GAE!!!!quote:Op woensdag 6 november 2013 11:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als iemand roept dat ze fan zijn van (willekeurige club) of zo?
quote:Op woensdag 6 november 2013 11:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou begin maar bij de behaarde aarsjes dan, daar houden jullie wel van volgens mijGvd, die dampende moedervlekken van Chai weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen dank.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
[..]
Nou begin maar bij de behaarde aarsjes dan, daar houden jullie wel van volgens mijdat is een pukkelige reet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen dank.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
[..]
Nou begin maar bij de behaarde aarsjes dan, daar houden jullie wel van volgens mijIk kan zien dat het niet jouw aars is, want die is gaping...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen dank.BFF met GGMM
Ben niet boos.quote:
Zegt me echt totaal niks.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoeft geen probleem te zijn als er maar geen PECZwolle fans zijn.
Was het maar zo'n feest, dan zou ik niet meer gillen van de pijn.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kan zien dat het niet jouw aars is, want die is gaping...
Presentquote:Op woensdag 6 november 2013 11:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoeft geen probleem te zijn als er maar geen PECZwolle fans zijn.
DM maar, kan allemaal geregeld worden.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, dan zou ik niet meer gillen van de pijn.
Zal eens op je flacide lul kotsen.quote:
Ahw, so so lief.quote:
meer glijmiddel gebruiknequote:Op woensdag 6 november 2013 11:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, dan zou ik niet meer gillen van de pijn.
Ahw fck yeah.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal eens op je flacide lul kotsen.
veel glijdelijkerquote:Op woensdag 6 november 2013 11:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan scheurt die spier nog steeds evenveel hooralleen dan geleidelijker.
Nou, echt wel, jeetje, deze gaat de boeken in hoor, poepoe.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:16 schreef Elan het volgende:
Een mixtopic van klb en vbl geopend door mr japan himself. Nu al legend.
Oeh, vertel me meer.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal eens op je flacide lul kotsen.
Bitch weet niksquote:Op woensdag 6 november 2013 11:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou, echt wel, jeetje, deze gaat de boeken in hoor, poepoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |