ik dacht het wel. Ik weet het niet, lang geleden dat ik haar gesproken heb.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar is haar vriendje wel een FOK!ker?
Goed gezien.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nooit moeite doen als je iets beters te doen hebt.
Fotoboek van Furdinandquote:Op woensdag 6 november 2013 11:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik dacht het wel. Ik weet het niet, lang geleden dat ik haar gesproken heb.
Komen op jouw kalender af, duh.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Sowieso, wat doen al die homo's hier ineens ? :S
Furdi dusquote:Op woensdag 6 november 2013 11:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar is haar vriendje wel een FOK!ker?
Misschien zoeken ze wat om te snorkelenquote:Op woensdag 6 november 2013 11:08 schreef Chai het volgende:
[..]
dat is de vbl scquote:Op woensdag 6 november 2013 11:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben gematigd KLB SC'erquote:
Ik kom overal en nergens op FOK!quote:
Een eend. Shit's on.quote:
ik heb geen ideequote:
Dagobertquote:
Als iemand roept dat ze fan zijn van (willekeurige club) of zo?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb geen idee
naar het schijnt zijn daar ook rellen af en toe
quote:Op woensdag 6 november 2013 11:11 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Maar wat komen jullie dan hier doen? Hij post hier nooit, alleen de afgelopen 2 dagen.
quote:Op woensdag 6 november 2013 11:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
We komen jullie djoeken, 1 voor 1.
Oh, dan gaan we wel weer weg. Tenzij jullie onze aanwezigheid op prijs stellen uiteraard.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:11 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Maar wat komen jullie dan hier doen? Hij post hier nooit, alleen de afgelopen 2 dagen.
waarschijnlijk.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als iemand roept dat ze fan zijn van (willekeurige club) of zo?
quote:Op woensdag 6 november 2013 11:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
We komen jullie djoeken, 1 voor 1.
Nou begin maar bij de behaarde aarsjes dan, daar houden jullie wel van volgens mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen dank.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |