen PECZwolle fans zijn.
DM maar, kan allemaal geregeld worden.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, dan zou ik niet meer gillen van de pijn.
Zal eens op je flacide lul kotsen.quote:
Ahw, so so lief.quote:
meer glijmiddel gebruiknequote:Op woensdag 6 november 2013 11:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, dan zou ik niet meer gillen van de pijn.
Ahw fck yeah.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal eens op je flacide lul kotsen.
veel glijdelijkerquote:Op woensdag 6 november 2013 11:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan scheurt die spier nog steeds evenveel hooralleen dan geleidelijker.
Nou, echt wel, jeetje, deze gaat de boeken in hoor, poepoe.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:16 schreef Elan het volgende:
Een mixtopic van klb en vbl geopend door mr japan himself. Nu al legend.
Oeh, vertel me meer.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal eens op je flacide lul kotsen.
Bitch weet niksquote:Op woensdag 6 november 2013 11:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou, echt wel, jeetje, deze gaat de boeken in hoor, poepoe.
Dat je de stukjes broccoli van gisteravond over je lul ziet glijden enzo.quote:
Druk bezig met punten scoren zie ik.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat je de stukjes broccoli van gisteravond over je lul ziet glijden enzo.
Nou nou, niet zo leuk om zo over je moeder te praten.quote:
Maagzuur op je penisquote:Op woensdag 6 november 2013 11:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Druk bezig met punten scoren zie ik.
Nee, ik weet waar jouw penis allemaal in heeft gezeten.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Chlo, als ik voor je ga whiteknighten, mag ik je dan talloze keren uitwonen?
Touchéquote:Op woensdag 6 november 2013 11:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ik weet waar jouw penis allemaal in heeft gezeten.
Brandt de overtollige talgklieren weg. Altijd goed.quote:
Vertelquote:Op woensdag 6 november 2013 11:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ik weet waar jouw penis allemaal in heeft gezeten.
Zou een meloen voor je uithollen en m'n naam erop schrijven.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Druk bezig met punten scoren zie ik.
Hahahahaha haquote:Op woensdag 6 november 2013 11:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo leuk om zo over je moeder te praten.
Homdatfurdinand?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Hahahahaha ha
Jij bent zeker het wijf van Happel. Schijtlollig kutwijf.
Zulks een frustratie hier, doe eens kalm.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Hahahahaha ha
Hou ik je aan.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou een meloen voor je uithollen en m'n naam erop schrijven.
watquote:Op woensdag 6 november 2013 11:24 schreef Chloroform het volgende:
Jongens, worden jullie ook al zo moe van al die Bitstrips shit op Facebook?
He?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:24 schreef Chloroform het volgende:
Jongens, worden jullie ook al zo moe van al die Bitstrips shit op Facebook?
Ik heb gewoon trage mongooltjes. Duurt altijd even voordat huismoeders iets nieuws oppikken.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:25 schreef Chloroform het volgende:
Oh.
Wow.
Ik heb echt mongooltjes op FB.
Gore foto's spammen telt niet als 'dierenrechtsactivisme'.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:26 schreef Murdera het volgende:
Ik heb geen tienermoeders en kinderen op facebook.
Ik krijg alleen een hoop "bont is moord" shit enzo.teringveganisten.
Over een jaar zul je weten wat ik bedoel.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb gewoon trage mongooltjes. Duurt altijd even voordat huismoeders iets nieuws oppikken.
Hahaha, typisch.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:26 schreef Murdera het volgende:
Oproepen voor demonstraties enzo.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gore foto's spammen telt niet als 'dierenrechtsactivisme'.
Wow, dat heb ik nog niet eens gezien.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:26 schreef Murdera het volgende:
En toch proberen dus.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oproepen voor demonstraties enzo.
Alsof niet iedereen al lang weet dat ik veel te lui ben, zelfs al zou ik een fuck geven.
Het is het waard, het zijn behoorlijk lekkere wijven.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow, dat heb ik nog niet eens gezien.
Maar sowieso lullen over moord bij dieren.Die leven in het nu en met de juiste methode merken ze niets van hun sterven.
Probeer ze dat maar eens aan hun verstand te brengen.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow, dat heb ik nog niet eens gezien.
Maar sowieso lullen over moord bij dieren.Die leven in het nu en met de juiste methode merken ze niets van hun sterven.
DM eens pics ter controle of dit wel waar is?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is het waard, het zijn behoorlijk lekkere wijven.![]()
en tjah, ik ben blij voor ze dat ze iets hebben om zich druk om te maken.
Is je bier op? Je doet zo geïrriteerd.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Hahahahaha ha
Sowieso dierenliefhebbers die het nut van jagen niet inzien.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja.Ik verwacht elk moment een shitstorm over dat hert met pijl in zn hoofd.
Correctie. "ik vind het lekkere wijven."quote:Op woensdag 6 november 2013 11:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
DM eens pics ter controle of dit wel waar is?
Jij stoort je niet aan een flinke portie domheid?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is het waard, het zijn behoorlijk lekkere wijven.![]()
en tjah, ik ben blij voor ze dat ze iets hebben om zich druk om te maken.
Dan moeten ze er wel heel goed uitzien, dat is dan wel een voorwaarde. En dan nog een twijfelgeval.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Correctie. "ik vind het lekkere wijven."
Heb je ook iets met psycho chicks?
Ontkom je niet aan, dus storen eraan is zinloos.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij stoort je niet aan een flinke portie domheid?
Zo makkelijk dit.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Correctie. "ik vind het lekkere wijven."
Heb je ook iets met psycho chicks?
Dan zou ik hier ook niet meer kunnen komen.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij stoort je niet aan een flinke portie domheid?
Herkenbaar wel.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan zou ik hier ook niet meer kunnen komen.
En serieus, ik ben erger gewend.ze zijn erg tof, alleen dat eeuwige gezeik over dat 1e onderwerp.
Maar ach.
Uit betrouwbare bron weet ik dat Tjacka nu aan het heineken zit.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:32 schreef JanCees het volgende:
Dit lijkt me een leuke SC voor Tjacka
Is hij al in damscoquote:Op woensdag 6 november 2013 11:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron weet ik dat Tjacka nu aan het heineken zit.
Ik denk dat Elan hier beter past. Allemaal zure kutjes bij elkaar.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:32 schreef JanCees het volgende:
Dit lijkt me een leuke SC voor Tjacka
:s:Squote:Op woensdag 6 november 2013 11:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik denk dat Elan hier beter past. Allemaal zure kutjes bij elkaar.
heuheu flkkrtjequote:Op woensdag 6 november 2013 11:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
:s:S
Wij hebben ook gevoelens en emoties hoor.
Bek houden teringjong of ik haal je penis door een gehaktmolen en maak er kleine partyworstjes van.quote:
Hnnnnnng.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bek houden teringjong of ik haal je penis door een gehaktmolen en maak er kleine partyworstjes van.
'Een partyworstje', lijk me.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bek houden teringjong of ik haal je penis door een gehaktmolen en maak er kleine partyworstjes van.
Ik verwacht dat Mur een grote penis heeft waar meerdere partyworstjes van gemaakt kunnen worden.quote:
Dat verwacht ik ook wel ja.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Mur een grote penis heeft waar meerdere partyworstjes van gemaakt kunnen worden.
Ik wist wel dat jouw plek op jouw lijst correct of zelfs nog iets te laag was.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Mur een grote penis heeft waar meerdere partyworstjes van gemaakt kunnen worden.
Oh, ik had even niet meegekregen dat het over Mur ging.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat voor lijst? publicatie graag. Chloro was ook zo aardig.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jouw plek op jouw lijst correct of zelfs nog iets te laag was.
quote:Op woensdag 6 november 2013 11:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jouw plek op jouw lijst correct of zelfs nog iets te laag was.
Ik bedoelde chloro's lijst van slim tot dom.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat voor lijst? publicatie graag. Chloro was ook zo aardig.
quote:
Moeilijk dit te geloven van een man die zich vergelijkt met een bij en een vlinder.quote:
Het feit dat zijn quote boven mijn reactie stond hielp je dus ook niet.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh, ik had even niet meegekregen dat het over Mur ging.
Klaarblijkelijk.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het feit dat zijn quote boven mijn reactie stond hielp je dus ook niet.
Snuf snuf.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:04 schreef Chai het volgende:
Furdinand is toch dat konijn hoop ik? niet een of ander vriendje?
Maar Winston 'Bottle of whiskey for breakfast' Churchill begreep niet dat het eigenlijk een belediging was voor het Engelse volk.quote:
Ik vind dat zo'n mooi gebaar eh.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar Winston 'Bottle of Whiskey for breakfast' Churchill begreep niet dat het eigenlijk een belediging was voor het Engelse volk.
Vonden de Fransen ook.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n mooi gebaar eh.
Sta jij niet in.quote:
Hahahaha kk.quote:
Nee.quote:
another one bites the dust.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:57 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
M'n zelfvertrouwen, wat doe je?
no shit sherlockquote:Op woensdag 6 november 2013 11:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Iemand wees je erop dat jouw naam genoemd werd?
daar weet chloro wel raad meequote:Op woensdag 6 november 2013 11:57 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
M'n zelfvertrouwen, wat doe je?
Chloro stampt het in de grond, graaft het op en stampt het weer in de grond. Rinse and repeat.quote:
ja, maar ze bedoelt het goed hoorquote:Op woensdag 6 november 2013 12:00 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Chloro stampt het in de grond, graaft het op en stampt het weer in de grond. Rinse and repeat.
Natuurlijk, ze doet geen vlieg kwaad.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar ze bedoelt het goed hoor
oh, jawel hoor. ze doet wel kwaad, maar met goed bedoelingen.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:02 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Natuurlijk, ze doet geen vlieg kwaad.
Goed kwaad.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, jawel hoor. ze doet wel kwaad, maar met goed bedoelingen.
Pussy.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:08 schreef Chloroform het volgende:
Dat jullie het maar weten, bitches.
zie het als een ouder die je een klap voor je harses verkoopt. het voelt misschien als kwaad, maar uiteindelijk word je er beter vanquote:
Come at me.quote:
Hahaha wow.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zie het als een ouder die je een klap voor je harses verkoopt. het voelt misschien als kwaad, maar uiteindelijk word je er beter van
Is niet nodig, jij komt toch altijd naar mij toe.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:13 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Je weet waar je me kunt vinden.
Daar waar de spellcheckers zitten.
Enkel voor taalproblemen. En voor beschuit met hagelslag.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is niet nodig, jij komt toch altijd naar mij toe.
wacht wat? moeite van het teruglezen waard?quote:Op woensdag 6 november 2013 12:17 schreef VeerEli het volgende:
Die fittie vannacht![]()
![]()
Iedereen huilen omdat die VBL OP verneukt werd
Mensen die hier komen dreigen dat het 'maar goed is dat bepaalde mensen al slapen'![]()
I can't
![]()
Heb het niet tot het einde gevolgd maar het begin is wel mooi jaquote:Op woensdag 6 november 2013 12:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
wacht wat? moeite van het teruglezen waard?
Maar ze hebben de klb sc teruggepakt. En hoe.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:17 schreef VeerEli het volgende:
Die fittie vannacht![]()
![]()
Iedereen huilen omdat die VBL OP verneukt werd
Mensen die hier komen dreigen dat het 'maar goed is dat bepaalde mensen al slapen'![]()
I can't
![]()
Precies mijn punt.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:17 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Enkel voor taalproblemen. En voor beschuit met hagelslag.
Hoe dan?quote:Op woensdag 6 november 2013 12:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar ze hebben de klb sc teruggepakt. En hoe.
Zie TT. Faalhazen. Homosensuelequote:
VBL / [BIER Slowchat] #1quote:Op woensdag 6 november 2013 12:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
wacht wat? moeite van het teruglezen waard?
Oh was me niet eens opgevallenquote:
Schandalig eigenlijk. Hoe kan de taalkoningin ons nou verlaten?quote:
Kan je nagaanquote:Op woensdag 6 november 2013 12:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh was me niet eens opgevallenHahahaha oh noes, doe dit de KLB SC niet aan
![]()
Help
Haal de titel en OP weg NU!!!!
En al wel, wat interesseert het mij nou hoe de OP of TT eruit ziet. Wat een stelletje faalhazen bij elkaar manquote:
De TT en OP zijn hier elk topic al vaag en andersquote:Op woensdag 6 november 2013 12:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En al wel, wat interesseert het mij nou hoe de OP of TT eruit ziet. Wat een stelletje faalhazen bij elkaar man
Aldus Dagoduck die hier al welgeteld twee dagen komtquote:Op woensdag 6 november 2013 12:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De TT en OP zijn hier elk topic al vaag en anders
Wees eens zacht voor hun autismequote:Op woensdag 6 november 2013 12:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En al wel, wat interesseert het mij nou hoe de OP of TT eruit ziet. Wat een stelletje faalhazen bij elkaar man
Neequote:
Ik was hier 5 jaar terug al hoor..quote:Op woensdag 6 november 2013 12:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Aldus Dagoduck die hier al welgeteld twee dagen komt
quote:
Botte Pool.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
NeeGaan janken en dreigen om een openingspost van een SC op het FOK! Forum
![]()
![]()
![]()
Deden ze hier toch ook toen die OP van hier elke keer verwijderd werd.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
NeeGaan janken en dreigen om een openingspost van een SC op het FOK! Forum
![]()
![]()
![]()
Je loopt nog steeds moeilijk?quote:Op woensdag 6 november 2013 12:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar ze hebben de klb sc teruggepakt. En hoe.
Heb je toch een gemiddelde aanwezigheidsgraag van 1 dag per anderhalf jaar!quote:Op woensdag 6 november 2013 12:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik was hier 5 jaar terug al hoor..
[..]
Had toen meer het idee dat dat ook wat gestang was.... Hoop ik toch, eigenlijk....quote:Op woensdag 6 november 2013 12:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Deden ze hier toch ook toen die OP van hier elke keer verwijderd werd.
quote:Op woensdag 6 november 2013 12:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Deden ze hier toch ook toen die OP van hier elke keer verwijderd werd.
Nog een pareltje uit die tijdquote:Op woensdag 6 november 2013 12:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb je toch een gemiddelde aanwezigheidsgraag van 1 dag per anderhalf jaar!
quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:14 schreef Dagoduck het volgende:
ik kan op school geen theme aanpassen enzo
en me adresbalklijst verwijderestaat vol met p0®n0
EDIT: we hadden 1 pc van school gehackt en vanaf die computer konde we dan
een spel naar iedereen sturen, gingen met zijn alle halo 2/3 spelen![]()
en toen hadde ze directx van de pc afgegooid, maar toen deden andere programmas het niet meer
dus die directx er weer opgezet
Zotheidquote:Op woensdag 6 november 2013 12:37 schreef Dagoduck het volgende:
Pareltje dit [ afbeelding ]
KLB / [KLB SC] [zoveelhonderzoveel] dus..
[..]
Zo'n beetje iedereen in dat topic heeft nu een permbanquote:
Maar niet vanwege het stalken en bedreigen van hun ex.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:40 schreef Dagoduck het volgende:
De interpunctie is er in elk geval wel beter op geworden
[..]
Zo'n beetje iedereen in dat topic heeft nu een permban
Sneuquote:Op woensdag 6 november 2013 12:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar niet vanwege het stalken en bedreigen van hun ex.
quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:15 schreef Dagoduck het volgende:
Kan ik niet instellen dat ik automatisch mijn eerste woord een hoofdleetter krijgt?
Jij kan niet blind typen met hoofdletters en interpunctie?quote:Op woensdag 6 november 2013 12:49 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb zojuist HÉT moment gevonden dat ik interpunctie ging gebruiken, denk ik:
[..]
[..]
Jawel, maar toen gebruikte ik nooit interpunctie. Tot 16 december 2008, 17:15quote:Op woensdag 6 november 2013 12:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij kan niet blind typen met hoofdletters en interpunctie?
quote:Op woensdag 6 november 2013 12:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heb het niet tot het einde gevolgd maar het begin is wel mooi ja
Gehaktballetjes met lyutenitsaquote:
vet.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:07 schreef Beebiel het volgende:
https://googledrive.com/host/0B2GQktu-wcTicEI5VUZaYnM1emM/
Hoequote:Op woensdag 6 november 2013 13:07 schreef Dven het volgende:
Ik heb zin om de schoonmaakster het raam uit te duwen
Waarschijnlijk met z'n handen, maar wellicht gebruikt hij een bezem.quote:
In China worden meisjes geboren en ze gaan meteen weer dood, zie je dat?!quote:Op woensdag 6 november 2013 13:07 schreef Beebiel het volgende:
https://googledrive.com/host/0B2GQktu-wcTicEI5VUZaYnM1emM/
quote:Op woensdag 6 november 2013 13:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarschijnlijk met z'n handen, maar wellicht gebruikt hij een wollah a kk bezem.
Jezus, Mur.quote:
Wijze waarop is niet van belang. Zolang het maar gebeurd. Zal verder ook niet lastig zijn want ze sloft continue als een schildpad over de afdeling. Direct ook mijn bron van ergernis.quote:
Ja, die komen elders wel weer te voorschijn.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In China worden meisjes geboren en ze gaan meteen weer dood, zie je dat?!
Tis wat.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:35 schreef Dagoduck het volgende:
Zwak hoor, ze hebben met terugwerkende kracht de TT's van de VBL SC aangepast
Ach, het waren tien fantastische urenquote:Op woensdag 6 november 2013 13:35 schreef Dagoduck het volgende:
Liedje om de pijn te verzachten en het toch enigszins op persoonlijk voor je te houdenquote:Op woensdag 6 november 2013 13:35 schreef Dagoduck het volgende:
Wat is een ratchet-chickquote:Op woensdag 6 november 2013 14:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jongens, jongens, wat een bende, wat een bende. Zit je rustig in de Sprinter richting Centraal staat er een paar meter van je af een ratchet-chick tegen een andere negerchick te schreeuwen en haar te bedreigen. Man, man, man. Mensen kennen geen fatsoen.
Utrecht?quote:Op woensdag 6 november 2013 14:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jongens, jongens, wat een bende, wat een bende. Zit je rustig in de Sprinter richting Centraal s
Boer in A'dam deel 42quote:Op woensdag 6 november 2013 14:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jongens, jongens, wat een bende, wat een bende. Zit je rustig in de Sprinter richting Centraal staat er een paar meter van je af een ratchet-chick tegen een andere negerchick te schreeuwen en haar te bedreigen. Man, man, man. Mensen kennen geen fatsoen.
Het is wat.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vertel me meer man.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mooi sfeertje op de Dam met al die Schotten.
Om nooit te vergeten.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Ach, het waren tien fantastische uren
Heb je al onder hun rokje mogen zitten ofquote:Op woensdag 6 november 2013 14:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mooi sfeertje op de Dam met al die Schotten.
quote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 14:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb je al onder hun rokje mogen zitten of
quote:
tja dat krijg je ervan als het onderwerp amsterdam is hequote:Op woensdag 6 november 2013 14:34 schreef Germano het volgende:
Is dit KLB SC? Ik namelijk allemaal rare mensen.
Mensen die woorden uit hun weglatenquote:Op woensdag 6 november 2013 14:34 schreef Germano het volgende:
Is dit KLB SC? Ik namelijk allemaal rare mensen.
woonplaats: Ridderkerkquote:Op woensdag 6 november 2013 14:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
tja dat krijg je ervan als het onderwerp amsterdam is he
"Cock"tail.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:41 schreef Dagoduck het volgende:
Het onderwerp is toch homosensuele drankjes?
Whahahihohahoe.quote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 14:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mensen die woorden uit hun weglaten.
Die heeft waarschijnlijk juist een hele saxofoon hangen.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:54 schreef VeerEli het volgende:
Ik denk dat Braddie een micropenis heeft
Bedankt voor het delen van deze informatiequote:Op woensdag 6 november 2013 14:54 schreef VeerEli het volgende:
Ik denk dat Braddie een micropenis heeft
Dat deed ik met opzet. Kijken of nog scherp bent.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mensen die woorden uit hun weglaten.
Godverdomme wat zijn weer lekker scherp vandaagquote:Op woensdag 6 november 2013 15:10 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat deed ik met opzet. Kijken of nog scherp bent.
heb je deze ook van lacostequote:
Dankjequote:
Nee, bij micropenis aan Braddie denken.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die heeft waarschijnlijk juist een hele saxofoon hangen.
Trouwens bij penisgrootte aan brad denken
Graag gedaan.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Bedankt voor het delen van deze informatie
Kunnen jullie nu stoppen alsjeblieft, het irritant.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Godverdomme wat zijn weer lekker scherp vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |